- 14 minutes ago
Category
🎥
Short filmTranscript
00:00Let's go through an example,
00:03a county has been.
00:05I say, I say I'm here,
00:07I'm here, I say I'm here,
00:10but it's like this.
00:11I'm a strong defender.
00:13I say,
00:14this is not the way I say,
00:16I said,
00:17I think I like the guy,
00:21I'm a guy,
00:23I'm a guy,
00:24it's a guy who is really different.
00:29Do you think he says,
00:29I said, I used to give you a meal of those who are together,
00:34everything is equal.
00:36You are very different, you may be able to get the meat.
00:40If you put the meat more, you can get the meat more, you can get the meat more.
00:45But the meat of those are the same.
00:46The meal is the same.
00:47But we have a lot of juice.
00:50I just look at the coffee.
00:52Why do we have a lot of juice?
00:53We have a lot of juice for a lot of juice.
00:55We have a lot of juice for a lot of juice.
00:57We have a lot of juice.
00:58Yes.
00:59Wait.
01:01Yes.
01:01But I don't know what's going on.
01:03Even though I don't have a lot of pain, I don't have to give up.
01:07I have to eat.
01:07I could do this for a time.
01:10I could do this for a few years.
01:11You can do this for a few years.
01:13You could do this for a while.
01:15I'm not sure.
01:18I will never forget if I was in the end of the day.
01:21I certainly have...
01:23Attrakashions.
01:23Yurt dışından bir asille oturduğumu düşüneceğim sonuçta.
01:28Ayla Hanım ama bak sonunda siz kendinize dediniz bu göresel de değil hiçbir şey değil dediniz.
01:34Sonra da diyorsunuz ki İlker Bey'den yarın bekliyorum.
01:37Yani gerçekten beğenmedim ama sizce siz yorumunuzu yaptınız.
01:42Beğendiniz mi?
01:43Hayır ben bu terşemek çorbasına beğen benzemiyor dedim.
01:48Ama bir bekar çorbası olarak güzel dedim yani yenilmeyecek bir çorba değil.
01:53Bakın saygıyla karşılıyorum ama siz bana diyorsunuz ki hiçbir şeyi beğenmiyor.
01:57Damak tadıma olmuyor demeyi de ben gerçekten sevmiyorum.
02:00Ama ben beğendiğim şeye beğendim derim.
02:02Şu an kadar hiç beğendim.
02:03İlker Bey hiç mi beğenmediniz tat olarak da beğenmedin.
02:05Benim tadım değil.
02:07Mercimek çorbası değil bu.
02:09İçine kattığınız baharatlar mercimeği bütün öldürmüş baharatlar kendi.
02:13Bir de soğanlar da çok iri onu da önce mi kavurdunuz soğanı?
02:17Koydunuz zaten kavurulmadan koyulursa o soğan içinde ister istemez.
02:23E tabii.
02:24Bir aroma vereyim.
02:26Tabii götürdüm.
02:27Aldım önünüzden onu.
02:29Hasan Bey mutfağınızı görebilir miyim?
02:31Hayır.
02:33Göremezsin.
02:34Neden?
02:35Senin görmeni istemiyorum özellikle.
02:37Ben görmek istiyorum.
02:38Özellikle senin görmeni istemiyorum.
02:40Şöyle yapalım mı?
02:41Ana yemeğe geçerken.
02:42Tamam.
02:43Hem daha çok dağılır.
02:44Tamam.
02:46Neden sen özellikle görmek istiyorsun Hükar Bey?
02:48Görmek istiyorum.
02:49İstemiyorum ben de.
02:50Allah Allah.
02:51Ne var yani kötü mü çalıştınız görmemi istemiyorsunuz?
02:57Tavuklar var dillerini kesmiş yapmış.
03:00Tavuk dili.
03:01Bu mu acaba tavuk?
03:02Bu tavuk dili.
03:03Alabilir, uzanabilir mi?
03:05Tabii ki ben size sahibisi yapayım Ayla Hanım.
03:07Teşekkür ederim.
03:08Emen Hanım röportajınızda Sevin Hanım'ın yemekleri çok kötüydü o yüzden içim çok rahat sevindim dediniz.
03:14Neden böyle bir ifade kullandınız?
03:16Çünkü bir tane rakibimi otomatikman elemiş oldum.
03:19Yani şu anda benim Hasan Bey'in de bugün menüsü ve çorbadan da şu an belli zaten onu da eylemiş
03:26oldum.
03:27Şu an iki tane rakibim kaldı.
03:28O yüzden öyle bir konuşma yaptım.
03:31Yani neden beğenmediniz? Nasıl yani? Beğendiğinizi düşünüyorum. Yemiştiniz yemeklerimi.
03:36Ben sadece eti yedim, bonfileyi yedim.
03:39Bonfileyi yediniz, çorbayı içmediniz sadece.
03:41Diğerlerini de beğendiğinizi düşünüyorum ben esasında.
03:43Sosyede mantısını da yemedim.
03:44Yemediniz mi?
03:45Yemedim.
03:46Tatlı da çok kötüydü.
03:47Sadece eti yedim.
03:48Sadece ete.
03:49Etten mi puan aldım ben sadece?
03:51Bir misafirperverliğinizden.
03:53Teşekkürler.
03:54Ama iyi yaptığımı düşünüyorum.
03:56Yani diğerlerini de iyi yaptığımı düşünüyorum.
03:58Belki sizin damak tadınıza uygun gelmedi sadece.
04:01Yani ben onları beğenmedim ama masadaki herkes beğenmediğini düşünüyorum.
04:06Ben de beğenmedim.
04:07Sevin Hanım, dün bence bayağı eleştirildiniz siz.
04:12Bence eleştirildiniz.
04:15Masada çok eleştirilmedi mesela.
04:17Sadece et.
04:18Evet, Emel Hanım biraz eleştirdi.
04:20Emel Hanım'dan çok eleştiri duydum.
04:22İlker Bey'den duydum.
04:23İlker Bey'den.
04:24Hasan Bey de eleştirdi ama daha belki biraz daha önce.
04:27Sadece daha hamarat olduğunu, daha becerikli olduğunu böyle beyan etmeye çalıştı.
04:32Aile Hanım'ın meşhur bonfile konusu.
04:35Türk hanımları.
04:36Türk hanımlarının.
04:37Evet, Türk hanımları hep bonfile yaparmış.
04:39Lezzetli bir bonfile yaptı bir Türk hanım olarak.
04:41Yani bonfileyi lezzetli yaptığımı düşünüyorum.
04:44Emel Hanım'ın gününe de geleceğiz.
04:46Emel Hanım'dayız yarın inşallah.
04:47Peki ben size bir şey itiraf edeyim mi?
04:49Buyurun.
04:50Tabii ki bu program için yapmıyorum ama son zamanlarda evdiğim en iyi bonfileyi siz yapmışsınız.
04:56Gerçekten mi?
04:57Çok teşekkürler.
04:57Çok teşekkürler.
04:57Özellikle sosu ve etin pişmesi ile ilgili bir şey.
05:03Gerçekten mi?
05:03Evet.
05:03Çok teşekkürler.
05:04Bunun da içimde kalmasını söylemek istedim.
05:05Ben zaten onu söyledim.
05:07Sadece bonfileyi beğenmişsiniz.
05:08Sosunu da beğendim.
05:09Evet.
05:09Çok başarılıydınız.
05:11Ama aile Hanım'a da katılıyorum.
05:13Yani hep bonfile, hep bonfile değil.
05:16Ki Türk kadınlara ben çok becerikli, çok hamaratlıdır.
05:20Özellikle hani annelerimizden, babaannelerden, anneannelerden öğrenilen çok fazla şey var.
05:27Ve hani tek tip şeye sabit kalmayıp çok daha çeşit et yemekleri de yapılabilir.
05:35Yani ben sizin yemeğinize, bonfilenize bir şey söylemedim.
05:39Hı hı hı hı.
05:40Bonfile yapmanıza söyledim.
05:42Peki.
05:43Yani herkes hep bonfile yapıyor demiş.
05:44İnanın bu yarışmada erkekler daha cesaretli yemek teyze yarışmasında.
05:49Erkek yarışmacılar daha farklı bir şey yapmaya çalışıyorlar.
