Saltar al reproductorSaltar al contenido principal
  • hace 4 meses

Categoría

😹
Diversión
Transcripción
00:13Som aquí, ben camí, per salvar tot el món.
00:18Si lluitem del valent, vençarem segur.
00:21Som aquí i el destí canviarà a partir d'avui.
00:26Avui el mal farem fugir.
00:31Oh, per tu lluitarem.
00:34Oh, per tu lluitarem.
00:36I d'en si vindrem.
00:38Oh, per tu lluitarem.
00:40El món salvarem.
00:42Oh, per tu lluitarem.
00:46Amnèsia.
00:57Amnèsia.
00:58Fins demà!
01:55Fins demà!
02:11Fins demà!
02:14Fins demà!
02:18Vinga, va, calleu!
02:20Bé, aquesta nanoesfera es fa servir per fabricar aparells microscòpics.
02:25Que estrany, no l'han netejat bé?
02:27Hi ha gelatina aquí dins.
02:29Sembla la gomina que l'hot es posa cada dia.
02:33Ulrich, com que et veig amb ganes de participar agafant una mostra que l'estudiarem.
02:40La gelatina s'utilitza com a medi de cultiu per crear-hi els nanoaparells.
02:43Sembla melmelada.
02:47Ho sento, no m'he pogut aguantar.
02:52Ja te la tornaré jo.
02:54Escolteu, nois, que això és una classe de ciències, no un circ.
03:03Ostres, això de la nanotecnologia és increïble.
03:05M'agradaria treballar en aquest terreny més endavant.
03:08Jo ja en tinc prou amb la tecnologia de mida normal.
03:10Només em faltaria la microscòpica.
03:13Ei, què és de xocolata?
03:14Me'n dones?
03:15Té.
03:17Ja t'he avisat.
03:20Sí.
03:22Però t'has aprofitat de la meva gulafreria.
03:25Ja t'he dit que...
03:28Ulrich, què tens?
03:31El cop!
03:34Ulrich!
03:35Ei, Ulrich, què ha passat aquí?
03:38S'ha esmallat.
03:41El portaré a la infermeria.
03:44Si estava bé aquest matí.
03:46Sí, és molt estrany.
03:57Ja està.
03:59Ara reposa, Ulrich.
04:05Què hi fas, tu, aquí?
04:07He vingut a veure com es troba l'Ulrich.
04:09Molt millor.
04:10Ara dorm.
04:11Me'l deixa veure un segon.
04:13No ho sé, és que...
04:15Sóc la seva millor amiga.
04:18D'acord, però molt poca estona.
04:30Ets tan guapo quan estàs dormint.
04:39Què és això?
04:40On sóc?
04:41A la infermeria.
04:42T'has desmallat?
04:44La infermeria?
04:45Quina infermeria?
04:48I qui sóc?
04:49Com em dic?
04:51Ulrich.
04:52Ulrich?
04:53Et deus haver donat un bon cop de cap.
04:59I tu qui ets?
05:00Jo sóc la Sissi.
05:03La Sissi?
05:05La teva nòvia!
05:12Ara veuràs!
05:13Què, Ulrich?
05:14Quan reconeixeràs que estàs boig per mi?
05:16Ho sento molt,
05:18però sóc al·lèrgica a les ties cregudes.
05:22I a tu només et falta un club de fangs.
05:28La meva nòvia?
05:30Ah, veig que el pacient ja s'ha despertat.
05:32Ulrich, com estàs?
05:34Ui, i està molt millor.
05:36El porto a la seva habitació.
05:39Segur que estàs bé?
05:44Això sembla una epidèmia.
05:47Va, vine amb mi.
05:53I ara?
05:56Veus aquells tres d'allà?
05:58Són els teus pitjors enemics.
05:59Per què?
06:02Ai, ai, a l'Ulrich.
06:05Però què passa?
06:06Per què va amb la Sissi?
06:08Ja et trobes millor o què?
06:10I tu qui ets, eh?
06:11A mi no em toquis.
