- 18 dakika önce
Kategori
🎮️
OyunDöküm
00:00Lycos, Edile ve Görkem'in sağa çıkarın demişti. Ondan öyle düşünüyorum. İnancım kalmadı.
00:04Bizim dünkü savaş konusunda mı? Abi öyle bir şey yok. Hani varsa ben bilmiyorum.
00:08Bana çünkü öyle bir şey söylenmedi.
00:10Haberim olmayan bir şeye yorum yapmayın.
00:11Şimdi öbür tarafta iki tane büyük yayıncı vardı. Hani isimleri Kals çıkartır, belki bir prim yaptırır diye yapılan bir durum
00:19olmuş olabilir.
00:19Ama bizim dün gece yaptığımız şey arkadaşlar, geçen videoda anlamayanlar veya benim anlatmayı unuttuğum durumlar veya kafasına sonra işaretleri olan
00:26varsa diye açıklayalım.
00:27Şu an Top 4 listede dört tane yayıncı vardı ve bu yayıncılar çok muazzam, bakın hiçbir eserlik demiyorum yapmadılar diye,
00:34çok muazzam hesapları olmamalarına rağmen burada kasılmaya devam ettiler.
00:38Şarlarında eksperini doldurdular, ziyafetlerini çekiyorlardı.
00:42Biz de güzel şeyler yaptık. Arada dayak attık, arada dayak yedik. Savaşın bütün durumlarını paylaştık zaten sizle. En son savaş
00:50öyle bitti.
00:51Arkadaşlar oynadık ve muhalif olduk.
00:53Yani tabii ki bir kazanan, kaybeden yok şu anda. Biz hala bakın amacımızla anlatmış olalım. Belki karşı taraf da anlamamıştır
00:59bir anda çıkan savaşı.
01:00Abi dört tane CHD, dört büyük yayıncı kasılıyor. 73'lere kadar da gelmişler. Görev yapsalar artık 75 olacaklar.
01:07Kardeşim salın da, artık salın da, biz de gasalım da. Gidecekler, şeytan kulesini kapatacaklar.
01:13Belki kimseye yarı insan, zehir, kin, efendime söyleyeyim ortalama silah satılmayacak veya sadece kendileri kullanacak veya çok fahiş fiyattan satılacak.
01:20Hani öyle olur dedemiyoruz da. Kapatacaklar adamlar piyasayı. E biz de girmek istiyoruz, biz de içerik üretmek istiyoruz.
01:25Biz bir tane CH'yi almak istedik. Üç tane CH gene onlar da kalsın dedik. Bir CH'yi de alabilecek
01:30güçlü olduğumuzu düşünerek.
01:31Sonuçta bu bir savaş oydu. Saldırdık. Yoksa A'ya, B'ye, C'ye, D'ye düşmanlığımız var. Tipini beğenmiyorum.
01:37Konuşması hoşuma gitmedi değil. Kuşlar dinliyorsa bunu da iletsinler.
01:42Durum aslında bundan ibaret hayatım. Biz artık kasılamıyorduk, ekspalamıyorduk. Bizim de içerik üretmemiz gerekiyordu.
01:47Kasarak içerik üretemeyeceksek savaşarak üretelim dedik.
01:50Kabaca özetle durum budur efendim. Berkay'ım hazırsa siz de like'larınızı, hoş bir yorumunuzu attıysanız videomuza başlamak için önümüze
01:57herhangi bir engel kalmadı efendim.
01:59Önün nasıl geçti hayatım.
02:00Kattan indiriklerimiz var. Görev kitabı uzman gibi. Abi artık skillerini halletmemiz gerekiyor.
02:06Orada ben en son fısıltıyı kapatmıştım. Belki önemli bir şey olur. Görev kitabı uzmanları yapacağız.
02:10Ruh taşları satın almaya çalışacağız. Borçlarımız var. Onları kapattıkça daha çok buralara aktif olarak asılacağız.
02:15Kata çıkacağım. Savaştan sonra mor pot, yeşil pot, epler falan zaten dibi gördü. Bugün bunların ayarını vereceğiz.
02:21Tekrar savaş için hazır olmaya çalışıyoruz. Kata çıkacağım. Pot götüreceğim. Kattan aldığım paralarla ve çöplerle birlikte.
02:28Ondan sonra cebime kalanlarla da neler yapabiliriz?
02:31Çar'da geliştirebileceğimiz, iyileştirebileceğimiz dünkü savaşa göre benim kafamda aldığım notlarla beraber Çar'da iyileştirilebilecek birkaç adet husus var.
02:39Bizim savunmalarımız çok tatlı bu arada. Yani en son şu zırh geldi. Mükemmel geldi.
02:43Bir HP kusuru var. Çifteli biraz kırık. Ama yani birçok karaktere karşı ortalama 40-50 savunmalara ulaşmış bulunmaktayız ki.
