Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 32 dakika önce
Eşine sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin, çay demleme’ diyen aşırı tutumlu davranan eşine kara haber Yargıtay’dan geldi. Yüksek mahkemeye göre; ‘elektrik faturası artacak’ diye eşi karanlıkta oturmaya zorlamak, ısınma kısıtlamasına gitmek, yiyecek israfı bahanesiyle evdeki temel gıdayı kısıtlamak boşanma ve maddi tazminat sebebi olarak gösterildi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:10Valla geçinmeye gönlü olmayan insan her şeyden boşanma sebebi olabilir gülüm.
00:14Bu zamanda her şeyi mecburen kadınlar da kısıyor.
00:17Erkeklerden çok kadınlar düşünüyor.
00:19Suyu da, elektriği de, telefonu da, interneti de.
00:23Yani ama geçinmeye gönlü olmayan insan boyuna mazeret uydurabilir.
00:28Uydurur da.
00:28Önemli olan tatlı tatlı anlaşsın insanlar.
00:31Ama bu şarkılarda biraz zor.
00:33Her şey çok fazla.
00:34Yok öyle bir şey olmaz kesinlikle.
00:35Sonuçta biz emekli adamız bak.
00:37Ona göre tasarruf ekmek zorundayız yani.
00:39Normaldir, kısılabilir.
00:41Yani söyle ne bilir.
00:42Bunda bir şey yok yani.
00:43Boşanma sebebi olur.
00:46Valla anlamadım ben bunu yani.
00:48Bu şey var.
00:49Dinimizde esraf haramdır.
00:51İşraf etmeyeceksin ama geldiyse de ne yapacaksın?
00:54O kadar da cimri olmayacaksın.
00:56Dediğim gibi bunun tamamen hani anayasada veya hukuktaki böyle ufak deliksel boşluklar var ya onlardan yararlanıp bir takım menfaatlerle boşanma
01:05sebebi sayan boşanma sebebini vuku bulan durumlarda geçerli diye düşünüyorum.
01:11Yoksa evde hani elektrik çok fazla açık diye elektrikten tasarruf etmenin hem ülkesel hem de ailesel tasarrufa, ailesel cebe daha
01:22yararlı olacağını düşünüyorum.
01:23Yok bu çok fazla bir abartıcılık.
01:25O kadar da eğer boşanmak bu kadar kolay olsa o zaman memlekette evli insanlar kalmaz.
01:30Yani bence bu çok saçma.
01:32Bu konuda bunu desteklemem.
Yorumlar

Önerilen