- 22 hours ago
Category
🎥
Short filmTranscript
00:01multis Bonnie
00:02Ciddi anlamda tansiyonum artık çıkacak
00:04bu yenilmiyor mu yenilmiyor Allah Allah
00:07yumurta koydunuz mu köftemizin içine
00:09hayır
00:09olmamış diyor yani
00:10yumurta koymadığınız için Terçok Bey
00:12çok iyisi
00:12gerçekten bakın beni çizgimi dışına çıkaracaksınız artık
00:16çizgide misin zaten
00:17her şeye herkese çok karışıyorsun
00:20izin verin ben konuşayım çünkü ben çirkinleşmek istemiyorum
00:24ama artık gerçekten süs
00:26burası benim masap
00:27az sonra
00:31What does the music look like?
00:34mexicans
00:35food has raided
00:36what food was hidden
00:37rhyme
00:37not what happened
00:38rumt
00:39PRIMír
00:39typ TV
00:39I don't put my say
00:41this is how a理
00:45to proves
00:47you
00:47need of I
00:49don't want you to sorry
00:50it's
00:50hard asking so you
00:51don't
00:52want to a yeah the
00:52I'm
00:57I
00:58But I said, I said, I said, I said, you said, you know what I mean?
01:06After talking, I spoke with the reason.
01:13I said not to don't worry about it.
01:14She said not to know what it's worth.
01:17She said not to understand what you said about it.
01:19I said not to know what it's worth.
01:20He said not to say that,
01:22he said not to know what we said or not to say.
01:28I asked what we want to add to it.
01:30He said not to be important.
01:31I said not to know what it's worth,
01:34but to say not to ask.
01:37How can you tell me how much you can tell me, how much you can tell me, how much you
01:42can tell me.
01:43You can tell me that you can tell me, but you can tell me.
01:47It's a big thing.
01:49I'll tell you what I want you to know.
01:51Thank you very much.
02:00The salad is the meal of the meal of the meal?
02:04What about rice, milk..?
02:05Four meals...
02:05It's a dough belly that we throat, when we eat It's looms, and we spit all on our food,
02:10webek셨� yourź Mitte in California
02:12Thank you so much for being here
02:33You can't eat it, you can't eat it, you can't eat it, you can't eat it, you can't eat it.
02:37Mısır koyma, mısır koyma.
02:39Dün vardı mısır.
02:41Bir de ben 4 mevsim salatası diye çıkartmadım ya.
02:44Artık hayır, bakın bir domatesin bir mısırın...
02:46Hayır, hayır.
02:47Yani hani şey artık...
02:48Mevsim pilavı mı dedim ben acaba?
02:49Hayır, şunu anlatmaya çalışıyorum.
02:51Mısır artık her yemeğe girebilen bir şey.
02:54Yani bence bir pirinç kadar doğal.
02:56Yani pirinci de o zaman mevsiminde toplayacağız, pilavı o vakit yapacağız, öyle mi?
03:00Bundan sonra kapuskaya da mısır atarsınız.
03:02Olabilir, denenebilir bence, denenebilir bence.
03:05Deneyeyim ben.
03:06Fransızlar yapıyor.
03:07Burası Türkiye.
03:09Ben en Fransa'ya git o zaman.
03:11Olur, mümkün olursa onu da yaparız.
03:14Salih Bey, inşallah.
03:16Gidersin.
03:16Salih Bey bugün formundan.
03:17İki hanım yarışmacımızın önüne yemek tabağa geldiği için sormak istiyorum.
03:21Nasıl görünüyorlar karşıdan?
03:23Dalyan sarma, çok özür dilerim belki siz gireceksiniz çiğnemadım ben de girdim ama...
03:27Dalyan sarma sarılmamış bence.
03:29Çünkü aynen sarılmamış.
03:33Tadını bilmiyorum ama dalyan sarma daha böyle sıkı sıkı sarılan bir köfte.
03:39Tadına da bakınca ona göre yorumunu yaparım.
03:42Bana göre de keserken muhtemelen bir sıkıntı yaşadı soracağım.
03:49Olabilirmiş ama dediğim gibi sanıyorum keserken biraz dağıttı.
03:54Bir şeyi fark ettim ama yemeden bunun hakkında yorum yapmak istemiyorum, emin olmak istiyorum.
04:00Tattıktan sonra soracağım onu ama genel itibariyle evet şık görünen bir tabak benim için.
04:05Selçuk Bey yine mi beğenmediniz?
04:07Daha tatmadım onun için bir şey diyemeyeceğim ama sunum olarak...
04:11Biraz orantısız mı olmuş?
04:14Orantısız derken?
04:15Yani elinize bakmayın.
04:17Kesim olarak olmamış dediğinizde gerçekten...
04:19Gerçekten bugün cümlelerinizden hiçbir şey anlamıyor.
04:22Her cümlenizde farklı bir şey çıkıyor.
04:24Yine anlamadım olsun.
04:25Yani büyük böyle şey, tadına da bakacağız.
04:29Aslında kolay terimler varken niye bu kadar kendinizi zorluyorsunuz?
04:32Siz anlıyorsunuz, ben kelimelerin efendisiyim çünkü.
04:34Öyle mi? O yüzden hepimiz anlamadık.
04:37Efendisi olduğunu çok kimse anlamıyor.
