- 19 saat önce
Kategori
🎮️
OyunDöküm
00:00Yine geldik mikrofonun başında ekranın karşısında.
00:03Efendim bütçemiz yettince elimizden geldiğince itemlerimizi geliştirmeye bu süreci ise dilimiz döndüğünce sizlere anlatmaktan şeref onur gurur duyarız.
00:12Sahne bizim.
00:13Yine şehirde gezerken karşıma çıkan bir tablo beni öyle bir gururlandırdı ki bundan bahsetmesem olmazdı.
00:19Biliyorsunuz şu an Sövr'de yegane simyacılardan birisiydi çünkü biz parayı kıydık.
00:24Biz bir karşılık beklemeden şu simyacı insanların eşe görülsün diye açtık.
00:28Biz yaptık.
00:30Ulan şehirde bir gidiyorum beyler.
00:31Arkama bir döndüm ulan baktım şey bizim oraya gideyim dükkana bakayım dükkan ne durumda.
00:35Önünde topa oynayan çocuk çocuk ulan bir baktım pazarlar kurulmaya başlandı.
00:39Bugün kullandım burayı değil mi Mehmeti.
00:41Ulan bir döndüm arkama ulan dedi pazarlar şaşırdım.
00:44Abi bu pazarları görünce ki bazıları bizden bak mesela Veysel Veysel burada.
00:49Veysel.
00:49Vaya bir maden bunları dönüştüremiyor tabii ki Veysel'im yeni başka abone oluşucu simyacılar açılmadığı için bir tek bizi açtık.
00:55Sadece biz yapıyoruz niye açmıyorsunuz kardeşim insanlar faydalansın.
00:58Bak taşlar eritmelik taşlar burada.
01:00Öler PSG'den bizden gelen var.
01:035K'ya eritmelik taşlar hemen çekin abi.
01:055K para değil.
01:06PSG'den önce PSG'dekiler bitsin.
01:08Yani şuraları gördüğüm zaman gerçekten ekrana bakarak bir tebessüm oluşturdum.
01:12Ve tebessümü de sizlerle paylaştım.
01:14Belki gereksiz mutlu olduğum bir konuda bilmem abi benim çok hoşuma gitti ya.
01:17Şu tabloyu görmek bir lonca demircisinin olması etrafının böyle doluşması müthiş bir tablo.
01:24En son bir yerde kalmışlık oradan devam edeceğiz ama burayı da göstermek istedim.
01:28Hani favresi abiniz bundan sonra sunucunun sayılı adamlarından bir tanesi.
01:32Özel biriyim doğrudur.
01:33Hayatım başlangıçta sen de bizimle beraber gururlandın.
01:35Tebessüm ettin.
01:36Mutlu olduysan bir like'ını çok görmeyesin.
01:39Bizim için kıymetli.
01:40Daha güzel daha büyük başarılı işlere adım atmamız adına bu like'lara ihtiyacımız var.
01:44Hayatım biz başlıyoruz.
01:45Sen like'ını attın diye umut ediyorum.
01:47Atmadıysan da canın sağ olsun.
01:48Ne olacak sanki sırtında taş değil.
01:50Yani önemli değil.
01:51Tamam atmayın.
01:51Benim için çok.
01:52Tabi biz 2 saat 3 saat çalış yayın.
01:54Tamam atma sıkıntı.
01:55Tamam abi ya bırak atma.
01:56Ver kayber mutaj.
01:57Nasılsın hayatım?
01:58Görüyorsunuz değil mi Şerif'si?
02:00Çar'a bir gireyim dedim Çar'da ne var diye.
02:01Çar'ı almış 31 yazıp çıkmış Çar'dan.
02:04Ruh hastası.
02:05Ben de şimdi bu Çar'ı gelinlik giydirip meydanın ortasına bırakmaz mıyım Vattif'a diyen iki.
02:09Ne ki Vattif'a de Aliris bizim gelinliği getir kiralama bir 2 saat.
02:12Çar'ı köyün ortasına bırakacağım şimdi.
02:14Gelinliği giydireceğim.
02:15Köyün ortasına bırakacağım Çar'ı.
02:19Neyse ben bu Çar'dan çıkıyorum abi.
02:20Şunu alacağım öncelikle.
02:21Bizim Favri is nerede?
02:23Burada.
02:23Aliris gerçekten getirdi.
02:25Aliris köyün ortasına bırakmışlar abi.
02:28Vattif'a geliniyle.
02:29Baba bizim hep bu Çar'da diye EP'i vereceğiz.
02:31Bugün hep takviyemiz olmadı ama yeterince EP'imiz var diye düşünüyorum.
02:34Favri ise bunu aktardım.
02:35Vattif'a'yı köyün ortasına bırakıyorum Favri ise köşe atıyoruz.
02:38Beyler.
02:39Aa burada.
02:39Eşi var olan varsa ailesin işini.
02:41Aha çar böyle Vattif'a'ya.
02:43Pazar isimlerini gizleyin ama.
02:44Sevgili arkadaşlar biliyorsunuz ki zaman zaman kaliteli eşyalar denk geldikçe satın alıyoruz.
02:48EP'imizi bunun için saklıyorduk.
