- 7 hours ago
Category
🎥
Short filmTranscript
00:00for the recipe.
00:01But we had a pinch of the pan,
00:04but we had to cook the pan.
00:06Yes, we had to cook.
00:08Even the atmosphere,
00:10I had to cook the pan a little bit,
00:13I had to cook the pan a lot.
00:17I had to fight with the pan a little bit.
00:19That's what I had to do.
00:20Maybe the atmosphere could be a little bit.
00:22What do you think about the menu as it was?
00:24Is this simple menu?
00:26I'm seeing this menu as it was before.
00:28I don't know what I've said.
00:29I didn't say anything, I didn't say anything.
00:31I didn't say anything.
00:32I thought I would like to give you a lot of food for a Turkish restaurant and a lot of
00:39food for a country.
00:42But it came to me that I didn't have a lot of time.
00:48You can see me a winner.
00:50I mean, I'm not sure what I'm saying, but I'm not sure what I'm saying.
00:54I'm just saying I'm not sure what I'm saying.
01:00I'm looking for the menu.
01:02I'm looking for the menu.
01:03I'm looking for the menu, very easy.
01:05Very easy for a minute.
01:12But Elin Hanım, you see the menu.
01:15Yes.
01:17You see the menu?
01:18No, it changed me.
01:19It changed me.
01:21All the friends are looking for me like this.
01:24That's a reality.
01:26That's a question, Shevki Bey?
01:29Let's say, everyone is the same way of the team.
01:33I think that's the same way of the team.
01:34I think that's why we see Aleva's team.
01:37I think that's the same way of the team.
01:39I don't want to go to the team.
01:41I don't want to go back to the team.
01:45Why didn't you think that's the same way?
01:47ikejattam kesinlikle mukadder hanım rakip olarak görüyorum kendimi haftanın ilk
01:52gününde mukadder hanım dedi ki herkes benden korksun şimdi diyor ki dur bakalım ne oldu
01:59cumaya bir gün kala mı böyle oldu yok gene diyorum ben de rakip olarak görmüyorum
02:04kimseyi ama bir tanesini görüyorum sizi de var karşılıklı karşılıklı oturıyoruz
02:15Now I'll give you a comment.
02:17I'm from the comments.
02:19I'm not a comment.
02:21I'm not very much that I'm not eating.
02:22I'm not a comment.
02:35I'm not a comment.
02:36I'm not a comment.
02:37I'm not a comment.
02:37I've found a comment.
02:38I love it.
02:39I'm not a comment.
02:41The mantar is really nice.
02:45I enjoyed the pancara.
02:48The Russian salad is not allowed.
02:51No.
02:54No.
02:55No.
02:55No.
02:56No.
02:56No.
02:56No.
03:00That Okuburi up aquí.
03:00That's it because...
03:01We are talking about дела.
03:04Yes.
03:04So that is not fine, but the French etc...
03:07Yes, without consenteen, because of you.
03:07What I mean?
03:14Bye...
03:15So is it.
03:16We use it.
03:17This is actually better.
03:19So I should be better at Ops on there.
03:25We pick up the seeds that weса.
03:29I choose!
03:32I bet I ordered things.
03:37We know I ordered things I made, but I always wanted to put them in.
03:42I want to drink cold, I want to drink it.
03:43If they use baloney, I'd like to drink it.
03:53It's a little bit of a flavor.
03:58You can useTA that some recipe.
04:01You can add flour to the rice.
04:07I will eat a little beans, you can drink it.
04:09I will eat the rice.
04:09We will eat at the rice.
04:11Yes, what did you say about the dinner?
04:13Yes, I know.
04:14Yeah, I know.
04:15Yes, I know.
04:18Yes, yes, I know.
04:19Yes, yes.
04:21Yes, yes, yes.
04:22Yes.
04:22Yes, yes.
04:24I know.
04:24Vukadar Hanım'ın lafına sığınarak menüsünü nasıl belirledi, onun taklidini yapmak istiyorum.
04:29Ben en iyisi bir Özbek pilavı yapayım da elalem bir pilav görsün dedi ve...
04:36Öyle mi dediniz?
04:37Aynen öyle dedim, dedim.
04:40Ya beğenirseniz Elin Hanım'ın?
04:42Hakkını yemeyeceğim beğenirsen.
04:44Gerçekten mi?
04:44Gerçekten.
04:46Anlarım çünkü bildiğim bir pilav.
04:47Güzel olmuş derim, derim bakalım.
04:49Vukadar Hanım benim yeterli yemeklerime çok söylendi.
04:52Hayır bir dakika, bir dakika.
04:53Özbekistan Türkiye mesafesinin 3 katı.
04:56Ben Afyonluyum, Afyon'da bütün...
04:59Bir dakika Enis Bey, Afyon'da sünnet düğünleri, normal düğünler Özbek pilavı ile olur.
05:06Niye Türk pilavı ile olmaz?
05:07İsmi öyle.
05:08Özbekistanlı falan da yok Afyon'da yani.
05:11İsmi öyle.
05:12Özbekistanlılar bu yemeği yapmıyor yani.
05:13Bilmiyorum yapıyor yapmıyor bilmem ama Özbek pilavı deriz biz, bizim yöresel pilavımız.
05:18Yabancı mı geldi size?
05:20Bayağı yabancı geldi.
05:22Hiç değilse Özbek yine Türkçe bence.
05:25Özbek nesi Türkçe?
05:26Özbek pilavı, Özbek pilavı.
05:28Olsun gene de daha şey geliyor kulağıma.
05:30Ama sizinkilerinden hiçbir şey anlamadık.
05:32Aşina mı geliyor?
05:33Evet aşina geliyor.
05:35Olabilir olsun.
05:36Bu arada Enis Bey'in yaptığı ince espriyi anladınız mı?
05:40Duydunuz mu daha doğrusu?
05:41Mesafe 3.
05:42Tabii şimdi İtalya Türkiye mesafesi ve Özbekistan Türkiye mesafesi, Özbekistan çok daha uzak bize.