04:38Bu da gayet normal tabii ki.
04:39Hah, geldi sonunda.
04:42Sonunda geldim.
04:44İçecek bir şey alır mısınız?
04:45Ya ben aslında rica edebilirim.
04:49Asitli bir şey alabilirim.
04:50Olur, tamam.
04:59Teşekkürler.
05:00Tansiyonum 18'e fırlayacak.
05:01Ben yorum yapabilir miyim?
05:03Tabii, buyurun.
05:04Öncelikle salatanızdan başlayayım.
05:06Salatanız...
05:08Güzel olmuş.
05:10Tabii ki beklediği için biraz rengi tabii ki değişiyor ama...
05:13Sosunu ekledikten sonra...
05:15Güzel, mevsim salatası.
05:16Ben zaten salatadan puan kırmıyorum.
05:20Pilava gelince yağ ölçüsünü çok kaçırmışsınız pilavda.
05:24Biz Sivas'tayız ya bol tereyağlı falan yapıyoruz.
05:28Öyle mi?
05:28Ben de çok severim.
05:29Alışkınım.
05:30Tereyağlı pilavı çok severim ama...
05:32Bunda da bulgurun önüne geçmiş.
05:36Yağ.
05:36Dalyan köfte...
05:38Yani evet, pek sarılmamış.
05:41Sarılmamış.
05:41Evet.
05:41Biraz parçalanıyor çünkü.
05:42Açılıyor.
05:44Yani hani bundan da puan kıracak değilim.
05:46Hani sarılmadı, sarmadı.
05:47Evet orijinalin öyle olması gerekiyor.
05:50Ben tadına bakarım.
05:51Tadı da fena değil.
05:53Elinize sağlık.
05:54Afiyet olsun.
05:54Ben...
05:55Sizi baş başı bırakıyorum.
05:56Tatlıda görüşürüz.
05:57Görüşürüz.
05:58Ben yorum yapabilir miyim?
06:02Onur Bey'in de söylemiş olduğu gibi...
06:04Köfte sarılmamış.
06:05Ona takılmıyorum.
06:06Tabii ki bunun için...
06:07Hani puan kırma...
06:09Şey yapma...
06:10Ne kadar zorluk yaşadığınızı da biliyorum ama...
06:13Ciddi anlamda tansiyonum artık çıkacak...
06:16Şey olarak değil.
06:17Fici şekilde gene tuzlu.
06:20Yiyemiyorsunuz.
06:21Yani...
06:21Keşke tuzsuz yapsaydınız.
06:23Yani sizin asılsadınız...
06:24Ben tuzsuz yemeği de...
06:27Değil.
06:27Yani normal bir tuz kullanıyorum.
06:29Ama çok üstünde.
06:30Gerçekten açtım.
06:32Ve aç kaldım.
06:33Sürekli bir şeyler içiyorum.
06:34Bakın suyun bileminin neredeyse bitmek üzere.
06:37Bulgur pilavınız güzel.
06:39Ama fasad.
06:41Afiyet olsun.
06:42Yani içine bari bir şeyler katsaydın.
06:44Bu fasad konusunu ben biraz açmak istiyorum.
06:46Diğer arkadaşlarımız bilmiyor.
06:48O yüzden onlara söyleme gereği duyuyorum.
06:50Aydan Hanım markette alışveriş yaparken...
06:52Selçuk Bey bugün de susmazsa çıldırabilirim.
06:55Bundan inanılmaz rahatsız oldum.
06:56Günkü yemeği de çok fasadlı dedim.
06:59Susmazsa...
07:00Yok fasad...
07:02Yani...
07:02İstediğiniz şeyi söyleyebilirsiniz.
07:05Bu benim günümün geçtiğiyle alakalı söylemiyorum.
07:08Aynı yorumları zaten arkadaşlarımız da yapıyor.
07:10Tabii ki susmayacağım.
07:13Sonuna kadar da konuşacağım.
07:15Çünkü...
07:16Benim günüme fasad diyorsunuz.
07:19En azından yeniliyordu.
07:22Bu yenilmiyor mu?
07:24Yenilmiyor.
07:24Allah Allah.
07:25Yiyemiyorum.
07:27Yani onun için de...
07:28Kusura bakmayın...
07:30Olmamış.
07:32Afiyet bal şeker olsun.
07:33Afiyet de olmadı ki yiyemiyorum çünkü.
07:35Hayır ben şöyle bir şey...
07:37Hani tabii ki de beğenmeyebilirsiniz.
07:39Yani herkesin hani...
07:41Damak zevki değerli diyorlar ya...
07:43Aslında ben onu çok kullanmayı sevmiyorum.
07:45Ama ona göre yapamam.
07:46Evet ben çok tuz kullanıyorum.
07:47Hani elim alışkın olduğu için...
07:49Maalesef.
07:50Maalesef yani.
07:51İçeride sinirler gerilmiş durumda Onur Bey.
07:53Yine şeyde kaldım.
07:54İki ateş arasında.
07:56Hatta dört ateş arasında.
07:58Yani herkes herkesin sözünü kesiyor.
08:00Kimse kimseyi dinlemiyor.
08:02Hiç o orada biri bir şey anlatırken...
08:05O başka bir şey anlatıyor falan.
08:07Kimse makmasaya hakim değil.
08:09Eleştirilere hakim değil.