02:50Hatta geçen bölüme nazaran EP'imiz azalmış bile.
02:52Yani normalde EP'le girerdim biliyorsunuz.
02:54Kasılmak için gerekli EP'i ağırızdım.
02:56O yüzden bitti.
02:56Yoksa bu Çar'da EP olurdu.
02:58Hani EP'imiz azalsın yoksa.
02:59Yayın yapıyorsa.
03:00Parayı kazanacağımıza para kaybettik.
03:02Şimdi şöyle bir şey yapacağım abi.
03:0425 adet Efs'un nesnesi salıyorum.
03:053 kayıp.
03:06Doğru mudur chat?
03:07Doğrudur.
03:08Değişmelik 1 adet RT'de abonus küpemiz vardı.
03:10Bu da doğru mu?
03:11Buna da doğru.
03:11Baba hikaye nedir?
03:12Bulamadığımız eşyalara Efs'un atmaktır bizim hikayemiz.
03:1525 adet Efs'un nesnemiz var.
03:17Acaba abonus küpeye ne getireceğiz?
03:1915 şifter yanıyor.
03:20Tabi ki 10 yaralı bir kombinasyon arıyoruz.
03:22Gelmezse de savunması yüksek kombinasyonlar arıyoruz.
03:252 yarı falan geliyor.
03:26Kim odaya peli atıyor?
03:285 yarı.
03:28Bak valla VS'li dizer gelirim ha.
03:30Mahmut Reis nerede?
03:31Mahmut Reis odaya çöküyorlar.
03:33Alamazlar abi odaya hayırdır.
03:34Odada biz varız.
03:35Battlefield yaz adama.
03:36Odada ben varım kardeşim diye Efs'un atıyoruz şey.
03:39Burada ben kaslıyorum diye yaz.
03:40Ulan 3 yarı.
03:41Hiçbir şey gelmiyor beyler bu arada.
03:42Görüyor musunuz?
03:43O süreçte de abonese hiçbir şey gelmediğini görüyor musunuz?
03:4625 adet Efs'un attım.
03:47Elle tutulur.
03:48Herhangi bir Efs'un gelmediğini görüyoruz değil mi?
03:51Bunun anlaşılması gerekiyordu.
03:5325 Efs'unda 5 yarı insan 10 hareket hızı son gelen Efs'un.
03:57Biz gelene kadar kastın.
03:58Ama Mahmut Reis bunu söylemeniz lazım ama.
04:01Adam bunu söylemezseniz o da boş sanır.
04:03Yaz abi ben kasılıyorum.
04:04Bir yarım saat bir saate geleceğim.
04:06İstiyorsan kasıldıya yaz.
04:07Abi 3KP özellikle seçmiştim.
04:1025 Efs'un nesnesini özellikle belirtmiştim.
04:1225 adet Efs'un nesnesi fiyatına biz şöyle bir abonos küpe satın aldık.
04:1710 yarı 15 kılıç.
04:18Bakın ben bunu kaledeyken oynarken 10 yarı 15 kılıçların çok değerli olduğunu biliyordum.
04:24Arkadaşımız satan arkadaşımız Darkly sanırım ismi selam olsun.
04:276KP sattığını duyar duymaz aldım.
04:29Abi zaten 3KP falan 5 Efs'un yapıyorsun benim şanssızlığımı da hesaba katarsan.
04:33Bir de 10 yarı 15 kılıcı 3KP satmış oldu bize.
04:37Bey davaya çok elit bir parça aldık.
04:391 ve 1'lik turnuva itemi diyebileceğimiz bir eşya sınavı.
04:42Toplu savaşlarda da çok sıkıştığın zaman kullanabilirsin.
04:45Efs'un ne kadar zor geldiğini göstererekten bunun ne kadar uygun aldığımızı da belirtmiş olduk efendim.
04:50Yeni itemimiz hanemize hayırlı olsun.
04:53Hayatımlar burada ufak bir kayda girdik.
04:55Yani internetimiz gitmiyor.
04:57Yayın gitmiyor.
04:58Yayındayız değil mi chat?
04:59Herkes yayında olduğunu.
05:00Ya bu sömürler nereye bağlı bilmiyorum ama.
05:01Genel şu an bulunduğumuz saatte PP sunucular da girilmiyor.
05:05Mesela Rohan oynuyoruz biz orada da şu an girilmiyor.
05:07Ve bunu ben bayağıdır yaşıyorum haberiniz olsun.
05:09Bu videoda bir şeyler eksik olur.
05:11Çok sizi tatmin etmez.
05:12Yine elimizden geleni yapıp videomuzu doldurmaya çalışacağız.
05:14Çeşitlilik ve süre bakımından ama.
05:16Buraya bir kamu spot olarak bunu eklemiş olalım.
05:19Ben de suçu yok.
05:19Ben bir şey yapmadım abi.
05:21Ben de işimi yapıyorum.
05:22Ben çalışıyorum.
05:22Abi at görevi nasıl baga girdi?
05:24Üzerinde at madalyonu yoktu.
05:25Atı dinlenme ihtiyacı var.
05:27Abi baga girdi at görevini yapamıyorum ya.
05:29Lan at madalyonu git al gel dedi at madalyonu aldım.
