Skip to playerSkip to main content
  • 19 minutes ago
http://www.diziarsiv1.net/yemekteyiz-134-bolum-izle-8-mart-2018.html
Transcript
00:00We'll see you next time.
00:30Ve ve ve ve ve şimdi de karşınıza Yemekteyiz'in neşeli sunucusu Onur Büyük Topçu.
00:37Efendim Yemekteyiz programından herkese merhabalar.
00:40Bugün günlerden Perşembe.
00:42Haftanın finaline sadece bir gün kaldı.
00:45Bugün Florya'dayız.
00:46Özlem Bey'in evine konuk olacağız.
00:48Bakalım bizi neler bekle beraber göreceğiz.
00:50O halde ne diyoruz?
00:52Yemekteyiz başlasın.
01:02Kesinlikle iddialıyım.
01:04Bir aksilik çıkmazsa çok lezzetli olacağına inanıyorum.
01:07Davet sofrasında cheesecake çok uygun bulmadım açıkçası.
01:10Piyayı hiç anlamadım.
01:12Vallahi anlamadım.
01:13Değişik tatlar adı altında çok kolay şeylere girmişim kendisi.
01:19Knoflok, kipfleği, krem çiz, art ve faniye kek mix.
01:23Aç kaç kaç.
01:25Arkadaşım hazır mı edelim?
01:27Yok olamaz ya.
01:30Pardon.
01:38Şimdi kekimiz bu kabaracak değil mi?
01:40Bencecik inşallah.
01:41Şey koydunuz mu kabartma tozu falan?
01:43Koymadım.
01:46Koymadım.
01:47Ayken ne yapayım?
01:51Ayken ne yapayım?
01:53Koymadım.
01:54Koymadım.
01:56Du bist katse und ich bin mause.
01:58Anlamadık ama.
02:03Daha çorbanız var.
02:04Ana yemeğiniz var.
02:05Pilavınız var.
02:09Yetiştiremeyeceğim gibi bir telaşım var.
02:13Yanıyor.
02:17Yemeğe bıraktık.
02:19Oyun oynuyoruz artık.
02:20Of.
02:23Birazcık yavan olmuş.
02:25Evde yemek var mı?
02:26Bir şey ısıtabilir misin?
02:27Diye önümüzde ısıtılıp gelen yemekler gibi yemekler yiyormuş.
02:31Cidden ters köşe yaptınız.
02:32Beni şaşırtmadım.
02:33Ben senden bekliyordum.
02:39Vallahi içi kalmış.
02:41Özellikle öyle bıraktım.
02:42Özden abi kandı kandı.
02:44Bir süplaş tadı vardı pirinçte.
02:47Yani yetiştiremeseydiniz daha iyiymiş bence.
02:56Ya sanki şeyin bisküvin üstüne dondurma koymuşsun gibi.
03:00Tam bir hayal kısmı hiç beğenmedim.
03:02Cheesecake çeşitleri çok değişik olabilir.
03:04Cheesecake 8 şiddetindeki depremde kalmış enkaz altında.
03:12Az sonra.
03:19Son derece tarz mobilyalarla dekore edilmiş, sade ve şık bir eve konuk oluyoruz bugün.
03:27Yaş bacımızın mutfağında gayet kullanışlı ve büyük.
03:30Merhaba sizi tanıyabilir miyiz biraz?
03:32Merhaba.
03:32Ben Özden Akök.
03:3549 yaşında.
03:363 kız babası.
03:37Yurt dışında yaşayan aslında.
03:39Ama iş icabı tabii sık sık seyahat eden ve İstanbul'da bulunan biriyim.
03:42Mesleğim iç dekorasyonla alakalı.
03:46Mobilya ve dekorasyon.
03:47Dekoratör olarak geçiyor, görselciyim.
03:49Menünüzde neler var?
03:50Çorbam da kuşkonmaz çorbası.
03:52Ara sıcağım da lumpia, spring rolls.
03:55Ana yemekte dana biftek sarma, pirinç pilavıyla.
03:59Salata, Cesar salatası.
04:00Tatlı olarak da strawberry cheesecake.
04:03Menü beklediğim gibi değil.
04:05Valla değişik bir şeyler bekliyordum yani.
04:07Şöyle karidesli, midyeli, şöyle değişik bir şeyler bekliyordum.
04:12İki tane hiç denemediğim yemek var.
04:15Piyayı hiç anlamadım.
04:17Leon piya, valla anlamadım.
04:19Onu yiyince göreceğiz.
04:21Menü Özden Bey'den beklediğim bir menü.
04:24Kesinlikle şaşırmadım.
04:27Değişik tatlar adı altında.
04:31Çok kolay şeylere girmiş yine kendisi.
04:35Öyle tahmin ediyordum, öyle bekliyordum.
04:37Bu menüde en çok etin yumuşaklık oranı olabilir.
04:41Ve çilekli cheesecake tartışılacaktır muhtemelen.
04:45Ayrıca arasıca dediğim gibi isimi bilmediğimiz ama önümüze gelecek şey de muhtemelen daha önce yemiş olacağımız bir şeydir.
04:55Muhtemelen o da biraz tartışılacaktır.
04:57Çok şaşırdım açıkçası.
04:59Çok karıştırmış cheesecake.
05:01Davet sofrasında cheesecake çok uygun bulmadım açıkçası.
05:06Yetiştirebileceğini de gerçekten düşünmüyorum.
05:15Merhabalar.
05:16Merhaba, hoş geldiniz.
05:17Hoş bulduk, nasılsınız?
05:18Teşekkür ederim, siz nasılsınız? Buyurun lütfen.
05:20Sağ olun, teşekkür ederim.
05:23Merhabalar.
05:24Merhaba, hoş geldiniz.
05:25Hoş bulduk.
05:28Özden Bey, sizi de alalım.
05:30Merhaba, tekrar hoş geldiniz.
05:31Hoş bulduk.
05:32Valla bu hafta en merak ettiğim yarışmacılardan biri de siz oldunuz.
05:36Neden öyle?
05:37Niye?
05:38Çünkü yarışmaya katıldınız.
05:40Belçika'da bayağı uzun yıllardır yaşıyormuşsunuz.
05:43Şimdi Türk yemekleriyle aranız ne kadar iyi?
05:46Çok değil.
05:47Çok değil.
05:48Menüyü valla merak ediyorum.