08:10Kimse kimsenin eleştirisine tahammülü yok.
08:13Sen diyor niye beğeniyorsun diyor.
08:14Yok diyor ben beğendim sen niye beğeniyorsun diyor.
08:16Bir de artık tatmadan yorum yapıyorlar.
08:18O zaten hani artık.
08:20O daha önüne gelmeden.
08:22Daha yarışmacı mutfakta bunları hazırlarken başlıyorlar.
08:25Eğer diyor şöyle getirirse diyor böyle puan kırarım.
08:28Böyle getirirse de böyle.
08:29Yahu ne meraklıymışız puan...
08:31Kırmaya ya.
08:33Yahu ye.
08:34Allah'ın verdiği bir nimet ye.
08:37Ondan sonra yap bir şey.
08:39Evet yarışma puanını az verirsin, çok verirsin.
08:42İşte yani.
08:44Şöyle söyleyeyim.
08:45İçeride sizinle konuştuğumuzda ben o kelimeye ciddi anlamda takıldım.
08:50Çünkü sarf ettiğiniz kelime bana mı?
08:53Yoksa bütün masaya mı?
08:55Dedim hani ikide sıfır gidiyorsunuz.
08:57Benim minime vasat dediniz.
09:00Yani lezzetsiz olduğunu söyledim.
09:03Önemli değil.
09:04Evet ben onu sadece sizin için kullandım.
09:06Yani sizin için kesinlikle öyle bir şey kullanmadım.
09:08Ben de yorum yapabilir miyim?
09:10Çünkü kendisi.
09:10Çünkü kendisi hak ettiği için kullandım.
09:12Misafire böyle mi davranıyorsun?
09:13Hayır ben misafire gerçekten böyle davranmıyorum.
09:15Pardon.
09:15Beğenmek zorunda değilim.
09:17Değilsiniz ama her şeye, herkese çok karışıyorsunuz.
09:21Boş yani anladın mısınız?
09:22Aydan Hanım.
09:23Reca etsem ben yorum yapabilir miyim artık Selçuk Bey?
09:26Buyurun.
09:26Buyurun.
09:27Ben cevap vermek istemiyorum çünkü.
09:28Biz de bir şeyler söyleyelim.
09:30İyi geç kaldın.
09:30Öncelikle şunu merak ediyorum.
09:32O zaman biraz sessiz olursanız ben de geç kalmam Selçuk Bey.
09:35Bu garnitürler hazır mı?
09:38Oynamayın.
09:38Hazır mı?
09:39Evet.
09:41Ne yapayım ya?
09:42Selçuk Bey'e rica ediyorum.
09:43Rahatsız oluyorum.
09:44Tamam ben şu an Aydan Hanım'la konuşuyorum.
09:46Ben sizinle konuşmuyorum.
09:47Lütfen siz ya önünüzdeki yemeğinizi yiyin ya da izin verin ben konuşayım.
09:51Çünkü ben çirkinleşmek istemiyorum.
09:53Bu garnitürler hazır mı?
09:54Evet hazır.
09:55O?
09:56Evet hazır.
09:57Ne güzel.
09:57Anladım.
09:58Milfü'ye laf söyle her şeye hazır kula.
10:00Ben şimdi o zaman artık yorumu yapayım.
10:02Dalyan köfte.
10:04Herkes herhalde bu fikir daha şikay.
10:06Evet.
10:06Sarılmamış.
10:07O çok önemli bir faktör diye sonuçta profesyonel değiliz.
10:10Ama tadı çok tuzlu.
10:12Ya ben ne yapacağım?
10:13O kadar tuzlu ki ben gerçekten yiyemedim.
10:17Bir de bu hazır yapmanız gerçekten üzüldüm.
10:20Beklemiyordum böyle bir şeyi.
10:22Yapabilirsiniz diye düşünmüştüm.
10:23Ben belirtmiştim bunu ayrıyetten.
10:25Ama hüsrana uğradım.
10:27Milfü'nün şey çok özür dilerim.
10:29Yufkanız hazır.
10:32Garnitürleriniz hazır.
10:33Beni gerçekten üzdü.
10:34Aynı şey pilav içinden şey söyleyeceğim.
10:37Bayağı buram buram yağlı.
10:39Doğrudur.
10:40Dediğim gibi.
10:41Biz Sivaslı olduğumuz için.
10:42Ben de yorum yapalım.
10:43Sürekli yağ kullandığımız için.
10:45Elim hep alışkı.
10:45Siz burada mıydınız?
10:46Yani sizden sıra gelirse buradayım Selçuk Bey.
11:01Aynen.
11:01Yani inanın şu an sofrada sadece siz varsınız.
11:04Yani dört kişi yokuz burada.
11:06Hatta bak dikkat etkin arkadaşımızın şu an.
11:09Arkadaşımızın şu an elleri titriyor yani.
11:12Çünkü ben o kadar çok sinirlendim ki kendisine.
11:14Allah Allah.
11:15Allah Allah.
11:16Aynen öyle.
11:16Yani lütfen tamam.
11:17Aydın Hanım siz yorumu dinler misiniz?
11:19Buyurun siz yorum yapın.
11:21Çünkü kendisi sunacak.
11:22Bulgur elinize sağlık.
11:23Güzel.
11:23Afiyet olsun.