05:48Onu demek istiyordum.
05:49Benimkiler çok yabancı.
05:50Bu çok eski bir pilav.
05:53Belki ben doğmadan önce Özbek pilavı demişler.
05:55Onu bir araştırın internette bakın Asya'nın en meşhur pilavı neymiş?
05:59Benim yaptığım yemek de İtalya'da 5 sene önce icat edilmedi tabii ki.
06:02O da bir süredir yapılıyor.
06:03Tamam yapılıyor ama şimdi onu bilmek için değil bilmek lazım.
06:07Yani burası Türkiye yani.
06:08Valla marketçim biliyordu.
06:10Türkiye'deki marketçim.
06:11Oturduğun semtteki marketçim biliyordur.
06:13Bütün marketçiler biliyordu.
06:13Git bakalım başka bir markete.
06:15Kovarlar yani adamı ne istiyorsun diye.
06:17Bazı şeyler beğendiler, bazıları beğenmediler.
06:20Çok kötü bir yorumlar almadım ama hoşuma gitti.
06:24Ama daha çok Şevki Bey'in masası konuşuldu.
06:26Yani benim hiç bağlamaz.
06:28Şevki Bey'in zaten dertli biri.
06:30Kendi bir şey kanıtlamaya çalışıyor devamlı.
06:32Estetik kadar konuşabilir.
06:33Ben bundan çok rahatsız değilim.
06:35Şevki Bey hala kendini mi kanıtlamaya çalışıyorsun?
06:38Tabii ki.
06:38Her zamanki gibi yani.
06:39Şevki Bey'in bu hırsı geçmedi sanırım.
06:42O birinci günü çok belki istediği gibi olumlu geçmediği için
06:46hala bir şeyle peşinde olduğunu ben hissediyorum.
06:49Şimdi özbek pilavı dedik ama bakalım Eleni Hanım'ın özbek pilavı mı daha iyi olacak?
06:55Yoksa yarın yiyeceğimiz özbek pilavı mı?
06:57Bize de bir kıyaslama doğmuş olacak.
06:59Kıyasladı iyi oldu belki de böyle pişti olduğum değil mi?
07:02Evet.
07:02Yani.
07:03Kıyaslayacaklar ona göre.
07:04Evet.
07:05Şimdi ama ilk defa yeğenler için de olacak.
07:07Yarın ama mesela ilk defa yememiş olacak.
07:09Mukadder Hanım.
07:09İşte ben burada değiliz.
07:11Sizi vermek istiyorum.
07:12Buyurun.
07:12Hadi benim.
07:13Teşekkür ederim.
07:15Mukadder Hanım bir tatsın hemen.
07:17Bir ben.
07:17Evet merakla bekliyorum.
07:18Affınıza sığınarak önce başlıyorum.
07:20Lütfen buyurun.
07:29Fırtına öncesi sessizlik gibi duruyor.
07:32Yorumunuzu soru mu yapacaksınız şu anda mı?
07:34Diyebilirim yani.
07:35Çok yoğun bir kere.
07:44Şimdi bence Elin Hanım gitti.
07:47Hadi bize söyleyeyim.
07:48Baharat çok yoğun.
07:49Baharat.
07:50Çok yoğun.
07:51Evet çok yoğun.
07:52Filinçler çok pişmiş.
07:53Bana da bir kimyon tadı.
07:55Fazla pişmiş.
07:55Kimyon kokusu geliyor bana uzaktan bile geliyor.
07:57Evet çok yoğun.
07:58Çok yoğun.
07:58Baharat ben bu kadar koymuyorum.
08:00Kimyon severim.
08:00Ha tamam.
08:01Yani yenilebilir mi?
08:02Yenilebilir.
08:03Fakat benimki böyle olmayacak.
08:05Diyorum.
08:06Haa.
08:06Evet.
08:07Çok yoğun.
08:09Bakalım etine de bakacağım.
08:12Güzel pişmiş.
08:13Eti güzel pişmiş ama baharatı doldurmuş.
08:18Teşekkürler.
08:21Teşekkürler.
08:23Valla merak ettim şu anda.
08:40Şevki Bey.
08:43Sizden başlayalım.
08:45I liked the plav.
08:46We don't have to add sugar.
08:48We don't have to add sugar.
08:50Is it an üzüm?
08:52No, it's not.
08:54It's not a good thing.
08:56It's a good thing.
08:57I'm a barbaric, I'm a Turkish name.
09:01I'm not a barbaric, but I'm not a barbaric.
09:04It's a good thing.
09:04No, it's not a good thing.
09:08But it's not an Uzbek plav.
09:10There are two things.
09:12It's an Uzbek plav.
09:14Bizimki farklı.
09:15Böyle olmayacak benimki.
09:17Eminim olmayacak.
09:18Çünkü bu çok özel bir baharat.
09:21Onu her yerde bulamıyorsunuz zaten.
09:23Onun için bu Uzbek plav yapmak istedim.
09:27Yani istediğiniz internette girin,
09:30açın, bakın.
09:31Her şey olabilir. Farklı baharat konulabilir.
09:33Ama iki tane olmazsa olmazı var.
09:35Biri Uzbek plav var galiba.
09:39İkincisi bu.
09:40Demek ki bu Özbek pilavları Onur Bey.
09:42Her ülkede farklı farklı.
09:43Benim gibi öyle değil.
09:44Özbek pilavı...
09:45Yani nasıl farklılabilir ki?
09:47Evet, farklı farklı.
09:48Özbek pilavı Özbekistan'dan geliyor mu?
09:51Evet, kesinlikle.
09:52Oradan geliyor değil mi?
09:52Evet, oradan geliyor.
09:54Özbek pilavı.
09:55Rus olarak bilir çünkü.
09:56Yani siz başka şekilde...
09:58Tabii ki yapabilirsiniz, baharatsız yapabilirsiniz.
10:00Ama onu Özbek pilavı diyemezsiniz.
10:01Hayır, baharat koyuyorum ama böyle değil yani bu kadar.