05:50Aslında eleştiriye çok açık bir menü.
05:52İnşallah yetiştirebilirim.
05:54Şöyle bir şey, cheesecake yapan çok yarışmacımız oldu.
05:57Beğenildi de ama biraz cheesecake riskli gibi geliyor.
06:01Çünkü niye?
06:02Onu biraz böyle de buzdolabında bayağı uzun saatler tutmak lazım ki.
06:06Evet.
06:06Daha böyle bir kıvamı gelsin.
06:08İlk herhalde onunla başlayacaksın.
06:10İlk onunla başlayacağım çünkü.
06:11Hemen atayım buzdolabına.
06:12Minimum 3 saat, 4 saat olması lazım.
06:143 saati de yani olmuyor ama.
06:16Bir gün beklese daha iyi olur.
06:173 saat yemek süresi desek, hani yarım saat sürse yapmanız, tabii ki ayarlamak lazım o zamanı.
06:24Ama bunları yapmak için ne yapmamız lazım?
06:27İlk önce alışveriş yapmanız lazım.
06:30Ben sizi markete göndereyim.
06:32Yarım saat içinde alışverişinizi yapın.
06:34Mutfakta buluşalım.
06:35Tamam mı?
06:36Kolay gelsin.
06:36Teşekkür ederim.
06:38Sizi de böyle alayım.
06:40Sizler nasılsınız, iyi misiniz?
06:41İyiyiz, teşekkür ederim.
06:42Siz nasılsınız?
06:43Sağ olun, biz de iyiyiz.
06:45Siz uzun yıllar Belçika'da.
06:47Hala orada mısınız peki?
06:49Yoksa gidip gelme gibi bir şey mi yapıyorsunuz?
06:52Ben temelli yerleştim Türkiye'ye.
06:54Ama arada sırada gidip geliyoruz.
06:56Anladım.
06:56Peki, duyduğum kadarıyla 3 sene önce yemek yapmaya başlamış Özlem Bey.
07:01Öyle mi?
07:01Bir rahatsızlığından dolayı herhalde.
07:04Nasıl yani keşfetti bu yemek yapayım?
07:07Demek güzel yemekler yapıyor ki yarışmaya katılmak istedi.
07:11Ya evet, güzel yemek yapıyor.
07:13Daha doğrusu o kekle başlamıştı.
07:15Çok güzel kek yapar.
07:16Yani o Hollanda'daki, Belçika'daki zamanlarımızda inanılmaz çok güzel kek yapıyordu.
07:21Biz bayılıyorduk onun kekini.
07:22Ondan sonra da kendi kendine geliştirdi.
07:25Yani ben seviyorum yemeklerini.
07:27Benim damak tadıma uygun.
07:28Güzel.
07:29Peki, 3 saatte yetiştirir mi bu kadar menüyü?
07:32İnşallah.
07:33Çok fazla heyecan yapmazsa yetiştirir gibi geliyor bana.
07:35Heyecan yapmazsa.
07:36İyi.
07:36Ya biraz sanki umut yok gibi.
07:383 saatte bu kadar nasıl yetişecek diye.
07:40Ya cheesecake bence sıkıntı olabilir.
07:42Hani dediğiniz gibi biraz beklemesi lazım falan ama lezzetinden hiç şüphem yok.
07:46Çok güzel yemek.
07:47Harika.
07:5030 dakikanız başladı.
07:51Şimdi mi?
07:52Evet.
07:53Marketi bile dolaşmadım.
07:54Şaşırırız mı?
07:55Hem de nasıl?
07:55Demek ki çilekli cheesecake ha?
07:57Çilekli cheesecake evet.
07:58Çok lezzetli olacak.
07:59Güzel yapabiliyor musunuz?
08:01Ya onu güzel yapıyorum evet.
08:03Çilekli cheesecake muhteşem oluyor.
08:06Hadi canım.
08:07Muhteşem.
08:08Çok lezzetli olacak.
08:09Bakalım bugün nasıl olacak?
08:10Bunu ne yapıyoruz burada biz?
08:12Poşete koysenize.
08:13Poşet bulalım o zaman.
08:14Bayağı paketlediniz yani.
08:15Hayır bunu nasıl?
08:17Çok zor ya.
08:18Evet başka ne alacaksınız?
08:20Soğan var.
08:21Soğanlar nerede?
08:22Ve sonunda kendi gününüz geldi çattı.
08:25Bugün neler olacak sizce?
08:27Bugün neler olacak?
08:28Bugün bir ya lezzetli yemekler yapacağım için herkes bayılacak yemeklerime.
08:35Hiç eleştirmeyecekler.
08:36Yorum almayacağım.
08:37Elini sağlık özlem bey diyecekler.
08:40Mana bitti mi?
08:40Nereye gidiyorsunuz?
08:41Mana bitti mi?
08:42Durmuyorum.
08:42Durmuyor.
08:43Kafamı karıştırdın.
08:44Dün Ceyda Hanım'ın masası nasıldı?
08:45Dün Ceyda Hanım'ın masası çok güzeldi aslında.
08:48Çok lezzetli yemekler yapmıştı.
08:49Ve ortalık biraz gergindi ya.
08:51Kimden dolayı gergindi?
08:53Orhan Bey, Ramya Hanım, Gizem Hanım.
08:57Aslında hepsinden dolayı.
08:59Bitti mi Mana?
09:00Mana bitti.
09:01Emin misiniz?
09:02Eminim.
09:03Bitti.
09:03O zaman şimdi ne alacaksınız?
09:04Valla liste karma karışık yapmışım bilmiyorum ya.
09:07Listenize bir bakabilir miyim?
09:09Tabi buyurun.
09:10Aa, İngilizce mi yazıyor?
09:12Evet.
09:12Okur musunuz?
09:13Okuyorum.
09:14Walnut, cheddar, peyti seyli, kastanya şampiyon, drink, knoflook, kipflay, krem çiz, art ve faneye kek mix.
09:23Hepsi var.
09:24O zaman yakın olan ne varsa alın hemen.
09:27Şu kahverengi alabilir miyim?
09:28Çaldır.
09:28O kahverengi dediğiniz çaldır ekmeği biliyor musunuz?
09:31Biliyorum.
09:32İyi bari.
09:33Hiçbir şey bilmiyorum zannediyorsun değil mi?
09:35Belçika'da yiyor musunuz çaldır ekmeğini?