11:24Onur Bey'in dediği gibi hafif yağlı.
11:27Köfteyi beğenmedim.
11:28Afiyet olsun.
11:29Sunumun çok güzel.
11:31Eline sağlık.
11:31Teşekkür ederim. Çok sağ olun.
11:32Size sunuma taktım.
11:34İzninizle yorum yapacağım.
11:35Buyurun Selçuk Bey.
11:37Çok özür dilerim Çiğdem Hanım.
11:38Salatayı yorum yapmayı unuttum.
11:39Benden daha çok konuşuyor.
11:41Benden daha çok konuşuyor.
11:41Sende çiğep de arada.
11:42Selçuk Bey'in de yapıp yorumu size vereceğiz.
11:44Lütfen lütfen.
11:45Domates süs olarak koydunuz mu?
11:46Evet ben hani şey olsun koydum aynen.
11:49Tamam ben salatanın tadını beğendim.
11:51Severim de mevsim salatasını.
11:52Yani yazın yaptığım salatadan daha çok severim.
11:54Tadını beğendim.
11:55Elinize sağlık.
11:56Afiyet olsun.
11:57Buyurun.
11:59Ben röportajda da söylemiştim.
12:00Salatayı siz bir şey eklediniz mi?
12:02Yani sos, limon, tuz.
12:04Evet eklemedim.
12:05Şey pardon.
12:06Sadece şu kırmızı lahanayı tuz ve limonla ovdum.
12:11Çünkü hani biraz tadı sertesiz.
12:12Ölmesi gerekiyor.
12:13Salatayı beğenmedim işin açıkçası.
12:15Çünkü neden?
12:16Salata silmiş.
12:18Çökmüş.
12:19İşte o kırmızı lahananın içindeki tuzdan dolu.
12:22Keşke şey yapsaydınız.
12:23Hani tozu hiçbir şeyi katmayıp da sofrada sosun yanında ayrı tem bir limonlu bir sos.
12:30Sos yapsaydınız.
12:31Ben orada, limon orada, yağ orada.
12:34Hani hiç katmasaydınız keşke.
12:35Ben işte orada biraz ölsün diye.
12:37Aydın kaç paket tüketiyorsunuz çok.
12:38Bir paket falan tüketiyordurum yani.
12:40Aydın canım.
12:41Aydın Hanımcığım.
12:42Ellerinize sağlık.
12:43Pilava bayıldım.
12:44Afiyet olsun.
12:45Ya benim için de ben tereyağını çok seviyorum.
12:49Kaşık kaşık yiyebilirim.
12:51Benim için evet mükemmel.
12:53Yalnız bir tek şey soracağım size köfteyle ilgili.
12:57Hı hı.
12:57Dağılmasını buna bağlıyorum çünkü.
12:59Yumurta koydunuz mu köftinizin içine?
13:01Hayır.
13:02Teşekkür ederim.
13:03Ben onu...
13:04Yumurta koymadığınız için Selçuk Bey.
13:06Siz bir susar mısınız?
13:07Gerçekten bakın beni çizgimin dışına çıkaracaksınız artık.
13:10Çizgide misiniz zaten böyle şey yaparken?
13:12Olamıyorum artık çünkü sizi bastırabilmek için ben sesimi yükseltiyorum.
13:17Selçuk Bey lütfen el hareketlerinize dikkat edin.
13:18Yorumum bitmedi.
13:19Bir saniye bir dakika bir susar mısınız?
13:22Bir bize müsaade eder misiniz artık yani?
13:25Artık gerçekten.
13:26Artık susun.
13:27Aydın Hanımcığım.
13:27Lezzetli çok güzel bağlanmamasının tek sebebi yumurta koymayışınız.
13:33Eğer yumurta koysaydınız bu bağlanacaktı ve dağılmayacaktı.
13:37Onun dışında evet garnitür yerine keşke kendiniz bu garnitürleri haşlasaydınız, içine atsaydınız.
13:43Ama güzel bir yemek mi?
13:44Güzel bir yemek.
13:45Elinize sağ olsun.
13:46Hazır Çiğdem Hanım'a söz gelmişken bir şey söylemek istiyorum.
13:49Ayla Hanım bugün alışveriş sırasında Çiğdem Hanım çok fazla dediğim dedik biri.
13:53Yemek konusunda ondan umudum yok dedi.
13:55Benim gibi kelimeleriniz sormadığınızda kesin yani.
13:59Ama artık gerçekten susun.
14:01Gerçekten susun.
14:03Burası benim masam.
14:04Ben konuşacağım.
14:04Şu anda Çiğdem Hanım'a açıklama yapmam gerekiyor.
14:08Siz de misafir gibi oluyorum.
14:10O zaman arkamızdan konuşmayacaktınız.
14:12Tamam susar mısınız?
14:13Susamam.
14:13Gerçekten susun ya.
14:14Bu şekilde hitap ettiğiniz sürece susmuyor.
14:16Sus ya.
14:18Sus ya.
14:19Allah Allah.
14:20Selçuk Bey bir şey sorabilir miyim?
14:22Bilmiyorum.
14:22Soramazsınız.
14:23Siz cevap verin içeriyorum.
14:25Aynen.
14:25Ben size bilmiyorum.
14:26Beğenmiyorsun.
14:27Çünkü çok ciddi bir kelime kullanmışsınız benim için.