05:54Belki...
05:54Menüleri konusunda.
05:55Menüler konusunda.
05:56Belki kadınların karşısında daha iyi durmak için yani kadınlardan daha, tabii kadınlar
06:03daha deneyimli, daha tecrübeli, el yatkınlığı çok tabii ki hiçbir şekilde boy ölçülemez.
06:07Ama erkekler daha cesaretli davranıyor.
06:10Geliyor.
06:11Şöyle geçtiğimiz haftalara bakacak olursak.
06:14Yorum alabilir miyim?
06:17Ben tavuk dili ilk defa duydum.
06:19Hani böyle bir şeyi.
06:20Tavuk dili yani tavuk kızartması mı oluyor tam adı?
06:23Yok tavuk dili.
06:25Anlamasın yani.
06:25Bildiğiniz göğüs göğüsün orta kısmında olan dilleri vardır.
06:30Bunlar ayrı ayrı çıkar.
06:33Tabii galet tonuyla beraber harmanlaşıp tek tek kızartılır.
06:38Ben bu şekilde bir şeyim.
06:40Bu ama normal göğüs...
06:42Göğüsün, evet yani göğüsten olan ama göğüstenin aralarında dil olan kısımları vardır.
06:47Bunlar böyle tek tek çıkarılır.
06:49Aslında hani biraz her yerde satılmayan bir şey diyelim artık.
06:54O yüzden hani herkes de bilmiyor.
06:57Tabii siz de belki ilk defa duymuşsunuz.
06:59İlk defa duydum.
07:00Yani tavuk dili böyle havada kalmış bir isim.
07:02Tavuk dili kızartması gibi bir şey mi?
07:04Daha farklı bir şey mi bekliyordunuz?
07:06Yok hayır farklı bir şey beklemiyordum.
07:08Yani yarım kaldı hani mesela mercimek yanına çorbası gelir ya.
07:12Hani tavuk dili kızartması gibi bir şey herhalde bu.
07:15Tavuk kızartması gibi bir şey galeta onuyla.
07:18Size öyle geldiyse öyledir.
07:21Peki tadını beğendiniz mi?
07:23Tadı güzel olmuş.
07:24Teşekkürler.
07:25Bildiğimiz tavuk kızartması zaten.
07:27Buna herhangi bir baharat da koymamışsınız.
07:29Yok baharat yok.
07:31İlk koymamışsınız.
07:32Sade daha güzel olmuş bence.
07:35Ben beğendim.
07:37Sevin Hanım?
07:37Ben de yani sadece tavuk kızartması gibi geldi bana.
07:42Biraz sert geldi.
07:44Sert evet.
07:44Evet biraz sert geldi.
07:46Kolay kesemedim.
07:46Ama lezzetli.
07:48Lezzetli.
07:49Ellerinize sağlık.
07:49Afiyet olsun.
07:51İlker Bey?
07:53Valla yanmış.
07:54Biraz yanık var.
07:55Size yalık kısmı.
07:56Evet kesemedim.
07:58Hasan Bey size de dikkat ettim.
08:00Siz de tavuğu kesemediniz.
08:02Hayır kesemediniz yani.
08:03Ben de kesemedim.
08:04Kesemedim ve tadına bakamadım.
08:06Kesemedim.
08:06Çok sert olmuş.
08:09Yani yanındaki garnitürler de biraz yanmış.
08:13Ama ben beğenemedim.
08:16Peki Ayla Hanım?
08:18Ben yorum yapmayayım.
08:19Arkadaşlarıma katılıyorum.
08:21Hangi İlker Bey'e mi hanımefendilere mi?
08:25Şimdi...
08:26Çünkü onlar olumlu şeyler söylediler.
08:27İlker Bey olumsuz.
08:28Çok fazla olumlu şey söylemediler.
08:30Yani kısaca fena değil dediler.
08:32Çok yavan buldum aslında.
08:35Yavan?
08:35Çünkü göğüs tavuğun en tehlikeli etidir.
08:38Bölümüdür yani.
08:40Onu çeştelendirmezseniz, bir şeyler yapmazsanız, baharat koymazsanız, tuzunu ayarlamazsanız gerçekten böyle yavan derken onu söylüyorum.
08:51Tabii tabii.
08:52Kuru olur.
08:53Kuru olur.
08:54Kuru kalmış.
08:55Böyle tatsız olur.
08:57Yani keyif vermez yerken.
08:59Ama but için aynı şeyi söylemiyorum.
09:01Çünkü yağı var butun.
09:02Evet.
09:03Kendi siyah eti var.
09:04Onu bir şey yapmasanız da tuz yeterli gelebilir.
09:07Ama beyaz eti böyle yapmamalıydı.
09:09Sert olmuş dediniz ama bir de şunu da almanızı.
09:12Beklemiş biraz kurumuş.
09:13Şuradan almanızı tavsiye ederim.
09:14Bir tane şuradan yumuşak yerine.
09:16Onu almanızı tavsiye ediyorum.
09:18Bir de böyle bak.
09:19Sert olmuş.
09:19Yanlış bir parça aldım.
09:21Dili değil de gözünü mi aldım?
09:23Beklediğin içinden aldım.
09:23Sert diye.
09:24Evet.
09:25Hani şöyle bir yorum yapabilir miyim?
09:27Tabii.
09:27Keşke mercimek çorbasına koyduğumuz baharatları buna koysayız.
09:31Değil mi?
09:33Bence.
09:34Çok güzel.
09:34Çok güzel olacaktı.
09:35Aslında ben farklı bir şey düşünmüştüm.
09:36Hiç unutmuş.
09:37Çünkü ona baharat koymasaydınız mercimek çorbanız inanılmaz güzel olurdu.
09:41Çok güzel olacak.
09:42Evet.
09:42Buna da baharat koysaydınız bence tavuğun hakkını verirdiniz.
09:46Çok güzel.
09:46Yine kötü olmamış ama katılıyorum bir kuruluk var maalesef.
09:50Aslında evet yemeklerin böyle değildir.
09:52Bir de bekliyor tabii ki çekim arası.
09:54Beklemesini de hesap ederek.
09:55Onun beklemesini hesap ederek.
09:58Çorbanda evet.
09:59Salata hakkında yorum yapmak isteyen.
10:02Siz haşlamadınız mı?
10:03Yok yok haşlamadınız.
10:05Ama bence haşlanması gerekmiyor mu?
10:07Yok ben de çiğden çok seviyorum bunu.
10:09Sadece soğan çok fazla geldi bana o kadar.
10:11İlk defa.
10:11Yoğun yani.
10:12Asambe siz de yiyorum ben.
10:13İlk defa siz de yiyorum.
10:15Bu ilk zaten.
10:16Yani ben hiç kendim de yapıyorum ama haşlamadan hiç.
10:19Tabii ıspanağın.
10:20Ben de bir yapıyorum.
10:21Tabii yapılacak sebzeler var ama bir ıspanağın salatasını yaparsın.
10:25Ama ben bunu ilk defa burada yedim.
10:27Yani hiç haşlamamış bir karnabaharı.
10:30Sen de baharı beğenmiyorsun İnkar Bey.
10:32Ama gerçekten öyle.
10:33Onur Bey gerçekten öyle.
10:34Yok genelde yani ben de öyleyim.
10:37Evde salata yapacaksam işte karnabahar, brokoli haşlanır da yeri gelir.
10:44Ama haşlanmadan da çıtır çıtır böyle vitaminiyle salat olarak da yenilebilir.
10:49O biraz ev sahibinin şeyi kendi tercihi ama siz de içemediğiniz için size haşlasaydı.
10:56Şöyle daha güzel.
10:57Bence daha güzel olur.
10:59Tabii tabii.
11:00Bence haşlansaydı soğanla daha yakışırdı.
11:03Şimdi o çiğ soğanlar böyle garip olmuş yani garip bir tadı olmuş.
11:06Haşlasaydınız daha güzel.
11:07Ayrıca brokoli dediniz.
11:09Lafınıza veriyorum.
11:10Brokoli dediniz ama karnabahar.
11:13Brokoli üstündekine.
11:14Değil mi?
11:15Ben sadece brokoli olarak düşündüm.
11:17Karnabahar olarak değil.
11:17Adını öyle koyduk.