05:32Şimdi atın dinlenme ihtiyacı var diyor.
05:34Burada da çıkmıyor görevleri tıklayamıyoruz.
05:36Lan oğlum oyuna zaten yarım saat sonra girdik ya.
05:39Üç defa falan oyundan attı bir daha.
05:40Be arkadaş bayağı oynasın armadanı ya.
05:43Bak olmuyor böyle Kuzey 2.
05:46Bu arada hayatımlar denk geldikçe item aldığımızı söylemiştik.
05:49Bir arkadaşımıza haber salmıştık.
05:51Her şey var reis.
05:51Eğer bir item ihtiyacınız varsa gerçekten o itemin en doğru adresi olabilir.
05:56Oyun mu çöktü gene?
05:57Bir yayın gidiyor abi yeter.
05:59Bu sefer de oyun gitti.
06:00Beyler yemin ediyorum şununla uğraşıyor bu sabahtan beri ya.
06:03Abi yayına telif attılar.
06:05Oyun çöküp duruyor.
06:06Alacağımız itemi göstererek bari.
06:071500 HP 10 yarı.
06:09Zaten böyle bir şey aradığımızı söylemiştim Şaman'a.
06:11Şaman'da sadece tek 10 yarılı bir bilezik vardı.
06:14Şimdi ise 1500 HP daha gelecek.
06:16Geçen bölümde onun savaşını gördünüz.
06:18Biraz dayanıklılık konusunda sıkıntı yaşıyor Şaman.
06:20Dayanıklılığı yani uzun süre ayakta kalma durumu olduğu zaman daha iyi olacak.
06:24Bak hangi şerifsiz reportladı.
06:25Bize de reportluyorlar kitten.
06:27Spider-Man kategorisindeydim ben oradan reportladılar.
06:29Bugün gerçekten bir şey var.
06:31Bugün bir sıkıntı belli.
06:33Bugün bir problem var.
06:34Hakikaten bir cenabetlik var ama.
06:35O itemi alacağım ben.
06:365K yapı alıyoruz.
06:37Abi söyledim ki zaten 2.5K'e 5 Epson yapıyor.
06:402.5K'e kalan.
06:41Hadi 3K'e olsun.
06:4225 Epson'a ben zamanında denedim bileziğe gelmiyor.
06:45Hazır almak gerçekten bu işin vakkosu.
06:48Millete de şansa geliyor.
06:49Adam 3.5 Epson'a getiriyor.
06:50Bizde şansı yok anasını satayım.
06:52Baksana yaşadığımız duruma bak.
06:53Bize şansı yok.
06:54Olsa ben de atayım Epson.
06:56Yok babacığım.
06:57Aslında bizim chatte çok gergin şu an.
06:59Yarım saat olduk kapanalı.
07:00Beyler Çar'daki bütün epi bitirdim.
07:02Çok büyük bir iş yapacağız.
07:04Sunucunun sayılı adamlarından bir tanesi.
07:06Tüccar Reis.
07:07Kendisini hiç tanımıyorum ama.
07:08Daha önce getirdiği efsane elit itemlerle ki adını mutlaka duyduğunuza inanıyorum.
07:12Başka videolarda olsun.
07:14Bizim videomuzda olacak olsun.
07:15Mesela yazalım.
07:16Abi toplamda şu an aşağıya 40 adet 500 epiponu indirdim.
07:20Bu da 20K epi tekabül ediyor sevgili arkadaşlar.
07:22Çok özel bir parça alacağız kendisinden.
07:25Server'da ömür boyu kullanacağımız.
07:27Ömürlük bir eşya.
07:28Biliyorsunuz abonuz şüphe zaten oyunun son eşyası.
07:3020K epi önden veriyoruz.
07:32130k epi borcumuz olacak.
07:343-4 günlük bir vade rica ettim kendisinden.
07:36150.000 ep karşılığında 75.000 TL değerinde birazdan göreceğiniz bu efsane bir parçaya alacağız sevgili arkadaşlar.
07:4520k epi önden.
07:46Sen tamam sen yazıyorsun.
07:48Tabi yazılı olarak belirttim dedi.
07:49Tamamdır reis sıkıntı yok.
07:51Kayıttayım ben de.
07:52Bu arada bu küpeyi herkes almak istiyordu beyler.
07:54Biz 20k epi önden verelim dedik.
07:563-4 güne yazmış olalım dedim.
07:58Toplam bedel 150k epi.
07:59Doğrudur abi.
08:00Sen onu yazarken biz epiponlarımızı koymaya başlayalım.
08:02Çünkü baya koyacağız daha.
08:0420k epi bugün alıyor.
08:05Doğru ben de öyle söyledim.
08:06Kalanın 3-4 gün içinde.
08:08330k epi doğrudur reis.
08:09Hepiniz itemi merak ediyorsunuz.
08:11Itemi de göstereyim beyler.
08:12Böyle bir parça yok abi.
08:14Böyle bir şey yok.
08:15Abi 10 yarı, 10 kılıç, 10 bıçak, 10 çiftel, çıtır, boş efsum yok.
08:20Zehre karşı koyması bile var.
08:22Toplu savaşların bir numarası.