09:37Belçika'da da yiyoruz bundan.
09:39Aa, tazeymiş çok güzel.
09:40Teşekkür ederim.
09:41Bugün nasıl bir ev sahibi olacaksınız?
09:43Güzel, neşeli, konuşkan, misafirperver.
09:47Ben misafirleri severim.
09:49Arkadaşlar da iyiler.
09:51İnşallah çok üzmezler beni yorumlarıyla.
09:53Dün sanki Ceyda Hanım'ı üzdüler biraz.
09:56Ceyda Hanım'ı biraz üzdüler evet.
09:58Ama sanki bilerek yaptılar gibi ya.
10:01Bilmiyorum ama.
10:01Ceyda Hanım'a neden bu kadar yüklendiler ki?
10:03Ceyda Hanım biraz sivri dilli dediler ya.
10:07Ondan olabilir mi?
10:08Gerçekten sivri dilli biri mi?
10:10Ya sivri dilli demeyelim de.
10:14Biraz hani konuşmasını biliyor.
10:19Savunmasını biliyor.
10:21Herkese de cevabı hazır.
10:23Ondan kaynaklanıyor bence.
10:24Hazır cevap olduğu için mi?
10:26Hazır cevap.
10:27Evet, aynen öyle.
10:28Hadi biraz da Onur Bey'e bakalım.
10:33Onur Bey, Özlem Beyler geçen hafta evde ailece yemekteyiz çekip yarışmışlar.
10:37Özlem Hanım durumdan şikayetçi.
10:39Bir sorun da anlatsın.
10:40Aa, siz bayağı yemekteyiz yaptınız.
10:42Tabii tabii, bayağı böyle yorumlar falan geldi.
10:44Ağır yorumlar geldi.
10:46Aa, peki bunları izleme şansım var mı benim?
10:48Var mı hala telefonunuzda kayıtlıysa?
10:51Kayıtlı.
10:51Belki Özlem bir izletir bana.
10:52Merak ediyorum çünkü.
10:54Niye biliyor musunuz bizleri izleyen birçok yarışmacı da kendi evlerinde bu yarışmayı yapıyorlarmış.
11:00Ailecek, aile arasında veya yakın dostlarıyla beraber.
11:04Onur Bey diyor, yani biri bir yazmış bir seyircimiz.
11:07Onur Bey diyor, hiç düşünmedik diyor böyle olacağını ama diyor, bak ha diyor yemeği sonunda herkes kavga etmeye başladı diyor.
11:14Bizde de aynı şey oldu.
11:15Bizde de aynı şey mi oldu?
11:16Evet.
11:17Ya kavga değil ama böyle yorumlar falan ağır olmaya başladı.
11:20Kimisi çok tozlu buldu, kimisi çok güzel buldu, kimisi şey yaptı.
11:23Ama genel olarak baktığımızda ortalama 6 bıçağı falan denk geldi.
11:27Tabii 9 kişilik yemek çok daha farklı oluyor.
11:30E tabii ki.
11:31Ama güzeldi ya, kötü değildi, yorumlar güzel.
11:34Ne güzel, iyi yapmışsınız.
11:36Peki, en son olarak şunu sormak istiyorum.
11:38Şimdi Özlem Bey, kendine has bir tavrı var.
11:41Beğendiğini beğendim diyor, beğenmediğini beğenmedim diyor.
11:45İlk defa tattığı şeyler var.
11:47Şunu söylüyor, ben daha önce yemediğim için böyle bir şey kıyaslayamıyorum diyor.
11:51Ama diyor, tadı tuzu iyi, benim için de gayet hoş dedi.
11:56Öyle yorumları var.
11:58Biri Özlem Bey'in yaptığı yemeği eleştirirse bugün, birileri daha doğrusu, tepkisi nasıl olur?
12:04Yani o sert, acımasız bir tarafını mı gösterir yoksa, hayır beğenmediyse yarışmacılar, gayet olumlu mu karşılar?
12:14Eleştiriye çok açık bir insandır.
12:16Zaten sinirli çok zor görürsünüz.
12:19Şekeri düşmediği sürece hiçbir zaman sinirli göremezsiniz.
12:21Evet, bir rahatsızlığı var, şeker hastalığı var.
12:23Onun dışında sinirli görme şansınız yok.
12:25Gerçekten şeker gibi bir insandır ve eleştiriye açıktır.
12:28Çok herkes her şeyi eleştirebilir onun gözünde.
12:30O kendi kafasında onun yorumunu tekrardan bir geçirir.
12:34Neden eleştirildiğimi düşünür.
12:35Öyle de bir insandır.
12:36Bir karşı tarafı eleştirirken de aynı şekilde.
12:39Ben bunu eleştireceğim ama hani karşı tarafa nasıl gider, nasıl anlaşılır, nasıl anlar insanlar yanlış anlamamaları için.
12:45Öyle şeyi yoktur yani.
12:46İstediği kadar insanlar onu eleştirebilir.
12:48O açık o konuda.
12:51Göreceğiz diyelim.
12:52İnşallah diyelim o zaman.
12:53O zaman birazdan zaten Özlem Bey gelir marketten.
12:56Ben sizi uğurlayayım.
12:58Memnun oldum.
12:59Ben de çok memnun oldum.
13:00Görüşmek üzere.
13:00Çok teşekkürler.
13:01Sağ olun.
13:07Eee haftanın finaline bir gün kaldı.
13:11Onur Bey size söylemek istemedi ama aslında Özlem Hanım'ın abisiyle ilgili çok büyük korkuları var.
13:16Nasıl yani?
13:17Bizi çok bekletti.
13:18Dört saatte yetiştiremedi dedi bana.
13:20Acaba yapabilecek mi dedi.
13:22Ooo.
13:23Hadi bakalım.
13:25Yarışmacımızda inanılmaz panik.
13:27Elim ayağıma dolaşacak benim diyor.
13:28Eyvah.
13:30Yani bunu göreceğiz artık.
13:32Şu anda bir şey söyleyemem ben.
13:35Hani iddialı yarışmacılar o mutfağa girip ben iki saatte yapıyorum.
13:40Bir saatte de kahve içeriz karşılıklı diyenleri de yetiştiremediklerini gördük.
13:45Ama gayet cool, sessiz, sakin.
13:47Üç saatte şahane bir menü yaratan yarışmacıları da gördük.
13:53Bunlar değişiyor.