10:03İşte tamam.
10:05Bu iki baharat olmazsa olmazı olduğu için...
10:07Havuç koyuyorum.
10:08Bir kere havuç.
10:08Evet, bunun olmazsa olmazıdır havuç.
10:11Benim biliyorum.
10:12Efendim?
10:13Yani havuçsuz Özbek pilavı olmaz zaten.
10:15Olmaz, evet.
10:16Aynı şeyi bugün söyledi zaten.
10:17Yani havuçtur.
10:18Olmaz.
10:19Aynı şeyi söyledi.
10:20Ben baharatı ağır olacak diye zannettim.
10:22Ama bence hiç değil.
10:23Hiç değil.
10:24Bence gayet iyi.
10:25Etleriniz güzel pişmiş.
10:26Evet, çok güzel.
10:26Kimyon kokusu geldi ama içinde ağır bir tat yok.
10:295-6 tane farklı baharat var.
10:31İçinde.
10:34Böyle kırışıyor.
10:35Onun da özelliği bu işte.
10:36Özbek pilavı budur.
10:38Bu arada havuçları da...
10:40Bu kadar bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz.
10:42Ama elli onlar doğranır.
10:43Yani kesinlikle...
10:44Rende olmaz.
10:45Rende olmaz.
10:46Ben daha iyiydi hatta doğrarım.
10:48Zahmetli yani.
10:49İnce ince böyle.
10:50Çubuk gibi.
10:51Evet, çubuk gibi.
10:51Biz öyle yapıyoruz.
10:52Tabii öyle de olur.
10:53Biz öyle yapıyoruz.
10:54Aslında güzel bir şey.
10:55Zahmetli bir şey.
10:56Çok size sunmak istedim.
10:58Çünkü daha görmedim.
11:00Burada yapıldığını.
11:02Ama aslında tabii kazandı.
11:04Pişirmesi gerekiyor.
11:053 saat boyunca böyle pişer.
11:06Ağır ağır pişer.
11:07O tabii tadı birazcık daha farklı olur.
11:09Ama ev ortamında...
11:12Öyle bir şey bu.
11:13Pardon.
11:14Etleri düdüklü de mi pişirdin?
11:15Düdüklü de değil.
11:17Düdüklü de benzer bir makine var.
11:20Pişirme makinesi.
11:21O ona benzer.
11:23Ama ben şimdi kimyon hiç koymadım.
11:25Şimdiye kadar yine koydum.
11:26Baharatı ağır değil.
11:27Şu an bence kıvamında.
11:28Özbek pilavı.
11:29Bilmiyorum.
11:30Ben şu anda bu kimyonla halini çok beğendim.
11:32Afiyet olsun.
11:33Artık şimdi sen beğendin diye senin önüne getiririz bir kimyon koyarız.
11:38Domates salatası demişsin.
11:40Olabilir mi?
11:40Olmaz mı?
11:41Olmaz mı?
11:42İçinde mi olacak?
11:43Ben bir şey katmam yemeye.
11:45Domates salatası yapma sebebim şöyle.
11:47Tek başına pilavın renksiz olacağını düşünüyordum.
11:50Böyle tek başına tabakta.
11:52Renk katmak istedim.
11:54Hatta araştırdım.
11:55Özbek pilavının yanında ne verilir?
11:56Yoğurt olabilirdi belki.
11:58Valla yoğurt verilmez aslında.
12:00İşte salatalar yani soğanlı domatesler işte o tarz salatalar verilir.
12:07Ben de böyle bir renk katsın diye aslında evet çok belki de gerek yoktu.
12:14Tek başına zengin bir yemekti ama yani görsel amaçlı, estetik amaçlı.
12:17Hatta ben eşim benim iç mimar olarak şeyde değil.
12:20Yani bir şey yanına mutlaka koymalısın.
12:22Ben de onu dinledim.
12:23Ve renk katmak istedim.
12:24Renk olmuşlar.
12:25Seni alamıyorum.
12:26Evet ben beğendim.
12:27Çok güzel olmuş.
12:29Etler hem lezzetli hem çok güzel pişmiş.
12:34Baharatlarını çok beğendim.
12:37Kısaca çok çok güzel olmuş.
12:39Ellerinize emeğiniz olsun.
12:40Bir şey sorabilir miyim size?
12:41Tabii ki.
12:41Pilavdan ana yemek olur mu?
12:44Olmaz.
12:45Yani bizde öyle bir alışkanlık var.
12:49Türk kültüründe.
12:50Pilavın yanında mutlaka sulu bir et sote tarzı.
12:55Hani siz içine et kullanmışsınız ya.
12:57Belki onun için düşünmemiş olabilirsiniz ama.
13:00Tabii çok düşündüm alemanım.
13:01Genelde biz...
13:02Olur mu olmaz mı çok düşündüm.
13:03İşte bu yüzden salatını koydum.
13:05Bir değişiklik olsun.
13:07Yoksa...
13:07Ama etli pilavın yanında inanın ki et daha koyamazdım.
13:11Bu...
13:11Bu aslında bu normalde ana yemek.
13:14Yani...
13:14Evet.
13:15Ve...
13:16Yoğun yemek olduğu için onun yanında bir şey koymak ihtiyacı aslında...
13:21Bulmuyor normalde.
13:22Mesela şey kullanabilirdiniz.
13:24Ne olabiliriz?
13:24Tavuk kullanabilirdiniz.
13:26Çünkü etler çok yoğun değil içinde.
13:28Arada kaynayan böyle hani çok...
13:30Yoğun değil yani.
13:31Ben şimdi bir dakika...
13:32Şimdi ben bu etli pilavı koydum.
13:35Yanına tavuk sote mi yaptım?
13:36Yani bu çok komik olur.
13:38Sote değil.
13:38Ne?
13:39Yani şirinsel yapabilirdiniz.
13:42Farklı bir şey yani.
13:43Yanında ekstra...
13:44Çünkü...
13:45Çok özür dilerim.
13:47Biz böyle çok...
