Skip to playerSkip to main content
  • 3 minutes ago
H «Ομάδα του Βίσεγκραντ» επιστρέφει: Σύνοδος στην Ουγγαρία με επίκεντρο οικονομία και ανάπτυξη

Τριάντα πέντε χρόνια μετά την ίδρυσή της, η ομάδα επιδιώκει στενότερη συνεργασία και πιο ενεργό ρόλο που θα επηρεάζει τα ευρωπαϊκά δεδομένα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/06/24/h-omada-toy-bisegkrant-epistrefei-synodos-sthn-oyggaria-me-epikentro-oikonomia-kai-anap

Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες

Category

🗞
News
Transcript
00:0035 χρόνια μετά την ίδρυσή της, η ομάδα του Βίζεγκραν επιχειρεί να ανακτήσει τον πολιτικό της ρόλο στην Ευρώπη.
00:07Κατά την Σύνοδο Κορυφής στη Βουδαπέστη, οι Πρωθυπουργοί της Ουγγαρίας, της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Λοβακίας
00:13έστειλαν μήνυμα επανεκκίνησης της συνεργασίας τους, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ισχυρότερη κοινή παρουσία στις ευρωπαϊκές εξελίξεις.
00:58Ευτόμε
01:05Υπότιτλοι AUTHORWAVE
01:39Υπότιτλοι AUTHORWAVE
Comments

Recommended