08:23Toplu savaşların göz bebeği.
08:25Yani kılıç, bıçak, çiftel, en önemli 3 efsum bizde abi.
08:28Mükemmel bir parça.
08:29Hayırlı olsun reis.
08:30Abi abonos şüphemiz hanemize hayırlı uğurlu olsun.
08:33Dediğim gibi ömürlük biten beyler bu.
08:35Bunun daha üstü yok.
08:36Bugün abonos şüphelere doyduk biraz.
08:38Sadece önümüzdeki 3-4 gün birazcık fazla yayın açmamız.
08:41Ve biraz da fazla ep kasmamız.
08:44Epsiz içerikler yapmamız gerekecek.
08:46Oralarda bir yordam ayarlayacağız inşallah.
08:49Çözeceğiz.
08:4912 tane bir parti.
08:51Epiponu verdik abi.
08:52Bir parti daha verdik.
08:53Oldu mu sana 24.
08:54Güzel bir parça daha var.
08:55Aha yandık beyler.
08:56Paralar gidiyor.
08:57Olur reis.
08:58Sen getir bize kaliteli parça getir.
09:01Biz gece gündüz götümüz dümdüz olana kadar yayın açacağız.
09:03Ama bunda bir şey yok.
09:04Yeter ki telif yemeyelim abi.
09:06Oldu mu sana 3. parti.
09:0736.
09:08Son 4'ü de vardık.
09:0920k hepimiz.
09:11HVDO abi.
09:11Müthiş bir ticaret.
09:12Bayağıdır böyle büyük bir ticaret yapmamıştım ben de.
09:15Çok tatlı parça beyler.
09:16Yemeye dönme o kadar ep atsak.
09:18Gelmeyecek bir parça.
09:20Ucundan yani.
09:2025 tane epusunu attım gördünüz mü?
09:22Bir tane 50 tutulun epusunu gelmedi şuna.
09:253-4 gün içerisinde inşallah her gün işte o gün elimize 50kg'i 40kg'i ödeyeceğiz vereceğiz.
09:30Hızdan toparlayacağız.
09:32Ha bunu biliyorum.
09:34Şimdilik bunun için erken bize.
09:36Bunu herhalde çok yüksek bir ep fiyatı falan demişti.
09:39Ama teşekkür ederim.
09:40Ekliyorum.
09:41Gene olursa bir şeyler.
09:43Paslaşırız.
09:44Küpe çok güzel.
09:45Valla küpe çok...
09:46Ulan adamı yanlışlıkla engelledim.
09:47Hayatımlar yeni küpemiz ciddi anlamda H-V-D-O.
09:52Hatta aşağıdan yansıtılır bu.
09:53Bu aşağıdan yansıtılır.
09:55Bir şey yapalım.
09:56İbret ailem olsun.
09:57Millet güzel parça aldı mı yansıtıyor abi.
09:59Sıra bizde.
10:00Ben dedim ama size dedim ki bundan sonra sağlam elit parçalar dizerek yolumuza öyle
10:04devam etmek istiyorum ben.
10:05Alırım bir H-O diye yazalım favresi hesabımızdan abi.
10:08İnşallah güzel günlerde kullanmak nasip olur.
10:11İnşallah mağdur etmeden, mahcup etmeden borcunu ödemek nasip olur diyelim abi.
10:15Aşağıdan da bir göstermiş olalım itemiz.
10:17Bu arada bileziği de aldım.
10:18Her şey var.
10:18Hayatı'ya de selam olsun buradan.
10:20Onu da aldık abi.
10:21Oha hayırlı olsun falan diyorlar.
10:22Tek eşref tek yazdı lan.
10:24HP yok çöp diyor.
10:25Çöptü.
10:26Bunda çöp var.
10:27Artı basınca HP'si gelecek abi.
10:29O abo 20k hep var.
10:31Zaten o yazıştan anlayayım beyler.
10:33O abo 20k hep var.
10:34O abo olmak 20k hep.
10:36Maşallah diyor beyler.
10:37İnşallah maşallah diyene çok daha güzelleri nasip olur diyelim.
10:40Zede günlerde kullanmak nasip olsun.
10:4210 numara item.
10:43Abi 10 numara var.
10:45Bu arada itemle ilgili şunu da söylemek istiyorum.
10:47Birçok arkadaşımız baya ki fiyatı yüksek bulabilir.
10:50Ama şöyle söyleyin.
10:50Biz arkadaşlarla yani ekiple kendi aramızda konuşurken
10:53insanların arkada hesap kitap yaptığını gördüm.
10:56Dedim ki bu sefer geri kalmak istemiyorum.
10:58Hani gerçekten serverda sayılı bir parça eşya.
11:01Dedim ki beni yazan bu kadar insan var.
11:03Destek veren.
11:04Her videomuza belki like olarak.
11:06Belki bir aşağıda Kuzey 2'nin sitesine girip.
11:08Kayıt olarak Ömer oynamasam bile oynasam bile sana destek oluyorum diyen.
11:11Abi ben de bu insanların gözünde yarım güvenin savunduklarına gerçekten güzel bir şekilde hem savaşlarda ayakta duran.
11:18Çünkü TR'de bunu çok yapamıyordum.