02:50Kılıç 50 savla. Ona rağmen işte o savaştaki muharebe. Muharebe mesela adaletsizdi. Biz o yüzden vuruyorduk bedavaya.
02:56Baksana 5.5 saat, 4.5 saat savaşmışız dün. Sabaha kadar savaştık.
03:00Sabaha kadar burada oyun bugün.
03:02Oyun gitti galiba yine. Yani durum şu hayatım. Biz birazcık itemleri bir kontrol edelim.
03:06Neleri değiştirebiliriz, nereleri iyileştirebiliriz konusunda.
03:10Katason bir pot götürüp çöp indireyim. Sonra pazarlardan neyimiz var neyimiz yok kontrol edelim efendim.
03:15Abi arkada kat işlerini çözerken pazarları kurcalamaya başladım ve 7 empara buldum bu pazarda.
03:21Direkt çöküyorum. Nereden geldi? Hangi koşullar altında gerçekleşti? Bizim ekip ne yaptı?
03:26Smokin mi kiraladı? App mi sattı? Bilmiyorum ve...
03:29Umurumda bile değil.
03:30Babacım bu adam sadece alır yoluna bakar. 100k'da burada var. Onu da alayım abi.
03:35Ne varsa her şeyi alıyorum. Ruht taşına da çökeceğim. Bizim ruht taşına da ihtiyacımız var.
03:39Ne var ne yok bir her şeyi toparlayalım pazarlardaki.
03:42Abi bir de Favtaka pazarından kitir bir satışımız varmış.
03:45Burada satılanlara satılmayanlara da dikkat etmek istedim ama aslında her şeyden ufak ufak satılıyor.
03:50Hani şu gitmiyor bu gidiyor diyebileceğimiz bir durum yok.
03:53O yüzden şu 550k'yı alıp pazarın da süresini uzatıyoruz.
03:57500k'yı Favre'yece teslim ederken yine katlan getirdiğimiz takı eşyalarımızı pazara atarak
04:03hatta atmak suretiyle pazar sürecimizi tamamladığımızı zannedebilirsiniz.
04:08Ama çok büyük yanıldığınızı söylememde belirtmemde fayda olduğunu düşünüyorum efendim.
04:14Dün tabi ortalık o kadar karıştı ki arkadaşlar.
04:16Kimin eli kimin cebinde de belli değildi.
04:19Kesilirken keserken gece suların hatta doğru biraz daha sayılarımız düşükçe
04:24hem bizim taraf hem karşı taraf.
04:25Savaşı bir tık daha kaybederken.
04:27Henüz bitmedi tabi savaş kaybetmiş sayılmayız.
04:29Ama biraz geriye düşmüştük.
04:30Abi bizim Vattifa bir çılgınlık yapmış.
04:32Adamın birisi de ticaret atmış.
04:34Ve adamdan 5'en para almış.
04:364'en mi dedi 5'en mi dedi.
04:37O parayı aldım.
04:39Üzerine bir de kattan çöp getirdim.
04:402'en olacak mı?
04:42Umarım 2'en olur ama olmayacak gibi.
04:43Yani şu şakramla falan kapatır mıyız arayı?
04:46199.50.
04:482'en tamamladık.
04:49Okey tabi 2'en mi bulduk.
04:51Elimlen koymuş gibi.
04:52Bu parayı da savaşçı karakterimize verdiğimizde işte bizim hesap o zaman tamamlanmış oluyor.
04:58Üzerimize toplam 20'en paramız olacak.
05:01Haraçları alacakları topladıktan sonra şimdi biraz daha çarı geliştirmeye odaklanabiliriz.
05:06Dünkü savaşla ilgili bizim aklımıza takılan içimizde okta kalan durumlardan bir tanesi de.
05:11Suramızın aslında hayal ettiğimiz kadar bize fayda sağlamayış olması.
05:15Abi bunu beklememiz gerekiyordu.
05:16Neden?
05:17Çünkü.
05:18Beyaz altın küpeyi at abi.
05:193. eli çıkartmak bu daha değerli.
05:20Surada savaşır demiştim ben.
05:22Mücadele eder.
05:23Elinden gelin ardına koymaz demiştim.
05:25Ama ve lakin tabi çok fazla Vs'lik eşyası olmadığı için.
05:28Daha çok parnağa yönelik olduğu için.
05:30Ki ayar da yapamadık.
05:31Son dakikalarda gittiğimiz için.
05:32Çok fazla ayarımızı da yapamadık.
05:34Suranın Vs'lik parçaları mesela kullanabilecekleri.
05:37Şu an buradakiler.
05:38Bunun 9 basılması lazım mesela.
05:39Beyaz altın müneziğin basılması lazım.
05:4110 yarı 15 kış direkt 1 ve 1'lik var.
05:43Hani çok az.
05:44Vs'i çok az.
05:45Bu yüzden bize dedik ki.