13:48Tek pilava böyle ana yemek olarak alışık olmadığımız için...
13:51O nedenle.
13:52Anladım.
13:53Ama ben kesinlikle doğru bulmuyorum.
13:54Et ve et...
13:56Aynı zamanda sizin dediğiniz gibi et ve farklı et duruyor.
13:59Yani beyaz et, kırmızı et...
14:00Aynı tabakta olması ben doğru bulmuyorum.
14:04Ben de o beyaz et ve kırmızı çok karıştırmam.
14:07Benim için şey önemli tabii ki.
14:08Ana yemekte bence bir miktar protein olması gerekiyor.
14:11Mesela burada ne kadar et vardı kişi başı?
14:13Bir hesaplayabilir misiniz?
14:15Toplam ne kadar?
14:15Ne söyleyebilirim?
14:16900 gram bonfile kullandım.
14:20Tabada ne kadar kaldı?
14:21Altı fişi.
14:23Tabada kaldı.
14:24Kaç ne kadar kaldı?
14:25Dikkat etmiyorum.
14:25500 gram...
14:26Kişi başı 100 gram vardır herhalde şurada.
14:28Vardır.
14:28Bence yeteri kadar bir protein.
14:30Ve bence güzel bir ana yemek.
14:32Doydurucu bir ana yemek oluyor.
14:33Sırf pilav tabii ki bende ana yemek oluyor.
14:34Sırf karbohidratı ana yemek olarak...
14:36Selvam yemekte komponata remdeleri, karbohidrat, yağ, protein oranı.
14:40Beni dolduran bir ana yemek oydu bence.
14:42Ben de yorum yapayım.
14:44Beni çok hoşuma gitti.
14:45Ellerinize sağlık.
14:47Gayet etler de pişmiş.
14:48Evet bir kimyon kokusu böyle bir yemeğin başında daha çok geldi.
14:53Ama sonra bilmiyorum ya damağım alıştı kimyon kokusuna.
14:56Ama hiçbir sorun yok.
14:57Bence çok güzel olmuş.
14:58Ellerinize sağlık.
14:59Ben sizi biraz baş başa bırakayım.
15:01Sonra da tatlıya geçeriz.
15:03Tabii ki.
15:03Elena Hanım, Şevki Bey röportajında...
15:06Elena Hanım sadece bana cevap veriyor.
15:09Başka kimseyle atışmıyor dedi.
15:11Niye sizce?
15:11Şevki Bey çok güzel malzeme veriyor.
15:13Yani yapacak hiçbir şey yok.
15:15Ben susamıyorum.
15:16Yani o salatadan, kremadan başlayan...
15:19O kremayı unuttuk.
15:20Çok çabuk unuttuk aslında.
15:21Bu çok komikti.
15:22Yani o krema, salata...
15:23İşte sonra risk olayları...
15:27Tam beni buluyor.
15:28Çünkü ben...
15:29Yani biz farklı karakter insanlarız.
15:32Bunu izden sanırım.
15:34Böyle bir...
15:36Size cevap vermeye ihtiyacı duyuyorum.
15:38Yoksa kişisel olanla mutlu mu?
15:39Hiç anlamayın.
15:40Nelemesine sorun yok.
15:41Ben çok saygı duyuyorum.
15:43Ama hakikaten şey yapamıyorum.
15:45Yani susamıyorum.
15:47Dayanamıyorum.
15:49Ay ay ay.
15:51Canım çorbaları içmemişler ya.
15:54Yani.
15:55Siz gerçekten de beğendiniz ama değil mi?
15:57Ben çok beğendim.
15:59Ben çok beğendim.
16:00Çok hoşuma gitti ve...
16:01Bu hafta gerçekten çok güzel.
16:03Yemekler yedik.
16:05Farklı tatlar yedik.
16:09Valla bu hafta güzel bir hafta.
16:12Hoşuma gitti bütün yemekler.
16:14Bal kabağı çorbasını zaten bayılırım, çok severim.
16:17Özbek pilavı da çok güzel olmuş.
16:19Gerçekten çok güzel.
16:22Salatalar keza aynı şekilde.
16:25Bakalım tatlımız nasıl olacak.
16:27Şevki Bey hala kendi masasını konuşup duruyor.
16:30Bu doğru mu sizce?
16:31Evet artık günler geçti, bitti.
16:34Kıyaslama tabii ki olacak.
16:36Yani benim senin beni döver hesabı.
16:38Ama bu kadar da değil ya.
16:40Hani.
16:41Her gün Şevki Bey masası hakkında konuşuyoruz.
16:44Salatası hakkında konuşuyoruz.
16:45İşte.
16:47Yani dün de Enis Bey yirmi çeşit malzemeli salata yaptı.
16:51Ki zor bir salata.
16:53Yani salatayı, Şevki Bey acaba evde kim yapıyor salatayı?
16:57Robot falan mı yapıyor?
16:58Salata tabii ki elle yapılır, bir emekle yapılır.
17:01Ama yani saçma geldi o muhabbet bana.
17:04Bence yarın da Özbek pilavı kıyaslanacak.
17:06Bence de.
17:07Ama güzel.
17:08Ben çok beğendim.
17:09Ama bakalım yarın,
17:10Vukater Hanım'ın Özbek pilavını da yedikten sonra,
17:13aradaki kıyaslamayı yarın bu saatlerde burada söylerim.
17:17Ben bunu bana karşı biraz daha yoğun buldum.
17:19Yok öyle.
17:19Ama yani malzeme sizden geliyor yani.
17:22Doğrudur.
17:23Rakip gördüğünüz için mi acaba?
17:24Ya da düşük rakip mi görüyorsunuz bilmiyorum.
17:25Onunla yorummak istiyorsanız yorumlayabilirsiniz.
17:28Ben sebebimlerimi söyledim.
17:29Anlayan anladı.
17:31Öyle.
17:31Genellikle yorumladım zaten röportajlarımla.
17:34Efendim?
17:35Yorumladım zaten röportajlarımla.
