00:13Som aquí, fem camí per salvar tot el món.
00:18Si lluitem del valent, venjarem segur.
00:21Som aquí i el destí canviarà per dir que avui el mal farem buscar.
00:30Si lluitarem, per tu lluitarem i d'en si vindrem.
00:39El món salvarem, mai no rendirem.
00:46Frontera
00:59Per ara funciona.
01:00Tornaré a provar aquesta part.
01:06Va!
01:20Què vol dir això?
01:21No pot ser, home. Per què sempre passa en aquest moment, Aelita? Has desactivat els mòduls sinusoïdals externs tal com
01:28t'he dit?
01:29Esclar. I fins i tot has fragmentat la matèria interna.
01:32Però, si ja ho he fet jo. És normal que el sistema s'espatlli si li introduïm les ordres per
01:38duplicat. Si no anem una mica més a l'hora no ens en sortirem mai, mai.
01:42Perdona.
01:43No. Ho sento molt, Aelita. Perdona'm-t'ho a mi. No m'hauria d'haver posat així.
01:49És igual. I vau més queixem per avui. Fins demà.
01:52No. Espera, Aelita. No.
02:13Bon dia. Veig que no sóc l'única que hauria adormit una mica, encara. Què vau fer ahir? Estudiar?
02:19No ben bé. Jugar al tètrics aniquilador fins a les 3. M'ho hauria d'haver imaginat. I vas guanyar,
02:25oi?
02:25Sí, que em ho has sabut. I tu què tal, Jeremy? Jo no he pogut ni aclocar l'ull. Tinc
02:31moltes preocupacions.
02:32Ah, sí? Buscant la manera de materialitzar l'Aelita, potser? No, no és això. Però, de fet, hi té a
02:38veure.
02:41Me'n vaig. No hi ha com una classe de mates per despertar-se.
02:50Tornaré a començar perquè és una mica complicat. Vull que tots us fixeu en aquesta equació.
02:55Ei, Jeremy. Què t'ha passat amb l'Aelita?
02:58Mira, que ahir ens va embrallar una mica. Sí? I per què?
03:03Per res. Va ser culpa meva. La vaig renyar i crec que es va enfadar.
03:07Recordeu que per fet s'ha de canviar el sistema de l'aliment que porta l'Aelita.
03:10On? A l'Aelita? No, home, no. El Yoko.
03:13Què?
03:15Ulrich, repeteix el que he dit.
03:20Oh? Vinga, ajuda'l.
03:29Què? De cap manera.
03:30No serà gaire estona. Només una hora.
03:33I puc anar a l'hora de dinar.
03:34El temps no és el problema, Jeremy.
03:35El problema és que tu ets l'únic que sap fer anar al superordinador.
03:39Però si te n'ensenyen una mica és molt fàcil.
03:41Puc crear un programa de transferència simplificat i explicar-te com funciona.
03:44Jo no hi estic d'acord. Ho sento, Jeremy.
03:47Yumi. Escolta, vaig discutir amb l'Aelita i li vull demanar perdó en persona.
03:53I si el Xan ataca mentre no hi ets?
03:55El farem tornar de seguida i anirem nosaltres a l'Yoko. Últimament el Xan està molt pacífic.
04:02Mira, jo ja he calculat la massa virtual variable. Tu no ho hauràs de fer.
04:07Com que no hauré de lluitar, he fet servir les opcions per defecte per la transferència de memòria exponencial
04:12i la codificació fractal pels blocs és molt fàcil.
04:14I què més? Deu ser fàcil per tu. Tu estàs molt acostumat a fer-ho tot sovint.
04:19Esclar. Què et penses? Que faig la migdiada mentre sou a l'Yoko?
04:22De totes maneres estarem en contacte i si tens algun dubte consulta les meves notes.
04:31Ja té l'escàner a punt, senyor.
04:39Va, sigues valent, Jeremy.
04:45Bon viatge!
04:52Començo la transferència.
04:57Ara!
05:23És que no ja la cadena de dades, la llum ja ha comès un error de captura de dades que
05:26ha bloquejat el sistema.
05:28La memòria utilitzada per les transferències s'ha desactivat el pitjor moment.