05:46O nasıl kiyle gönülüm 20 senetlere veriyor.
05:48Özür dilerim mavut resi beyaz altı küpeyi.
05:50Ama yer yok sen de hiç yer bırakmamışsın ki.
05:53Biz de dedik ki abi.
05:54Ninja'yı sahalara geri sürelim.
05:56Ona kasıyorduk.
05:57Hemen geliyorum.
05:57Kapı çaldı.
05:58Geleceğim.
05:59Abi öncelikle köy gardiyanındayız.
06:00Merak ettiğim bir şey var.
06:01Şimdi bizim lonje ile ilgili bir.
06:03Kendi lonje sıralamana falan göster diyor.
06:06Yani biz herhangi bir kira ödemiyoruz herhalde anladığım kadarıyla.
06:09Lonje'yi kurduğumuz için.
06:10Şu an patron hesaptayım.
06:11Lonje'nin kurucu hesabındayız.
06:13Yangı da buradan çekiyoruz anladığım kadarıyla.
06:15Güzel 3.5 em gelmiş abi.
06:16Sunucu başında verdiğimiz 140 emden sonra.
06:19Gelip 3.5 emi alabiliyoruz.
06:20Böyle mi alınıyor abi?
06:21Lonje'nin arazisi ne?
06:22Ha arazide olacağız.
06:23Tamam.
06:23Anlamaya çalışıyorum.
06:25Çünkü birazcık para birikmeye başlamış lonjemizde.
06:27Değerli izleyenlerimiz madenlerini, silahlarını bizle başlatmaya başlamış.
06:31Ömür boyunca hiç kira vermeyeceksek.
06:33Ve düzenli olarak 3 em, 5 em, işte haftada bir para gelecekse bence hiç kötü bir durum değil.
06:38Gelereye dönük.
06:39Zaten biz burada Allah nasip ederse uzun süre oynamayı planlıyoruz.
06:42Kârlı bir ticaret oldu bizim için.
06:43Lonje meclis binası falan gözüktü.
06:45Parayı çekebildik mi?
06:46Paralım için lonje deposu kurmanız gerekiyor.
06:49Hayda.
06:50Bak em bana diyor ki buraya gel diyor.
06:52Diyor ki lonje deposu kur diyor.
06:53Lonje deposu ne oluyor abi?
06:55Nereden kuruyoruz onu abi?
06:56Lonje flaması falan var abi.
06:58Burada yok ki.
06:59Aa ben burada oynuyorum bak.
07:00Ayı kesebiliyor muyum?
07:01Bak kesiyorum lan.
07:02Ana.
07:02Metin'e ki FPS mod beklerken third person geldi.
07:06Abi bu depo kısmını çözemedim.
07:08Onu bilen varsa bir de yazar diye.
07:10Tamam deri ustası.
07:11Eldiven üretiriz buraya böyle birte veririm.
07:13Onu çözeceğiz.
07:14Onu da öğreneceğiz.
07:15Para kalsın.
07:16Bir zararı yok.
07:16Burada enflasyonla çok etkilenmeyiz.
07:18Oo burada uzmanlar da varmış.
07:20Belki 9'e tek atarız beyler.
07:21Uğraşmayız.
07:22Konuyu bilmiyorsunuz biliyorum.
07:23Gümüş bilezik 9 basımı.
07:25Abi bu gümüş bilezik cevherleriyle beraber şu anda bize 1K HP az veriyor.
07:30Ve savaşta 1K HP azımsanacak bir rakam değil.
07:32Bazen ucundan döndüğümüz anlar oluyor.
07:34Paramız var.
07:35Çarımızı niye daha iyisi için geliştirmeyelim.
07:37Savaşta çıkmadan önce hem vaktim kısıtlı olduğu için hem de bakın artı 9'a geçerken 500 HP bir de cevher
07:43ekleyince 500-480 HP gelecek.
07:45Hem de işte belki malzemesi yok.
07:46Bir daha 9'a denemeye işte 8 yapmaya uğraşmayalım falan filan.
07:508'e bırakmıştık.
07:51Belki 9'a geçer.
07:52Baş yaramadık.
07:53Belki 8'e geçer.
07:54Bir daha 9'a deniriz.
07:558 geldi.
07:56Adres genel 100 kremi lazım.
07:57Bir tane daha 100 kremi lazım.
07:59Savaşçı şanssız.
08:00Hadi başka çarda deneyelim değil de.
08:02Savaşçı appsiz.
08:04Dibi sıyırdı.
08:04Diğer hesabımızda hep var.
08:06Borç ödeme için kullandığımız.
08:07Orada kalan bir miktar app'imizle şu arkadaşa bir ayar vermeye çalışacağız.
08:11Geçmezse malzemeleri toplayıp geliyor ama hayatım bir daha sizi uğraştırmayacağım.
08:15Süründürmeyeceğim.