17:36Tabii ki.
17:36Yani muhakkak herkes yorumluyor.
17:38Hiç merak etmeyin.
17:39Mesela bugün Şevki Bey dedi ki,
17:41bence güzel yemek yapamaz.
17:42Benim yorumlarıma karşı sürekli cevap veriyor.
17:45Bu nedenini bilmiyorum.
17:46Bunu sadece bana yapıyor.
17:47Mukadder Hanım çok eleştirecek ama dün çok fazla yorum yapmadı.
17:51Çünkü puan kaygısı var.
17:52Puan kaygısı?
17:53Ben mi oynuyorsun?
17:54Hayır.
17:54Ben oynuyorsam hepsini beğenirdim.
17:57Bakın oynuyor demedim.
17:57Ama süper olmuş derdim.
17:59Dinleyin oynuyor demedim.
18:00Hayır beğenmedim.
18:00Dedim ki puan kaygısı olanlar dedim.
18:03Son gün olanlar oynar dedim.
18:04Ama işte ben de aldım bu son güne.
18:06İşte hani oynama ihtimali olanlar siz ve kendisi olabilir.
18:09Çünkü benim ilk gün geçti.
18:10Ben oynuyor olamam.
18:11Onu demek istedim.
18:12Sizin için yok.
18:13Oynuyor demedim ben sizin için.
18:15Sadece onu söylediniz.
18:17Beğenmediniz mi?
18:18Hayır.
18:19Benimki gibi olmamış.
18:21Bence gayet güzel olmuş.
18:22Bilmiyorum.
18:23Yok güzel olmuş.
18:24Bunun alakası bir şey söylemiyorum ama.
18:26Oynamak oynayacak bir şeyim yok.
18:28Benim sıram geçmiş.
18:29Ne oynuyor olabilir?
18:30Ben unutabilirim.
18:31Bana laf söylüyorsun.
18:34Hayır ben size laf söylemiyorum.
18:34Çünkü bir tek ben kaldım ama.
18:36Size değil.
18:37Demek ki ben oynuyorum ama puanlar gitmesin.
18:39Ve beşinci gün yarışmacıları oynuyor olabilir dedim sadece.
18:42Yani ihtimal onların olur.
18:43Ben nasıl oynayabilirim ki?
18:44Puanımı aldım benden geçti.
18:46Beşinci gün olsaydım olabilir.
18:47Benim ismini verdin peki.
18:49Oynamak ayrı strateji ayrı olur o.
18:51Hani strateji deseydi olur.
18:52Hayır dördüncü ve beşinci gün siz olduğunuz için.
18:54O yüzden doğal olarak isminiz geçti.
18:56Sizi oynuyor demedim kesinlikle.
18:57Şöyle bir oyun oynuyor olabilirsiniz.
18:59Oynadıklarını da düşünmüyorum.
19:00Tabii şöyle bir oyun oynayabilirsiniz.
19:01Belki mesela bir iki üç hata yaptınız.
19:04İstemediğiniz şeyler oldu.
19:05Mesela fazla limon kaçınız çorbaya salata beğenmedi.
19:08Belki oradan puan kırıldığını düşünerek.
19:11Belki siz de puan kırarsınız bilerek.
19:13Mesela o olabilir belki.
19:14Hayır ben puan vermede şu strateji uyguluyorum kendimce.
19:17Menüye bakıyorum kaç tane çeşit var.
19:19Yedi sekiz vesaire altı.
19:21Buna göre bir puanlama koyuyorum.
19:22Sonuna misafirperverlik ekliyorum.
19:24Gerçekten beğenmek üzere geliyorum.
19:25Beğendiklerime de puan veriyorum.
19:27Masada neyi beğendim dediysem ona puan veriyorum.
19:29Beğenmediklerime zaten puan vermiyorum.
19:31Yani stratejimin de röportajları söylemiştim.
19:34Görebilirsiniz.
19:35Ben size açıklayabilir mi istiyorsunuz?
19:37Ben ne demek istedim oynuyorsunuz?
19:39Siz çok yemek beğenmiyorsunuz.
19:41Yani çok iliştiriyorsunuz herkese.
19:43Ben de şöyle ben düşündüm.
19:47Diğer yarışmacıları puanları daha az tutmak için.
19:51Bunu beğenmiyorum, şunu beğenmiyorum.
19:56Menüden maksimum iki şey beğendiniz bir şey oluyor.
20:00Masada genel oluyor.
20:01Mesela çoğu şeyinizi beğendim.
20:03Rus salatanızı beğendim, pilavınızı beğendim, mantarınızı beğendim.
20:07Teşekkür ederim.
20:08Yani neyi beğenmedim onu anlamadım.
20:10Beğendiğim zaman söylüyorum zaten.
20:12Beğenmek üzere geliyorum.
20:12İşte bana göre çok fazla beğenmiyordunuz ya.
20:14Şimdi ben brokoli çorbasını beğenemem örneğin.
20:16Bal kabağı çorbasını da beğenemem.
20:18Hiç sevmediğim bir şeyi nasıl beğeneyim ben?
20:19Nefret ederim.
20:20Yani çok güzel yemek gelse gerçekten benziyor.
20:22Pilavınız mükemmel olmuş.
20:23Çok güzel beğendim.
20:24Etler pişmiş.
20:25Pilav güzel.
20:26Baharatı iyi.
20:27Söylüyorum.
20:27Şimdi bal kabağını bitirdim.
20:29Bal kabağını bir kaşık aldım.
20:31Suratım ekşidi.
20:32Hani nimeti saygısızlık yapmak istemiyorum ama beğenmedim.
20:34Evet.
20:34Şimdi beğendim mi diyeyim?
20:35Puan vermek için.
20:36Alev hanım da özellikle çok eleştiri yaptınız diye hatırlıyorum.
20:43Ve o gözüme çarptı.
20:45Nedenini söyleyeyim isterseniz.
20:46İşte nedeni ben bunu algıladım.
20:48Nedeni de puan kaygısı.