13:54Bakalım izleyip görelim.
13:56Hadi gidelim mi?
13:57Hadi gel mutfağa gideyim benimle şekerim düşüyor.
14:02Dana, dana biftek altı parça.
14:04Lütfen hazırlayın.
14:05Ben birazdan dönüşte alayım onu.
14:07Başka bir isteğiniz var mı?
14:08Bir de tavuk alacağım.
14:09Yamiye Hanım sizce yarın neler yapacak?
14:11Yemek yapmayı biliyor mu?
14:13Sizce anlıyor mu yemekler?
14:14Kendine çok güveniyor.
14:16Kesinlikle hani iyi bir şeyler çıkartacağına inanıyorum, güveniyorum.
14:20Onu rakip olarak görüyorum zaten kendime.
14:23Bir tek onu mu rakip görüyorsunuz?
14:24Bir tek onu değil.
14:25Ceyda Hanım'ı da görüyorum.
14:26Benim kan şekerim düştü arkadaşlar.
14:28Aa bir şey mi yiyeceksiniz?
14:30Evet yiysem olur mu?
14:31Olur.
14:32Şundan bir parça attayım ben ağzıma.
14:34Burada bana ne lazımdı?
14:36Bisküvit lazım ama hangisinden?
14:38Bisküviyle ne yapacaksınız?
14:40Bisküviyle ne yapacaksınız?
14:42Cheesecake'imde kullanacağım.
14:43Son 12 dakika.
14:45Evet.
14:46Yok olamaz ya.
14:47Olur olur.
14:48Belçika'da horon tepiyorlar mı?
14:49Belçika'da horon mu?
14:50Evet.
14:51Çip tekiyorlardır herhalde.
14:53Belçika'da düğüne gittiniz mi hiç?
14:54Gittim.
14:55Peki orada horon oynadılar mı?
14:57Oynadılar.
14:57Siz oynadınız mı?
14:58Ben oynamadım bilmiyorum çünkü.
15:00Yalan söylüyorsun.
15:01Horon oynattı.
15:01Açmayın gelin buraya gelin.
15:03Aç.
15:07Aç.
15:08Arkadaşım hazır mı edelim?
15:09Bunlar çok sıkıştırıyor beni.
15:10Nasıl oynadığınızı göstersenize?
15:12Bu kadardı.
15:12Teşekkür ederim.
15:13Beni kırsak mısınız şimdi?
15:14Ya oynamayın beceremiyorum.
15:16Valla böyle bir şeyler yap.
15:16Tepinip tepinip duruyorlar.
15:17Arabayı bırakıp gösterin.
15:19Tepiniyorlar abi işte.
15:21Öyle mi oynuyorlar Belçika'da?
15:23Bilmediğim için oynayamıyorum ben.
15:25Son sorum.
15:25Orhan Bey iyi yemekler yaptı mı?
15:27Orhan Bey iyi yemekler yaptı.
15:28Yemeklerin de çok arkasında duruyor.
15:31Durdu da.
15:32Savundu da.
15:33Ama biraz fazla abartıyor.
15:35Yani ikinci gün, üçüncü gün tekrar aynı yemekler üzerinde tartışmanın bir halimi yok.
15:38Dün akşam masada tekrar yine bu börek konusu geçti.
15:41İyi ki elinde bir el açması yaptı.
15:43Peki bitti mi?
15:44Bitti.
15:45Hemen son kez bakın listenize.
15:47Son sekiz dakika.
15:48Ne oldu?
15:49Ne abin de peynirimi unuttum.
15:50Hadi koş koş koş koş koş.
15:52Pardon.
15:54Koş.
16:00Bulamadınız mı?
16:01Buldum.
16:01Koşun hadi kasaya.
16:02Geç kaldık geç kaldık geldik.
16:04Merhaba.
16:05Bir şey unutmadınız inşallah.
16:07İnşallah unutmadım.
16:08Biraz yorduk sizi galiba.
16:10Terlettiniz de ne yorması.
16:11Horbalasınız da malzemeleri.
16:12Vaktiniz geçiyor hadi.
16:13Siz niye yapmıyorsunuz bunları?
16:15Sizin yapmanız lazım çünkü kimse yardım edemez.
16:18Orada dururken hani bunları da şey yapabilirdin aslında biliyor musun?
16:21Kötüpleriniz sizden korkuyor.
16:23Neden sağ gösterip sol vuracağınızı düşünüyorlar?
16:25Benim oyun oynadığımı zannediyorlar tahmin ediyorlar onun için.
16:28Sizden beklentileri yüksek.
16:29Beklentileri çok yüksek evet.
16:31Siz neler bekliyorsunuz benden?
16:32Geçtirebilecek miyim?
16:33Yani bilemiyorum.
16:35Bitti mi?
16:35Alışverişimi bitirdim.
16:37Hadi evde görüşürüz.
16:44Birazcık yavan olmuş.
16:46Evde yemek var mı?
16:47Bir şey ısıtabilir misin diye önümüzde ısıtılıp gelen yemekler gibi yemekler yiyormuş.
16:51Cidden ters köşe yaptınız.
16:53Beni şaşırtmadın.
16:54Ben senden bekliyordum.
16:59Vallahi çiğ kalmış.
17:01Özellikle öyle bıraktım Damian Hanım.
17:03Özden abi kandı kandı.
17:05Bir süplaş tadı vardı pirinçte.
17:08Yani yetiştiremeseydiniz daha iyiymiş bence.
17:17Ya sanki şeyin bisküvün üstüne dondurma koymuşsun gibi.
17:20Tam bir hayal köprü hiç beğenmedim.
17:22Cheesecake çeşitleri çok değişik olabilir.
17:24Cheesecake 8 şiddetimdeki depremde kalmış.
17:28Enkaz altında.
17:32Az sonra.
17:42Yani yine elime tutuşturdun suyu.
17:44İç içti.
17:45Yemin ediyorum annem gibisin ha.
17:47Sana annem de izin verirdi.
17:49Artık sana anne diyeyim ben en iyisi.
17:50Bir anne olmadığım kalmıştı.
17:52Onu da olduk çok şükür.
17:53Anaç insansın ne yapacak.
17:55Şimdi ben şimdi ayıp olacak ama yarışmacının...
18:00Hah dedim tam buldum yani.
18:02Var da kalayım şişeden içmeyeyim.
