00:00راستشو بگو ببینم قضیه چیه نکنه تا عاشق این دختره شدی
00:04نه بابا کی گفته
00:06تازه اگه باشم هم فایده ای نداره
00:08من برم دستامو بشورم
00:10هی وایسا ببینم بیا اینجا
00:11یعنی چی فایده ای نداره خیلی مهمه بگو ببینم
00:14گوش میده
00:15نه بابا اینایی که شما میگه ای فقط تو فیلم هاست
00:18حلقه ای که خریده بود و ندیدی
00:20اندازه کلی منه
00:21وقتی اون هست من را نگاه میکنه
00:23نمی کنه دیگه
00:24حقم داره
00:26تازه بدنسازم هست
00:28آره درسته بدنسازه ولی زیادی باد کرده
00:31حالا بلش کن
00:32بگو ببینم زینب میدونه تو دوستش داری
00:35نمیدونه
00:36یعنی روم نشد
00:39اول راستشو بگو ببینم
00:40چی شد
00:42من داشتم ماکتو
00:44میچسبونده
00:45یه زنبور
00:46حالا باد شد لطفا لطفا
00:49خواهش میکنم این قصه ای مسقره زنبورو
00:51بلکن رستشو بگو
00:53فقط
00:54میخواستم نازش کنم
01:28بادشم یه حدیدی دست چسبیده به محاشره
01:31عجب
01:35خیلی خوشحالم که یکی دیگه هم مثل من تو این دنیا وجود داره
01:38یعنی چی؟
01:39منظورم اینه که فکرشم نمی کردم تو این دنیا آدمی به بچانسی من وجود داشته باشه
01:45جدی نگیر بازی وقتا زیاد چرتو پرتو میکنم
01:49خب دیگه راستشو گفتم دیگه باید برم دیسکو
01:53باید ببینم تو که نمیخوایی مثل آدمو یه ضعیف بدی تا صبح مشروب بخوری ها؟
01:57نه بابا من تو دیسکو کار میکنم
01:59خرج دانشگاه همو میدم
02:02خب دیگه با اجازتون من برم
02:04خدافز
02:11نیسان
02:13بگو ببینم
02:14باز چرا نتونستی جور خود تو بگیری؟
02:17بذاریم واسه تون توضیح بدم
02:19این پسره که رف یعنی چاقلار آشق زینبه
02:22ولی چون روش نمیشه هنوز به دختره چیزی نگفته
02:25خب به خاطر این که وزمالیشم خیلی خوب نیست
02:29جلوی این بچه پول داره زیاده تماد به نفس نداره
02:32واسه همینم چیزی بهش نمیگه
02:34ولی مطمئن نیستم زینبم از چاقلار خوشش میادی یا نه
02:38ولی تنها چیزی که اینجا مهمه اینه که یه جوون اینجا آشق شده
02:41آه دکتر خواهش میکنم نخندین
02:43آدم وقتی میفهمه دیگه نمیتونه عشقشو ببینه
02:45زندگی واسهش بی اهمیت میشه
02:47بعدشم ما دکترین و وزیفه ما اینه که حال مریضامونو خوب کنیم
02:51درسته میگم؟
02:52خوب میخوای چی کار کنیم
02:54من یه فکری دارم
02:56میرم دنبال چاقلار منصرفش میکنم
02:58ازش میخوام که برگرد بیمارستان
03:00با زینبم یه کم حرف میزنم
03:02اگه اونم از چاقلار فوشش بیاد
03:03میتونن به همدیگه یه فرصت بدن
03:05ببخشید دکتر ولی من زمان زیادی ندارم
03:08باید هرچی زودتر برم برمیگردم
03:09نیسان
03:14کجا داری میری؟
03:16ببین تا وقتی از من اجازه نگرفتی
03:18حق نداری پا تا از بیمارستان بذاری بیرون
03:21خودتم حالت کاملا خوب نشده
03:23باید استراحت کنی
03:24ولی تو همش خودتو خسته میکنی
03:26درست میگم؟