05:31Doncs, on és ara?
05:33L'està transferint a l'Yoko i no ha tornat amb vosaltres, per tant...
05:37Ara deu estar entre els dos humans.
05:45Però no periu. Està bé.
05:49Elita, has de recuperar la memòria.
05:52Que estàs en contacte amb en Jeremy?
05:54Sí. Més ben dit, jo penso el que ell pensa.
05:57És com si fos dins la meva ment.
06:01I el podem fer tornar?
06:04Sí.
06:05En Jeremy diu que hem de recuperar memòria a les quatre torres de pas i desviar-la cap als tres
06:09escàners per acabar la transferència.
06:13Però necessitarem temps.
06:15Podria ser pitjor. Quant temps?
06:17Mira, el temps que calgui per anar a les quatre regions, fer els canvis necessaris i reiniciar el sistema, segons
06:23en Jeremy Inya, per tota la tarda.
06:25No podem perdre temps.
06:26Jo me'n vaig.
06:36Gràcies, Elita.
06:37Escolta, Yumi, no és culpa teva. En Jeremy és l'únic que sap fer anar a l'ordinador de veritat.
06:42Sí, ja ho sé, però el que passa és que mentre en Jeremy sigui als llims no podrem anar a
06:46l'Yoko. I si el Shanna ataca...
06:47Tranquil, Yumi. L'Elita farà tornar en Jeremy de seguida. N'estic segur. El Shanna no tindrà temps d'atacar.
06:54Val més que torneu al col·legi. Si faltem tots ho trobaran sospitós. Jo em quedaré aquí, per si de cas.
06:59Herbé?
07:00Present.
07:00Valerie?
07:01Sí. Jeremy?
07:04És a... és a la infermeria per un problema de bloqueig.
07:09No m'estranya, amb aquell dinar que ens han donat avui...
07:12Ei, es pot saber quina emporteu de cap?
07:15No n'has de fer res.
07:17Ui, amb aquesta resposta segur que deu ser alguna cosa inconfessable.
07:20Ho has endevinat, Sí, sí. Doncs mira, en Jeremy està fent investigacions perquè els cucs puguin tenir intel·ligència.
07:26amb aquesta activitat.
07:26Oh! I tant. I tu faràs de conillet d'Índies.
07:32No, nois, calleu.
07:34Yumi.
07:35Yumi.
07:36Me costo la segona torre.
07:37No.
07:37No.
07:39No.
07:41No.
07:44No.
07:45No.
07:47No.
07:48No.
07:48No.
07:49No.
07:49No.
08:04No.
08:13No.
08:13Me'n falten dues.
08:17Ja, en falten dues.
08:20Com va, això, Yumi?
08:22A veure...
08:23Com ha anat?
08:25La élita ja ha passat per la segona torre.
08:27En falten dues.
08:29Va tan bé que no m'ho crec.
08:30Me'n vaig cap al bosc.
08:50Ei, Yumi, hauries de descansar una mica.
08:53L'Eli t'acabarà aviat.
08:54Per què no tornes al col·legi? Així et distrauràs.
08:57Nosaltres ens quedarem.
08:58Ara no tenim classe, és hora d'estudi.
09:01D'acord.
09:05Ja tornaré després.
09:14Aelita, he substituït la Yumi, em sents?
09:17Perfectament, Ulrich. Ja sóc gairebé a la tercera torna.
09:34En Jeremia està bé?
09:36Està nerviós. Però sí, està bé.
09:42Jo hi som.
09:53Ot, tenim un problema.
09:56Aelita, em fa l'efecte que no estàs sola, aquí.
10:00Té raó, Ulrich. És una llagasta.
10:04Vigila, Aelita. Corre!
10:05S'acosten tres mostres més. Apanya't!
10:23Aelita, el teu debat!
10:41Aelita, tens una platàforma a la escena.
10:59Bravo, en Jeremia estaria orgullós de tu.
11:02A l'ús, esforçaré.
11:05Ja en tenim tres. I ara què fem? Avisem la Yumi?
11:08No, deixem la Yumi en pau. Per ara no la necessitem.