11:19Öyle bir gelirim yoktu.
11:20Ama burada gerçekten hakkını vermek istiyorum.
11:22Ve baktım herkes de istiyor.
11:24Çok isteyen değil.
11:25Ederini veren alır dedim.
11:27Abi burası bu arada galiba kalabalık.
11:29Biliyorsunuz artık bir süre hepsiz takılacağımız için.
11:32Borcu yatıracağımız için.
11:33Size arada böyle çıtır hepsiz tatlı para kasma taktikleri gösterebilirim.
11:37Özellikle ben bunu istiyordum.
11:39Benim için de güzel oldu.
11:40İyi bir bahane oldu.
11:41Sevgili arkadaşlar Kuzey 2'de şu an 12 CH açık.
11:43Yani yapacağınız farmları bunlara hesap ederek yaparsanız 12 CH'li farmlardan bahsediyoruz.
11:49Durumlar çok istediğiniz seviyelere gelebilir.
11:51Farklı seviyelere gelebilir.
11:52Abi oyun yine gitti.
11:54Yani burada bir saat farmı göstermek istiyordum.
11:57Şirken artılı farmı.
11:58Normalde 4 CH 6 CH yapıyorsun.
12:01Şu an kale sunucusuna 6 CH var abi.
12:03İki katı farm daha değerli oluyor.
12:0412 CH.
12:05Yani 10 dakikada bir doğduğunu hayal etsek.
12:08Bu ekranın datını üretiyorum çünkü oyuna giremiyoruz şu anda.
12:11Değil mi?
12:11Oyun açmıyor.
12:12Hala sunucuya bağlanırken hata okey.
12:14Ben onu anlatayım size.
12:15Bir saatlik farmın sonucunu göstermeye çalışacağım.
12:17Atak atağı artık kaça kuşa bir şekilde yapmaya çalışacağız.
12:20Ali Res'in canından çok sevdiği bizden çok sevdiği tank hesabıyla 12 CH toplamda 24 tane başlı asker yakalamaya çalışacağız.
12:27İlerleyen dönemlerde şirken artılı çok kıymetli bir farm'a dönüşüyor.
12:30Bakalım ne geliyor ne getiriyor.
12:32Bir saatte bize ne para kazandırıyor.
12:34Amacımız sizlere bu değerli hizmeti sunmak efendim.
12:37Bir saatin sonunda görüşürüz.
12:38Abi artık yeni bir güne girdik.
12:40Gece 10'un ikisindeyiz yani yeni bir günden kastım bu.
12:42CH2'de birisi buraya akrepler çekmiş.
12:45Çölün uçan gözü çekmiş.
12:46Kim çektiyse Allah razı olsun bu arada.
12:48Her kattan inişimde bir tur dua ediyorum ve müthiş bir şey var.
12:52Organizasyon mu diyelim?
12:53Konuşmadan anlaşmak mı diyelim?
12:55Hani bu bir birliktelik aslında.
12:57Kimse de gidip kesmiyor beyler onu.
12:58Videoda sonra inşallah kesen olmaz.
13:00Bu durum sayesinde çok rahat bir şekilde indireceğim şarları indirebiliyorum.
13:04Çünkü hani biraz daha uzakta stotlar veya ışınlayıcıdan imeye kalksak.
13:08Böylece şarları çok daha hızlı bir şekilde aşağı indirebiliyorum.
13:10Abi dedim ya bu saatten sonra artık biraz daha para kasmasal taktiklerle ilerleyeceğiz.
13:15Daha emektar taktiklerle yolumuza devam edeceğiz.
13:18Bu da aslında sizin işinize yarayacak bir durum olabilir.
13:21Şöyle söyleyeyim.
13:21Nerede ne kadar para kasma yöntemi var yolu var bunu paylaşacağız.
13:25Görüyorsunuz beyler bazen oyun çatlıyor patlıyor giremiyoruz.
13:27Ki bugün gerçekten oyuna çok az girebildim.
13:29Bu da bizim içeriğimizi etkiliyor bu sıralar.
13:31Onunla ilgili de elimden geleni yapacağım.
13:33Bıçaklar aşağı inmişken farklı planlarım var.
13:36Onları da yapacağım.
13:37Ama şu an bakın bu 3 hesabında envanterini fulledim.
13:40Hatta birisini bir tane boş bırakmışım.
13:42Çok üzgünüm.
13:43Affedersiniz.
13:44Abi envanterleri satacağız.
13:45Ne kadar ne para geliyorsa bir hesap daha var.
13:48Artık onu açamadım onu vattife indirecek.
13:504 klant açılmıyorsun işte.
13:51Paraları toparlayacağız.
13:53Satın aldığımız abone olup şüpheye kalan son 2k ipimizde bir şeyler yapabilir miyiz deneyeceğiz.
13:57Bıçakları da aşağı indirdiğimiz için sonraki bölüme kalır muhtemelen.
14:00Zaten 50 yap alıyorsunuz örümceye çıkartmak için.
14:0325 hepiniz hep kalıyordu.
14:05Zaten bıçakları çok aşağı indirme niyetim yoktu ama şu an vaktim kısıtlı diye bunları
14:09indirdim.