18:04Eee Onur Bey neredeydiniz dün akşam anlatın.
18:06Konuşamadık içeride.
18:07Dün akşam eee feci bir film izledim.
18:11Yani korku, gerilim, kırık, karışık ve 2008 yılında çekilmiş film inanamadım.
18:18Dedim böyle bir filmi nasıl kaçırmışım ben diye.
18:21O yüzden bazen atlayabiliyoruz.
18:23Tabi 2008 yılında ben 16 yaşında olduğum için yaşım herhalde el vermiyordu o yaşlarda.
18:2916 yaşında mıydınız? Yok artık.
18:31Yani 10 sene önce şu an 26'yım.
18:34Tabi 16 yaşındaydım.
18:36Peki korkmadınız mı hiç?
18:40Limon mu var bunun içinde?
18:41Hayır hiçbir şey yok.
18:42Valla limon var.
18:43Limon mu sıktın bunun içine? Valla limonlu.
18:47Hoş geldiniz.
18:49Merhaba.
18:50Hoş bulduk.
18:51Nasılsınız efendim?
18:53Eee az bir şey almışsınız.
18:55Az mı?
18:56Az yani.
18:57O diğer yarışmacıları neler neler alıyor?
18:59Ay.
19:00Aaa çilek.
19:01En sevdiğim.
19:03Çilek.
19:04Bunları da şöyle bir çıkartalım.
19:06Her şeyi var.
19:07Bu mantarın rengi niye değişik?
19:08Kestane mantarı o.
19:10Ha kestane mantarı.
19:11Evet.
19:11Siz alıştık da beyaz mantarı.
19:13O yüzden şey geldi.
19:17Aaa.
19:19Asperges.
19:21As.
19:21O benim kuşkonmazım.
19:23Evet kuşkonmazım.
19:24Ne ne nasıl telaffuz nasıl ediliyor?
19:26Asperges.
19:27Vay.
19:28Bir şeyler öğretirsiniz bana bugün.
19:31Bir hallo değil.
19:32Hallo.
19:33Hallo.
19:33Hallo.
19:34Das ist ich.
19:36Almancayı karıştırmayın onu be.
19:37Hadi ne al.
19:39Bana öğretin bari.
19:42Güzel geçti mi market?
19:44Market çok telaşlı geçti ya.
19:46Yani bir rahat bırakmadılar ki.
19:47İnşallah bir şey unutmamışımdır.
19:49Bu açılma yok açılmamış.
19:51Tamam.
19:51Onur Bey marketli horon tepti Özlem Bey.
19:53Aa horon mu teptiniz?
19:54Aa yok.
19:55Yani horon tepmemi istediler ama ben horon bilmiyorum.
19:58Eee.
19:59Tepindim ama.
20:00Ay tepindim.
20:01Tepindim ama yine de.
20:02Tepindim ama yine de.
20:03Ne güzel.
20:04O zaman efendim ben sürenizi...
20:07...şimdi mi başlatıyorsunuz?
20:09Artık zamanı geldi.
20:10Hadi başlatayım mı?
20:133, 2, 1.
20:15Hadi bakalım efendim.
20:163 saatlik sevri beynimiz başladı.
20:18İlk tatilde başlayacağım dediniz.
20:20Ben şeylerimi alıyorum.
20:21Notlarımı alıyorum.
20:22Kop, kopyanızı.
20:22Kopyanızı aldım.
20:24Kopyanızı.
20:25Şurada dursunlar önümde.
20:26Siz geçen yarışma yapmışsınız evde.
20:28Çekmişsiniz de böyle kamerayı almışsınız.
20:31Bütün aileyi topladım.
20:33Bu da ben izlemek istiyorum.
20:35Valla.
20:35Videoya çektiler.
20:36Bütün yorumlara bak.
20:37Onlara şey yapabiliriz.
20:38İyi güzel.
20:39Siz zaten yemekteyiz de katıldınız daha önceden.
20:42Yemekteyiz de katıldım Belçika'da.
20:43Valla bana söyleyip izlemek istiyorum.
20:46Hani Flemenkçemde olduğu için anlarım çünkü.
20:49Tabi bugün de biraz öğreneceğiz.
20:50Bugün de öğreneceğiz.
20:51Ben çok çok iyi konuşuyorum.
20:53Tabi 16 yıl boyunca Flemenkçe çalıştım, öğrendim.
20:58Hello.
20:59Hello.
21:00How are you doing?
21:01How are you doing?
21:02Çince gibi söylediniz.
21:04Bir daha söyleyeyim.
21:05We're going on alexandran.
21:08Yeah.
21:08Burada yeah.
21:09That is what I'm doing.
21:11I'm not really going to cook.
21:13Sorry.
21:14We're going to listen to you.
21:16Yeah.
21:17Sadece bu.
21:18Valla Özlem Bey ya yerin dibine girecek, ya birinci olacak.
21:21Beklentim budur.
21:22Çünkü hakikaten çok kapalı bir kutu.
21:26Çok da sevdiğim bir insan.
21:28Yani iyi bir insan.
21:30Eğleneceğimizi düşünüyorum ben bugün.
21:32Çok açıkçası.
21:33Özlem Bey'den çok bir beklentim yok.
21:35Çünkü üç gündür masaya konulan her yemeğe ben bunu daha önce tatmadım.
21:40O yüzden kıyaslama yapamıyorum.
21:43Ama yine de tadı güzel.
21:45Ya da benim tarzım değil dediği için.
21:48Yani şu anda ne yapıp ne yapmadığını hiç kestiremiyorum açıkçası.
21:52Kendini şef gibi hissetmek istiyormuş Özlem Bey.
21:55Aynen.
21:55Güzel oldu.
21:56Nasıl? Yakıştı mı?
21:57Güzel oldu yakıştı.
21:58Böyle şey yapayım da arkadaşlardan şey yemeyeceğim.
22:02Cheesecake ile başlayacak mı?
22:03Cheesecake ile başlayacağım.
22:04Şu etleri sadece bir yağlayıp dolaba kaldırayım.
22:08Sonra cheesecake'ime başlayacağım.
22:10Orada biz de sizi tanıyalım.
22:12Özden Akgöğ.
22:15Akgöğ.
22:16Telavuzu çok zor.
22:17Ben bile telavuz edemiyorum bunu.
22:19Trabzon musunuz?
22:20Trabzon doğumluyum.
