Saltar al reproductorSaltar al contenido principal
  • hace 3 meses
Revive la magia de los videoclips más icónicos de los años 80 y 90 en este episodio de Deejays de Lleida. En tan solo 3 minutos, te presentamos dos joyas musicales que marcaron una época, con la energía y el nostalgia que solo la mejor música retro puede ofrecer. ¡Sube el volumen y disfruta del viaje al pasado! 🎧✨

Categoría

📺
TV
Transcripción
00:00¡Ei, ei! ¡Atención, atención! Desconecteo los Wallmans.
00:02Poseu en pausa los vídeos de la MTV, que comienza la mejor estona del día.
00:06Sou a DJs de Lleida y que os parla el vostro amigo incondicional, J.M. Sánchez.
00:11Una semana más sin vernos, pero hemos vuelto a pintarla de colores.
00:15Hoy, gente, comencemos con un tema que es pura elegancia, pura sofisticación, pura pista de ball.
00:20Imagineu-vos, estamos en el año 1981.
00:23Las discotecas ya no son aquellos juegos foscos del año 70, ahora son espais de llum, de moda, de estilo.
00:28I en aquest context apareixen uns tios de New York, de Vivian, The Q-Band, Brooklyn, Bronx & Queens Band,
00:34una banda que recollia el millor de cada barri del Gran Poma.
00:37I què ens porten? Una cançó que es diu On The Beat, seguint el ritme, el ritme que et pot
00:42atrapar i no deixar-te anar mai.
00:44I sabeu què? Aquesta cançó va ser un èxit esclatant.
00:47Va arribar al número 1 de les llistes de ball dels Estats Units l'any 1982.
00:51Sí, sí, com ho sentiu. I aquí a Europa va sonar fins a la sacietat.
00:54Va ser de les primeres cançons que barrejaven el so disco amb el fang més modern.
00:59Així que preparats amb les sabates de ball, que comencem de Vivian, The Q-Band, On The Beat.
01:30¡Ei, ei, doncs sí, doncs sí! El rellotge. Aquell amic que sempre arriba quan la festa està.
01:34Està més animada. Ens diu que toca plegar.
01:37Però no patiu, perquè marxem per la porta gran, per la porta de les discoteques que tancàvem a les 6
01:41del matí amb la llum del sol entrant pels vidres.
01:44I per posar la sidereta, necessitem un tema que va petar-ho tot a mitjans dels 90.
01:48Un tema que sonava a les discoteques d'estiu a la Costa Brava, a les festes dels pobles, als programes
01:52de la tele quan feien el conte enrere.
01:54Parlem de l'any 1994. Parlem d'Aismc, un tio britànic amb nom de gel que es deia Ian Campbell
02:01i que va crear una bomba de so anomenada Think About The Way, amb un ritme que enganxava com la
02:07pega.
02:07En Gabi NJ, M. Sánchez, us espero la setmana que ve a la mateixa hora, al mateix joc, amb la
02:12mateixa energia, però amb cançons noves per descobrir.
02:15Fins llavors, que el ritme us acompanyi allà on aneu. I ara, a reventar, a saltar, a gaudir per darrere
02:21vegada.
02:22Aismc, Think About The Way.
02:45Aismc, Think About The Way.

Recomendada