08:16Ama bir ihtimal belki 9'u kolay olur.
08:18Biz de malzemelere para harcamayız.
08:20Niyetinle baş koyduğumuz bir yol efendim.
08:22Bundan sonra bu çarda basacağız.
08:24Ne olursa olsun.
08:25Artı 9'a yaktık.
08:26Yine 8 gelir mi?
08:278'e gitti.
08:28Öbüründe yine geçiyordu en azından beyler.
08:30Oh.
08:30Tamam iten bir kendini resetliyor.
08:32Geliyoruz hayatım.
08:33Maşallah maşallah.
08:34Düş.
08:35Zonsuzağa doğru düşüyorduk.
08:36Aslında iten bastım.
08:37Bayağı iten bastım sunucuda.
08:39Ve öğrendim.
08:403 aşağı 5 yukarı oranları gördüm.
08:42Mesela şu mavi taşa biz geçen bölüm.
08:44100 tane falan kutsama kağıdı harcadık beyler.
08:46Artı 6'ya geçmedi.
08:47Hadi savaşta bir şeklimiz olsun.
08:48Biraz parlasın dedim.
08:49Olmadı.
08:50Ama gümüş bir rezik iyi kötü geliyor.
08:52Bu çar şanssız.
08:53Ama bu çarı bile geldi.
08:54Yine yaktı.
08:55Birkaç tane ayaklerisi toplamıştım.
08:57Malzemeleri bir tane istemesi çok tatlı.
08:598'e iyi kötü gelebiliyor olması çok tatlı.
09:01Ama 9'u göremedik hala.
09:033. 4. deneyişim bu benim.
09:04Birazcık orası üzüyor.
09:057 aşıktan sonra da 7 de geçmeye başladı.
09:08Savaşçı şansıydı.
09:09Acaba savaşçıya 500'e 1 bonu çekip
09:10kusama kağıdımı aldırsam diye düşünürken
09:12az önce 8 oldu.
09:13Orada beni kandırdı.
09:14Yemeyeceğim.
09:15Geçmiyorsan bir daha savaşçıya alayım.
09:177'ye geçeceğim mi?
09:18Tamam.
09:18Gel abi savaşçıya.
09:19500'e 1 bonu çekerim.
09:20Senin tribinde mi uğraşacağız kardeşim biz?
09:22Savaşçıya basarım ben bunu.
09:24Fener çıtır bir ayaklerisi takviyesi yaptık.
09:26Abi söylediğim gibi birer tane malzeme istiyor.
09:28Biraz size artı basma oranlarını göstereyim.
09:30Art 9 geçerse de videomuzda şanımız olsun abi.
09:33Ama bak bu kadar artı 7 de yakmıyordun sen ya.
09:36Bunu bu kadar yapmıyordu normalde.
09:377-8 tık tık geçiyordu.
09:39Bir karakter.
09:40Karakteri de 10 saniye verdi maşallah.
09:42Aradan vursak bozuluyor muydu?
09:45Bozulmuyor.
09:45Gidene kadar vuralım abi.
09:47Artı 7 gene yaktı.
09:48At karakteri at.
09:48Bu kadar yakmıyordu.
09:49İhtemi bir el değiştirdik.
09:50Kızdı mı?
09:51Naz mı yapıyor?
09:53Anlamıştın beler artı 7'ye geç mi item bu sefer de?
09:55Abi bunun yaşayacağını bak.
09:56Yapma bana bunu ya.
09:58Geçiyordun sen 7-8 oluyordun.
09:59Artı 6'ı basıyorum 7'ye yanıyor.
10:01Son 30 artı basmam bu şekilde geçti beyler.
10:04Hani bari ya düş bir 0 lan.
10:05Ya da 7'ye geç 8'e geç.
10:07A8 hadi lan.
10:08Abi 9'a patlayıp bak böyle yapıyor.
10:10Yav arkadaş ayayak derisi çok zor bulunuyor beyler ya.
10:14Pazarda da 2 saattir arıyorum.
10:16Savaş var savaşa çıkmak istiyorum.
10:17Abi tek tük bula bula yapıyoruz şu anda.
10:19Mr. Jump'a selam olsun.
10:21Ya yerime mi bir tane item artı basamıyoruz abi ya.
10:23Böyle bir rezillik olamaz.
10:25Mr. Jump'cim teşekkür ediyorum.
10:26O da bizi çok seviyormuş beyler.
10:27Benim Ömer olduğumu öğrenince.
10:28Ulan ben seni çok seviyorum lan falan diye geldi böyle mutlu etti ama.
10:32Bugün hiç bir rezik var ya.
10:33Buna şimdi sümsüğü koyacağım ağzının ortasına.
10:35Kutsama kağıdı alabiliyoruz mu?
10:36Hep bitmiş.
10:37Gerçi 2 tane alabiliyoruz.