11:19Adını öyle koyduk.
11:20Siz mi koydunuz adını?
11:21Ya ben koydum.
11:24Ya bir şey itiraf edeyim.
11:26Bunu da ilk defa yaptım.
11:27İtiraf edeyim Hasan Bey.
11:28Biz hazırız.
11:29Keşke yapmasaydık.
11:31İyi ki yapmışsınız.
11:32Keşke soğan koymasaydık.
11:34Uyumsuz olmuş.
11:35Uyumsuz olmuş.
11:36Malzemeler.
11:36Mesela buna kırmızı biber gider yanına.
11:40Happy battım ama.
11:41Belki bir şey.
11:42Var mı?
11:43Hayır hayır pul olarak değil.
11:45Böyle normal sebze olarak kırmızı biber.
11:47Evet evet.
11:48Uzunlar var ya.
11:49Aslında malzeme eksik bunda.
11:52Malzemesi var mı?
11:52Çünkü markette bugün baya bir içecekleri unuttu.
11:57Ekmeği unuttu.
11:59Harçı havuç yok.
12:01Nar ekşisi, mısır.
12:03Nar ekşisi yok, mısır yok.
12:04Aynen hepsini unuttum aslında.
12:06Ben baktım etrafa.
12:07Çiçek göremedim ama Hasan Bey'e demesin işte yine sivri dillilik yapıyor vesaire diye söylemedim.
12:14Ama dünden beri gerçekten bir şey beğenmediniz.
12:17O da ben çok şey yaptım.
12:18Dikkat ettim.
12:19Onur Bey.
12:20Beğenmeyebilirsiniz.
12:20Ama gerçekten benim yiyebileceğim değil.
12:24Ben evimde yapıyorum karnabahar salatasını.
12:26Güzel haşlarız.
12:27Üzerine pul biber.
12:29Ne bileyim üzerine isterseniz renkli kırmızı biberdir vesaire.
12:33Çok çok güzel oluyor.
12:34Ama çok iyi yani ben yiyemedim.
12:37Bu arada Hasan Bey markette az kalsın karnabahar yerine lahana alacaktı.
12:41Karnabahar neden bu kadar büyük dedim.
12:43Gerçekten öyle mi?
12:45Şaşırdım bir anda ama.
12:46Valla ben şaşırmadım.
12:47Hasan Bey'den beklediğimiz şeyler bence.
12:49Öyle mi?
12:50Evet.
12:50Salata mevzusunu kapatıyorum.
12:52Altı tam Maraş usulü olmuş.
12:54Antep usulü olmuş.
12:55Pardon soğan.
12:56Büyük uyumsuzluk varmış.
12:57Üstü biraz Avrupay olmuş.
13:00Lahana.
13:00Bayağı bir karışık bir şey oldu ortaya.
13:02İşte böyle bir şey çıkmış.
13:03O yüzden yorumlar da hep değişti.
13:05Değil mi?
13:06Evet.
13:07Keşke sade bir salata yapsaymışım.
13:09Artık.
13:10Ama şu güzel bir şey farklı bir salata yedir.
13:13Efendim.
13:14Ki hiç yemediğimiz sofraya yemekteyiz de görmediğimiz bir salatayı yaptığımız.
13:18Bu da güzel bir şeydi.
13:20Elinize sağlık.
13:21Dederseniz ana yemeğe geçelim.
13:22Geçelim.
13:23Soğan kebabı.
13:24Evet.
13:25Daha önceden yiyen evde yapan var mı?
13:28Soğan kebabı mı?
13:29Var var.
13:30Yok yok siz değil.
13:31Diğer bir şey.
13:31Ben hiç yemedim.
13:32Yapmadım ama nasıl yapıldığını az çok biliyorum o kadar.
13:36Mutlaka.
13:36Yapan var mı?
13:37Ben hiç yemedim ilk kez diyeceğim.
13:38Ne yapıyorsunuz?
13:39Mutlaka biliyorsunuz.
13:40Yaptım demiyorum.
13:41Yapıldığını biliyorum.
13:42Biliyorsunuz.
13:43Pardon.
13:45Benim soğanla pek şeyim olmadığı için.
13:48Bir de soğan kebabına çok yoğun soğan girdiği için eti biraz öldürüyor ya ben.
13:53Ben soğanı severim.
13:54Ben soğan kebabı yani etten çok soğan koyuluyor içine ondan dolayı.
13:59Ama soğanla et yakışan bir ikili bence.
14:02Tamam ama dozunda.
14:03Yani atıyorum iki kilo soğanı yarım kilo falan bir et koyuyor.
14:08Ama şöyle bir şey yaptı.
14:09Soğanı ortadan ikiye ayırıp içine kıyma doldurdu.
14:12Öyle bir kebap servisi.
14:14Ama az koyuyor.
14:14Kıymayı da çok koymuyor yani ondan ondan.
14:16Evet evet.
14:17Yani hani şekil itibariyle.
14:19Anladım.
14:19Öyle bir soğanla karıştırma olayı.
14:21Yok.
14:21Bir tane diyelim bir soğan içine çok küçük bir et koyuyor.
14:24Orada soğan yoğunluğu daha çok eti öldürüyor.
14:26Ara sıçağınız için söylenenlere ne diyeceksiniz?
14:30Ayla'nın biraz negatif geldi.
14:33Biraz kırmadan eleştiri yaptı.
14:36Yani Emel Hanım biraz sert eleştiri yaptı.
14:39Bir de Sevin Hanım evet.
14:40Sevin Hanım da çok iyi.
14:41O bundan biraz negatif aldım yani.
14:44Tatlıcan kebabı gibi.
14:45Tatlıcan kebabın arasında koyuyoruz ya et köfte gibi.
14:49Bir de ekşi de koyuluyor.
14:51Nar ekşisi içerisine.
14:52Sumak ekşisi de koyabilir tabii kendi tercihi.
14:54Valla ben açıkçası bu hafta ana yemekte en çok merak ettiğim iki yarışmacı var.
15:03Şimdi Emel Hanım'ı az çok çözdüm gibi.
15:06Dün zaten söyledim.
15:07Bence çok güzel bonfileydi ama bu hafta en çok merak ettiğim iki kişi var.
15:12İlker Bey ve Ayla Hanım.
15:13Evet.
15:14Yani ana yemek olarak gerçekten merak ediyorum.
15:18Umarım umduğumuzu buluruz.
15:19Çok fazla iddia etmiyorum.
15:21Ben de iddia etmiyorum.
15:23Ben de iddia etmiyorum.
15:24Ben de iddia etmiyorum.
15:25Ama dün çok iddialıydınız.
15:27Şöyle yani.
15:28İlker Bey'i görmeden konuşmak da istemiyorum fazla.
15:33Şimdiye kadar gördüğüm yemekler iddiamı doğruluyor Emel Hanım.
15:41Tamamdır.
15:42Teşekkür ederim.
15:43Teşekkür ederim.
15:44Sizi şöyle.
15:45Kabuklarıyla bir şey değil mi bu usulü böyle?
15:48Evet usulü böyle ama ben şeyi göremedim.
15:52Yani tabii soğanlar böyle olunca.
15:55Soğanları ayırıyoruz yerken.
15:59Tabii buna da şimdi yanmış diyeceksiniz ama biraz daldım.
16:03Yanmış tabii ki.
16:06Dalmayacaksınız Hasan Bey dalmayacaksınız.
16:08Heyecan diyeceğim.
16:08Burası da bir lezzet yarışması.
16:10Heyecan diyeceğim.
16:11Maalesef geri dönüşü yok bu heyecanların.
16:13Evet.
16:13Yok değil mi?
16:15Hani yandı etti evet bir yere kadar belki tolere edilebilir.
16:19Şu anda versem.
16:20Olur.
16:20Aslında daha rahat olur.
16:22Biz ne hatalar yapacağız bakalım.
16:24Onur Bey yanınızda.
16:26Çok güzel sohbet, muhabbet.
16:28Evet evet çok iyiydi.
16:28İnsan çok güzel şeyler yapar yani.
16:30Kiv soğanı bu kebap yaparken ben yanındaydım.
16:34Gayet güzel görünüyordu ama şu an görüntü olarak aynı şeyi söylemeyeceğim.
16:38Doğru söylüyorsun.
