Skip to playerSkip to main content
  • 2 days ago
در حالی که عروسی سرگرم کننده فازل دده به پایان می رسید ، آوریل سینان و اوزج را عاشقانه دید. اپریل که با اثر منظره ای که می بیند
گیج شده است ، به آستانه یک افسردگی بزرگ می رسد. آیلا اپریل را تشویق می کند و اپریل را قادر می سازد تا تصمیم به ادامه مبارزه بگیرد. اپریل دوباره بلند میشه و وارد رقابت خنده دار با اوزج میشه

آیلا و برزان یک کارگردان بازیگر را تحت درمان قرار می دهند. در پاسخ به درخواست کمک کارگردان بازیگران ، برزان و آیلا در یک مجموعه عکس در محیطی که هرگز انتظارش را نداشتند ، قرار خواهند گرفت.

میفهمند که با هم همسایه هستند و بدتر از آن اینکه در یک بیمارستان هم همکار یکدیگر هستند.
در حالی که قهرمانان ما در سریال در کنار هم لحظات جالب و جذابی رو سپری میکنند و همزمان با اینکه سعی دارند جان بیماران و مریض های اورژانسی بیمارستان را نجات بدهند ، لحظات عاشقانه و خنده داری را نیز باهم می گذراند.
بازیگران: سرهات تئومان(سینان)، دویگو یتیش(نیسان)، دریا آلابورا(تورکان)، سرنای آکتاش(زینب)، باریش آیتاچ(ازگور)، سرتان ارک‌آچان(عابدین)، سینم اوچار(آسمان)، سرکان ازتورک(مالک)، آچلیا اوزجان(سِوجن)، رژدا دمیرر(آیلا)، تامر تراس‌اوعلو(برزان)، بلیت ازوکان(ملک)

تولید: مدیاپیم
تهیه کننده: فاتیح آکسوی
کارگردان: هاکان اینان
سناریو: گوکهان هورزوم، جیهان چالیشکان‌تورک، امینه یشیم آسلان

Category

📺
TV
Transcript
00:00من این دفعه کلتو میکنم
00:01تازه بازم خونک نمیشم که از خونه باید پارتت کنم بیرون
00:26نه
00:27این غیر ممکن
00:30نیزم
00:32نیزم
00:34نیزم
00:34نیزم
00:34چه چه باشه؟
00:36موسیقی
00:38موسیقی
00:42موسیقی
00:44موسیقی
00:55موسیقی
01:02نیسا، چی شده؟
01:07خوبی؟
01:11من، من حالم خوبه دکتر
01:14چی شده؟ حافظت به مشکل خورده؟
01:16نه، نه، به اون ربطی نداره، خوبم
01:20نیسا، اگه میخوای میتونی بری خونه
01:23به آیلا میگم قبول میکنه
01:24نه، دکتر نیازی نیست
01:26باشه، بیا ماینت کنم وگرنه خیالا راحت درشید
01:29نه، نه، نه، دکتر حالا خوبه
01:31بیا، بیا بری
01:31لیست نظافت ماه قبل و کنترول کردم
01:33ساعت دوازده امزا نکردیم
01:35اونم حد اقل هفت بار
01:37ببینیم، تا وقتی من سرپرستم
01:39همچین اجازهی نمیتونم بدم
01:41همه چیز باید درست و بدون کم و کاستی انجام بشه
01:44درست طبق قوانین بیمارستان، فهمیدی؟
01:49خوبه، میتونیم بری
01:54نایلا؟
01:55جاله؟
01:56یه کم تند حرف نزده این
01:59این چیزا پیش میاد
02:00میتونستی با زبان خوش بهشون بگی
02:02زبان من مشکلی نداره
02:04دارم از اول اتمام حجت میکنم
02:06که بعدن مشکلی درست نشه
02:08درسته، ولی خوب
02:09ولی نداره فرزانجون، اینجا بیمارستانه
02:12آدم ها جونشونو میسپرن دست ما
02:14همه چیز باید درست و کاملا منظم پیش بره
02:17متوجه ای؟
02:17باشه، من فقط نظرم را گفتم