03:27ببخشید ولی نمیتونم اجازه بدم
03:30باشه چشم
03:31نشنیدم
03:34باشه چشم
03:35خوبه
03:42بازم دوست دوران دویرستانه
03:48دکتر ولی مریض ارشنسی رو بردن
03:50میشه رسی دیگه کنی
03:51البته که میشه
03:57بله آبدی
03:58یه سؤال دارم
04:00تو هفت سالگی کجا رفتی مسافرت
04:02نه ترس حافظم سر جاش بر نگشته
04:05دباسه چی برای این هیزنگ میزنی
04:06مزاهمم میشی ها؟
04:07آکی پس هنوز یادت نیست نه؟
04:10نه هنوز بر نگشته
04:11هیچی یادم نیست
04:12حالا خیالت راحت شد برگرد
04:14نه اشتم من چون نگرانتم
04:16زود زود زنگ میزنم بهت
04:18ای مرسی عزیزم
04:20ولی خواهش میکنم بیشتر از این نگرانم نباشه
04:22دست خودم نیست
04:24تا فقطی خوب بشی
04:26الو
04:27الو
04:28بازم قد شد
04:32نقشه رفت
04:33ای بابا کجا داری بیری؟
04:36حق نداری جایی بری
04:38ای بابا بیا اینجا تا ما رو به کشتن ندادی
04:41خدایا من چه بدی در حقی کسی کردم
04:44که اینجوری داری منه بدبخت و مجازات میکنی
04:46بزا فکر کنم
04:48یه دوست چاق داشتم اسمت
04:51شکلاتشو برداشتم
04:52آه ای بستن یا عشق گلم ازش گرفتم
04:55آه اون پسر ارهان رو یادم رفته بود
04:59به هم گفته بود
05:00چاقالون منم همه یه اسباب بازیش شکستم
05:02خوب کاری کردم
05:03ولی اینا که چیزی نیست آخه
05:30خوب کاری کردم
05:57آقا فرزان نشون نمیدم حرف گوش نکردن یعنی چی؟
06:24آخه این چه کاریه؟
06:26میخوای فرزان رو گزارش کنی؟
06:41بیا تو
06:44دکتر میشه تشریف بیارید مورد ارجنسیه
06:47باشه الان میام
06:54موسیقی
07:02موسیقی
07:03موسیقی
07:26خدا رو شک خیلی خوبه
07:29وضعیتتون خیلی بهتر شده
07:37موسیقی
07:40موسیقی
07:47پدرجون
07:48ببخشید میدونم مزاهم شما هم شدم اما
07:52میشه یکم بشینم اینجا باهاتون درد و دل کنم
07:55چون اگه یکی نباشه که اینا رو بهش بگم
07:58حتما دیوونه میشم
08:03یعنی
08:04من یکم خیال پرداز شدم
08:07همش فکر میکنم اونو میبینم
08:09یهو
08:11قاطی میکنم حالم بد میشه
08:13دست و پامو گم میکنم
08:16من نمیدونم چی کار کنم
08:18ای واقعا مذارت میخوام
08:21اصلا نمیخواستم تو این وضعیت سر شمارم درد بیارم
08:24اما
08:29تازه
08:30این دفعه دیگه واقعا حس خوشبختی میکنم
08:33راستش فکر میکنم همین خوشبختیه که نگرانم میکنه
08:37ترس من از این نیست که با من کاری بکنه
08:40ولی اگه نزدیکانم مذاریت کنه چی؟
08:45من بیشتر از اون میترزم
08:50ببخشید پدرجان
08:51سر شمارم درد آوردم
08:53من دیگه باید برم
09:06سر شمارم درد آوردم
09:07سر شمارم درد آوردم
09:13سر شمارم درد آوردم
09:16سر شمارم درد آوردم
09:26موسیقی
09:33موسیقی
09:34موسیقی
09:42موسیقی
10:12PYM JBZ
10:41PYM JBZ
11:12PYM JBZ
11:35PYM JBZ
12:03PYM JBZ
12:25PYM JBZ
12:41PYM JBZ
13:09PYM JBZ
13:38PYM JBZ
13:41PYM JBZ
Comments