Skip to playerSkip to main content
  • 2 days ago
در حالی که عروسی سرگرم کننده فازل دده به پایان می رسید ، آوریل سینان و اوزج را عاشقانه دید. اپریل که با اثر منظره ای که می بیند
گیج شده است ، به آستانه یک افسردگی بزرگ می رسد. آیلا اپریل را تشویق می کند و اپریل را قادر می سازد تا تصمیم به ادامه مبارزه بگیرد. اپریل دوباره بلند میشه و وارد رقابت خنده دار با اوزج میشه

آیلا و برزان یک کارگردان بازیگر را تحت درمان قرار می دهند. در پاسخ به درخواست کمک کارگردان بازیگران ، برزان و آیلا در یک مجموعه عکس در محیطی که هرگز انتظارش را نداشتند ، قرار خواهند گرفت.

میفهمند که با هم همسایه هستند و بدتر از آن اینکه در یک بیمارستان هم همکار یکدیگر هستند.
در حالی که قهرمانان ما در سریال در کنار هم لحظات جالب و جذابی رو سپری میکنند و همزمان با اینکه سعی دارند جان بیماران و مریض های اورژانسی بیمارستان را نجات بدهند ، لحظات عاشقانه و خنده داری را نیز باهم می گذراند.
بازیگران: سرهات تئومان(سینان)، دویگو یتیش(نیسان)، دریا آلابورا(تورکان)، سرنای آکتاش(زینب)، باریش آیتاچ(ازگور)، سرتان ارک‌آچان(عابدین)، سینم اوچار(آسمان)، سرکان ازتورک(مالک)، آچلیا اوزجان(سِوجن)، رژدا دمیرر(آیلا)، تامر تراس‌اوعلو(برزان)، بلیت ازوکان(ملک)

تولید: مدیاپیم
تهیه کننده: فاتیح آکسوی
کارگردان: هاکان اینان
سناریو: گوکهان هورزوم، جیهان چالیشکان‌تورک، امینه یشیم آسلان

Category

📺
TV
Transcript
00:00خوب، همکاران عزیزم پرست دارن و کار کنن گرامی
00:05همه ی ما دوست داشتیم که مراد این بخشنامه رو امزا کنه
00:09اما از اونجایی که پیشمون نیست ناچارن من امزاش میکنم
00:12خیلی خوب
00:13قبل از این که بیشتر کنشکافشین جوزیاتش رو اعلام میکنم
00:21طبق این بخشنامه ساعت کاری و کیشی که شما آدلانه تر خواهد بود
00:28اینطوری وقت آزاده بیشتری دارین
00:31دوستانین یه شروعه
00:33با کمک هم پیشرفت میکنه
00:36اشلاقه که هم داریم اشلاقه
00:40مچکران
00:42بیایی پک جای
00:47بذار بخندن
00:48بزودی انتقام منو میگیری
00:50بیش سب جانه منتظرش
00:59بله آقا کازم حالان اومده
01:01خونه آماده از
01:03باش باش خیلی ممنون میبیند
01:06خوب نیسان خانم
01:09بفرمایی
01:20چیه؟
01:21خوشت نیمه؟
01:23اینجا خیلی خوشگله
01:27این تابم داره
01:28تابم هده
01:29یه باش میخوری زمین
01:34اینو
01:38دیدی گفتم
01:39لذا منم کنار دراز بکشم
01:52اطمئنم اینجا
01:53حال جفتمونو خوب
02:07نیسان
02:08گرست نته؟
02:10نه نه
02:11نه یکم چیزه
02:13هوایی آزادش ده همو باز بکنه
02:16پاشو بریم
02:18پاشو بریم یه چیزه بخوریم
02:20پاشو
02:21بیا
02:27آخ
02:28وای کمرم آخ
02:30آخ
02:31حال جم خوبه؟
02:32این دیگه چه سوالیه؟
02:34به نظرت الان واقعا حالم خوبه؟
02:36چی تو رو پرستار کرده؟
02:38اف
02:38آخ
02:39ایو
02:40چی شده؟ آب دیم
02:42دیشب من انداختیم بیرون
02:44بعدشم رفتیم
02:46کل شبا تو خیابون خابیدم
02:48میدونی چه بلای سرم آوردن؟
02:50آخ
