00:01Valla geçinmeye gönlü olmayan insan her şeyden boşanma sebebi olabilir gülüm.
00:05Bu zamanda her şey mecbur.
00:06Kadınlar da kısıyor.
00:08Erkeklerden çok kadınlar düşünüyor.
00:10Suyu da, elektriği de, telefonu da, interneti de.
00:14Yani ama geçinmeye gönlü olmayan insan bu oyuna malzere uydurabilir.
00:18Uydurur da.
00:19Önemli olan tatlı tatlı anlaştığı insanlar.
00:22Ama bu şartlarda biraz zor.
00:23Her şey çok fazla.
00:24Yok öyle bir şey olmaz kesinlikle.
00:26Sonuçta biz yemekli adamız bak.
00:27Ona göre tasarruf etmek zorundayız yani.
00:30Normaldir, kısılabilir yani.
00:32Söyle ne bilirni bunda bir şey yok yani.
00:34Boşanma sebep olur.
00:37Valla anlamadım ben bunu yani.
00:39Bu şey var.
00:40Dinimizde esraf haramdır.
00:41İşraf etmeyeceksin ama geldiyse de ne yapacaksın?
00:45O kadar da cimri olmayacaksın.
00:47Dediğim gibi bunun tamamen hani anayasada veya hukuktaki böyle ufak deliksel boşluklar var ya.
00:52Onlardan yararlanıp bir takım menfaatlerle boşanma sebebi sayan boşanma sebebini vuku bulan durumlarda geçerli diye düşünüyorum.
01:02Yoksa evde hani elektrik çok fazla açık diye elektrikten tasarruf etmenin hem ülkesel hem de ailesel tasarrufa, ailesel cebe daha
01:12yararlı olacağını düşünüyorum.
01:14Yok bu çok fazla bir abartıcı.
01:15O kadar da eğer boşanmak bu kadar kolay olsa o zaman memleketi evli insanlar kalmaz.
01:20Yani bence bu çok saçma.
01:23Bu konuda bunu desteklemem.
Yorumlar