06:14Ei, Ulrich, que sóc jo, l'Ot.
06:17Ja n'hi ha prou.
06:18L'Ulrich no vol saber res de vosaltres.
06:20Deixeu-nos en pau, entesos.
06:23Què li he agafat, ara?
06:27Ulrich, aquests són els teus amics, el Nicolà i l'Herbé.
06:34Ha perdut la memòria i l'heu de recordar.
06:38Oh, mira, amb l'asseg que tinc.
06:42Escolta, saps què t'aniria bé?
06:44Anar al parc.
06:47Té, gràcies.
06:52No ens ha reconegut, que estrany.
06:54Potser té amnèsia.
06:56Anem a parlar amb la infermera.
06:57Bona idea.
06:58Li hem de fer recuperar el seny.
07:00L'Ulrich amb la Sissi?
07:02Sembla mentida.
07:11Té, necessites energia.
07:17Ulrich, què et sembla això d'estar amb la més guapa del col·legi?
07:21Mira, la veritat no em diu res.
07:23Què has dit?
07:26El que vull dir és que no ets el meu tipus.
07:30Per sort, veig que encara no s'ha trastocat del tot.
07:37Ei, què hi fas tu aquí?
07:39Que m'espies?
07:40No, jo només...
07:41Mentida!
07:42Ulrich, fes el favor.
07:43No te'n recordes que som amics?
07:45Ella m'ha dit el contrari.
07:46Toca el dos d'aquí i de pressa.
07:48D'acord, d'acord.
07:49No t'enfadis tant.
07:58Ulrich, que et trobes bé?
08:00Va, anem.
08:01Tu i la Sissi.
08:02Tots dos solets.
08:04Això pot ser el principi d'una història d'amor.
08:07Va, calla.
08:08No me la trauré de sobre en tot el dia.
08:10Vine a seure, que has de reposar.
08:13Perdona, però...
08:14El que necessito és estar sol.
08:23Ho sento, però no puc.
08:25Que no veieu què passa?
08:26No ho entenc.
08:27Sembla que hi hagi una epidèmia.
08:31Si vol, ens podem quedar a ajudar-la.
08:34Si em voleu ajudar, deixeu-me a treballar.
08:38Potser l'Ot ha tingut més sort.
08:41No en tinc cap dubte.
08:42L'Ulrich té amnèsia.
08:43Em pensava que em pagaria i tot.
08:46N'hi ha una epidèmia, segons la infermera.
08:48Però l'amnèsia no s'encomana, no és contagiosa.
08:50Tot això és molt estrany.
08:52Potser hauríem de parlar amb un metge.
08:54L'estima que encara no existeixin els nanometges.
08:57Nanometge?
08:58Ei, ja ho tinc.
09:12Senyoreta Ers!
09:16On sóc?
09:17Tranquil·la.
09:19Mireu això.
09:19És la gelatina d'aquest matí.
09:25I què són aquestes cuques?
09:27És el que em temia.
09:28Són nanovirus.
09:29I el Xana els deu haver creat per atacar les cèl·lules de la memòria.
09:33Per això que esta amnèsia s'encomana.
09:35Com tots els virus, es transmeten pel menjar, per contacte, pels esternuts...
09:39Aviat tot el col·legi estarà infectat.
09:40Nosaltres i tot, un món sense memòria.
09:43Controlat pel Xana.
09:45Correm cap a la fàbrica.
09:46L'Elita deu estar en perill, a l'Ioko.
09:48I l'Ulric?
09:50El necessitarem.
09:51No, ell ens necessita a nosaltres.
09:53Només es curarà si desactivem la torre.
09:55La Yumi té raó.
09:56A més, si no recorda res, no ens podrà ajudar.
10:12Perdona, la meva habitació és per aquí?
10:15Què?
10:16Però què passa? Us heu tornat tots bojos o què?
10:19És la tercera a la dreta.
10:30No sé pas qui ets, però sembla que som amics.
10:56No podem perdre ni un minut.
11:04No entenc pas què passa.