10:382 tane geçerse beyler tekte.
10:40Art 9 hayırlı olsun.
10:41Bir anda 9 da olabilir abi.
10:43Başarılı bir anda 9 da.
10:47Beyler bak 6'ı 7'ye vuruyoruz.
10:49Hani göstereyim diye geldim geçmiyor.
10:51Art 9'u geçmiyor.
10:52100 krimi bitti bu sefer de.
10:54Abi kafayı yiyeceğim.
10:55Ayak derisini alıyorsun o bitiyor.
10:57Ayağı alıyorsun bacağı bitiyor.
10:58Bacağı bitiyor götü başlıyor.
10:59Götü bitiyor gözü başlıyor.
11:01Kafasını gözünü ağzını burnunu da yereceğim en sonunda.
11:03Şimdi tam o aşamaları da geçti.
11:05Ben bu 9 yapabilsem kayda açayım.
11:07Çünkü kayda açtığında geçmeme başlıyor.
11:08İnadına beni sinirlendirilecek ya.
11:10Ona yapıyor ona.
11:11İnadına inadına yapıyor.
11:12Kutsamaları ayak derilerini cüz kremlerini bitirdi.
11:15Vuracağım şimdi demirciyle ya.
11:16Bak şimdi boruya vuracağım şimdi bak.
11:18Beyler ben şimdi ninja'ya geçtim.
11:19Ninja'nın ufaktan geleceğini söylemiştim.
11:22Daha şu anda 37 level.
11:23Neredeyse cittemide yok.
11:24Ama gelecek.
11:26Şimdi borçlar bittikçe.
11:27Biz bu çağrı geliştireceğiz.
11:28Görevlikte bu uzmanlar varmış.
11:29Savaşça vereyim.
11:30Savaşçıya Ali Reis girdi.
11:31Ya dedim ki ben basamıyorum Ali Reis.
11:33Sen basar mı?
11:33Tahta bilezeye düşecekti artık bilezik.
11:35Ali Reis girmiş.
11:36Beyler tahmin edin ne oldu?
11:38Benim basamadığım itemi tekte 9'a basmış adam.
11:41Yani beni mi bekliyor?
11:42Itemin bana mı gerezi varmış?
11:43Anlamadım.
11:44Görev kitabı uzmanlarımızı verelim.
11:46Artık ruh taşlarına da erişmek.
11:48En azından birkaç skillimizi P'ye açmak istiyoruz arkadaşlar savaşlarda.
11:51Yani bir şimşek çağırma P oldu mu inanılmaz can yakacak.
11:54Fatifa karakterinin çok savunması yok.
11:56Ölüyor kalkıyor ama.
11:57Amaç zaten orada insanları kesmek, hasar vurmak, canlarını yakmak.
12:00O çağır can yakacak.
12:01Herhangi bir dayanıklık iddiası yok.
12:03Savaşçımızın dayanıklılığını arttırmaya çalışıyoruz.
12:05Doğru Nijan'ın biyoloğunu da verelim.
12:06Nijan'ın da yıklı olması lazım.
12:08Dolayısıyla bu çarlar 1v1 combat dediğimiz yakın dövüşlere girişecekler.
12:12Ama bu biraz daha ufak ufak gelecek.
12:13Hatta şu an skillini açabilirsek bir master yapalım.
12:16Açamazsak unutkandıklarını kovalamaya başlayalım.
12:18Bu sonucuda daha bir tane skilli tekte yakmadan geçirdiğimi hatırlamıyorum.
12:22İkinciyi de yaptık orada götü ortaya koymuştum ondan ama tekte geçtiğini hiç hatırlamıyorum.
12:26Abi tabii ki çar 38 de olacaktı.
12:28Biz tecrübe puanını skill için saklayalım dedik.
12:30İkinci grandımızı açalım istedik bugün.
12:32Levelimizi kaçırıp bir de bıçak çevirmemizi açaraktan çok daha güzel seviyeleri getireceğiz.
12:38Piyasaya eşya düşükçe de eşyaları toplayacağız.
12:40Suikast.
12:41Ekran titreme efekti geliyor ama gelmiyor.
12:43İlla pH yazıyor.
12:44İlla diyorsun ki şu skilli pH diyorsun.
12:47Ekranı öyle titreteceğim diyorsun.
12:48Biz de ekranı titreteceğiz kardeş.
12:50Çok zevkli karakter ya.
12:52Allahıma böyle keyifli bir karakter olamaz.
12:53İyi dizdiğin zaman karşı taraf seni böyle kombatlı space'de böyle tak tak kesemediğin zaman
12:58inanılmaz keyif alacaksın.
13:00Deliciyle rakipleri canı sıkacaksın ki beni bir önceki savaşta bir moholu çar kesiyordu.
13:04Bir de sağlam ninjaları vardı karşının.
13:061v1'de beni kesebilecek çarlar onlar gibi gözüküyor.