20:49Az vereceksiniz kendinize birazcık daha yüksek olacaksınız.
20:52Puan kaygısı değil.
20:52Benim amacım zaten belliydi.
20:54Girerken de söylemiştim.
20:55Alev hanıma mesela kırdığım puanlarda mesela içli köfteye söyledim neden?
20:58İçli köftede Alev hanım demişti ki sizinkinden daha ince yapacağım demişti.
21:04Ben de daha ince olsaydı ya da benimkine hiç öyle bir şey söylemesiydi gerçekten ben beğenirdim içli köftesini.
21:09Yorumunda sadece kötü oldu dememiştim hatırlıyorsanız.
21:12Dışının kalın olduğunu söylemiştim.
21:14Yani beğenmemek üzere ben kesinlikle gelmedim.
21:15Bir strateji de yok.
21:16Beğendiklerimi söylüyorum.
21:17Önüme dört tane şey koydunuz şu an.
21:19Üçünü beğendim.
21:20Daha ne yapabilirim?
21:21Evet hepsini beğendim.
21:23Şevki Bey.
21:23Ben açarken zaten çekti arkadaşlar.
21:27İnşallah o çıktığı zaman görürsünüz onun ne kadar ince açıldığını.
21:31O bulgurla da alakalı bir şeydi.
21:33Sonuç olarak şey çıktı evet.
21:34Çok ince bulgur.
21:35Daha ince olur.
21:37Kalın bulgur şiştiği zaman öyle bir kalınlık verir.
21:40Ya açılışını zaten izlediğinizde göreceksiniz.
21:43Ya benimki biliyorsunuz büyük ihtimalle.
21:44Ben şişiyorum.
21:46Şişti yemekleri bir şey yapalım.
21:47Geriye geliyorsunuz devamlı.
21:49Tamam artık o bitti o.
21:50Benim bir tavsiyem var sadece.
21:52Mesela bunun görünüşü çok rustik renkleri çok güzel kahverengi.
21:55Bence kalaba değildi.
21:57Direkt tabağa koysanız böyle.
21:59Olabilir.
21:59Olabilirdi.
22:00Çok daha güzel gösterdi bence.
22:01Ve daha dolu gözükürdü.
22:02İşte bir şey yapmak istedim işte.
22:04Onun için salatası kattığım bir şey yaptım.
22:04Daha çok o sevindanın yardım gene yani.
22:06Ben de yardım.
22:07Girebilirim size.
22:07Sen olmuş gerçekten.
22:08Eline sağlık.
22:09Yemek çekme şey yapma.
22:10Benimki böyle olmayacak.
22:11Farklı.
22:12Öyle söyleyeyim farklı.
22:13Tamam ben yarın göreceğim.
22:15Merak ediyorum.
22:16Sizin nasıl oldu?
22:16Tabii tabii.
22:20Ben gelince sustunuz bakıyorum.
22:22Suspus olduk.
22:24Sus oldunuz.
22:25O zaman yorumlar herhalde yapıldı bitti.
22:28Tatlıya geçin.
22:29Tatlıya geçin derseniz.
22:30Tabii ki.
22:31Böyle sabahınızı alayım.
22:33Şöyle buyurun.
22:34Valla mutfağı tertemiz onu söyleyeyim.
22:38Eğer bakacaksanız.
22:39Ama çok kolay şeyler yapmış.
22:41Tabii temiz olacak.
22:43Ama şimdi en isten bir tutmayalım ama şimdi dedi.
22:46Yani Onur Bey.
22:47Vav.
22:48Tamam.
22:49O da güzel bir şey.
22:49Yaktı etti ama onunkiler bayağı zormuş.
22:52Hamur açmak falan hakikaten.
22:54Tabii.
22:54Çok detay vardı yaptığı.
22:56Ama Şevki Bey de hamur açtı.
22:58Niye öyle dediniz?
22:59Ama şimdi yine Şevki Bey katılmayacak ama makarna hamuru,
23:03börek hamurundan daha zor olduğunu söyleyebilirim.
23:04Keşke yapılmışını görseydik de ondan sonra yorumlasaydık.
23:10Onu da bir şey diyebilir misiniz?
23:12Alacağım şunu bir saniye.
23:13Şimdi ilim...
23:14Belki çok süper bir şeydi.
23:16Değil mi?
23:17Çok süper olacaktı.
23:18Yani kanıtlayamam tabii ki.
23:20O yüzden ne desem.
23:21Evet.
23:21Makarayı da severim.
23:23Belki...
23:23Başka bir zaman.
23:24Başka bir zaman katılırsınız.
23:27Belki beni misafir edersiniz.
23:29Haa olabilir.
23:30Olabilir.
23:30Hepinizi bir daha misafir edelim.
23:31Ekip dahil mi?
23:32Kaç kişi?
23:3325 kişiyiz.
23:35Evet.
23:35Şimdi bazen tabii ki yarışmaya başvurduklarında yarışmacılarımız evlerine gittiğimizde bir şaşkınlığa
23:44vuruyorlar.
23:44Şaşkınlığa vuruyorlar.
23:45Çünkü evet işte bazen abi kamera işte Onur Bey işte bir yönetmen vardır herhalde diye.
23:52Aynen öyle.
23:53O zaten 10 kişiye bedel olduğu için onu 10 kişiden sayabilirsiniz.
23:58Yani şöyle bir şey söyleyeyim.
24:0025 kişiyiz.
24:01Bir program çekmek gerçekten çok zor.
24:044 tane kameramız var.
24:084 tane kameramız var.
24:08Çünkü hani tek kamerayla olacak bir iş değil bu.
24:11Değil.
24:12O yüzden biraz fazlayız.
24:14Farklı bir tatlı oldu değil mi bu?
24:15Farklı bir tatlı oldu.
24:17Evet bu İngiliz, İngiltere'den geliyor.
24:20Elmalı, muzlu, crumble, bol tarçinli, cevizli çok güzel bir şey olması gerekiyor.
24:25Bakalım buna ne diyecekler.