11:12Durant els anys 50, la televisió i la ràdio s'havien convertit en els grans mitjans de difusió cultural.
11:17A més, el cinema també es trobava en un moment molt dinàmic.
11:20Als anys 90, els ordinadors van entrar a les cases i a finals del segle XX va aparèixer un nou
11:24mitjà de comunicació de bas mundial gràcies al desenvolupament d'internet.
11:36Soc a la regió de les muntanyes. Només em falta una torre.
11:42Per què s'atura?
11:46Molt ric! Sóc davant de la torre, però hi fan guàrdia dos blocs. El Xana ja sap què passa.
11:52No hi pots entrar de cap manera?
11:54Ara no. I si no transfereixo la memòria de la torre, perdrem en Jeremia per sempre.
11:58Hi ha d'haver una manera, Aelita.
12:00Ei! En Jeremia diu que potser podem recuperar la memòria d'un altre lloc.
12:05D'on? D'una altra torre? D'un altre ordinador?
12:08D'una altra torre és impossible.
12:09I en Jeremia està convençut que amb un ordinador extern no hi hauria prou potència per fer anar els tres
12:14escanars.
12:14I amb un de sol?
12:16Només un escanar, li preguntaré.
12:18Però per què només un? Per fer tornar en Jeremia i els necessitem tots tres.
12:22Pensa, Ot. Si un de nosaltres aconsegueix transferir-se a l'Ioco, l'Aelita podrà entrar a la torre.
12:27Ulrich! Ot!
12:29Tinc un problema. Cada vegada em costa més contactar amb en Jeremia.
12:32Em sap greu que s'està pensant esborrar.
12:34Què? Què vols dir, Aelita?
12:36Està desapareixent. L'ordinador us pensa que és un arxiu que ha educat.
12:40L'hem de fer tornar immediatament.
12:42Doncs només hi ha una solució.
12:46A veure, qui vol respondre?
12:54Ulrich, com va aquí?
12:56Què? Uns blocs no la deixen passar?
12:58L'ordinador d'en Jeremia?
12:59Sí, ara hi corro.
13:02Perdoni, puc anar a la infermeria?
13:13Ja el tinc.
13:18Bé, quan fas tant d'esport sempre convé exercitar una mica el cervell, oi?
13:33A veure si s'afanya la llum.
13:39Per què tardes tant?
13:41És que en Jim m'ha enxampat infraganti.
13:43Què?
13:45Escolta, ara no puc parlar.
13:48L'han enxampat. És el despatx del director.
13:51I té l'ordinador d'en Jeremia.
13:52I ara què?
13:54No podem fer absolutament res.
13:58Calla.
14:01Escolta, Sissi, aquest cop sí que m'has d'ajudar.
14:11Baja, quina novetat!
14:12De veritat, Sissi, vine.
14:17T'explicaré què has de fer, Sissi.
14:19És molt important. Ho entens?
14:21Què?
14:21Tu no saps què em demanes.
14:23Jo només faria una cosa així si em prometessis que seràs més afectuós amb mi.
14:28I quan dic més afectuós vull dir...
14:31Ja ho saps.
14:34Ei, escolta, jo sortiré amb tu durant...
14:38una setmana.
14:39Què et sembla?
14:40Què? Només?
14:42Per ajudar la Yumi.
14:43El mínim són dos mesos.
14:45Un mes i una propina.
14:46Quina mena de...
14:47de propina.
14:50Oh!
14:51Oh!
15:01No entenc res del que m'explica, senyoreta Isshiyama.
15:04És impossible que en Jeremí li hagi demanat el seu ordinador perquè avui no és al col·legi.
15:09Ho diu aquí.
15:10Sí que és al col·legi, senyor director. És a la infermeria.
15:13En canvi, aquí consta que la Yumi sí que ha estat absent durant una part del dia. I pel que
15:17fa al Riquilot...
15:18Prou, sisplau. En un matí vostè i els seus amics han acumulat un munt de raons per ser expulsats temporalment.
15:23Què pot dir en defensa seva?
15:26Ed, Edda, parla amb tu. És molt important.
15:28Sí, sí, no veus que tinc feina?
15:29Jo ho sé, pare, però és sobre la Yumi.