16:39Üzgünüm ben.
16:40Katılıyorum sana.
16:42Patates vereyim.
16:43Bu arada bugün Sevin Hanım sizin hijyenik olmayacağınızı söyledi.
16:47Benim mi?
16:48Sevin Hanım bunu söylerken İlker Bey de kıyafetlerine baktım ve hijyenik olmadığını anladım dedim.
16:53Neden böyle bir şey düşündünüz?
16:55Ya esasında bekar olduğunuz için herhalde ben böyle bir yakıştırma yaptım size.
16:59Evet.
17:00Siz neden neye sinardan söylediniz bunu?
17:03Ben neye sinardan söyledim?
17:05Bu çok çok güzel şük bir yarışma programımız.
17:09Ne bileyim daha özenilerek giyinilebilir.
17:12Ne bileyim daha.
17:14Yani böyle alelade giyinince ben de dedim ki alelade giyiniyor.
17:18Yemekleri de alelade yapacak dedim yani.
17:21Pek güvenemiyorum dedim.
17:22Doğal seviyorum ondandır.
17:23Tamam doğal seviyebilirsiniz.
17:25Doğal yani.
17:25Ama burada çok nezih bir masadayız.
17:27Onur Bey yanımızda.
17:28Diğer arkadaşlarımız, yarışmacı arkadaşlarımız yanımızda.
17:31Burası çok özel bir masa.
17:33Değil mi?
17:33Lezzetlerin yarıştığı bir masa.
17:35Değil mi?
17:35Siz kabul etmiyor musunuz?
17:37Peki neyimi eleştiriyorsunuz şu anda?
17:38Ne gibi?
17:38Neyimi eleştiriyorsunuz?
17:39Lezzetlerin yarıştığı bir masa ama kıyafete neden bu.
17:43Kıyafete neden bu.
17:44Masa düzenine bakıyoruz.
17:46Alelade giyiniyorsunuz böyle çıkıyorsunuz.
17:49Yani yakıştıramadım.
17:50Ondan dolayı da yemekleri de yani çok şey yapacağınıza inanmadığım için.
17:55Şimdi İlker Bey çok özür dilerim.
17:57Buna müdahale etmek zorundayım.
17:59Burası bir moda programı değil.
18:01Bence de.
18:01Biz burada yemek programı yapıyoruz.
18:04Ve burada yarışmacımızın ne giyip ne giymeyeceğine kimse karışmaz.
18:08İsterse düz bir tişört giyer.
18:11İsterse takım elbise giyer.
18:12İsterse deri ceketiyle oturur.
18:14Siz buna göre.
18:16Siz yemeğini buna göre bence yargılamanız bence uygun olmadı gibi geliyor bana.
18:23Ama sizin de söylediğiniz şu bakımdan hak veriyorum.
18:28Masa düzeni olarak hani alelade dediniz.
18:32Daha işte görselliğe dayalı daha gözümüzü gönlümüzü doyurabilecek bir masa olarak diyorsanız onda okey.
18:39Hani on hiçbir şey diyemem ve hak da veririm.
18:42Çünkü hani bir davet masası tabii ki şık olmalı.
18:46Ben demiyorum ki gümüş hamdanlar olsun böyle inci gibi dizilsin edilsin değil.
18:50Ama her yarışmacı gereken önemi vermeli.
18:54Amma ve lakin kısıtlıdır.
18:56İşte yemek takımı azdır.
18:58Koyabilecek şeyleri çok kısıtlıdır.
19:01Bekar bir adam olduğu için sonuçta normal bir aile evindeki gibi bir takıma sahip olmasına gerek yok bence.
19:08İmkanları dahilinde böyle bir masa yaratmış.
19:11Bence lezzetleri eleştirirsek çok daha iyi olur derken soğan kebabı hakkında Emel Hanım'dan yorum almak istiyorum.
19:18Valla ben bugün gelirken aç döneceğimi biliyordum.
19:21Yani soğan kebabı ilk defa yiyorum.
19:24Soğan kötü, et zaten yani...
19:28Yanmış.
19:29Et sem sert, lezzeti hiç yok.
19:31Kurumuş.
19:32Yanı kuru.
19:33Yani yiyemedim ben hiç.
19:36Bir tek biraz patatesten aldım.
19:37En güvendiğim o çünkü fırın patates yani.
19:40Yani hiçbir şey aramıyorum zaten.
19:41Kumpir tarzında düşündüm.
19:43Biraz ondan aldım.
19:44Soğanlar da çok yanmış yani.
19:47Evet haklısınız.
19:49Ben yiyemedim.
19:51Peki.
19:52Kusura bakmayın.
19:53Bayla Hanım.
19:54Şimdi bu yemek usulüyle yapılsaydı lezzetli bir şey olurdu.
19:59Ama biraz yanmış.
20:02Kurumuş.
20:03Eti herhalde biraz yağsız et kullanmışsınız.
20:06Yok orta yağlı.
20:07Orta yağlı.
20:08Çok kuruduğu için belki de o belli olmuyor.
20:10Biraz fazla ocakta kalmış ama bunu bir ustanın elinden yemek isterdim bu yemeği.
20:15Tabii tabii ki.
20:15Yani gerçek bu yemeği güzel yapan bir ustanın elinden bu yemeği.
20:20Tabii bu böyle olmuyor dediğiniz için.
20:22Yemek isterdim.
20:22Ama ellerinize sağlık, emeğinize sağlık.
20:25Yine de yenilmeyecek gibi değil.
20:27Çok aç olsam, kameralar olmasa güzelce bunu da yerdim yani.
20:31Yerdim.
20:31Öyle yenilmeyecek gibi de değildi yani.
20:34Peki.
20:35Sevin Hanım.
20:36Ben beğenmedim.
20:38Yani benim etim esimde çok sert dediniz falan ama benim etimden çok çok daha sert bir yemeği bu.
20:43Değil mi?
20:44Kesemedim.
20:44Biraz da yoğun geldi soğanı falan bana.
20:47Biraz acı da geldi.
20:48Yiyemedim açıkçası.
20:49Peki İlkel Bey.
20:52Nar ekşisi koyuyordum benim bildiğim kadarıyla.
20:55Sofraya geldiği zaman daha yumuşak.
20:58Daha biraz soğanın sulu olması gerekiyordu.
21:02Ama ben.
21:02Zaten burada eksik malzeme olarak nar ekşisi sosu vardı.
21:06Onu alamadım.
21:06Onu zaten belirttim.
21:07İşte tadını da veren.
21:09Soğanla karıştığı zaman nar ekşisi.
21:11Ona göre tadını verecek.
21:12Daha güzel tadı olacak.
21:13Güzel ve artı fırında çok bekletmişsiniz.
21:15Çok bekletmiş.
21:16Tahminimce.
21:17Ondan dolu çok kurulmuş.
21:18Ben de arkadaşlarıma katılıyorum.
21:20Ben de beğenmedim.
21:20Belki bana söyleyecek kızacaksınız ama siz kendiniz beğendiniz mi?
21:27Ben de beğenmedim.
21:29Siz de beğenmediniz.
21:30Ben de beğenmedim.
21:31Ama dün siz Sevin Hanım'ın.
21:32İddialı konuştuk.
21:33İddialı konuştuk.
21:34Evet et pişirmek.
21:35Eti yapmak.
21:35Benim işim dedim ama.
21:37Şu anda evet biraz.
21:38Hatta mangal olsaydı.
21:39Ama hiç alakası yok.
21:40Mangal olsaydı ama gerçekten yapardım yani.
21:42Biz sizden çok büyük şeyler bekliyorduk yani.
21:45Mangal konusunda ustayım yani.
21:47O konuda ustayım.
21:48Hasan Bey zaten kendini sakladı.
21:50Bir dedi yani dört dörtlük bekleyemezsiniz derken ben dedim tamam yapamayacak.
21:55Yapamayacak.
21:56Ondan dolayı biraz kenara yani kenarıya çekiliyor diye düşündüm.
22:02Hasan Bey'in özelliği de güzel.
22:05Kendisi eleştirdi.
22:07Yani olmamış yanmış kurumuş.
22:10Bütün yemeklerde yaptığımız eleştirilere bize çok büyük tepki vermedi.
22:14İnşallah o durumu sizde de görürüz.