24:26Bakalım.
24:27Ama şimdi gerçeklerle yüzleşmemiz gerekiyor.
24:3010 bin lira kimin olacak?
24:32Teşekkür ederim.
24:33O da yarın belli olacak.
24:34Çok güzel.
24:36O da beni heyecanlandıran bir şey.
24:39Çünkü şöyle bir şey söyleyeyim.
24:43Şu ana kadar verdiğim bütün puanlar yakın.
24:49Hatta Elin Hanım'a vereceğim puanı da aynı şekilde.
24:52Tabii ki yarın her şey değişebilir.
24:55Farklı olabilir.
25:12İlk yorumu kim yapmak ister?
25:14Ben yapayım.
25:16Buyurun.
25:16Şimdi bu tatlı, tatlı olduğu tatlı değil de böyle meyve salatası mı desem marmelat
25:23tadı yemem.
25:24Çünkü hiç yani damak tadıma da uygun değil.
25:28Hiç ilk defa yiyorum.
25:29Hiç de yemedim daha önce böyle bir tatlı.
25:31Dondurmayı yedim sadece.
25:33Dondurma güzeldi.
25:35Yine de eline sağlık.
25:36Mutlaka kendi memleketinde çok belki de çok popüler bir tatlı olabilir.
25:41Ama yani bunun tatlı yerine saymıyorum ben.
25:45Saymıyorum.
25:45Bu aslında İngiliz bir tatlı.
25:48İngiliz, Alman, Fransız o benim.
25:50Ama ben evet.
25:52Sadece Türk ve Özbek yemeklerini.
25:53Yok hayır öyle de değil.
25:55Özbek çaklı.
25:56Valla ben sizin tatlınızı merak ediyorum yanım.
25:59Onu bilhassa da sormadım.
26:01Evet.
26:01Sürpriz olsun.
26:02İddialı bir tatlı gelecek.
26:03Söylemesinler sürpriz olsun.
26:05İddialı bir tatlı gelecek gibisin.
26:06İnşallah.
26:07Enis Bey.
26:09Ben bir şey soracağım.
26:09Crumble'ı kendiniz mi yaptınız?
26:11Hı hı.
26:11Unla şekerle.
26:13Birazcık daha fazla tereyağı olabilirdi.
26:16Çok fazla crumble oldu.
26:18Biraz da o parça benim tutsaydı.
26:20Ama onun anlaması biraz zor.
26:23Oldu gibi gözüküyor.
26:24Zaten o yüzden ölçülerle yapmak lazım.
26:26Oldu gibi gözüküyor.
26:27Ondan sonra şey oluyor.
26:28Yulaf kattığım için oradan bir yargı oluşturuyor.
26:32Hı hı hı.
26:32Gerek yoktu.
26:33Keşke atmasaydınız yulaf bence.
26:34Direk un, şeker ve tereyağlar.
26:36Aslında yulaf çok yakışıyor onu.
26:37Hatta unu daha az koyuyorlar.
26:39Yulaf daha çok fazla.
26:40Yulaf ezmesi.
26:40Daha çok fazla koyuyorlar.
26:42Evmelerin ekşiliği güzel.
26:44Sevdiğim bir tatlı.
26:45Çok zor bir tatlı değil.
26:47Ama güzel bir tatlı.
26:49Ben de yapıyorum arada sırada.
26:51Ben beğendim açıkçası.
26:53Dondurması olmasaydı eleştirirdim.
26:54Ama yanında dondurma da gidiyoruz.
26:55Çok yakışır.
26:56Bence tam oldu.
26:57Sizin alamıyorum.
26:59Daha önce hiç yemediğim bir tatlı.
27:01Krem nasıl yapılıyor onu da açıkçası hiç bilmiyorum.
27:07Meyveli tatlıları çok sevmediğim için açıkçası çok uymadı yani bana.
27:14Olabilir.
27:15Elinize sağlık.
27:16Elinize sağlık.
27:17Nasıl yaptığınızı açıklar mısınız?
27:19Tabii ki.
27:19Önceden elmaları tarçınla, şekerle ve tereyağıyla birazcık pişiriyoruz.
27:24Birazcık yumuşuyorlar.
27:27Sonra muzları ekliyoruz.
27:30Ve crumble yapıyoruz.
27:32Crumble da in Spain dediği gibi.
27:35Un, tereyağı.
27:37Ben yulaf ezmesi koydum.
27:39Ceviz de var bu arada elmanın içinde.
27:43Sonra fırını veriyoruz, pişiriyoruz.
27:46Aslında ben de farkındayım.
27:48Üstündeki crumble tam istediğim gibi olmadı.
27:50Normalde eriyecek ve böyle daha güzel bir tabaka olması gerekiyor.
27:55Ama alt kısmını kendimce yerleştirirken ben beğendim.
27:59Cevizin de yakıştığını düşünüyorum.
28:05Sizden alalım yorum Şevki Bey.
28:08Daha önce yemediğim bir tatlıydı.
28:09Böyle çok dağınık gelmiştim ama ismini şu an tekrar hatıralım.
28:12Crumble.
28:13Yani ufalamak deyimi galiba Türkçe'de anlamı.
28:16O yüzden demek ki dağınıklığı.
28:18Ama çok ekşi oldum.
28:20Yani elma tadı geliyor sadece ağzıma.
28:23Dondurmayı yedim ama biraz ekşi.
28:25Afiyet olsun.
28:26Ben de yapayım o zaman.
28:28Yani yurt dışında çok fazla bunu yediğim bir tatlıdır.
28:33Ki İngiliz tatlısı ve çok da güzel yerleri vardır.
28:37Bunlar özel yapılan yerleri vardır oralarda.
28:41Ama evet biraz hani yağ tereyağını biraz daha fazla koysaydınız.
28:47Çok daha şey olabilirdi.
28:49Ama yerinde tadı.
28:50Hani bir de dondurma olması zaten güzel oldu.
28:53Elinize sağlık, deminize sağlık.