02:51اخو ما از کجا میدونستیم؟
02:52گفتیم یه جایی برای خابیدم پیدا میکنی دیگه
02:55آه میشه بگی تو شهر قریب کجا رو داشتم برم به خوابم
02:58نمیدونم با این هوچه رو دکتر شدیم
03:00آخ
03:02ورش کن
03:03نیسان کجاست؟
03:05باید کلیدش رو ازش بگیرم
03:06برم خونه شیپیش ها رو سرم پارتی گرفتن
03:09کل شبا نخوابیدم
03:11تا صبح تو خیابون داشتم با سقای فلگرد اینجوری میرخسیدم
03:15حتی کلی دوست و خلافکار بخواستن همقی که واسه نیسان خریدم
03:19از چنگم در بیارم
03:20ولی من نزاشتم تا صبح کتکشون زدم
03:23بحث دیگه خسته شدم آبدین
03:26نیسان نیست
03:28چی؟
03:28یعنی چی؟
03:29پس من چی کار کنم الان
03:30سینان اونو برده با خودش
03:32دکتر خاین
03:34ببین من چی کارش میکنم
03:35نام زده ما دوست دیده
03:37آی آبدین حتی اقل جلو من فیلم بازید
03:40باشه بابا حتی اقل بگو کجا رفتم
03:42نمیدونم به من چیزی نگفت
03:44خلق پنجانی رو میدم حرف زد
03:46آخه من الان چه خاکی به سرم بریزم
03:49باید برم خونه استراحت کنم
03:51منم آدمم کل شب و بیدار بودم
03:53فهمیدم حال میکنی چقدر باهوشم
03:56یه اتاق تو بیمارستان واسم جور کن
03:58دو ساعت بخوابم بعدش میرم
04:00آه حتما
04:01من نمیتونم این کارو بکنم
04:03نگهبان ببینه بیرونت میکنه
04:04من برم کار دارم باشه فیلن
04:07عزیزم
04:07تنهام نزار
04:10باشه
04:11تو هم برو
04:11به هم پشت کن
04:13اما میبینی
04:14یه روزی نوبت منم میشه
04:16اون موقع از که پشیبون میشیم
04:18آف
04:20عجب تختی
04:23به اینم راضیم
04:24سکوت کنیم
04:25اینجا بیمارستانه
04:27آخ
04:29آخه
04:35دهنتو باز کن
04:37خب
04:38آب میوتم بخوا
04:40بدون
04:44دکتر
04:45اینقدر گرستمه که انگار
04:47نمینه الان از قهدی برگشتم
04:48حاملا معلومه
04:50انگار همون نیسان سابقی
04:53نه اصلا
04:55آ
04:57منظورم اینه که
04:59اصلا چیزی آدم نمیاد
05:00اینجوری میگم که حواسم پرد شه
05:03حراستش دوست دارم
05:04مثل قب بشم
05:05ولی هر کاری میکنم نمیشه
05:08نیسان
05:11زود باش
05:12نیسانی که من میشنسم
05:14کل اون کیکو میبره
05:16خودو
05:16میل ندارم
05:17چی؟
05:18یعنی
05:19بهتر بیشتر از این
05:21زیاده روی نکنم
05:22دیگه
05:24دیگه دارم میترکم
05:26خودمم فکرشو نمی کردم
05:28انقدر بخورم
05:29انگار بعد از اون اتفاق
05:31اشتهامو از دست دادم
05:33بهتر نخورم
05:34ها نه
05:35نمیخوریم
05:36نه نه نمیخورم
05:36باشه
05:38حالا که نمیخوری اصرار نمیخورم
05:40چیزه
05:41میگم اگه نمیخوریم من اینو بردرم
05:44ها
05:45البته نوش جمعه
05:46خیلی
06:13نمیخورم
06:17چه اینطور
06:18پس با هم دیگه رفتن سا پانجار
06:21نیسان طاقت بیار پیدات میکنم
06:23لازم باشه تک تک در خونه ها رو میزنم
06:26ولی پیدات میکنم
06:27اوف
06:28چطوری میخوام اونجا پیداشون کنم
06:30خدا میدونه
06:32هاشی
06:32بیایی جمعه
06:33من میرم مسافرند
06:35یه ماه دیگه برمیکردم
06:37تا اون موقع جایی من ویزیت کن
06:39فیلن چوست
06:40نیسان
06:41ببین