13:09Diğerleriyle çok vs atmadım.
13:10Toplu savaşlık itemlerle 1v1'de kesebilecekleri söylüyorum.
13:13Hatta orası da karışık diye duydum.
13:15Savaş bitmediğini söylemiştim.
13:16Dilerseniz bir durumlara bakalım.
13:18Biz yine geceye kadar savaşacağız gibi duruyor.
13:20Çünkü en son kasma gittiğimizde bizim bakçarları kestilerdi.
13:23Bakçarı da kesmek abi yakışır mı delikanlı adama?
13:26Hiç kesmedim.
13:27Mutlaka bizimkilerden kesen var yani ittifamızdan kesenler var.
13:30Onlar da hani pardon lan böyle.
13:32Pardon bir dakika pardon.
13:33Onlar da misillem olsun diye kesiyor.
13:35Yine de bizim tarafımız belli olsun karınca misali.
13:38Ben bakçar kesmem abi.
13:39Benim yapım müsaade etmiyor.
13:40Benim ahlakıma ters.
13:42Avrupa'lı değilim.
13:43Ama bu video başında çarı geliştirmeydim ama 20M'e tabii ki yapabileceklerimiz sınırlı arkadaşlar.
13:47Birazcık da gümüş heberi almıştım.
13:48En azından çarı 1K HP koyduk.
13:50Tekrar öyle gidiyoruz şeklinde ilerleyelim dedim.
13:53Gümüş heberleri çok pahalı değildi.
13:55Herhalde alan yoktu.
13:56Bizi alalım.
13:56Şimdi aradaki farkı göstereyim abi.
13:58130 şansı herhalde buradan 3-4 tane geçiririz.
14:00Onları da ekleriz.
14:02Güzel.
14:02Bizim abonoz da bitti.
14:03Onu da yenileyeceğiz.
14:04O da full olacak.
14:05Böylece HP'miz muhtemelen savaşta 13K'ydı.
14:0814K'ları görecek HP'miz.
14:10Ne kadar yüksek HP o kadar iyi abi.
14:12Savunmalı şu an.
14:13Yükseltemiyorum.
14:13Eşyaları değiştiremiyorum.
14:15Bazı ihtimlerimiz kırık.
14:162 savunma ihtimlerim var mesela.
14:17Ki bunlar da tam oran değil mesela.
14:19Ayakkabı keza öyle.
14:20Bıçak 15, kılıç 10.
14:21Kılıç 15, şiftel 10.
14:22Bıçak savunmam çok açık.
14:24Çar'ın kasılması lazım bu arada.
14:25Diğer 2 skill açmamız lazım.
14:27Güçlü bedeni sıfırlayabiliriz.
14:29Aklında planlar, projeler var.
14:31Ama tabii ki bunlar için para lazım.
14:32Şu borçları bitirmemiz lazım.
14:33Abonoz küpe belimizi inanılmaz büktü.
14:35Ama çok değişime yarıyor.
14:379 geçmesi de çok tatlı oldu onun.
14:389 geçmese bu arada çok fena isyan ediyordum ona.
14:41Şu an 9 Z sesimi çıkartmıyorum.
14:43Gümüş birecek 5 tane geçirmişiz maşallah.
14:45O zaman hemen şunları da ekleyelim abi.
14:46500 HP'mizi daha alalım.
14:48Ya yapma bunu be.
14:49Ya bunu yapma abi.
14:50Şimdi niye uğraştırıyorsun beni bir daha?
14:52Var mı burada gümüş?
14:53Ay ay.
14:54Ay sabır aman.
14:56Beyler kata çıkıyoruz.
14:57Verdik mehteri.
14:58Öncelikle gaza gelelim istedik.
14:59Abi ihtimleri giyiyorum.
15:01Dur telif yemeden mehteri kapatalım mı abi?
15:03Türk milliyetçisi izliyoruz.
15:04Telif yiyoruz.
15:05Şu an 13K markasız canımız olmuş.
15:07Yaşam markasını bastığımızda tahmin ettiğim üzere.
15:1014K canımız oluyor önümü görünce yiriyemiyorum.
15:12Abi tek sıkıntımız birazcık.
15:14Hepimiz zayıf.
15:15Epe almamız gerekiyor.
15:16O yüzden çok uzun savaşamayacağım.
15:17Yayını kapatıp epe alıp yemeğimizi yiyip enerjiyi fulayıp geceye kadar sabaha kadar savaşacağız.
15:22Ya asla bekleyiz.
15:23Biz burada savaşıyoruz sen.
15:24Yazıklar olsun.
15:25Senin odanı kaptılar.
15:26Bir tane vesilelik çar çıkar be adam.
15:28Gel şuraya.
15:28Gel geri alacağız senin odanı diyoruz.
15:30Korkma seni korurum ben korkma.
15:32Bizim ekip nerede beyler?