11:16Un ric sort has vingut.
11:20Realment tu saps com animar-me.
11:59Aïda.
12:01Jo no hi hauria res per ocupar ni el bosc ni el desert.
12:05Molt bé, ara transfereix-te a les muntanyes.
12:07Jo enviaré la llum i lot a la regió polar.
12:09En algun lloc hi ha d'haver una torre activada.
12:16Què? Ha volgut parlar de poc?
12:21Ja venim, Aïda.
12:22Molt bé.
12:24Ara ja som al pu del parc.
12:30Deu segons per la transferència.
12:41Transfereixo-la.
12:43Transfereixo la llum.
12:46Escaneixo-la.
12:48Escaneixo la llum.
12:54Virtualització.
13:06Vinga, agafeu el camí de l'arrega.
13:08Tumanes.
13:15Aïda, cap novetat?
13:16Encara no ho he repassat tot, però no noto possessions.
13:20Vés amb compte.
13:21La llum i lot són força lluny de tu.
13:37Compte!
13:42Yumi, has perdut un vingut de vida!
13:47Jeremy, aquí ens han vingut a rebre.
13:50Tranquil, que només és un cranc, sol.
13:52Això vol dir que la torre activada no deu lluny.
13:54T'avisaré l'ailita.
13:56Que ve cap a tu, Yumi!
13:59No pateixis.
14:00Només vol jugar a fer-te i amagar.
14:01És un cranc molt jugant.
14:40Úlric, què hi faig aquí?
14:42Què és aquest lloc?
14:43Ara no t'ho puc explicar.
14:45Tenim una emergència.
14:46Escolta, no recordo res,
14:47però sé que haig de fer una cosa important aquí.
14:50digue'm què és.
14:51Home, sí, esclar.
14:53Quan siguis a Lioko, hauràs de fer una cosa important.
14:55Anem amb amnèsia o sense.
14:57Què és Lioko?
14:59És...
15:00Mira.
15:01Veus aquell pilat allà al darrere?
15:03Doncs hi has d'entrar i pujar un pis.
15:04Veuràs que hi ha uns quants escanars.
15:06Fica't a dins d'un i espera't.
15:08Llavors sabràs què és Lioko.
15:15El que és Lioko.
15:34Objectiu tocat!
15:40Bravo, Yumi!
15:41Dues coses. Una, l'Elita s'espera a l'altra punta de...
15:44I l'altra, que l'Ulric ve cap aquí.
15:46L'Ulric?
15:48L'esperaré aquí.
15:49No t'encantis!
15:56Transpereixo l'Ulric.
16:00Espereixo l'Ulric.
16:02Virtual Ingenior!
16:20Benvingut al món virtual, Ulric.
16:22Què és aquest lloc? I per què som aquí?
16:26Per lluitar, home.
16:27Per lluitar? Jo no sé de lluitar.
16:31Esclar que sí. No te'n recordes, però jo et refrescaré la memòria.
16:37Au, vinga, som-hi!
16:43Hola, Elita!
16:45He trobat la torre activada. És molt a prop.
16:48Jo et segueixo.
16:51No.
17:00Només esquives els meus cops, que no tens armat.
17:03Tinc unes quantes fletxes, però prefereixo guardar-me-les.
17:07I a més, tampoc et vull fer mal.
17:09Ah, no? De veritat?
17:17Ja gairebé hi som.
17:19Sí? Trobo que ha sigut massa fàcil. Això em fa mala espina.
17:26Estic tipa d'encertar-la.
17:29Cap allà!
17:31Quatre tons ron. En fi, seria pitjor cinc o sis.
17:37Resistiu. Provaré d'enviar-vos reforços.
17:41Primer ens el traurem dos de sobre.
17:49Apenya't, que no aguantaré gaire!
17:55Ei, has d'estalviar forces, que les necessitaràs.
17:58Per què? Que hi ha més nivells.
18:00M'agrada, això. És un videojoc, però de veritat.
18:03Sí, però s'ha acabat jugar.
18:05La Elita i la Llumi us necessiten.