28:56Bugün çok keyifli bir gün geçirdik hep beraber.
28:58Şimdi dilerseniz puanlamaya geçelim.
29:02Buyurun.
29:02Teşekkür ederim.
29:04Elin Hanım'dan beklemediğim bir müdür diyebilirim.
29:07Çorbayı hiç beğenmedim.
29:08Masada böyle yüzümü ekşitmek istemedim.
29:11Ama gerçekten içim almadı diyebilirim.
29:13Belki içerisindeki malzemelerden dolayıdır.
29:16Salatardan Rus salatası, mayonezi çok sevmediğim için daha iyiydi.
29:19Pancar salatasını beğenmemiştim.
29:21Mantar güzeldi.
29:22Onu da beğendim.
29:23Özbek pilavı çok güzeldi.
29:25Masada da belirttim.
29:26Etleri de pişmişti.
29:27Etin ana yemeğini de çok beğendim.
29:29Tatlıyı beğenemedim.
29:31Belirtmiştim.
29:32Çok ekşiydi.
29:33Eren Hanım'ın misafirperverliğiydi.
29:35Güler yüzlüydü.
29:36Bizi güzel karşıladı.
29:37Eleştirilere sert cevaplar vermedi.
29:40Hijyenik olmasaydı söylenir zaten.
29:43Galiba hijyenikli.
29:43Masada da herhangi bir sorun görmedim.
29:45Bu yüzden kendisine puanım 4.
29:49Ben oldukça başarılı buldum yemekleri.
29:51Diğer masalara göre daha iyiydi.
29:54Şevki Bey'den daha iyiydi.
29:57Alev Hanım'la hemen hemen aynı seviyede buldum yemekleri.
30:03Eline Hanım bence hiç gergin değildi.
30:05Gayet rahatlı, doğaldı.
30:06Mesafirperverliği çok iyiydi.
30:08Çok memnun kaldım.
30:09Yediğim her şey çok güzeldi.
30:11Çorbayı beğendim.
30:13Tatlıyı da beğendim.
30:15Pilavı da çok beğendim.
30:17Belki az çok kusurlar vardı.
30:19Belki birazcık daha zorlayabileceği için kendisine yediveriyorum.
30:25Bana göre bir menü değildi.
30:28Aynı isim de pilavlar.
30:29Çünkü benimki de Özbek, onun da Özbek.
30:32Acaba dedim internetten hemen baktılar.
30:35101 türlü varmış.
30:36Demek ki böyle yapılanı da varmış.
30:38Çorba, balkabağı çorbası.
30:41Zaten ismini duydum zaten yemeyeceğimi biliyordum.
30:44Yoğurtlu pancar salatası demiş.
30:46Yoğurt yoktu içinde.
30:48Rus salatası da ben yaptığım bir salata.
30:51O da çok eksikler vardı.
30:52Ama diyor ki Rusya'da böyleydi bu diyor.
30:55Yapacak bir şey yok yani.
30:57Ara sıcağı da beğenmedim.
30:58Her şey çok kuru kuruydu.
31:00Tatlı hiç onu sorma.
31:02Tatlı değildi o.
31:04Tatlı değildi o.
31:05Onun adı başka bir şey olması lazım.
31:06Ama en meşhur tatlılarıymış.
31:08İşte o yüzden böyle enis gibi
31:11İngilizce bir şeyler koydu tatlının önüne.
31:13Getirdi bize marmelat mı desem.
31:17Meyve salatası gibi bir şey mi desem.
31:19Bir de yulaf koymuş.
31:21Tamamen bana ters şeyler.
31:23Sadece dondurmayı yedim bitirdim.
31:25Ben anlamıyorum.
31:26Bunlar bir puan kaygısı mı oldu?
31:28Bir şeyler oldu bugün masada.
31:30Ne nedir ne değildir anlamadım.
31:32Şimdi Şevki Bey'in tamam ben de beğenmedim.
31:34İçli köftesi olsun.
31:36Diğer yemeklerini.
31:37Mesela böreği de elinde açtığı halde kupkuruydu.
31:41Misafirperverliği, güler yüzlü karşıladı.
31:43Çok saygılı bir kız.
31:45O yüzden puanım.
31:48Menüyü birazcık hafif buldum.
31:51Zor bir menü değil.
31:53Kolay bir menüydü.
31:55Çok kısa sürede bitecek bir menüydü.
31:57Çorbadan balkabağını hiç sevmem.
32:00Yani balkabağının kralı olsa yemem.
32:02Salata da Rus salatasını beğendim.
32:04Farklıydı.
32:05Özbek pilavına gelince onu birazcık şey buldum.
32:08Özbek pilavı çok güzeldi.
32:10Ama yanında sulu bir şey de olabilirdi.
32:13Mesela İzmir köfte gibi falan.
32:15Tatlıya gelince tatlıyı da çok beğendiğini söyleyemeyeceğim.
32:19Meyveli tatlıları zaten çok sevmiyorum.
32:22Ele meyle yaptığı o sofranın üstündeki o şeyler.
32:26Hakikaten çok çok güzeldi.
32:28Çok beğendim.
32:29Mukadder Hanım'ın ana yemeğiyle pişti olması,
32:32Mukadder Hanım'ın üzüldüğü kadar sinirlendirdi de onu yani.
32:37Ciddi anlamda sinirlendi.
32:39Bir de hani pilavı da çok beğendik ya biz çok güzel olmuş dedik.
32:43Mukadder Hanım karakter itibariyle onu geçmek zorunda şu an.
32:48Onun için pilava, Özbek pilavına çok daha iyi bir performans sergileyecektir.
32:53Yani çabalayacaktır.
32:54Tabii ki bunu da tadınca anlayacağız hangisinin pilavı daha güzel.
32:58Elana'nın öncelikle o güler yüzü, naifliği, kibarlığı ve böyle çok içten karşılaması
33:07beni gerçekten çok çok etkiledi.
33:09Bu benim için çok önemli.
33:11Yine menüsünü çok kolay bulmama rağmen.