22:21Orada doğdunuz.
22:22Orada doğdum.
22:23Orada yaşadınız mı uzun yıllar?
22:2611 yaşıma kadar.
22:2711 yaş.
22:28Trabzon'daydım.
22:29Sonra yurt dışı.
22:3049 yaşındayım mısınız?
22:3249 yaşındayım.
22:33Dekoratör müsünüz?
22:34Evet.
22:3528 yıllık evlisiniz.
22:373 tane kızınız varmış.
22:39Şimdi kızlarınız kaç yaşında?
22:40Onu bir öğrenelim.
22:41Büyük kızım Defne 22 yaşında.
22:44Defne Selamlar 22 yaşında.
22:46Selin 20 yaşında.
22:49Selin 20 yaşında.
22:50Selin selam söylüyoruz 20 yaşında.
22:52Delfin de 12 yaşında.
22:55Delfin de 12 yaşında.
22:56Ve yemekteyiz programını hiç kaçırmaz.
22:58Ooo ne güzel.
22:59Teşekkür ederiz Delfin'ciğim.
23:00Seni de öpüyoruz.
23:01Ne güzel bir şey.
23:023 tane kız babasısınız.
23:04Evet.
23:04Şimdi efendim 36 yıldır yurt dışında yaşıyorsunuz.
23:08Ama sürekli İstanbul'a gidip geliyorsunuz.
23:10Evet.
23:11İş için.
23:11İş için.
23:12Burada aile şirketi.
23:14Orada da şirketim var benim.
23:16Uzak Doğu'da da tabii.
23:18Uzak Doğu'da da var.
23:19Evet.
23:19Nerede var Uzak Doğu'da?
23:21Çin Halk Cumhuriyeti ve Kore'de.
23:23Ooo.
23:24Orada da gidiyorsunuz.
23:25Oralara da gidiyorum.
23:26Sizin bu dekorasyon ne üzerine daha çok?
23:30Aslında mobilya dekorasyonu yani villa ve otel mobilyaları mimar arkadaşlar çiziyorlar.
23:39Bizim şirkette de üretim var.
23:42Ben de görselciyim.
23:44Yani son nihai renklendirmeyi yapıp pazarlamaya bile bakıyorum ben.
23:49Siz eşinizle Hollanda tanışmışsınız, evlenmişsiniz.
23:53Eşimle Hollanda'da tanıştım.
23:54Aslında tanışmıyor musunuz?
23:58Şöyle diyeyim ben size 11 yaşımda tanıdım ben eşimi.
24:01Aa siz 11 yaşındaydınız.
24:02Çünkü komşu kızımız.
24:04Ben oraya gittiğimde oradaydı zaten.
24:06Aa evet.
24:08Çocukluk aşkı aslında bir nevi.
24:09Çocukluk aşkı diyebiliriz aynen.
24:11Aa ne güzel.
24:14Birazcık yavan olmuş.
24:15Evde yemek var mı bir şey ısıtabilir misin diye önümüzde ısıtılıp gelen yemekler gibi yemekler yiyormuş.
24:21Cidden ters köşe yaptınız bize.
24:22Beni şaşırtmadın ben senden bekliyordum.
24:29Vallahi çiğ kalmış.
24:31Özellikle öyle bıraktım Lamiye Hanım ya.
24:32Özden abi kandı kandı.
24:35Bir süplaş tadı vardı pirinçte.
24:37Yani yetiştiremeseydiniz daha iyiymiş bence.
24:46Ya sanki şeyin bisküvün üstüne dondurma koymuşsun gibi.
24:50Tam bir hayal köpü hiç beğenmedim.
24:52Cheesecake çeşitleri çok değişik olabilir.
24:54Cheesecake 8 şiddetindeki depremde kalmış enkaz altında.
25:02Az sonra.
25:13Şimdi bu cheesecake için ne kadar koyduk?
25:18210 gram koydum ben.
25:20210 gram.
25:22Gramacı önemli.
25:23Ya cheesecake'in kekini hazırlıyorum şu anda.
25:28Güzel bir şey tabii.
25:29Cheesecake'in üzerine daha karışımı gelecek.
25:32Üzerine kaymağı gelecek.
25:33Bayağı bir uğraştıracak beni.
25:36Ama tabii zaman da geçiyor.
25:38Zamanı iyi kullanmak gerekiyor.
25:40Herhalde 4,5 saatin falan kaldı diye düşünüyorum.
25:42Tabii.
25:43Yok 4,5 değil 6,5 saatiniz kaldı.
25:452 saati ben veriyorum size.
25:47Gayet rahat yetiştiririz.
25:49Yetiştiririz.
25:49Biz gece yarısı da yemek yeriz.
25:51Hiç problem değil.
25:52Yaklaşık hemen hemen bir 20 dakikanız, 25 dakikanız geçti gibi.
25:59İçimden bir ses onu söylüyor.
26:01Onur Beyciğim 15 dakikası geçti.
26:03Geriye 2 saat 45 dakikası kaldı.
26:052 saat 45 dakikanız kaldı.
26:08Bak gitti akıp gidiyor.
26:10Nasıl geçitleyeceğiz bilmiyorum.
26:11Yemek yapma merakınız 3 yıl önce başlamış.
26:14Evet.
26:15Siz bir rahatsızlık geçirmişsiniz herhalde.
26:17Herhalde kendi beslenmenizi mi, kendiniz mi yapmak istediniz?
26:20Ya yok aslında öyle değil.
26:22Rahatsızlık sonucu tabii seyahatler, iş hayatım biraz 1-2 hafta evde kalmak zorunda kaldı.
26:30Onun için de böyle hem internet hem televizyonda yemek programlarını çok sardım.
26:34Yemeği çok sevdiğim için, değişik tatlar tatmak için, yemekler tattığım için merak sardım öyle.
26:40Birkaç çeşitle başladım.
26:42Yani, fırınımı ısıtmam lazım.
26:50Unuttuk.
26:51Hiç, hiç balik olmayın.
26:53Siz alışkın olmanız gerekiyor.
26:56Aa, şeyi merak ediyorum.
26:58Menüde ne hazırlamışsınız Belçika'daki yarışmada?
27:01Belçika'daki yarışmada menümde aperitif olarak, somon, grilde somon, çok küçük bir parça, avokado salsalı, yani avokado salsası gibi bir şey
27:14çok güzel oluyor.