15:33Aha Vattifa burada.
15:34Bu nasıl savaşı oğlum?
15:35Yarım savaş bu.
15:36Abi akşam toplamın öğle savaşı.
15:38Bizim Vattifa Fenrir'i kesiyor.
15:39Bu kim Vefa'dan?
15:40Aha evim var.
15:41Bunda biz kesiyoruz.
15:42Evini de keseriz ki.
15:43Abi bize sağlam adam lazım.
15:44Dizzy Reis sana vururuz.
15:46Dizzy 4700'ü yiyor.
15:47Şu an burası çok boş.
15:48Akşama dolar.
15:49Herkes işinde gücünde.
15:50Beyler biz de ekmeğimizdeyiz.
15:51Bizim ekip de çalışıyor.
15:52Vattifa çok güçlü burada.
15:53Vattifa keser.
15:54Ya bunlar çok yerinde durma işte.
15:56Bak işte kılıç darbesi vesaire.
15:58Carçurt bunları bak.
15:59Beni beyit diyor.
15:59Ben doğru vuruşunu atar mıyım?
16:00Vattifa sen bunlara vur.
16:02Vur Vattifa vur abi vur.
16:035K'yı vur.
16:04Acıma Vattifa yapıştır.
16:054-200'e böyle girdi.
16:07Yatır.
16:07Bidika göre.
16:08Bidika Reis çok iyi savaşıyor.
16:09Helal olsun.
16:10Islık boş ver.
16:11Boş ver.
16:11Yalnız ninjalar ekşislerine vurmaya başlamış beyler.
16:13İşte ben burada deri çizmeye altın kolyeye basmak istiyordum bugün.
16:16Gümüş bileizin yanına.
16:17Bunları cevherlemek istiyordum.
16:18Çünkü okçulardan da çok demeyi çalıyorduk biz.
16:20Saçma seviyede elini de alıyoruz.
16:22Birçok itemi okta getirmedik.
16:23Basacağız diye.
16:24Evini kesiyoruz değil mi?
16:25Evin sol çekiyor.
16:26Evet gel buraya.
16:27Kaçma evin.
16:33Kafasına sikirleri.
16:34Vattifa nerede?
16:34Dizi gidiyor.
16:35Dizi kesiyor.
16:36Diziye tıklayabileceğiz mi abi?
16:37Biz yıllarca anahtara tıkladık.
16:38Dizi sana mı tıklayamayacağım?
16:40Dizi.
16:41Yat aşağı.
16:41Aa Neziko geliyor mu?
16:43Neziko Neziko'ya vurun.
16:44Neziko gelmiş.
16:45Astas yazıyor.
16:45Beni dün ne kesti Neziko ya?
16:47Fullbanda odaktı.
16:48Vur Milika Reis vur.
16:49Yatırım baba indirin aşağıya.
16:51C4 şu an baya boş bu arada.
16:53Hani kimse kasılamıyor konumunda.
16:55Akşama Mars'ın öncesi gelir.
16:56Bizim ittifak toplanır.
16:58Güzel bir savaş olur.
16:59O zamana kadar da denk gelenleri kesiyor.
17:01Aa Neziko gel buraya.
17:02Neziko gel buraya.
17:03Neziko'ya vur.
17:04Vattifa full Neziko.
17:05Full Neziko.
17:05Baba full Neziko.
17:06Odak.
17:07Dün bendeydim full oda.
17:08Şimşek atma şimşek çağırma.
17:09Vurka atabiliyor.
17:10Kaçamıyor.
17:11Heyecan yaptın gel buraya.
17:12Dur dur heyecan yaptın sen.
17:13Gel buraya kaçma.
17:14Gel buraya Neziko.
17:15Ninja taşına geçiyorum.
17:16Gel buraya.
17:17Gel sen beni kes hemen gel.
17:19O gün dün karambolde kessin gel.
17:20Vattifa yakala kaçıyor.
17:22Vattifa vur vur vur.
17:23Vattifa.
17:23Ulan iyi vurdu lan.
17:24Kritik mi attın ne yaptın.
17:25Dün de böyle.
17:26Kritik atıyordum dedim.
17:27Fena dalladı ya.
17:28Abi şu oksa vurması yükseltmemiz lazım.
17:30Vattifa şimşek atma şimşek çağırma.
17:31Vur abi vur abi.
17:32Ulan kaç katıyorsun lan.
17:34Ulan 11 katıyor Vattifa vursana adama.
17:36Nasıl o kadar hasar atabiliyor lan.
17:37Vattifa ne yapıyor oğlum.
17:38Neziko'ya vur diyoruz.
17:39Ne yapıyor Vattifa ya.
17:40Vattifa.
17:41Ertem delirdiniz mi ne oldu bu ne oldu.
17:43Ata binip kaçıyorlar ama bu çok rahatsız edici ya.