02:21واسه شب برنامه نچه
02:23چون میخوام رئیس خوشگلم و شام ببرم بیرون
02:27واسه سپرائز دارم
02:29باشه، حتما قبوله
02:35دکتر، میگم چیزیم نیست، حالم خوبه
02:37من که نمیخوام کاری کنم، فقط فشارتو میگیرم
02:42خوب
02:45خانم دکتر، روپوشو در بیارین
02:51عصبی نشو، این کار منه
02:53ولی دکتر
02:54شش، قور نزن
03:00حالا که تو بیمارستنیم باید مراقب باشیم
03:16دوازده هفت، فشارت خوبه نیستم
03:20خوبی؟
03:28سلام دکتر
03:30یه مریضه آرشانسی اومده، باید تشریف بیه
03:33باش، الان، من برم مایه نش کنم برگردم
03:43منم میام دکتر
03:49سلام دکتر فرزان هستم، خوشبختم
03:52مشکلتون چیه؟
03:54سلام دکتر
03:55اسمم محمده
03:57چیزه، من از نردبون افتادم پایین
04:02خدا بد نده؟
04:03ممنونم
04:04محله ما رو تپه هست
04:06یه راه میانبور با پله درست کردن
04:09عجله داشتم، گفتم دو دقیقه میرم پایین
04:13افتاد، کفشام هم که میبینید، ساندارد نیست
04:17پامو که گذاشتم، سر خوردم، افتادم
04:21سرم زر بخورد
04:25فهمیدم
04:28خوب، بذارین یه نگاهی بینرسم
04:34خوب، چشما کاملا باز؟
04:38این طرف هم ببینم؟
04:46اینجا درد میکنه؟
04:49تمام شد، تمام
04:53تمام
04:53شما استراحت کنین، من رسی دیگه میکنم، باشه؟
04:56چشم دکتر
04:57ببینید، از سر شکس بگیرید، بهشون بگو زود جوابشو میخواد
05:02دکتر، داتا مریض ارجانسی دیگه تو نوبت هن
05:06شاید زود جواب ندن، حتی ایشون بیمه هم ندارن
05:12چیزه، من خیلی وقت که پول بیمه را هرداخت نکردم
05:19وضعیت مالیم هم زیاد خوب نیست
05:21راستش نمیدونم
05:24شما نگران نباشین، ما درستش میکنیم باشه؟
05:29دارم میگم ماله ایشون فوریه، احتمال تمر مغزی هست، بعدم بیمه را حلش میکنیم، متوجهه؟
05:34درست، سوالی خونیم دکتر رو گفتن، طبق مقررات پیش بریم، بعدن درد سر نشه
05:38این دفعه حرف گوش کن، چیزی شد بگین من گفتم، من باشه حرف میزنم، باشه خودم حرف میزنم
05:44چشم
05:48آقای دکتر، ممنونم، ولی نمیخوام به خاطر من به مشکل بخورین، من حالم خوبه
05:55نه، نه، نه، نه، نه، نه، مشکلی، ایست اصلا خودتون رو نگران نکنین، من هم دارم کارم و بکنم
05:59خدا خیرت بده
06:01ممنونم
06:06ممنون آسمان، رسیدگی میکنم
06:08سلام بچه ها، دکتر سینان هستم، چه اتفاقی افتاده؟
06:12آقای دکتر، چطوری بگم؟
06:14میدونین من واسه این موها چقدر زحمت کشیدم، چقدر رفتم آره اشکا پول خرچ کردم، هر هفته روغن زیتون میزدم
06:21به موها
06:22اگه اتفاقی واسه موها بیافته، باور کنین، اف سردگی میگیرم
06:25همش تخصیر این خنگه دیگه
06:28آروم، به ارسابتون مسلط باشین
06:32حالا میشه توضیح بدین چی شده؟
06:34دکتر، به خدا هم دیه نبوده، به چی قسم بخورم، مگه من مریضم این کارو بکنم؟
06:38نگاه به غیافه سادش نکنین دکتر، به نظر من که پسر خوبیه
06:44اسمت چی بود؟
06:45چاغلار
06:46چاغلار، میشه لطفا توضیح بدی، خواهش میکنم، وسط حرفشو نپریم