22:17Burada daha güzel bir yemek yapmak isterdim ama.
22:19Evet.
22:19Gerçekten ben de soğan kebabını beğenmedim.
22:22Evet.
22:22Hayri Hanım.
22:23Efendim.
22:23Ne güzel yapıcı konuşuyorsunuz.
22:25Oysaki Hasan Bey sizinle ilgili mutfakta bana çok negatif geldi dedi.
22:29Olabilir.
22:29Öyle söyleyebilir.
22:31Yani Volkan Konağı'nın dediği gibi elma onu seviyorsa siz de elme sevmek zorunda değilsiniz gibi bir şey vardı.
22:38Hasan Bey öyle konuşmuş olabilir.
22:39Ben onu öyle gördüm.
22:41Peki Hasan Bey niye öyle düşündünüz benim için?
22:43Yani öyle hissettim.
22:45Biraz hissiyatıma güveniyorum.
22:47Yani dünkü masada konuşmanıza karşılık öyle bir hissi verdiniz bana.
22:52Öyle.
22:53Çok eleştiren mi?
22:55Aynen çok eleştiren değil.
22:57Dozunda eleştiren kişi olarak.
22:59Yani haksız yere atıyorum.
23:02Bana puan versiniz bile.
23:03Ben o puanı kaçın hak ettiysem onu vereceğinizi tahmin ediyorum.
23:07Doğru yanılmıyorsunuz orada.
23:09Evet.
23:09Yani adaletli bir insansınız.
23:11Yani kötü bir şey söylememişsiniz benim için.
23:13Yok yok yani.
23:14Evet.
23:14Adaletli bir insansınız.
23:15Bu arada biz adaletsiz mi oluyoruz?
23:17Ben bir yorum yapayım sonra size bırakacağım sözü.
23:21Tamam.
23:21Sizi yalnız bırakacağım.
23:22Üzgünüm.
23:23Ben de beğenemedim.
23:25Ama yine de eminize sağlık.
23:27Birazdan gelirim.
23:28Şimdi ben nasıl adaletli olayım Hasan Bey bunları söyleyin tamam diyeyim.
23:35Yani Ayla Hanım'a diyorsunuz ki işte sizi şey buldum bize de gelince adaletsiz.
23:42Yani ben şimdi siz söyleyin kendinizi bile beğenmediniz.
23:46Beğenmedim doğrusu mu?
23:48Yani beğenmedim.
23:48Yani.
23:48Ama söylediğiniz lafın arkasında durun.
23:51Adaletsiz deyince ben burada mağdurdur bunu düşünüyorum.
23:53Neden siz yedi?
23:53Yani şu anlamda adaletsiz.
23:55Siz yedi.
23:55Yani şimdi kalkıp da hani herkes burada sonuçta biraz burası bir yarış mı?
23:59Yani herkes kendini önde tutacak tabii ki.
24:02Hemen araya gidiyorum.
24:04İlker Bey sizin içinde çok yapmacık olduğunuzu ve kendinizi ön planda tuttuğunuzu söyledi.
24:09Ben kendimi ön planda tutuyorum.
24:10Ben neyse ne.
24:11Yani görüyorsunuz beni şu anda yediğimiz yemek.
24:15Yani burası bir lezzet yarışması.
24:18Burada ne adaletsizlik var ne ön planda tutmak var.
24:21Ben yorumlarımı yapıyorum.
24:23Yorumlarınızı yapıyorsunuz.
24:24Evet.
24:25Antep, Antep olalı böyle eziyet görmek.
24:26Adaletli bir yorum yapıyorsunuz herhalde.
24:27Evet.
24:28Tamam.
24:28Siz kendiniz de beğenmediniz bunun adaletsizliği.
24:31Tamam ben bunu beğenmedim ama hepsini de beğenmedim anlamında değil yani.
24:34Ama tavuk diliydi değil mi?
24:36Tavuk dili.
24:37Yanık geldi önüme.
24:39Kesemedim ve dikkat ettim baktım siz kendiniz bile yanmayan.
24:42Ama bak orada yumuşakları vardır.
24:44Yumuşakları vardır.
24:45Yanmayan olan siz kendiniz biliyorsunuz onu bile kesemedim.
24:47Yanık olanı seçtiniz ama siz.
24:49Ben Onur Bey ikramı içtim.
24:51Hayır Onur Bey ikramı içtim.
24:51Bunu özellikle yaptın değil mi?
24:53Hayır.
24:53Onur Bey burada söyleyebilir.
24:55Onur Bey kendisi servis yaptı bana.
24:57Ve artı siz kendiniz de ben tabağınızdan dikkat ettim kesince çok zorlandınız.
25:02Sert olmuş.
25:03Yanıklığı da geçtim.
25:04Hadi yanığını kesersin altını yemeyin.
25:05O neden oluyor?
25:06Yanık olmayan kısımlardan yerseniz yumuşak yani.
25:09Çok yumuşak.
25:09Evet.
25:10Ben özellikle size verdim o yanık olmayan kısımdan.
25:12Ama Hasan Bey de kesemedi onu gördüm.
25:13Tamam bakın bak şimdi ilk yaptıklarım sertti.
25:17Ama alttakiler dinlenince tamamen oturuyor.
25:20İki solun yok ki.
25:21Yani o zaman ayıklasaydınız içini ilk yap yumuşaklarını koysaydınız önümde sizce.
25:26Ya ben tavuk değil.
25:27Sonuçta Hasan Bey'den etin çok güzel olmasını beklerdi.
25:30Evet.
25:30Bekliyordunuz.
25:30Ben de bekledim.
25:32Ben de bekledim.
25:33Ben de bekledim.
25:33Şu an damağımda hala dondu kaldı yani.
25:36Ona soldu anlayamadım.
25:37Bir parça aldım sırf tadına bakmak için.
25:39Burada böyle oldu ama inşallah başka bir konsepti daha güzel kendini sıfatlayacağım.
25:47Benim için burası önemli.
25:48Hasan Bey yarına kimi çıkacağı belli değil.
25:50Ya bugün böyle oldu yarın size göreceğiz bakalım ne yapacaksın.
25:53Ben yarın değilim.
25:54Yarın değilsin.
25:55Gününüzde bakalım ne olacak göreceğiz.
25:57İnşallah göreceğiz.
25:58Onur Bey tabağınız dolu geldiniz.
26:00Vallahi evet çünkü çok yani çok kuru soğan kebabı kocaman bir soğan.
26:07İçinde şu kadarcık bir kıyma kurumuş.
26:10Yanmış.
26:12Kessen ki kesemiyorsun hatta bu kesemeyen yarışmacılar vardı ya.
26:16Hani bu kesilir onlar.
26:19Ama bu gerçekten kesilmiyordu.
26:21O yüzden maalesef beğenmedim.
26:24Kocaman tepsiyle servis yapması nasıldı?
26:26Böyle bir görsel şov yapmak istedi.
26:29Ama keşke tadı da şekilde şemali de güzel olsaydı ama ana yemekten maalesef sınıfta kaldı.
26:37Çorba fena değil ama işte çok baharatlı.
26:40Baharat olunca bilmiyorum şimdi bana da ekran başına da insanlar şunu diyebilir.
26:44Aa Onur Bey biz de koyuyoruz mercimek çorbamıza baharat olur mu öyle şey diyebilir ama ben de onun hoşlanmıyorum.
26:50Mercimek daha sade içilen bir şey olmalı diye düşünüyorum.
26:56Tavuk da çok baharatsız geldi.
26:59Yani bilmiyorum tatlı nasıl oldu ama biraz böyle orta karar bir puan vermem için tatlıyı beklemem gerekiyor sanırım.
27:06Hasan Bey Antep Antep olalı böyle yemek görmemiştir herhalde.
27:10Ben buna eziyet de diyorum artık ama.
27:13Görmemiş derken?
27:15Yani Antepler bu yemeği görselersin böyle yaptığınızı kim bilir bunu Antep'te ne kadar güzel yapıyorlardı.
27:21Rezil olur diyorsunuz.
27:22Evet sizi dövebilirler.
27:23Teşekkür ederim.
27:24Çok iyisiniz.
27:26Hasan Bey için Antep'te değil o bizden değil derler.
27:28Antep'te değil derler.