14:09Hazır 25 hepleri var diye.
14:11Normalde at gelince vattife karakterinden indirip onu indirip çıkartacaktık hep.
14:15Ki 500 ipon alıyoruz öyle de daha hesaplı oluyor vesaire vesaire.
14:19Abi hemen envanterleri satıyorum.
14:21Parayı toparlıyorum.
14:22Aslında 4 hesap 2 envanter çöp satıyoruz.
14:25Hikayemiz tamamen bu kadarı film.
14:27Abi çok şükür oyuna girebildim.
14:28O yüzden kayda da girdim.
14:30Beyler şöyle bir durum var.
14:31Şu anda 10 dakika oyuna girebiliyorum.
14:33Sonrasında 10 dakika dışarıda bırakıyor beni.
14:35Öyle bir durum var.
14:36Aşırı canım sıkkın.
14:37Sağolsun Ali Reis ve Mahmut Reis yardımcı oluyorlar bana.
14:40Biri Mahmut Reis malzeme toplu.
14:41Ali Reis'e de şirken artıyı verdim mecburen.
14:43Orada onun farmını yapıyor.
14:45Orada ilgili bilgileri paylaşacağım.
14:46Dedim gel reis girer misin oynar mısın dedim.
14:49Bana dedim kasar mısın şirken artı dedim.
14:51Oyuna girmiyor dedim.
14:53O da sağolsun hemen yardımcı oldu bize.
14:54Orası o durumda.
14:56Beyler burada dedik ki son kalan epimiz vardı çıtır.
14:58Bu eple acaba paraları topluyorduk zaten biliyorsunuz.
15:01Pazarlardaki paralar her yerdeki bütün stokları patlattım bu arada.
15:05100 tane kutsama alabiliyormuşum lan.
15:07Alayım abi 100 tane kutsama kağıdıyla abonoza giriyoruz diyelim.
15:10Malzemeler geliyor işte diyorum ya.
15:11Bir taklaşık 40 gemlik falan kumbara çıktı bizden.
15:14Bu saatten sonra yani şu olayla beraber oyuna girememe olayımla beraber.
15:18Oha abonoz küpe kendi kendine yer değiştirdi lan.
15:20Oğlum bir oyunda bak bir şeyler bir şeyler oluyor lan.
15:22Korkuyorum beyler ben ona göre.
15:24Envanter yaklaştırı yok.
15:25Demek isteyeceğim şu.
15:26Yani yayın falan çok açamazsam diye korkmaya başladım.
15:29Aslında açarım da hani keyif alamayacağım bu sefer yaptığım yayından.
15:32O yüzden dedim biraz para kasma işini de yapalım.
15:34Belki biz ep alırız diye.
15:36Hani son çare hani işte atıyorum veya 30-40k epimiz çıkmadı.
15:39Oraya da öyle bir şeyler yapabilir miyiz diye düşündüm.
15:41Abonoz yanında var.
15:42Artı 4 yapalım malzemelerimizi bekliyorum.
15:44Mahmut reislerdi.
15:45Ali reislerdi.
15:46Ali!
15:47Beyler biraz acele ediyorum çünkü.
15:48Dediğim gibi hani bir kota var benim için oynayabileceğim.
15:51O kota da hemen hızlıca malzemelerimiz toplanmış.
15:53Zaten birazcık vardı gene üzerimizde.
15:55Önce çarlardaki malzemeleri topladık.
15:57Olabilenleri kullanabileceklerimizi.
15:59Daha sonrasında gittik.
16:00Paraları da topladık aynı vesileyle.
16:01Böylece malzeme de satın aldık.
16:03Şu an bir yirmem paramız var.
16:04Kalsın ya yirmem kalsın.
16:06Bunlara basamazsak abi yapacak bir şey yok.
16:08Sonra denir.
16:08Zaten şu an bir oyun sıkıntım da var.
16:10Abonoz küpe kutsama kağıdıyla 9 olur mu?
16:13Gerçekten emin değilim.
16:14Çünkü çok fazla abonoz küpeyi bir araya getirip demirci de basmışlığımız var.
16:17Onda bile çok zor geçiyordu bir item.
16:19Kutsamayla 9 olur mu?
16:21Gerçekten merak ettiğim konulardan birisi.
16:23Şu anda gördüğüm tabloda biraz zor gözüküyor.
16:25Tek malzeme yiyor.
16:27Öyle bir avantajı var.
16:28Hani kutsamayı vur kafasına indir aşağı.
16:30Abi bu da speed tren lazım.
16:32Bu artı basma ekranı kapanma mı durumu var ya bazı sunucular.
16:35Onu koyacaksın abi ölümüne gireceğim böyle.
16:37Artı altı hiç geçmedi.
16:38İlk defa artı altı gördük abi itemde.
16:40Bu da benim için bir mucize olacağında.
16:42Artı altıya bile zor geçirdik.
16:4325 kutsama kağıdından fazla attı.
16:459 tane de ekstra vardı.
16:47Hızlı hızlı anlatıyorum çünkü beyler diyorum ki beni her an oyundan atabilir.
16:50Sonrasında bir daha girmek için acı çekiyorum.
16:52Hiç artı yedi görebileceğiz mi acaba ya?