06:42دستاتو بیار بالا
06:44آخه
06:45ویتامین دی اینجوری بهتر جزب میشه
06:47بیار بالا
06:48جدی میگین دکتر
06:50نه پس شوخی دارم
06:51بیار بالا
06:52زود باش
06:54دکتر
06:55میشه یه سوال بپرسم
06:57بپرسم
07:00شما
07:01دوست دختر نداری؟
07:05نه
07:07کلن
07:08این اواخر با کسی بودی؟
07:13نه
07:14نه
07:15نه بودم
07:18نیسان
07:19خنده داره؟
07:21نه
07:22نه
07:22نداره
07:24چیزه
07:25پس آخرین سؤالم رو میپرسم
07:28میشه به پرسم
07:30چرا شما با کسی نیستین؟
07:32یعنی میخوام بدونم
07:34کسی هست که دوستش داشته باشین؟
07:37کسی که آشقش باشین
07:39آه
07:40سوه تفاهم نشه
07:41فقط
07:42چون یادم نمیاد گفتم
07:44اگه کسی
07:45تو زندگی تونه
07:47من هم خبر داشته باشم
07:48برای همین پرسیدم
07:49باشه
07:50خیلی خوب
07:52بپرس
07:53جواب ندادی؟
07:54دوباره بپرس
07:56چی گفتی؟
07:56نفهم داری؟
07:58کسی ها دوست دارین؟
08:01نیسان جون
08:02اینا خصوصی بعدم میگن
08:04باشه؟
08:09اینجری بود؟
08:11بالتر؟
08:12آه
08:13ایت؟
08:18آفیت باشه
08:19ممنون
08:21ببخشید اسم شریفتون
08:23آنر
08:25آنر کچ
08:26آقا آنر مشکلتون چیه؟
08:29همش عجسه میکنم دکتر
08:30گفتم درست میشه ولی تمومی نداره
08:32هرچی قرص بود خوردم
08:33دارم دیوونه میشم به خدا
08:35شب تا صبح عدسه میکنم
08:37تو رو خدا بدادم به رستاکتر
08:39هست
08:41آلرژی دارین
08:43چجوری درمان میشه؟
08:44با استفاده از دارو میشه درمانش کرد
08:47ولی یه سری نکات هست که در طول روز حتما باید رعایت بشه
08:51خب یه مثال بزن؟
08:52مثلا
08:53هست
08:55جایی که دوده سیگار هست نباید باشن و خودشون هم نکشن
09:00خونه باید تمیز باشه و فیلتر کولر هم عوض بشه
09:03آفرین ایپک
09:04و همینطور بهتر پارچه لباستون مواددار نباشه
09:07نخی به پوشین بهتره
09:09اگه همون جوری که دستیارم گفتن رعایت کنین
09:12بیشتر مشکلاتتون حل میشه
09:14ولی خب من بازم یه نسخه براتون مینویسم
09:18آفیت باشه
09:19خب
09:20گفتم یه چرخی تو بیمارستان بزنم
09:22چیکار میکنه؟
09:23داریم مریض رو مایینه میکنیم همین
09:25مشکلشون چیه؟
09:27آلرژی دارن
09:28نا فهمیدم
09:29نکاتی که باید رعایت کنن و بهشون گفتین؟
09:32معلومه که آره
09:33آقا فرزان من کارم و بلدم
09:35خوبه
09:36پس من
09:39میرم
09:40هست؟
09:41بازم آفیت باشه
09:45اخده ای
09:46اما من میدونم چی کارت کنم
09:49آف
10:05مالک جو
10:07جنم کنم دکتا
10:11چطوری عزیزم؟
10:12مالک جن حاله اولدوست کنه؟
10:14آره خوبه
10:15خودم هم تحجب میکنم ولی بهش آدت کردم
10:18توی تصدف چیزی نشد
10:20هرچند طبیعیه چون لحظه آخر نشد
10:23ما شاله مالک چقدر خوبه حال خانومت خوبه
10:26کارت هم که دیگه روبراه دیگه چیزی نمیخوام خانم دکتیم؟
10:29حیبای
10:31چشم نخورین ایشاله مالک
10:34آه منم میخواستم همینو بگم
10:35اینجا مارو چشم میزنن
10:37دیر چشم نظری که خریده بودم و برداشتن
10:40نیست
10:42جدی میگی؟ آره
10:44نگرا نباش من این موضوع به آقا فرزان اطلاع میدم