18:08Qui ho ha dit, això?
18:09En Jeremí, va, corre!
18:11Ei, espera. Encara no hem acabat la partida.
18:20Un altre cop?
18:22Llumi, vigila.
18:24Només et queden uns bons punts de vida.
18:28Ja!
18:29M'ha d'ajudar, Llumi.
18:31Em falta un.
18:33Corre, Llumi. L'aparell no aguantarà.
18:45Opa!
18:45He guanyat la partida.
18:47Sí, però has derrotat un aliat.
18:50Què?
18:51Ara que saps qui són els teus amics, ja pots conèixer els teus enemics.
18:54Enemics? Quins enemics?
18:55Els Cranks. Uns monstres creats pel Shanna.
18:59Ara no puc explicar-t'ho.
19:00La Llumi i la Elita ens necessiten. De seguida.
19:11Per eliminar-los has de tocar el dibuix en forma d'ull que tenen a la cosca.
19:15Sembla molt fàcil.
19:17No!
19:21Que els mucs.
19:27Per guanyar?
19:31Per guanyar-los el que ho donen a la cosca.
19:32Elibus!
19:33Elibus!
19:33Ho hem de fer!
19:33Vaig de fer!
19:34Vaig de fer-te!
19:35Vaig de fer-te!
19:37No!
19:40Corre!
19:40Què li ha passat?
19:42Res de greu, hem de protegir l'Elita
19:49Ja me n'encarrego
19:54És una sort que l'Ulric hagi recuperat la memòria
19:57Doncs no, encara té amnèsia
20:13Gràcies per obrir-me a pas
20:15Eh? Se'n va?
20:22Ja t'ho explicaré
20:27Jeremí, ja vinc!
20:29No, jo sóc pot!
20:35Som-hi, doncs!
20:44Fins de l'Azard!
20:49Us felicito, sou un bon equip
20:58Ja està? No hi ha més jugadors?
21:00No, hem de marxar
21:02S'ha acabat la partida
21:03Eh? Però com?
21:05Parar de màgia
21:19Tornem al passat
21:31Exacte, en medicina, per exemple
21:33Els científics estan creant els anomenats nanometges
21:35Que són uns aparells minúsculs que es mouran per l'interior del nostre cos
21:39Per lluitar contra les malalties
21:40Però aquests avenços encara tardaran a arribar
21:42I també faran desaparèixer els grans, les cel·lulitis i tot això?
21:47Potser sí, però tindran prioritat malalties més greu
21:52I la nanotecnologia no podrà curar mai l'estupidesa
21:56Pobreta, llàstima
21:58Vinga, va, calleu
22:01Bé, aquesta nanosfera es fa servir per fabricar aparells microscòpics
22:05Que estrany, no l'han netejat bé?
22:07Hi ha gelatina aquí dins
22:09Sembla l'agumina que l'ot es posa cada dia
22:11Ulrich, com que et veig amb ganes de participar
22:13Agafen una mostra que l'estudiarem
22:15La gelatina s'utilitza com a mèdic de cultiu per crear-hi els nanoaparells
22:19Oh!
22:20Jo trobo que sembla malmelada
22:22Provem de coure-la
22:23Oh!
22:24No se sap mai
22:27Oh!
22:28Oh!
22:33Ulrich, però què fas?
22:38Com que has fet malbé material del col·legi
22:40T'hauré de posar un càstig ben gros
22:42T'asseguro que te'n recordaràs durant molt temps
22:45Espero que sigui veritat, senyoreta Ers
22:48Oh!
22:49Oh!
22:49Oh!
22:50Oh!
22:50Oh!
22:51Oh!
22:52Oh!
22:53Oh!
22:56Oh!
22:57Oh!
23:00Oh!
23:03Oh!
23:04Oh!
23:05Oh!
23:05Oh!
23:06Oh!
23:08Oh!
23:08Oh!
23:08Oh!
23:08Oh!
23:09Oh!
23:10Oh!
23:10Fins demà!

Recomendada