27:15Yani müthişen bir tat veriyor.
27:19Cheesecake yaptınız herhalde?
27:21Cheesecake, yok cheesecake yapmadım.
27:22Ha, yapmadınız.
27:23Ne yaptım ben Belçika'da?
27:25Onlara değişik gelsin diye.
27:27Bu sefer Türkiye'den bir şey kullandım.
27:29Haa.
27:30Ispanaklı pasta.
27:31Kek yaptım, onu pasta haline döndürdüm, çevirdim.
27:34Ispanaklı pasta mı?
27:35Evet.
27:35O nasıl oluyor?
27:36Güzel mi?
27:37Yani çok güzel.
27:38Onur Bey şöyle anlatayım size.
27:39Hiçbir şekilde onun ıspanaklı kek olduğunu anlamıyorsunuz.
27:42Sanki fıstıklı kekmiş gibi hissediyorsunuz.
27:45Renk yeşil, fıstıklı gibi görünüyor.
27:47Ortasını kesip kremayı koyuyorum, üzerine de koyuyorum.
27:50Üzerine de onları tekrar yeşil yeşil.
27:52Haa.
27:54Onun sunumu tabii çok önemliydi.
27:55Belçika'da biraz sunuma çok özen veriyorlar.
28:09Cheesecake'imizin hamuru.
28:11Cheesecake?
28:11Ama keki.
28:12Hamuru nereden?
28:13Hamuru keki oldu.
28:15E ıspanak sevmiyormuşsunuz.
28:17Ispanaklı pasta yapmışsınız misafirlerini.
28:19Ispanak tadı kesinlikle alınmayan bir şeydi.
28:22Yani böyle ıspanakta da almıyorsunuz.
28:24Hiç almıyorsunuz.
28:25Sadece renk olarak yeşil bir şey çıkıyor ortaya.
28:29Batla da sevmiyormuşsunuz ıspanakta.
28:31Ya o tarz şeylerle hani böyle bir çok aram yok.
28:35Hani patlıcanı yerim ama dalım da çok güzel.
28:39Sağlıklı da bir sebze herhalde.
28:41Dalım da dursun aman yemeyeyim.
28:42Dalım da dursun yemeyeyim diyorsunuz.
28:44O da iyi.
28:44Benim yani hani ıspanakta sevmiyorum ama şey patlıcan kesinlikle yapmayacağım bir şeydir.
28:51Haa.
28:52Göreceğiz.
28:52Ama ıspanakta patlıcanı tabii çok seviliyorum.
28:55Yarın Lamia Hanım neler yapacak?
28:57Ay ben de çok merak ediyorum.
28:58Onu da ben benim üstünü gerçekten merak ediyorum.
29:00Çok merak ediyorum ben.
29:02Yani.
29:02Onur Bey bugün markette sadece Lamia ve Ceyda Hanım'ı kendime rakip görüyorum dedi Özen Bey.
29:08Diğerlerini rakip görmüyormuş.
29:10Öyle mi?
29:11Ya.
29:12Orhan Bey.
29:13Orhan Bey güzeldi.
29:15Yani Orhan Bey'in yemekleri de güzeldi ama Ceyda Hanım onu biraz geçti.
29:19Bir de şey dedi.
29:20Orhan Bey iyi ki bir el açması börek yapmış.
29:22Kaç gündür masada anlatı anlatı bitiremedi.
29:25Ooo.
29:26Kavgada söylenmez bu.
29:27Ama dün akşam da tekrar konusu geçti.
29:30Dönüyoruz dolaşıyoruz.
29:32O konuyu bir türlü şey yapamıyoruz.
29:34El açması.
29:34Evet yani.
29:35Kesinlikle Orhan Bey'e katılıyorum.
29:37Bir zaten emek var orada ama.
29:40Yedik.
29:41Değerlendirdik.
29:42Eleştirdik.
29:43Geçti diye düşünüyorum ben.
29:44Şimdi kekimiz bu kabaracak değil mi?
29:47Ümit ediyorum.
29:48İnşallah.
29:49İnşallah.
29:50Şey koydunuz mu?
29:51Kabartma tozu falan?
29:52Koymadım.
29:55Gerçekten mi?
29:56Tarife göre koyulmuyor.
29:57Hazır olması lazım.
29:59Haa.
30:00Doğru ondan.
30:01Yok kabarır, kabarır o zaman.
30:03Kabarır.
30:03Ay.
30:04Kabarttınız beni.
30:06Bu anlamadım ama oldu.
30:08Bir şey olmaz, bir şey olmaz.
30:09Kabarması bile ince yeriz.
30:11Zaten şu kadarcık yiyorum.
30:13Nişasta koymuş muydu Onur Bey?
30:15Hayır.
30:15Bir dakika bu hazırmış.
30:17Bu.
30:18Kek karışımı hazır.
30:19Tamam.
30:20Bakma şansın var.
30:21Tabii.
30:22Bulut.
30:23Bulut gibi hafif bir yumuşak.
30:24Bakın neler varmış içinde.
30:29Haa.
30:31Onun içinde toz şekeri, nişastası falan her şey olmuyor mu?
30:34İçindekiler şeker, buğday unu, buğday...
30:37Nişastası.
30:38Nişastası, toz, glikoz ne demekse.
30:41Glikoz şurubu.
30:43Digli seritlerinin laktik ve asitik asit esterleri.
30:47Yumurta akı tozu var.
30:49Aroma vericiler, kıvama aktırıcı var.
30:52E bu hazır bayağı, bayağı hazır yani.
30:55Bunu aldınız, çıktınız.
30:56Evet.
30:57Onu alacağına kek alsaydınız, uğraşmanıza gerek kalmazdı.
31:00Evet.
31:00Yok, olmaz.
31:01O sadece onun, yani cheesecake'in bir bölümü.
31:06Bir parçası, bir katı.
31:08Emin olun bunu da çok eleştirecekler.
31:09Benim menüm aslında eleştiriye çok açık, evet.
31:12Korkum da ondan.
31:14Ama lezzetli ve tatlı olacağına eminim.
31:19Bu ne demek şey?
31:20Bu tatlı krema.
31:23Sweet creamy.
31:24Evet.
31:26Yoğunlaştırılmış süt oldu.
31:29Yoğunlaştırılmış, çırpılmış krema.
31:32Vay be, neler çıktı değil mi artık her şeyin?