10:47هرچه زودتر رسیدگی کنیم
10:48دستتون دردک
10:49خبه میبینم ات مالک جون میبینم ات
10:51بلد
10:52با اجازتون آقا مولی
10:53خدافید
10:57خدافید
10:58دمشکم چقدر من رو میپرسه
11:02با چی دارم حرف میجنم
11:10برگشته میگه این حرفا خصوصیه
11:12یعنی چی؟
11:13چرا جواب نمیدی؟
11:15اویسا
11:16من آقایه میشم حید اونبارم میکرده
11:33نیسان
11:40نیسان
11:40نیسان
11:43هی بابا کجا رفته؟
11:45نکنه چیزی شده
11:46نیسان
11:52ایپک جون
11:53باید این رو از اول بنویسیم
11:54جای همه چیز رو باید عوض کنیم
11:56تو میتونی؟
11:57معلومه که آره
11:58هر کاری بگیم میکنم
11:59نگرون نباشی نمیذام تیم من جلوی پسر رو کم بیاره
12:02آفری
12:03بد جوری حالشون رو میگیریم
12:17نیسان
12:18نیسان چی کار داری میکنی؟
12:19بازم رفتی بانو پشته با اون واقعا دیوونه ای
12:21مثل بچه ها میمونی به خدا
12:24بیو پایین
12:26بیو ببینم
12:27بایی نمیتونم
12:28باسته چی؟
12:30من نمیتونم بیام
12:31یکم میترسم
12:33آخه خیلی بلنده
12:35باشه برو اقعا
12:36برو اقعا
12:38برو اقعا
12:50خیلی خود
12:51یه لحظه
12:52اصلا حقیت نبرمت پایین
12:55خودت بیای بیفتی پایین
12:57حافظت هم برگرد
12:58آی نه
12:59ای نه نه
13:00من رو تنها نذاریم
13:01من میترسم
13:02نمیتونم
13:03چطوری اومدی؟
13:04از اینجا
13:05خب همون جوریم برو پایین
13:06من رفت
13:07آی دکتر
13:08تو رو خدا تنها هم نذاریم
13:10شوخی کردم دیوونه بیام
13:28گوشتو بیاری
13:29یا چیزی بگم
13:30ببخشید ولی
13:31باید بدوزدمت
13:33با همین
13:34دوزدیدن تو کاری نداره
13:39نه نمیشه
13:41نباید کسی بو ببره
13:43یالا دیگه بازشو
13:49بازشو قهر میکنم
13:51چی شده؟
13:52میخری؟
13:53ده هزار تا میفروشم
13:54یا اینجا
13:55نه با این نمیشه
13:57جون نداره
13:58بذارم این طرف
14:00آها به زور بازت میکنم
14:02بذار اینجا رو ببینم
14:04آها
14:05اوکی
14:05از اینجا رو نداره؟
14:08نمیشه
14:09کاری نکن
14:10خشونت بخص بدم
14:12آه
14:15یکی
14:16بازم نشد
14:17ماشین آلمانی همینه دیگه
14:19نمیشه بازش کرد
14:22نفع میدم
14:22چی شد در باز بود؟
14:24نیسان
14:24خیلی خیلی خنگی
14:25به دوستنشم روحت خبردار نمیشه
14:28الان هم نمیشه
14:29اوکی
14:31حال کردی چطوری بازت کردم یا نه؟
14:34حالا باید روشنش کنیم
14:35آخه ماشینی که با سویچ کار نمی کنه
14:37بدون سویچ چطوری میخواد را بره؟
14:39زود باش
14:41قرمز و سیاه
14:42روشن شو
14:46نمیشه
14:49نیسان
14:50بیا پایین دیرم شده
14:52آخه
14:52کم منده بود
14:53لو برم
14:54چه های جان انگیزه
14:55مثل فیلمای هالیوودیه
14:58آخه
14:59اصحاب دین
15:00تونستی
15:01دوستی
15:04نه
15:05نه دوستی
15:06از نظر خودم که این دوستی نیست
15:08هرچی باشه این ماشین دوستمه
15:10و میخوام برم نجاتش بدم
15:12میخوام برم پیداش کنم
15:14دوستی نیست؟
15:15آره اصلا دوستی نیست
15:16خیالم راحت شده
15:17دیگه میتونیم را میفتیم
15:18بزن بریم
15:19میریم پیش صاحبت
Comments

Recommended