17:45Neziko öyle şeyler yapmaya attım.
17:47Ben de vurayım bir tane.
17:48Ben de vurayım.
17:48Ama bak.
17:49Skill atıyorsunuz ata biniyorsunuz.
17:50Akşama ok savunmalarını diziyoruz reisler.
17:52Bunlar dokuz olacak cevherleyeceğiz.
17:54Okçular yarıları dizmiş.
17:55Bizim bir de ekipte şey yok.
17:57Anlaşma yok.
17:57Mesela Neziko çok vuruyor.
17:58Diyorum ki Neziko'ya skill spamlayın diyorum ekibe.
18:01Bir tane de ben vurayım Neziko insin.
18:02Ondan sonra diğerlerini de harcayarız diyorum.
18:04Ama ekip dinlemiyor.
18:05Ekip dinlemiyor abi.
18:06O yüzden akşam daha detaylı grup savunması olur.
18:08Reis ver ver buffları gönder reis.
18:10Neziko kim?
18:11Aa şu şu.
18:11Hemen ata biniyor ama.
18:12Hemen ata biniyor.
18:13Bence ata binmek bence ahlaksızlık savaşta.
18:16Ya savaşçı ay şey mi bah demiştim ben.
18:18Lan hepsi bende bak bak bak.
18:19Yayındayız biliyorlar ya.
18:20Hepsi bende.
18:21Ha bizim Vattifa nerede?
18:22Hemen Vattifa'ya bakalım.
18:23Vattifa yok.
18:24Ha burada geziyor ha.
18:25Ha burada.
18:26Böyle savaş olmaz.
18:27Böyle savaş.
18:27Ben yapmam böyle savaş.
18:30Akşam koordineli bir şekilde oynayalım.
18:32Slot'a ölüyoruz anasını satayım.
18:33Slot ile alak.
18:34Oğlum bu çardın daha çok dayanıyordu.
18:36Okçular sinek gibi.
18:37Vuramıyorsun yakalayamıyorsun.
18:38Ata biniyor vuruyor.
18:39Ata biniyor vuruyor.
18:40Kaç yapıyor?
18:43K7 yattı aşağıya.
18:44Bir kessem lazımdı bir defa.
18:46İçimde kalırdı.
18:469 K canı var.
18:47Full yarılara geçmişler beyler.
18:49İyi vurabilirler ama ayakta duramıyorlar.
18:51Sadece yarıyla dizmişler.
18:52Ata bin kaç.
18:53Ata bin kaç.
18:54Skill atıyor be.
18:54Skill attıktan sonra animasyonu dolmadan.
18:57Nezuko'ya yanlandan sana bir tane yakalasak.
18:59Şu çok iyi.
19:00Şu full yarılarda savunmaları çıkarmış.
19:01Bak bak.
19:02Kibit sucu muzan gel buraya.
19:03Atın da kibit sucu yapmış.
19:05Savaşlar bu şekilde hayatım.
19:06Gece daha büyükleri gelecek.
19:07Buraya bu tarz burkaçlar için vattifa çarını yaptık ama vattifa kovalamaya başlamış sonunda.
19:13Baba rahat vermeyeceksin o adama.
19:148 K canı var vattifa onun içinden geçmesi lazım.
19:16İçinden geç abi.
19:17Vur abi vur abi vur vur vur.
19:194-700 yattı.
19:20Bu kadar anasınız abi.
19:21Sıçtığımın savaşı bu kadar oynanıyor beyler.
19:23A*** olduğum yerine çok özür dilerim.
19:24Küfür etmeyecektim.
19:25Affedersiniz.
19:26Bu savaş böyle oynanıyor.
19:27Bir tane sağlam vuran adam var ama başını kestiğin zaman bunu daha önce de bonus yaptık.
19:32Hani onu sevmediğimizden yapmıyorduk.
19:34O anki savaşın içerisinde sağlam bir adam olur.
19:36İndirirsin abi.
19:37Birinize ona odaklanırsın.
19:38İndirirsin.
19:38Bak evin yattı.
19:39Bir kişi düştüler.
19:40Hemen buraya döndün.
19:41Kaçacak ya da yatacak.
19:42Savaş bu kadar oynanıyor.
19:43Kim vuruyor lan?
19:44Dizi bize vuruyor.
19:45Vattifa ne istiyor?
19:46Ticaret attı.
19:46Bizi öldürecek herhalde vattifa.
19:48Mavi ver.
19:49Al abi.
19:49Durumlar bu şekilde hayatım.
19:50Akşamki büyük savaşta görüşmek üzere diyoruz.
19:52Birazcık daha takılalım biz burada eğlenelim.
19:54Allah'a emanet.
19:55Hoşçakalınız efendim.
19:56Like atmayı unutmayın lütfen.
19:57Çıkarken like atarsa on numara olur.
19:59Tamam kardeşim.
Yorumlar