15:32I que no es repeteixi, és l'últim avís.
15:35M'hauràs d'explicar com ho has aconseguit.
15:37No tinc ganes de parlar-ne.
15:40Yumi, oi que no et sap greu que no ens baixem gaire durant un mes?
15:55Mira, mira!
16:04M'hauràs d'explicar.
16:36Un de menys ja vénen els altres. Resisteix, l'elita.
16:48Escolta, Yumi, el que he fet és... vull dir...
16:50Ulrich, no ho vull saber.
16:52No és el que et penses, t'ho juro.
16:54Mira, si així és tot el que saps dir, val més no dir res.
16:57Ara tinc feina a connectar un ordinador. No m'atabalis, eh?
17:08Què, Ot? Com se'n surt l'elita?
17:10Força bé, fins ara. Per sort, corre molt més que vosaltres.
17:13El problema és que està perdent el contacte amb en Jeremí.
17:16Ah. Me'n vaig als escàners.
17:20Ulrich.
17:21Què?
17:21Que fort que li hagis fet un petó a la Sissi.
17:24Si li dius a la Yumi et mato.
17:30I ara esperà que surti bé.
17:39Ailita, l'Ulrich intentarà reunir-se amb tu.
17:41L'ordinador està connectat.
17:42Què he de fer ara?
17:43Estic configurat un port d'oxidil per transferir la memòria.
17:46T'explica-me com està.
17:50Molt bé, Ailita, ja està.
17:52He introduït totes les dades.
17:53Perfecte, ja pots transferir l'Ulrich ara.
18:01Transfereixo l'Ulrich.
18:03Corre, afanyat!
18:04Ulrich.
18:05Vinga, Jus.
18:07Confio en tu.
18:08Ara.
18:20No hi ha prou memòria.
18:21Em falta molt poca, però no n'hi ha prou.
18:23Només ens falten 10 bites.
18:44Espera, s'acaben el port d'arriba.
18:47Transfereixo l'Ulrich.
18:50De pressa!
18:58Escaleixo l'Ulrich.
19:10Actualització!
19:22Actualització!
19:32Ulrich?
19:33Perdona el retard, Ailita.
19:35Ei, Jot, com ho heu fet?
19:37En bona part és mèrit del tètrix aniquilador, saps?
19:40Quan puguis farem una partida.
19:43Tranquil, Jot, que ja tinc prou feina i no estic per jocs.
19:46Vinga, ara depèn de tu, fes tornar en Jeremy.
20:21Ja estan en recuperar la memoria de las canas.
20:28Jeremí, Jeremí, que em sents?
20:34Jeremí, desperta-te.
20:46Jeremí.
20:51Ailita!
20:54Ailita!
20:58Ailita!
21:03Ailita!
21:06Ailita!
21:15Ailita!
21:34Jeremí!
21:43Com et trobes?
21:46Ha sigut, ha sigut...
21:50Fantàstic!
21:57Això que volguessis anar a Lióc ens ha costat un bon ensurt.
22:00Ei, ho sento, però me n'he d'anar. He quedat amb la Sissi.
22:03Sembles el seu esclau. Amb la propina que li has donat avui t'hauria de deixar en pau.
22:09Propina? Què significa això, Ulrich?
22:12No res.
22:14Oh...
22:15Adéu, eh?
22:16Ei! Vull una explicació! Ulrich!
22:18Sí! Ja ens veurem!
22:22Tenia poc que t'hessis enfadat.
22:23Jo em pensava que t'havies enfadat tu, però he vist el que senties per mi quan has vingut a
22:28buscar-me.
22:32Jeremy, els que estan enamorats has esperat molt sovint?
22:36No, molt sovint no, però de tant en tant, sí.
22:39Ah, sí? Doncs estic amb el Ulrich i la Yumi.
22:43Prefereixo no ficar-li.
22:44Deixa'm parlar.
22:45No cal que m'expliquis res. Estic farta de mentides.
22:48No és cap mentida. No hi ha res entre la Sissi i jo.
22:50Segur. Adéu.
22:53Va, Yumi, deixa'm explicar-t'ho. Yumi, què em sents?
22:57Yumi!