Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 22 dakika önce
Yargıtay, eşine "banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin" diyerek baskı kuran ve çay demlemeyi dahi yasaklayan kocanın davranışlarını ağır kusur sayarak emsal bir karara imza attı. Bursa'da yaşayan K.L. isimli kadının açtığı davada aşırı cimrilik ve evdeki temel gıdaları kısıtlamak, resmi olarak boşanma ve maddi tazminat sebebi olarak kabul edildi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:10Valla geçinmeye gönlü olmayan insan her şeyden boşanma sebebi olabilir gülüm.
00:14Bu zamanda her şeyi mecburen kadınlar da kısıyor.
00:17Erkeklerden çok kadınlar düşünüyor.
00:19Suyu da, elektriği de, telefonu da, interneti de.
00:23Yani ama geçinmeye gönlü olmayan insan boyuna mazeret uydurabilir.
00:28Uydurur da.
00:28Önemli olan tatlı tatlı anlaşsın insanlar.
00:31Ama bu şarkılarda biraz zor.
00:33Her şey çok fazla.
00:34Yok öyle bir şey olmaz kesinlikle.
00:35Sonuçta biz emekli adamız bak.
00:37Ona göre tasarruf ekmek zorundayız yani.
00:39Normaldir, kısılabilir.
00:41Yani söyle ne bilir.
00:42Bunda bir şey yok yani.
00:43Boşanma sebebi olur.
00:46Valla anlamadım ben bunu yani.
00:48Bu şey var.
00:49Dinimizde esraf haramdır.
00:51İşraf etmeyeceksin ama geldiyse de ne yapacaksın?
00:54O kadar da cimri olmayacaksın.
00:56Dediğim gibi bunun tamamen hani anayasada veya hukuktaki böyle ufak deliksel boşluklar var ya onlardan yararlanıp bir takım menfaatlerle boşanma
01:05sebebi sayan boşanma sebebini vuku bulan durumlarda geçerli diye düşünüyorum.
01:11Yoksa evde hani elektrik çok fazla açık diye elektrikten tasarruf etmenin hem ülkesel hem de ailesel tasarrufa, ailesel cebe daha
01:22yararlı olacağını düşünüyorum.
01:23Yok bu çok fazla bir abartıcılık.
01:25O kadar da eğer boşanmak bu kadar kolay olsa o zaman memlekette evli insanlar kalmaz.
01:30Yani bence bu çok saçma.
01:32Bu konuda bunu desteklemem.
Yorumlar

Önerilen