16:54Bayağı uğraştırıyor.
16:55Tabi ki dediğim gibi daha fazla malzemeyle biraz daha kutsama kağıdıyla geleceğiz tekrardan.
17:00Artı sıfıra düştü itemimiz maşallah.
17:02Ya buna dediğim gibi speed tren lazım abi.
17:04Buna böyle sürekli vuracaksın.
17:05Kafasına gözüne indireceksin aşağıya.
17:07Mesela bir yerini değiştireyim çünkü bitti onun şansı.
17:09Artı altı vurduk abi.
17:10Hiç yedi olmadın ya.
17:12Artı altıya da bir daha mesaj çıkmıyor fark ettiniz mi beyler?
17:14Yok ya malzemeyi bir tane istiyor diye bunu oranına mı düşürdüler ne yaptılar bilmiyorum ama.
17:18Gerçekten basması çok zor.
17:20Artı altı çok zor geçiyor.
17:21Yediği hiç görmedik.
17:22Hikaye bundan ibaret abonus küpede.
17:25Yok abi altı.
17:26Bayağı zorluyor artı altı.
17:27Artı altı oldu.
17:28İlk defa yedi olur mu abi?
17:29Geçmedi.
17:30Aslında ben sunucu başı artıyı da abonus küpeyi kötü basmıştım.
17:33Yediğe kadar gelebilen bir item ya.
17:34Hatta iki tane çara bastım evet evet.
17:36Bak şimdi hatırlayınca evet geçti.
17:37Buralarda önemli olan husus artı sekiz ve artı dokuz bu arada yaparsak beyler.
17:42Hani çok şanslı ama vallahi efsane olur iteme bir elli kayıp daha koyarım.
17:46Artı sekiz geldi Allah'ım ne olursun.
17:47Rabbim lütfen yalvarıyorum bak yapalım aradan çıkartalım.
17:51Bizim lonca simyacımız var demircimiz de var.
17:53Aradan çıksın abi bu iş.
17:54Lütfen.
17:55Lütfen ya yapabiliriz ya.
17:56Çok zor bir şey değil.
17:57Sadece artı dokuza geçmen lazım.
17:59Basan yayıncılar var biliyorum.
18:00Olabiliyor geçebiliyor.
18:02Şahane olur.
18:03İlk defa buraya kadar geldin.
18:04Hadi oğlum favrayız.
18:05Yap küpeyi.
18:06Toplu savaşlık elit vs'lik abonus küpemiz.
18:09Hayırlı olsun diyelim babacım.
18:11Yapma be abi yapma be.
18:12İşte bunu yapma.
18:13Bir daha çıkmazsın seni biliyorum ben.
18:15Bir daha oralara gelmezsin.
18:16Ama artı yede olabildiğini hatırladım.
18:18Item kendini bilmesi kendini hatırlaması önemli itemin.
18:21Basılabilecek demektir bu abi.
18:23Başaramadım.
18:23Bunu da şeyler için dedim.
18:24Ömer hızlı bassaydın geçecek diyenler için.
18:26Bak yine hızlı bastım.
18:27B'ler artı dokuz.
18:28Beyler oğlum bu kadar basit basılıyor muydu lan?
18:31Lan bugün birisi 35k istedi bunun artı dokuzu için.
18:33Bir şey değil mi?
18:34Hani 100 tane kutsamaya harcadım bitirdim dedim 2k hep.
18:372m para yedim 2500 hep.
18:38Hani 2m yemedim bile 1.5m falan yedim.
18:41Malzemelerle beraber bu arada beyler 5k daha yedim desek 10k'e bastım.
18:4510k'e bunun artı dokuz bastı mı?
18:46Benim bildiğim özellikle güzel efsun'a sahip itemlerin artısı zor geçer.
18:50Artısı güzel geçer itemin zor efsun gelir.
18:52Bugün bu açıdan da çok şoktayım.
18:54Belki de hiç bu kadar elit bir item mi olmalı?
18:56Belki çok elit itemleri gerçekten kolay geçiyor olabilir.
18:59Abi Mahmut Dureys'e de göstermiş olalım.
19:01Bu kadar malzemeyi 9 basıp hiç beklemiyordum.
19:03Vallahi hiç beklemiyordum.
19:04Muhtemelen onlar da beklemeyecektir.
19:06Böyle bir reaksiyon verecektir.
19:07H ve D'o abi.
19:08Vallahi H ve D'o bir turdan yansıtılır.
19:11Ben bu itemin birazcık şeyini yaparım abi.
19:13Birazcık reklamı olur abi.
19:1520 epi verir mi abi?
19:16Alırız bir H.O.
19:17Ekipçe beyler ekibimizin ekmeği hep paylaş alttan.
19:20Bak hemen orada o saniye yazdım ben zaten.
19:22Ekibimiz adına bir hayırlı olsun alırız abi.
19:2510 numara mal.
19:26Sonra burada tek diyebileceğimiz bir mal.
19:28Kıskananların gözü şatlasın abi.
19:30Bu ne oğlum diyor?
19:32Çok başka bir seviyede.
19:33Çok başka bir şey.
19:34PM'ler yağıyor tabii.