27:29Bence de değil diyorlar zaten.
27:32Ama bu da kişiye bağlı.
27:33Ama kendinize yapın arada bir bu yemeği kendiniz evde yapın yiyin.
27:37Ama misafire yaparken biraz düşünün.
27:40Ama bakın misafire yaptığım yemeklerde hiç bu kadar eleştiği almadım.
27:44Bu bir gerçek.
27:45Bunu itiraf edeyim.
27:45Bu kadar yakmadım.
27:46Burada bu kadar yakmadım o da bir gerçek.
27:48Yanmamıştır bu kadar kuru olmamıştır.
27:50Bu kadar kuru olmamıştır.
27:52Heyecandan olabilir.
27:52Tamam beğenmedim.
27:53Hasan Bey bence siz bu kalan kebapları 3 günde anca yersiniz.
27:57Yok.
27:58Benim aslanım yiyecek onları.
28:00Köpeğim yiyecek.
28:01Hasan Bey'in kendi de beğenmedi zaten.
28:04Daha fazla eleştiri yapmama gerek yok.
28:06Çünkü Hasan Bey farkında her şeyin.
28:08Valla haklıymışım ben de aç döneceğimi söylemiştim.
28:10Şimdi şöyle bir durum var.
28:12Nasıl yani?
28:13Bir usta yemek yaparken önce tadına bakar.
28:17Yani kendi beğendiyse karşı tarafa sunar.
28:20Ben bu hatayı yaptım.
28:21Aslında ben yemek yapıp da böyle çok aceleci davranmasaydım.
28:25Biraz daha serin.
28:27Biraz daha ılımlı davransaydım.
28:29Şimdi yemeği köpeğime vereceğim dediniz.
28:31Nasıl olacak?
28:32Ona espri yaptım.
28:33Ben yiyeceğim.
28:34Ben yiyeceğim tabii ki.
28:35Peki.
28:36Zorla da olsa yiyeceğim.
28:37Ama bunu yine de yiyeceğim.
28:39Yerken.
28:40Hadi artık tatları geçelim o zaman.
28:42Geçelim.
28:43Hasan Bey mutfağınızı görmek istedik.
28:45Neden sokmuyorsunuz?
28:47Nedir yani bu sıkıntı?
28:48Görelim.
28:49Hadi gidin.
28:50Her şey ortada yani.
28:51Buyurun bunları da götürün.
28:53Tamam yardım edin.
28:53Yardım edin.
28:54Ben eşime bile yardım ederim yani bunda.
28:56Bir şey olmaz.
29:00Evet kızlar kaldık yalnız.
29:04Çok kötüydü ya.
29:06Onur Bey.
29:07Onur Bey de adaletli bir insan.
29:11Yemekler olmamıştı.
29:13Fakat çok büyük bir gaf yaptı.
29:15Ne gafı yaptı?
29:16Hasan Bey.
29:16Dedi ki Emel Hanım sordu bu yemekleri üç gün yersiniz artık dedi.
29:21Yok dedi köpeğim yiyecek dedi.
29:23Yok.
29:23Şimdi yani masada biraz yani şık olmadı o söz.
29:29Aman yarabbim aman yarabbim aman yarabbim aman yarabbim.
29:34Sen konuş bakayım konuş.
29:36Konuş konuş.
29:38Hasan Bey senin mutfağını yalnız bırakayım daha fazla kalmak istemiyorum.
29:41Ben kaçıyorum içeriye.
29:42Yok konuşma.
29:45Neye göre söyledi bunu?
29:47Kalan yemekleri dedi.
29:48Üç günde bitirirsiniz artık dedim bu kebabı.
29:51O da yok köpeğimi veririm dedi.
29:54Hani insanlar yanlış anlayabilir tabii.
29:57Ben onu çok fazla yanlış anlamadım.
29:59Bizim için ona öyle bir şey söylemedi tabii.
30:01Şimdi burada misafirlere siz yemekleriniz benim köpeğim yer.
30:06Biraz şık olmadı.
30:09Bu anını buradan kısıyorum.
30:10Ama şunu diyebilirdi.
30:15Yani hani zaten arta kalmayacak.
30:18Ben bunları çöpe atmayacağım bu yemekleri.
30:20Kendi köpeğim var.
30:22Veya sokak hayvanlarını zaten veririm.
30:24Tabii tabii ben yemek alıyorum.
30:26Öyle daha şık.
30:26Tabii ki yani.
30:27Biz zaten bu programda biliyorsunuz kalan yemekleri.
30:31Tam bir hayvan seviyorum yani.
30:32Mutlaka sokak hayvanlarını veriyoruz.
30:35O da uygun olan olmayan olarak ayırdığımızda.
30:38Ama hani üç gün sizin lafınıza karşılıklı bir cevap vermemizde hoş değil.
30:43Ama zaten kalan yemekleri eğer kalıyorsa yemek.
30:47Biz sokaktaki dostlarımızla paylaşıyoruz elbette.
30:50Ana yemeğiniz için söylenenlere ne diyeceksiniz?
30:53Çok kötü.
30:53Öyle mi?
30:54Yani et pişmedi.
30:57Bana kalırsa ben pişmedi.
30:59Ben de beğenmedim.
31:00Ama modunuz da düşmedi değil mi?
31:02Şimdi motivasyonumu her zaman korurum ama.
31:05Şimdi yemek konusunda gerçekten mahcup oldum.
31:08Sırada tatlılar var.
31:09Belki tatlınızı beğenirler.
31:11İnşallah tatlıyı beğenirler.
31:13Orada kapatırız açı.
31:14İlker Bey nasıldı mütfak?
31:15Hasan Bey'den beklediğimiz bir mutfak.
31:18Yani benim için en önemli lavabonun içi en kirli olmalısın.
31:21Lavabo zaten kirli oldu mu?
31:23Pis mi dağınık mı?
31:25Dağınıklık da var.
31:27Ama yani şunu da söyleyeyim.
31:29Tabii ki hani öyle görmüş olabilirsiniz.
31:31Ama buradaki tabaklar oraya gidiyor.
31:33Yarışmacı o an hani onları toparlayamıyor bazen.
31:37Ama genel olarak hani evet.
31:40Ben de onu gördüm fark ettim.
31:42Ama lavabonun içini temiz olması gerekmiyor mu yani?
31:45Her bayanında.
31:46Şimdi servis yaparken şimdi servis yaparken şey yapmış olabilir.
31:49Panik yapmış olabilir mi?
31:50Lavabonun içine değil torbaya atılabilir.
31:51Onur Bey.
31:52Teşekkür ederim.
31:53Künefemiz.
31:54Evet künefemiz.
31:55Künefe?
31:55Kadayıfa Beyciğim.
31:56Peyniri unutulmuş künefe.
31:57Peynir markette unuttuğu için biz menüden kaldırsa ittık.
32:03Ya bana şimdi diyorlar ki çok konuşuyorsun senden çok farklı şeyler bekliyorsun.
32:07Onur Bey.
32:08Künefe bu şekilde mi?
32:09Künefenin özel kendine has ve bana geldiği zaman ne bileyim dumanın üzerinde şerbet anında koyulur gelir.
32:15Bu mu künefe Onur Bey?
32:18Teşekkür ederim.
32:19Peyniri olmayan bir künefe.
32:21Peynir de yok.
32:22Peynir de yok.
32:23Evet.
32:24İlker Bey peynir de yok.
32:25Ben yetiştiremedim der çıkarmazdan.
32:27Şerbet de yok.
32:28Hiçbir şey yok.
32:30Beğenmediniz.
32:32Surat ifadelerinizden öyle gördünüz.
32:33Hasan Bey.
32:34Bir şey sorabilir miyim size?
32:36Evet.
32:36Şimdi ben kimin günündeysem o yarışmacıyı korurum ev sahibinin.
32:42Bunu her zaman söylüyorum.
32:46Ama şimdi korurken de şöyle bir şey.
32:49Hep bunlar sizin hatalarınız yüzünden oldu.
32:52Şimdi peyniri unutmasaydınız.
32:55Daymak.
32:56Veya fırını biraz daha erken alsın elini soğan kebabı için söylüyorum.
33:01Bunlar yarışmacının hatası.
33:04Aksilikler olabiliyor.