14:31Şöyle hani masada atıyorum ben varım hepimiz varız.
14:35Burada hani en dişlisi hani gerçekten hani nasıl anlatayım mizacınızdan dolayı da aynı şekilde.
14:44Otoriter demek istediniz.
14:46Ben o şekilde gerçekten.
14:47Muhtemelen bana siz otoriter demek istediniz.
14:50Çok da haklısınız.
14:51Çok da haklısınız.
14:51Evet öyleyim.
14:52Özür dilerim kusura bakmayın.
14:54Sağol sağol.
14:55Hani ben şeydir hani sizin mizacınızdan dolayı.
14:58Otoriter demek istediniz.
14:59Tamam.
15:00Hani yaparım ederim gibi size.
15:01Ya he he he.
15:02Çok teşekkür ederim.
15:03Sen şey yapsın yani.
15:04Çok teşekkürler.
15:05Merak ediyorum benim için de bir şey dediniz mi acaba?
15:08Demem.
15:08Bilmiyorum.
15:09Ben söyleyeyim istiyorsanız.
15:10Söyleyeyim.
15:11Aydan Hanım Güneş Hanım içinde konuşmaları beni çok rahatsız ediyor.
15:15Her şeye inanılmaz atlıyor.
15:16Kendini ön plana çıkartmak istiyor dedim.
15:18Öyle mi?
15:19Dedim.
15:20Bunu neye dayanarak söylediniz acaba?
15:22Eee şöyle hani dünkü yorumlara dayanarak söyledim açıkçası ben bunu.
15:27Evet.
15:29Selçuk Bey nasıl konuşuyorsa siz de aynı şekilde konuşuyorsunuz ama gerçekten siz dolu yorum yapıyorsunuz.
15:35Kendisi boş yorum yapıyor.
15:36Evet.
15:37Eee.
15:37Bu ne gelmiyor?
15:38Şimdi ben şunu söylemek istiyorum izin verirseniz.
15:41Şimdi siz beni sadece dün tanıdınız.
15:43Evet.
15:44Ben düne geliyorum yapsın.
15:44Öyle söylemenizin sebebini ben iyi niyetimle şuna bağlıyorum.
15:48Selçuk Bey ben yaptığım yorumlarda bana çok karşılık verdiği için benim cevap vermem gerekti.
15:53O yüzden belki demişsinizdir işte kendini ön plana çıkarmaya çalışıyor.
15:58Benim böyle bir çabam yok.
15:59Ben çünkü kendimi menümle, yemeğimle, masamla ön plana çıkaracağım.
16:02İnşallah.
16:02En büyük çabam bunun için olacak.
16:04Başka bir şey için de zaten ekstra bir çaba sarf etmeme gerek yok.
16:07Sağolsun arkadaşlarım özellikle Selçuk Bey buna çok güzel bir zemin hazırlıyor.
16:12Ben ona bağlıyorum iyi niyetimle daha fazla kötü olmayalım diye buna bağlıyorum.
16:17Umarım siz de bu niyetle söylemişsinizdir.
16:20Ben hani dediğim gibi dünkü yorumlara kasıtlı yaptım.
16:23Hani daha önceden sizi görmedim tanımadım bilmiyorum.
16:25Daha önceden konuşmadık hiçbiriniz aynı şekilde.
16:28Hani ben dünkü yorumunuza kasıtlı yaptım yani.
16:31Herhangi şey için değil yani.
16:33Ama ben kendimi ön plana falan çıkarmaya çalışmıyorum.
16:35Dediğim gibi masam ve yorumlarımla, masama yaptığım yorumlarımla ön plana ne kadar çıkıldığını bütün arkadaşlarım görecektir.
16:43Tatlınızı ben merak ettik.
16:43Geçelim yani.
16:44Artık tatlı yiyelim.
16:45Tatlı konuşalım inşallah.
16:47Ben size yardım edeyim mi?
16:49Buyurun.
16:49Mutfak kontrol değilim.
16:52Mutfak kontrol değil.
16:53Mutfak kontrol değil.
16:55Hiçbirinize mutfak kontrol için gitmeyeceğim.
16:57Sadece yardım amaçlı çok özür dilerim.
17:00Teşekkürler.
17:01Rica ederim.
17:02Sadece yardım amaçlı gidiyorum.
17:04Otobüs kalkıyor.
17:06Selçuk Bey baş başa kaldık.
17:12Şöyle bırakayım ben.
17:14Hoş geldiniz.
17:16Hoş bulduk.
17:17Hanımefendiler herhalde kaçtı dedim.
17:20Yorumlardan kaçtınız galiba.
17:22Yorumlardan kaçmadım aslında.
17:24Kim ne söylüyorsa cevabını zaten benden güzel bir şekilde alacaktır.
17:28Ne eksiği ne fazlası.
17:29Bunu daha önce de söylemiştim size röportajlarım.
17:31Yardıma mı geldiniz?
17:32Gerçekten yardıma geldim.
17:33Bütün bir hafta boyunca kimsenin evine bakmak için mutfağına girmeyeceğim.
17:38Sadece yardım amaç.
17:39Çünkü üç saat daha alabilir.
17:40Çok normal.
17:41Teşekkür ederim.
17:41Ben tatlılarınızı götüreyim.
17:46Hoş geldiniz.