06:50راستشو بخواین دکتر، ما ترم آخره میماری هستیم
06:54با هم یه پروژه داشتیم، تا صبح کارگاه بودیم
06:57منم شب قبلشو نخابیده بودم، خسته بودم
07:01نمیدونم چجوری شد، ولی زنبور اومد داخل، صداشو که چنیدم، هول کردم
07:05دستم یکم چسبی بود، چسبید به مواش
07:08په بخشید، ولی گفتی تا صبح داشتین ماکتو تکمیل میکردین درسته؟
07:14زنبور اونجا چی کار میکرد، اونم پروژه داشت؟
07:22واسه این شوخی مسخره از جفرتون معذرت خواهی میکنم
07:26ولی یه لحظه راست میگه، زنبور اونجا چی کار میکنه؟
07:30دکتر، همش ویز ویز میکرد، ولی مطمئن نیستم، فکر کنم زنبور بود دیگه
07:35میشه بی خیاله این حرفاشیم، دکتر یه راهی نداره که موهی سرم آسیب نبینه
07:40حتما بعد یه راهی باشه، دیگه یه کاری بکنیم
07:42باشه، زهربینو میدین نیست آنجا؟
07:45چشم میدم، ولی یادتون میاد یه زوج دیگم همینجوری به هم چسبیده بودن، ما سرشون شرط بستیم
07:50بعد شرط بندی و منو آیلا بردیم
07:52نمیخوام بهش فکر کنم
07:54فلش نمی کنم، خودمو میکشم، رگمو میزرم، خودکشی میکنم
07:58تو همین بیمارستان خودکشی میکنم، حالا میبینیم
08:01خانم یه لحظه گوش کنیم، آخرین باری که میگم اگه الان جداتون نکنم، ردش تا آخر عمروی بدنتون میمونه
08:09راست میگه، روشه کمتون کلی زخم میشه، راستی یه چیزی، دیگه نمیتونی بیکینی بپوشیم
08:16پس دیگه نمیتونم بیکینی بپوشم، پس باید جدا بشیم
08:21خوشحالم که یادتون مونده
08:23نیسان، میشه زره بینو بدی؟
08:25چشم؟
08:26یکم عجله کن
08:27بفرمایی
08:32نیسان، اجازه میدی؟
08:35میخوام ببینم
08:35باشه، میشه بری کنار
08:45نیسان، نمیشه کارش کرد
08:48چی؟ یعنی منظورتون چیه دکتر؟
08:53برای این که ببینم چسب پستتون آسیب زده یا نه، باید موهاتون رو کتاک کنم، وگرنه نمیتونم وضعیت رو برلسی
09:01کنم
09:02یعنی میگی موامو باید از صحبه زنم؟
09:05چه اقلار
09:10سلام
09:12ببخشید، در این تمرین گویندگی میکنی؟
09:14سلام دادم، نه فهمیدین؟
09:16چرا فهمیدیم؟
09:17علایه که سلام خیل باشه، کار داشتی؟
09:19اره، با اینا کار داشتم
09:21آخه این چه وضعیه، چرا چسبیدیم به همدیگه؟
09:24باشه، عصبی نه، شما پروژه میماری داشتیم، خوابم برده، بیدار که شدم دیدم چسبیدیم
09:30من چرا؟
09:31نه، بذار من کامرم واسه توضیح میدم، ببین، دستم چسبی بود، بعد زنبور اومد، منم بول شدم
09:36بهتره، قضیه ای سنبور رو نگی، چون واقعاً مزخر است
09:39باشه
09:42خب، دیگه دوستان، باید هرچه زودتر شما رو از همدیگه جدا کنیم، بهتره که عجله کنیم، ما دکتاریم و اینجا
09:49هم بیمارستانه
09:49همونطور که میدونین، باید به بیماران دیگه هم رسیدگی کنیم، شروع میکنیم، زنبجون، شما خودتو نراحت نکن باشه، مطمئنم موی
09:56کوتا خیلی بهت میاد، خیالت راه
09:59خانم دکتر رس میگه، موی کوتا خیلی بهت میاد، خوشگل میشیم
10:02یه لحظه، نفمیدم، چیزه، هلان میخوایی موهاشو بترشین
10:06مجبوریم