33:05Onunla ben yarışmacının yanındayım.
33:07Geçtiğimiz haftalarda bir yarışmacımızın suları kesildi.
33:11Herkes suları kesildiği için yani dedim ki düşük puan vermek yok dedim.
33:15Kadının elinde olan bir şey değil dedim.
33:17Suyu kesildi.
33:19Salata yapamadı, edemedi.
33:20Ama yine yüklendiler.
33:22Şimdi bu noktada sizi savunamayacağım.
33:26Yani özür dilerim.
33:28Yorum adabilir miyim?
33:30Emel Hanım.
33:31Vallahi ben bir parça aldım ve hemen üstüne su içtim yutmak için.
33:35Çok kötü.
33:36Çok kuru olmuş.
33:37İçi tamamen hamur olmuş.
33:39Tamamen hamur.
33:40Zaten künefe değil ama.
33:41Hayır un yok.
33:42Sadece kadayı.
33:44İçi hamur olmuş.
33:45O nasıl oldu anlayamadım yani.
33:47Altın üstü pişecekti ama altın herhalde çalışırmadık.
33:50Fırında ilk defa çalışıyorum.
33:53Yani fırında normalde pişirmiyorum.
33:54Genelde taş fırında pişiyor bunlar.
33:57Künefe değil kadayıf olarak bakıp yemeye başladım.
34:00Evet.
34:00Görüntü öyle çünkü.
34:01Kadayıf olarak.
34:01Ama kadayıf tadı da yok.
34:03İçi çok hamur olduğu için direkt su içtim yutmak için.
34:06Daha da fazla yiyemeyeceğim.
34:07Kusura bakmayın.
34:08Sevin Hanım.
34:10Keşke bugün bu kadar iddialı konuşmasaydınız.
34:12Beklentiyi yüksek tutmasaydınız.
34:14Madem künefe dediniz.
34:16Yani peyniri unutmasaydınız.
34:18Kadayıf yapmışsınız.
34:19Şekerini koysaydınız.
34:21Ya da şerbetini koysaydınız.
34:22Hiçbir şey olmamış.
34:23Olmamış yani.
34:24Hep benim hatam.
34:24Her şeyi unuttuk.
34:25Yani şöyle bir şey.
34:26Peyniri unuttunuz diyelim.
34:27İçinde ceviz yok.
34:29Ceviz.
34:30Ceviz olacaktı.
34:31Tabii kaymak olacaktı.
34:32Olabilirdi.
34:32Onun da.
34:33Kaymak olacaktı.
34:34Şunu derdiniz.
34:35Ben peyniri unuttuğum için künefe olmayacak.
34:37Ama ben yine size şey göndermemek için tatlı yapayım diye size kadayıf yaptım.
34:44Hani böyle puan verirseniz sevinirim deyip kadayıf tam yapabilirdiniz ama kadayıf da tam değil.
34:50Aile Hanım.
34:52Hayatımda yediğim en kötü tatlı.
34:57Olabilir insanlık hali unutabilirsiniz.
35:00Peyniri de unutabilirsiniz.
35:02Cevizi de unutabilirsiniz.
35:03En kötü bunu yağ ile karıştırıp yuvarlayıp böyle dolma gibi Antep'te çok meşhurdur.
35:10Yağda kızartıp bizim önümüze böyle hafif şuruplu verseydiniz en azından yani yerdik.
35:19Buna güzel diyemeyeceğim zaten.
35:22Bence yani bir çocuğa falan bile vermeyin bunu.
35:25Yani yemezsin.
35:27Peki İlker Bey.
35:28Yani bu değil farkındasınız.
35:32Hadi bana deyin yine sivri dilisiniz İlker Bey.
35:34Ben şimdi bunun neresine diyeyim künefe.
35:37Yani hiç gerçekten beğenmiş.
35:39Sizler beğendiniz mi?
35:41Ben kadayıf olarak baktım.
35:42Kadayıf olarak da.
35:43Hadi künefeyi geçtim ama kadayıf olarak da kötü.
35:45Gerçekten bakın bakın şurada şu nedir?
35:48Hamur ya farklı bir hamur olmuş.
35:49Sanki un katmışsın gibi tadı çok farklı bir şey olmuş.
35:52Ben pudin koyduğunu zannettim içine.
35:55Hayır hayır.
35:56Hiçbir şey koymaz.
35:56Yani.
35:57Bence dondurma alsaydınız keşfif marketten yanına bir top en azından onu yerdik tatlı niyetine.
36:02Ama ondan sonra da işte eriştiri yaptığımız zaman Hasan Bey hemen farklılaşıyor.
36:07İşte şöyle yaptı yani.
36:09Hiçbir şey demiyorum Hasan Bey.
36:12Peki.
36:12Ben olsam reçel çıkartırdım tatlı olarak.
36:14Kusura bakmayın yapamadım.
36:16Aynen oğlum gerçekten.
36:17Ben o zaman yorum yapayım.
36:19Ben de aynı şeyi söylüyorum.
36:21Hani künef olarak zaten onu geçtim ama bir kadayıf olarak da beğenmedim.
36:26Yani.
36:27Dün bayağı masada.
36:29Kendinizi övdünüz övdünüz övdünüz.
36:31Ama.
36:32Ama şunu da söyleyeyim.
36:34Çok güler yüzlüsünüz.
36:36Teşekkür ederim.
36:37Çok iyi bir misafirperversiniz.
36:39Misafirlerinizi en iyi şekilde ağırlamak istediniz.
36:42Yemeklerden yana şansınız yaver gitmedi ama.
36:46Misafirperverliğinize.
36:47Kesinlikle doğru.
36:47Benden tam puan.
36:48Teşekkür ederim.
36:49İsterseniz puanlamaya geçelim.
36:51Buyurun efendim.
36:52Ve tatlı fasını bitiren yarışmacılarımız Hasan Bey'e puan vermek üzere masadan kalkıyorlar.
36:58Menüyü hiç güzel bulmadım.
37:00Çorbası çok yani kötü olmuştu.
37:04Soğan kebabı desen.
37:07Karnabahar mı brokolümüzü.
37:09Brokoli salatası dedi gerçi.
37:10İçinde üç tane dört tane brokoli vardı.
37:12Çiğ.
37:13Kocaman kocaman koymuştu karnabaharları.
37:15Yani tavuğu desen çok sertti.
37:18Yanık tarafı bana ben özellikle aldım diye bir şey oldu.
37:23Ama ben almadım.
37:24Onur Bey onu bana servis yaptı.
37:26Tatlı desen yani Onur Bey'e bile onay verdi.
37:31Gerçekten zaten rakibim değildi.
37:33Ben hiç düşünmüyordum.
37:35Gerçekten yani beğenilecek bir şey yoktu ki.
37:38Sofrada dün de aynı şekildeydi.
37:40Bugün de aynı şekilde.
37:42Beğendiğim bir şeye gerçekten beğendim derim.
37:44Adaletsizlik yapmam o kadar da değilim yani.
37:46Aç kaldım.
37:48Gerçekten aç kaldım.
37:49Hasan Bey'in hijyenik olarak çalıştığını hiç düşünmüyorum.
37:51Onur Bey de dedi tabaklar filan vesaire dağınıklık olabilir.
37:55Ama benim için en önemli şey lavabonun içidir.
37:58Başlı başına hepsi çok farklıydı.
38:02Yani çok sertti.
38:04Soğan kebabı diye kupkuruydu kurumuştu.
38:07Yani sofrada bunu herkese söyledi.
38:08Hasan Bey'e bugün misafirperverliğinden dolayı verdiğim puan 2.
38:15Tam Hasan Bey'den beklediğim gibiydi.
38:17Zaten çok düşük bir performans bekliyordum.
38:20Ve bütün yemekleri de lezzetsiz bekliyordum.
38:22Aynen öyle oldu.
38:23Hiçbir şey yemedim.
38:24Çok aç kalktım masadan.
38:26Sadece beğendiğim tek nokta misafirperverliğiydi Hasan Bey'in.
38:30Yani baştan sona.
38:32En son belki dedim en son tatlı da bizi şaşırtır.
38:35Ama yine şaşırtamadı.
38:36Yemekler baştan sona çok kötüydü.
38:38Bence İlker Bey biraz abartıyor.