17:47Hoş buldum.
17:49Aslında Selçuk Bey'in çenesinden de kaçmış olabiliriz.
17:52Ay çelem kadar.
17:54Ama sesinizi çok duydum.
17:56Evet.
17:57Öyle mi?
17:57Vallahi duydum.
17:58Yani işte haksızlık deyince şey.
18:00Dün bir yer bir yorum almıştım.
18:05Siz yorumlamıştınız galiba içinde çilek olsaydı falan.
18:08Ben kopya mı çekilmişsin?
18:09Ne yapmamışsın?
18:11Buna kopya mı demek yağ mı çekmek demek.
18:13Acaba.
18:14Onur Bey'cim servisler yapılırken benim Aydan Hanım'a sormak istediğim bir soru var.
18:18Ondan sonra masayı yine size bırakmak istiyorum.
18:20Aydan Hanım siz bugün markette bir yemek yaparken dün oynadım bugün de oynayacağım.
18:26Sessiz kalarak taktik yapıyorum.
18:27Bir daha nerede göreceğim onları Allah aşkına?
18:29Herkes oynuyor.
18:30Ben de oynuyorum.
18:31Birinci olmak istiyorum dediniz.
18:33Bugün de oynadınız mı masada?
18:34Bugün oynayamıyorum.
18:36Dün oynadım derken.
18:37Yeriniz mi der Aydan Hanım?
18:40Yok.
18:40Geniş yerim de.
18:41O yüzden değil aslında.
18:43Şöyle açıklayayım.
18:44Dün sessiz kaldım.
18:46Çünkü bugün siz bu gününüzde.
18:48Yok.
18:49Ben bugün de konuşuyorum.
18:50Bugün daha çok konuşuyorum farkındaysanız.
18:52Gününüz olduğu için şimdi.
18:54Yok.
18:54Daha çok sinirleniyorum.
18:55Mesela dün konuşmaya hiç fırsatımız olmadı.
18:57Yani benim.
18:58Hiç fırsatım olmadı.
19:00Çünkü masada hep siz konuştunuz hani.
19:02O şekilde yorumluyorum.
19:04Oynamak.
19:05Halay çekiyorum ya ben.
19:06Ha çepecik kaz yanıyor.
19:08Aynen.
19:10Yanar.
19:11Oynuyorum diye ağzınızda itiraf ediyorsunuz.
19:14Evet.
19:14Hala.
19:15Bu ne?
19:16Bence siz oynamaya devam edin Aydan Hanım.
19:20Oyun yapayım.
19:21Tatları yiyelim.
19:22Çok kısa da yorumları alalım.
19:24Sarih Bey.
19:25Alalım mı sizden iki yorumu?
19:27Ben sona yapsam tam şey alamadım kıvamını.
19:30Tamam.
19:33Çiğdem Hanım.
19:34Onur Bey ben de çözmeye çalışıyorum gerçekten.
19:37Ama başlayabilirim.
19:38Öncelikli olarak kadayıfın şerbeti az gelmiş Aydan Hanım.
19:43Dağılıyor.
19:43İfil ifil dağılıyor hatta.
19:45Muhallebinin şekeri de az.
19:49Ki ben şekerli şeylerle çok aram yoktur.
19:52Ekşiciğimdir.
19:53Ama bana yine de şekeri çok az geldi.
19:57Ve kadayıf da gerçekten dağılıyor.
20:01Yani uçuşuyor.
20:03Dolayısıyla kötü mü?
20:04Hayır kötü değil.
20:05Ben bunu yerim.
20:07Ama muhteşem değil öyle söyleyeyim.
20:09Elinize sağlık.
20:10Afiyet olsun.
20:11Afiyet olsun.
20:12Ben de yorum yapabilirim.
20:13Buyurun.
20:14Elinize, emeğinize sağlık Aydan Hanım.
20:16Afiyet olsun.
20:16Ben de yorum yapabilirim.
20:17Ama altı böyle hamur gibi birbirine yapışmış.
20:21İstiyorsanız siz de tadın bakın.
20:24Göreceksiniz.
20:24Altı böyle hamur gibi.
20:26Çiğdem Hanım'a katılıyorum.
20:28Muhallebinin bir tık daha sanki şekeri daha çok olsaymış.
20:32Daha güzel olurmuş.
20:34Yani elinize sağlık ama çok fazla beğendiğini söyleyelim.
20:37Afiyet olsun.
20:38Ben de yorum yapabilirim.
20:39Buyurun.
20:39Buyurun.
20:40Buyurun.
20:40İki kere bilerek tattım.
20:42İlkinden dedim acaba önceki yemekten dolayı tadımı alamadım.
20:47Yani şerbeti kesinlikle az.
20:49Yani yok.
20:50Altı da hamur gibi.
20:52Arkadaşlarıma katılıyorum.
20:53Üstü de bayağı bir neden böyle dağınık ben onu anlayamadım.
20:56Hani.
20:58Çok oynamayalım yorum yaparken lütfen.
21:01Şerbeti içmediği için.
21:02Değil mi?
21:03Salih Bey evet.
21:04Şerbeti içmemiş, kuru kalmış dolayısıyla tutmamış birbirini.
21:07Bağlamamış.
21:08O yüzden.
21:08Benim bildiğim muhallebili kadayıf.