10:08اتارو خدا دکتر، نمیشه یه جور دیگه حلش کنین، من واسه این موه کلی پول دادم، تازه اینو ببینیم
10:15واسه شلقه گرفتم، خدا شایده با پول این حلقه میشه، آپارتمان خرید
10:19موهاشو بزنین، دیگه نمیشه به ریختش نگوکن
10:22حال، فوقم، برات متاسفم این چرفیه که داری میزنی خجالت بکشت
10:27خب، مگه چیه، انگار دارم دروق میکنم، من از بابا میاد گرفتم، همیشه روک کراس حرفم رو بزنم
10:33اه، دکتر، با اجازتون من چون رو میکنم؟
10:37باشم
10:40باشه، باشه، خانم دکتر، من اینجوریم میتونم زندگی کنم، مشکلی نداره، خواهش میکنم
10:45زینب جون، لطفاً کار رو برامون سخت تر نکن، سرتو بیار جلو
10:49خوبه
10:53تکون نخور
11:05چی کار داری میکنی؟
11:06تو به پرستار گفتی قانون شکنی کنه؟
11:08تازه برگشتی گفتی با آیلا حرف میزنم
11:10واسه همین انقدر عصبی شدی؟
11:12محلومه که برای همین عصبی شدم، واقعا روت میشه بپرسی؟
11:15آیلا، وضعیت بیمار ارجانسی بود، پولم نداشت
11:18چیه؟ باید میگفتم وضعیت شما ارجانسیه ولی چون پول نداری، نمیتونم بفرسمتون توماغرافی؟
11:22واقعا همچین انتظاری از من داشتی؟
11:24نه، منم همچین انتظاری نداشتم ولی قبل از اینکه چیزی بگی میومدی با من مشورت میکردی، میتونستیم یه رایی براش
11:30پیدا کنیم، درسته؟
11:31گفتم که وضعیتش استراری بود، سرش...
11:34میدونم، ولی قبلش باید به من خبر میدادی، جلوی پرستار منو کوچیک کردی، دستورامو ندیده گرفتیم
11:40فقط گفتم بعدا کارای بیمارو انجام میدیم، واقعا نمیفهمی؟
11:45بعد از اینکه مریض رفت خودت میری تو کامپیوتر سبت میکنی و زنگ میزنی با شرکت بیمه حرف میزنی، فهمیدی؟
11:51آیلا، بچه بازی در نیار، تو نمیتونی مجازاتم کنی؟
11:54من مجازاتت نکردم، قانون بیمارستان اینجوریه، من رئیس این بیمارستانم، نه کنه یادت رفته
12:19باورم نمیشه قیافم و ببینین که چلت شدم، خیلی نیشه، شبیه تو ربچه شدم
12:24باور کن حتی از قبلم بهتر شدی، حتی گوشاتم میتونم ببینم، خیلی قشنگه
12:31میشه لطفاً بست کنی، همه شخصیر تو بود
12:34بچه ها، کار ما دیگه تمومه، همونطور که الان گفتم، پوستتم آسیب جدی ندیده، خوب خدا نگهدار
12:42نه نه
12:45خوبه، عبدالقل سرت کج و کله نیست
12:48چی داری میگی واسه خودت؟
12:49مگه چی گفتم؟
12:51ای بابا، میگم که علت مثل توپه، خیلی خوش کله
12:53مرسی، واقعا ممنونم، خیلی خوشحال شدم
12:57پایش میکنم عزیزم
12:58راستی، گفتم که علت مثل توپ خوش کله، ولی نمیتونی اینجوری با من بگردی، گفته باشم
13:05مشکلش چیه؟ خیلی هم قشنگ شده، مگه چیه؟
13:09پسر جو، منو ببین، باور کن همینجا جله همه یه جوری میزنمت
13:14مخصوصا الان که تو بیمار سنیم، خیالم راحت اگه زیاد کتک خوردی، فوراً میبرنه تا تا قمل که نمیری
13:29نظر ادراجه به این چیه؟ قبولش میکنی؟
13:40بازم مذرم میخواد
13:45مراقب خودتون باشین
13:49چاغلار، وایسا پسر جون، وایسا ببینم
Comments

Recommended