19:35Şu işi bir anda yapmak istedim beyler.
19:37Gerçekten çok kaliteli bir eşya.
19:39Çok başka seviyede bir eşya.
19:41Ben de yapmayı istiyordum.
19:42Yıllardır beni izliyorsunuz kardeşim.
19:44Ömer de bir şeyler başarıyor.
19:45Artık Ömer de gariban gariban oynamıyor demenizi çok istiyordum.
19:49Bilmiyorum belki bazılarına garip gelebilir şu durumu ama.
19:51Ben de yapmak istiyordum.
19:53Ben de top seviyelerde oynamayı, top seviyelerde ismimin geçmesini istiyordum.
19:57İnşallah bu sunucuda bunun çok çok daha iyisini yapmaya çalışacağım.
20:00Elimden geleneğin iyisini yapmaya her gün devam ediyoruz ekibimizle beraber.
20:03Sözümüz söz.
20:04Bir tur oyundan attı.
20:06Şimdi tekrar girdim beyler.
20:07İnşallah yarın bu olay düzelir ya da arayacağım artık.
20:09Yapacak iş şu yok.
20:10Tank hesabını söylemiştik çirken arkalı muhabbetini.
20:13Beyler bulamayanlar olursa falan diye şöyle göstermiş olayım.
20:16Haritaya girdin ya zaten haritada bir tane bağımsız slot oluyor tek başına gezen.
20:20Oradan da buraya baktığın zaman ağa aşağı aksikar.
20:22Çünkü şuraya atabiliyor.
20:23Bazen köprünün oraya atabiliyor.
20:24Bazen burada tepeler atabiliyor.
20:26Dikkat edebilirsiniz.
20:27Ve bunu kesmek için muazzam bir çarada ihtiyacınız yok.
20:2922 levelde geldiğiniz zaman abi en iyi droplardan birisini alabileceğiniz levellerden birisi.
20:3420-25 level drop aralığı.
20:36Baya bir küpe attı bize.
20:37Herhangi bir efsun gelmedi.
20:39Buradan 20 eşya çıkartabilsin.
20:40Para edebilir.
20:41Ama tabii ki ana farmımız her zaman o yan gelir.
20:43Ekstra olursa olur.
20:44Çirken artalı abi.
20:453 tane düşürdük.
20:46Piyasası yaklaşık 300-350k.
20:48Yani saatte 1 ram kastımızı söyleyebiliriz.
20:50Ve 12 CH var.
20:52Hani o şu anki CH'ye göre fiyat.
20:5412 CH varken de kaçırmaması gereken bir şey.
20:561 CH'de 2 tane atar genelde.
20:58Şu an bir tanesi doğmuş.
20:59Arada kalabalık olabiliyor çünkü.
21:01Beni oyun atmadın hemen buraya bağlayalım.
21:03Bak burada gördün mü?
21:04Buraya da atabiliyor.
21:04Onu da söylemiş olayım.
21:05Gösterdim zaten.
21:06Anlattım da uygulamalı gösterelim.
21:08Ya 1 ram'dan yeni fazla da ben 1 ram diyeyim abi.
21:10Hiçbir giderin yok.
21:11Hiçbir masrafın yok.
21:12Herhangi bir çar dizmene gerek yok.
21:1312 CH toplamda 24 tane vahşat asker kesiyorsunuz.
21:16Sebebi arkadaşlar.
21:17Yank da atıyor çıtır.
21:18Arada 1k falan.
21:19Ondan çok önemli değil.
21:20250 P tekabrediyor.
21:22Şu an günümüz piyasasında.
21:23Kastınız para.
21:24Saatteki 150 P kasarsın.
21:26Ve dediğim gibi hiçbir şey yapmana gerek yok.
21:27Yandan bile yapabilirsin.
21:28Gerçi yandan yapılmayabilir.
21:29Çünkü sen 12 CH'yi temizleyene kadar bir önceki CH doğmuş oluyor.
21:32Yani biri de başladıysa 12'ye geldiğinde biri tekrar atmış oluyor 2 tane.
21:36Bu da böyleydi hayatımlar.
21:37İnşallah çok güzel para kasma taktikleri.
21:39Artık uzabonuzdan sonra çok da güzel oldu.
21:42Planlarımız var.
21:43Projemiz var.
21:43İtem yakalarsak onları alınmaya çalışıyoruz artık.
21:46Kovalıyoruz bu saatten sonra.
21:47Hem kovalayacağız hem tutacağız.
21:48Isıracağız.
21:49Kopartacağız baba.
21:50Bu saatten sonra kimse favreyece posta koyamayacak.
21:53Bizi kimse kör kuyuya atamaz.
21:54İnşallah güzel kaliteli işyerikler.
21:56İşler yapmaya çalışıp.
21:57Sizlere karşı mahcup olmamaya çalışacağız.
21:59Verdiğiniz destekleri efendim.
22:00O yüzden sen de destek olarak bir like'ını bir yorumunu.
22:03Çok görmezsen müthiş sevinirim hayatım.
22:05Harika olur.
22:06Kendine de çok hoş davranmayı unutma.
22:08Geçen saat 1 oldu artık ben kaçıyorum.
22:09Görüşmek üzere.
Yorumlar