Skip to playerSkip to main content
  • 2 minutes ago
Γουέντι Σέρμαν: Το Ιράν βγήκε ισχυρότερο από τον πόλεμο με ΗΠΑ και Ισραήλ

Η πρώην αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ τονίζει την ανάγκη διπλωματίας και επιστροφής της IAEA στις ιρανικές πυρηνικές εγκαταστάσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/06/24/goyenti-serman-to-iran-bghke-isxyrotero-apo-ton-polemo-me-hpa-kai-israhl

Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες

Category

🗞
News
Transcript
00:01Το Ιράν βγήκε ενισχυμένο από τον πόλεμο εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ισραήλ, δήλωσε η πρώην αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών
00:07των Ηνωμένων Πολιτειών, Wendy Sherman.
00:10Η εμπειρη διπλωμάτιση, η οποία αιγήθηκε της ομάδας που διαπραγματεύτηκε τη συμφωνία για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν το 2015,
00:16επέκρινε το κόστος που έχει αναφερθεί για τη συμφωνία πλαίσιο σχετικά με την επαναλειτουργία των στενών του Ορμούζ.
00:37Οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ιράν διαφωνούν ως προς το Άνι Τεχεράνη, είχε συμφωνήσει να επιτρέψει αυτές τις επιθεωρήσεις των
00:44εγκαταστάσεών της.
00:48Αν η ΑΕΑ, η ΑΕΑ, η ΑΕΑ, η ΑΕΑ, που έρθει στο Ιράν, επειδή ο Ιράνς λέει ότι δεν συμφωνεί,
00:56θα είναι μια πολύ σημαντική στιγμή,
00:57επειδή δεν μπορείς να κάνεις κάτι, στις συμφωνίες ή κάτι που συμφωνείς,
01:03χωρίς να ξέρεις ότι μπορείς να εξαρτήσεις και να εξαρτήσεις τι είναι η πραγματικότητα.
01:07Και χρειάζεται η ΑΕΑ, για να μπορούσε να κάνει αυτό.
Comments

Recommended