38:41Çünkü bütün yemekler evet kötüydü.
38:43Ama tavuk o kadar da sert değildi.
38:46Yenilebilirdi.
38:47İlker Bey biraz şov yaptığını düşünüyorum.
38:49Onun menüsünü çok merak ediyorum.
38:52Ama çok da büyük performans beklemiyorum.
38:54Beni çok hafife alıyor ama kendisi.
38:56Benim Hasan Bey'e puanım sadece misafirperverliğinden dolayı.
38:59Ve bizim dediğim gibi eleştirilerimize sert çıkışları hiç olmadı.
39:03Afiyet olsun dedi, teşekkür etti.
39:05O yüzden benim puanım 3.
39:09Valla hiçbir şey söylemek istemiyorum.
39:12Yemekler berbattı.
39:14Eleştiriler yerindeydi.
39:16Çünkü olumsuz çok şey vardı masada yemek olarak.
39:20Her zamanki gibi İlker Bey yine tabii özellikle hep iğneledi.
39:27Olmadığını söyledi.
39:28Bu kadar böyle beğenmeyen birisi mükemmel olmalı.
39:31Göreceğiz bakalım.
39:33Ama hala rakip olarak onu görmüyorum.
39:36Yemeklerini beğenmedim.
39:38Çok fazla bir şey de yemedim.
39:40Evde köpek var.
39:41Biraz bazı yerlerde böyle hep tüy falan gördüm.
39:45Hijyen olduğumda zaten düşünmüyorum.
39:48Fakat güler yüzünden, misafirperverliğinden dolayı Hasan Bey'e verdiğim puan.
39:56Hasan Bey çok iddialıydı.
39:59Menü de iddiasına göre çok başarılı bir menü değildi.
40:03Sadece tavuğunu beğendim.
40:04O da diğerlerinin arasında en beğendiğim oldu.
40:07Yoksa tavuk da çok matah değildi.
40:09Tatlı zaten felaketti.
40:12Ne künefeydi, ne diğer tatlardan biri.
40:16Şerbeti yoktu, şekerli değildi.
40:18Benim etimi çok eleştirdi.
40:20Kendi eti hiç yenmedi.
40:22Soğan da çok lezzetli gelmedi bana.
40:24Çorba çok baharatlıydı.
40:27Kıvam yerindeydi.
40:28Belki soğan çok diri kalmış içinde.
40:31Salata da çok soğanlıydı.
40:34Uyun masada kimse gereksiz eleştiri yapmadı.
40:38İlker Bey'in sesi fazla çıkmış olabilir ama haklıydı.
40:42Ayla Hanım yine hanımefendiliğinin kurduğu güzel güzel eleştirdi.
40:47Emel Hanım da haksız yorum yapmadı.
40:51Misafirperverliğinden dolayı ve tavuktan biraz yiyebildiğim için Hasan Bey.
40:56Hasan Bey çok iddialıydı.
40:58Menü de iddiasına göre çok başarılı bir menü değildi.
41:02Sadece tavuğunu beğendim.
41:04O da diğerlerinin arasında en beğendiğim oldu.
41:07Yoksa tavuk da çok matah değildi.
41:09Tatlı zaten felaketti.
41:11Ne künefeydi, ne diğer tatlardan biri.
41:15Şerbeti yoktu, şekerli değildi.
41:17Benim etimi çok eleştirdi.
41:19Kendi eti hiç yenmedi.
41:21Soğan da çok lezzetli gelmedi bana.
41:23Çorba çok baharatlıydı.
41:26Kıvam yerindeydi.
41:28Belki soğan çok diri kalmış içinde.
41:30Salata, salata da çok soğanlıydı.
41:34Uyun masada kimse gereksiz eleştiri yapmadı.
41:37İlker Bey'in sesi fazla çıkmış olabilir ama haklıydı.
41:42Ayla Hanım yine hanımefendiliğini kurdu.
41:45Güzel güzel eleştirdi.
41:46Emel Hanım da haksız yorum yapmadı.
41:50Misafirperverliğinden dolayı ve tavuktan biraz yiyebildiğim için Hasan Bey'e puanım 4.
41:58Benim için berbat bir gündü, çok yorucu bir gündü.
42:01Yemekler benim de istediğim gibi olmadı.
42:04Daha güzel yemekler yapıyorum çünkü.
42:06Hiç yapmadığım şeyi yaptım.
42:07Demek ki bildiğim bir şeyi yapmak daha mantıklıymış.
42:10Bugün heyecan yaptığım için yani birçok aksilikler oldu.
42:14Bunun en büyük nedeni heyecandı tabii ki.
42:16Evet, alışverişte de bugün bayağı bir heyecan yaptığım için bazı şeyleri unuttum.
42:22Aynı keza mutfakta da öyle.
42:25Biraz heyecan yaptım.
42:26Hepsini birbirine karıştırdım.
42:28Şimdi nasıl, neyin, ne yapacağım onu bayağı bir bocaladım.
42:31Açıkçası iyi performans sergilemedim.
42:34Yani yorumlar aslında yerindeydi, yerinde değildi.
42:37İlker Bey biraz sert eleştiri yaptı.
42:41Yani İlker Bey özellikle çok merak ediyorum.
42:44Çok iddialı konuşuyor.
42:45Kendi gününde göreceğiz bakalım neler yapacak.
42:48Maalesef yapamadı.
42:49Dün zaten masada da çok söyledi.
42:52İşte eti en iyi ben pişerim, en iyi ben yaparım dedi.
42:54Ama maalesef yemekleri olmadı.
42:58Mesela benim anlamadığım şey şu, ilk defa fırını kullanıyorum dedi.
43:02Şimdi bu bir yarışmaya katılıyorsunuz.
43:03Bence dün veya yarışmaya kabul edildiği gün o fırında bir şey yapabilirdi.
43:10Onu öğrenmek için.
43:11Yani künefe denildi.
43:13Peyniri olmayınca tabii künefe olmuyor.
43:16Bir fırını atmış.
43:17Şerbet çok az zaten.
43:19Yani aslında öyle ama şimdi İlker Bey bugün haklıydı.
43:22Yani beğenmemek konusunda.
43:23Neye göre beğeniyor?
43:25Yani beğenme kriteri ne acaba?
43:27Hani ona böyle bir kocaman bir kuzlu çevirme falan mı yapacağız?
43:30Onu beğendireceğiz yarışmacılara.
43:32Onu anlamıyorum.
43:33Ama işte bu da biraz beklentiyi yükseltiyor.
43:36Kendi gününde bence eğer bir eksik bir noksan bir şey olursa bence çok ağır eleştiriye
43:43maruz kalabilir.
44:02Yarın Emel Hanım'dayız.
44:05O zaman yarın görüşürüz.
44:09Haftanın ikinci günü yarışan Hasan Bey rakiplerinden toplam 11 puan alıyor.
44:14Bakalım üçüncü gün yarışacak olan Emel Hanım rakiplerinden kaç puan alacak?
44:20Evet.
44:24Ben çok pratik ve hızlı bir insanım.
44:26İrmiğimi de alıyorum.
44:27Düzeltme için.
44:29Hemen tartabilir misiniz?
44:31Nerede?
44:32Çekilin.
44:33Evet.
44:34Şehriye'yi de unuttum.
44:36Pastırma.
44:40Yani İstanbul'a yaşayıp bir pular bozuklu olmayan kişi yoktur bence.
44:43Herkeste bir miktar olduğunu düşünüyorum ben.
44:44Bende var mı acaba?
44:45Olabilir mi?
44:50Yani ben uyku doktoruna da gittim.
44:52Eee?
44:52Ben yarasa tipmişim.
44:54Yarasasınız yani.
44:58Biberleri biraz yanmış.
45:00Biberler de yanmış.
45:01Ben bu biberin neyini yiyeceğim?
45:04Bak yağa bak, suya bak, yağa bak, bak bak, bakın köfteleri de sıkalım daha da aksın.
45:10İlker Bey de laf ol haberi gele.
45:12İşte yorum yapmak için yorum yapıyor.
45:15Anlamadım, anlamadım.
45:15Bence kendi söylediğinizle çelişiyorsunuz.
45:20Yemekteyiz yeni bölümüyle yarın TV8'de.
Comments