21:11Kadayıfı kızartıp hani içine şeker döküp birlikte kızartıyoruz.
21:15O değil mi?
21:15Evet.
21:15Ekstra bir şerbet mi koydunuz?
21:17Hayır.
21:18Ben şöyle yaptım.
21:18Şekerle kavurmadınız mı?
21:19Şekerle kavurdum işte onu söyleyeceğim.
21:21Yağ attım.
21:23Yağdan sonra şeker koydum.
21:26Daha sonra içine kavurdum.
21:28Eğer şeker koyduysanız bence o zaman.
21:31Ama az koydum.
21:32Yok o zaman kadayıflar iyi.
21:34Çünkü normalde bunu yediğimiz zaman kıtır kıtır şeker geliyor.
21:37Siz onu yedirmişsiniz.
21:39Evet.
21:39Normalde çünkü kıtır kıtır dişimize şeker gelir.
21:42Ben onu sevmiyorum o yüzden.
21:43O yüzden şaşırdım çünkü muhallebili kadayıfı ben hep öyle bilirim.
21:47Ve sarmaydı değil mi bu?
21:49Sarmaydı.
21:49Yok sarmaydı.
22:06Değil.
22:08Tatlı.
22:09Tatlı.
22:09Şöyle bir durum var.
22:10Tatlısı beğenmiştik.
22:12Size mi söyledim?
22:13Yok.
22:14Ama bir size söylemediğiniz zaman size çok cevap veriyorsunuz.
22:16Takip edeceksiniz.
22:17Kime bakıyorsam oraya söylüyorumdur.
22:19Her neyse benden daha çok konuşuyorsunuz farkında değilsiniz.
22:22Neyse yorumunuzu yapmışsınız.
22:22Şöyle söyleyeyim tatlınız güzel ama hani bir tabir vardır tatlı tatlı yiyelim tatlı tatlı konuşalım.
22:34Sizin bana karşı davranışlarınızda dünyanın güzel yemeğini veya tatlısını koysaydınız koymaktan beter ettiniz.
22:42Onun için hiçbir şeyden tat alamıyorum artık.
22:45Doğrudur çünkü.
22:45Bir an önce gitmek istiyorum burada.
22:48Çünkü siz buna hatırlamıyorsunuz.
22:50Sizi görmek istemiyorum çünkü ama maalesef üç gün daha.
22:52Maalesef üç gün daha göreceğim ben de.
22:54Peki ben yorum yapayım.
22:57Elinize sağlık.
22:58Afiyet olsun.
22:59İsterseniz puanlama geçelim buyurun.
23:00Beğen yemeklerini bitiren yarışmacılarımız Aydan Hanım'a puan vermek üzere masadan kalkıyorlar.
23:07Yemekleri aslında benim umduğum gibi değildi.
23:09Menüyü görünce beklediğim gibi yaparsa çok iyi olacak demiştim ama hiçbiri beklediğim gibi olmadı.
23:15Yine de ben Aydan Hanım'a.
23:17Yemekleri aşırı tuzluydu.
23:19Hiçbir haz alamadığım için kendisine puanım.
23:23Çorbası bir kere içeri içmez genzim yandı.
23:27Baya bir salatası çökmüştü.
23:28Onu da tatmadım baktım baya sinmiş beğenmedim sevmedim.
23:33Bu sebeplerden dolayı Aydan Hanım'a puanım.
23:35Menüsünü yetiştirmiş.
23:38Söylediği her şeyi yapmış.
23:40Misafirperverliğine sadece puan vererek.
23:44Az sonra.
23:49Çorbası bir kere içer içmez genzim yandı.
23:52Salatasına gelince salata baya bir salatası çökmüştü.
23:56Onu da tatmadım baktım baya sinmiş beğenmedim sevmedim.
24:00Börek mi tavuk mu destere lazımdı aslında.
24:03Bıçak da değil yani.
24:04Çok mu sarmasından kaynaklı.
24:07Pazla yufka mı atmasından kaynaklı.
24:10Ne yaptım ettim kesemedim.
24:11Bir tanesinde zor bela kesti.
24:12En sonunda hani böreği kopleyleme almayı düşündüm bir ara.
24:16Ana yemeğine gelince ana yemeğinde.
24:19Köftesini beğenmedim.
24:21Bulguru güzeldi.
24:21Aydan Hanım'ın misafirperverliği Selçuk Bey'den mi kaynaklı bilmiyorum ama.
24:27Ben kesinlikle iyi bulmadım.
24:30İlk bir cümlesi vardı, bir çıkışı vardı.
24:33Gelmeseydiniz o zaman, yemeseydiniz o zaman.
24:35Ben şoka girdim, bir an durdum.
24:37Bizim oralarda böyle bir şey yok.
24:39Bu sebeplerden dolayı Aydan Hanım'a puanım döndü.
24:45Yemekleri aslında benim umduğum gibi değildi.
24:48Menüyü görünce bunların hepsini yaparsa,
24:50benim istediğim gibi yaparsa, beklediğim gibi yaparsa çok iyi olacak demiştim.
24:54Ama hiçbiri beklediğim gibi olmadı.
24:57Misafirperverlik çok ses çıktı, çok bağırışlar oldu.
25:00O yüzden çok sevemedim.
25:01Ama bana karşı olmasa da sonuçta misafiriz,
25:03hepimiz misafiriz, kim olursa olsun.
