Skip to playerSkip to main content
ليه خسارة الوزن بتصعب بعد سن الثلاثين؟ السر في معدل الحرق! اكتشفوا إزاي تتغلبوا على ده.

معادلة حرق الدهون بتتغير بعد سن الثلاثين، وكل ما العمر بيزيد، الحرق بيقل. لكن فيه حلول فعالة!

تعرفوا على استراتيجيات قوية هتساعدكم تنزلوا وزنكم بأمان وفعالية.

#لياقة_بعد_الثلاثين #حرق_الدهون #صحة_ورشاقة
Transcript
00:00طب ليون الجيم بيبقى صعب بعد سنة الثلاثين؟
00:02عشان معدل حرق بعد سنة الثلاثين بيبقى في حرق قليل وكل خمس سنين عمر بمعدل حرق بإن
00:11فحلوا ان احنا نجد عمو صعدة قوية تساعد على نزول الوزن بشكل آمن
Comments

Recommended