25:05Böyle davranmamalıydı.
25:07Ama Selçuk Bey de çok damarına bastı.
25:10O da ister istemez çıkışlar yaptı.
25:12Selçuk Bey hepimizin damarına basıyor.
25:15Herkesle uğraşıyor.
25:16Günü geçti, çok rahat.
25:17Dilediği gibi her şeyi söyleyebilir.
25:20Bir korkusu yok.
25:21Bu yüzden hepimizi fazlasıyla bir hafta boyunca yoğuracak gibime geliyor.
25:25Aydan Hanım oynadığını söyledi.
25:27Oynamaya devam etsin.
25:29Yani bol bol kalori yaksın oynayıp.
25:32Ne diyeyim?
25:33Başka bir şey demeyeyim.
25:34Pilavını beğendim.
25:35Salatasını beğendim.
25:38Bir de köftesini beğendim.
25:41Ama tuzluydu.
25:42Yine de ben Aydan Hanım'a 4 puan veriyorum.
25:46Yemekler ciddi anlamda çok tuzluydu.
25:49Yani tadı, tuz tadından tadını alamadınız.
25:52Mesela kendisi benim menüme vasat dedi.
25:56Ama gerçekten de menüsü, kendisinin menüsünü de vasattı.
26:01Ve misafir perverliğinden hiçbir şekilde memnun kalamadım.
26:06Ve kendimi ciddi anlamda kovulmuş gibi hissettim.
26:11Bir an önce yarışma platformu bitsin ve evimize gidelim düşüncesine kapıldım.
26:17Çorbası normalinde brokoli fazla sevmem ben.
26:21Ancak hani yoğurt, sarımsaklı yoğurt falan konulursa üstüne belki o da yerim.
26:26Bu hani çorbasının kötüsü kötülüğünden veya iyiliğinden değil.
26:30Sütü de sevmem.
26:31Beğenemedim bir şekilde.
26:33Onun için de çorbasını beğenmedim ve çok tuzluydu.
26:37Ara sıcaklardan da şöyle ki hazır yufka.
26:42Bunları tekerrür etmekten artık ben de seyirci de şey yapmıştır.
26:47İmdat durumuna geçmiştir.
26:49Böreği de içerisinde yapış yapış bir tat aldım.
26:54Ondan sonra salatasına gelince salatası da 4 mevsim demiş ama 14 mevsim karıştırmış içine.
27:0214 mevsim salatası desen tamam diyeceğim.
27:04Ben dilimin ucuna gelen kelimelerin efendisiyim diyorum ama dilimin ucuna gelen kelimeyi de maalesef kullanamıyorum.
27:12Ana yemeğinde inanın ne kadar iz bırakmamışsa ben de şu anda ana yemeği neydi diye düşünmeye başladım.
27:19Vasat dediği şeyi benim menüme aynen onun tamamen vasattı.
27:23Yine tuzlar ay yukaydı tansiyonu neredeyse 18-19 olacaktı tansiyon arttırıcı bir şey.
27:29Çatır çatır konuştular yani bana cevap yetiştirebilirler.
27:34Yetiştiremediklerini mi düşünüyorlar acaba diye düşünüyorum ben de.
27:36Bana cevap verebiliyorlarsa konuştular.
27:39Bugünkü gerginliğin sebebi kişisi kesinlikle ev sahibimizdi.
27:45Ev sahibi yani bana karşı en azından beni çok gergin şekilde kaçasın falan geldi.
27:52Bir ara hakikaten şu 3 gün 5 gün geçse de artık yüzünü görmesem.
27:57Dediğim gibi sebepleri yemekleri aşırı tuzluydu.
28:01Hiçbir haz alamadığım için kendisine puanım maalesef 1.
28:08Yemekleri çok kötü bulmadım.
28:10Her şeyden önce yetiştirmiş olması benim için kriterdi bugün de söylediğim gibi.
28:14Dalyan köfte dağılmıştı.
28:16Dağılmasına neden olan tek bir neden olabilirdi.
28:19Tattıktan sonra da fark edip sordum.
28:21Evet yumurta koymayı unutmuştu içine.
28:24Dolayısıyla eti kavramadı ve tutmadı.
28:27Ve köftenin dağılmasına neden oldu.
28:29Ama pilavını çok sevdim.
28:31Böyle çok da keyifli yedim.
28:32Tatlı olmamıştı.
28:35Şerbetini tutturamamıştı.
28:37Dolayısıyla kadayıf dağılıyordu.
28:40Yani bir arada tutamadık kadayıfı gerçekten.
28:43Misafirperverliğine gelince şahsım adını çok olumlu buldum.
28:48Ancak Selçuk Bey'in gereksiz yorumları,
28:52herkesin lafına müdahale etmesi,
28:54özellikle ev sahibine fazla oynaması
28:57maalesef ki genç yarışmacımızı biraz gerdi.
29:00Ben yarın kendi günümde ondan daha da yüksek bir performans bekliyorum.
29:05Ama maalesef ki sert kaya var karşısında.
29:07Çok güney yüzlüydü, çok tatlıydı, çok heyecanlıydı.
29:11Menüsünü yetiştirmiş, söylediği her şeyi yapmış.
29:15Ve misafirperverliğine sadece puan vererek...
29:21İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Comments