31:35Hani krema da yetmiyor artık.
31:36Çırpılmış krema da çıktı.
31:38Yani bugün Özlem Bey ya bize ters köşe yapacak, ya çok sinirli bir ev sahibi olacak.
31:45Hani şekeri falan var, düşebilir, bilmiyorum.
31:48Ya çok sinirli olacak ya da gerçekten çok sakin bir şekilde karşılayacak.
31:53Yemeklerini çok merak ediyorum.
31:55Yani cheesecake aslında hani bilmiyorum yurt dışında hangi saatlerde, ne zaman yiyorlar çok bir fikrim yok.
32:01Ama Türkiye'de genellikle hani böyle gün ortasında, işte kahve yanında, bir beş çayında.
32:06Bir de çileğin mevsimi de değil.
32:09Kaldı ki yazın bile artık çileklerde çok hani tat yok.
32:12Kışın çilekli cheesecake yapmak bilmiyorum büyük bir risk bana göre.
32:16Hayatı sever misiniz?
32:18Hayatı çok seviyorum.
32:19Negatif düşünmez misiniz?
32:21Sert biri olmaması zaman zaman iş hayatını zorlaştırmış.
32:27Ya çok sıkıntı çekiyorum biliyor musunuz?
32:30Hani bazen iş hayatında biraz daha sertlik, biraz daha ciddilik gerekiyor.
32:35Ama bu ciddiyet de bende yok.
32:37Çok sıkıntı.
32:39Niye?
32:39Tabii ki.
32:40Ama güzel bir şey demek ki yani.
32:43O yüzden az stresli olursunuz gibi geliyor bana.
32:46Ben mesela iş hayatında çok şey, kafama çok takarım.
32:50Yani işle ilgili.
32:52O yüzden bazen böyle, ya tabii kişilik meselesi bu biraz.
32:58Şimdi siz öyle söylüyorsunuz ama evet biraz da sert olmak lazım gibi geliyor bana.
33:03Veya işimi ciddiye alırım.
33:06Hani o ayrı bir şey.
33:08Ama en önemli şey işi sevmek.
33:10Sevdikten sonra işinizi hiç bir problem bence yok.
33:14Ha işimi çok seviyorum.
33:15Çok da eğleniyorum.
33:16Yani güzel, diyorum ya küçük şeylerde mutlu olabilen bir insanım ben.
33:21Hani iş konusunda seyahatleri, müşteri ilişkileri.
33:29Müşterimlerimle beraber çok yakınım mesela.
33:31Çok severim diyaloğum.
33:34Rahatım o konuda.
33:35Güzel bir şey.
33:36Fazla stres de yok.
33:37Sadece mutfakta var stres.
33:39Bu mutfak işi bana göre değil galiba ya.
33:42Bunun sebebi 3 yıl önce mutfağa girdiğiniz için olabilir mi acaba?
33:45Evet, biraz geç kalmış sayılır.
33:47Ama hoşuma gidiyor.
33:48Hani yemek yemesini seviyorum.
33:52Bir şeyler yapmayı seviyorum.
33:54Tatlıları karıştırmayı seviyorum.
33:56Zevk alıyorum ya.
33:58Biraz stres oluyor tabii kesinlikle ama yapacak bir şey yok.
34:02Doğru.
34:02Ona da katlanacağız.
34:03Bu ne peyniriydi şey?
34:05Parmesan.
34:06Parmesan peyniri.
34:0718 ay olgunlaştırılmış.
34:11O çok da ağır bir tadı vardı.
34:14Evet.
34:14Ama lezzetli.
34:15Lezzetlidir ama şey.
34:18Ama o ha yarım yağlı ama.
34:20Şunu da vereyim size.
34:22Fesleğen.
34:23Bu arada bir kelime daha öğrenseniz siz.
34:25Lan önce.
34:25Öğretin bana.
34:27Ne öğrenmek istiyorsunuz?
34:29Şöyle bir şey söyleyelim.
34:31Beni çok sevdiğini söylesin Onur Bey'e.
34:35Sizi seviyorum.
34:36İk hau fanyal.
34:37İk hau fanyal.
34:38İk hau fanyal.
34:40Aynen.
34:40Niye yağısı var sonunda?
34:42Yav.
34:43Yav.
34:44Yav.
34:44Bir daha söyleyin.
34:45İk.
34:45Miyav gibi bir şey.
34:46Yav.
34:46Miyav.
34:47Miyav.
34:47Bir daha söyleyin.
34:49İk.
34:49İk.
34:50İk.
34:51İk.
34:52İk.
34:53Hav.
34:53İk.
34:54Hav.
34:55Hav.
34:55Hav.
34:55Hav.
34:56Hav.
34:56Hav.
34:56Hav.
34:57Hav.
34:59Hav.
35:03Sizi seviyorum dedim yani şeyden Belçika'da, Hollanda'da bizi izleyenlere söyledim.
35:08Niye Türkçürün sizde niye Türkçürün sizi çok seviyorum.
35:13Hav.
35:13Üstüme alındım ben de.
35:14Beni seviyorsunuz zannettim.
35:15Ben senin neyini seveyim Allah aşkına ya.
35:18İk.
35:19Sevgi ağırsızı git işin sevsin evde seni.
35:22Aleyk.
35:22Git kendi kendine sevdiğim de.
35:24Odaya kapan git kendini sev.
35:26Yemek programındayız.
35:27Beyefendi biraz yemek konuşalım.
35:29Lütfen.
35:30Dönüyorum efendim size.
35:31Eee çilekleri ne yaptık bir şey.
35:34Çilekleri bir blenderdan geçireceğim bulabilirsem.
35:38Ha o sosu elde edeceksiniz.
35:40Evet üzerindeki sos önemli.
35:42Ah so.
35:43Ha o da Almanca'yı değil mi?
35:44O da Almanca'yı.
35:45Almanca'ya daha mı yakınsınız siz?
35:47Evet.
35:47Onda da 18 yılımı verdim.
35:50Yani o zaman Flemingce'yi bırakıp Almanca.
35:53Çok konuşmuyorum evde.
35:55Genelde yalnız kalbını konuşurum.
35:58Flemingce'yi.
35:59Ha Almanca'da da çok başarılı.
36:01Yalnız kaldınız da kendi kendinize.
36:03Ha işte.
36:04Allah aşkına bir cümle söylesenize ne olur.
36:06Almanca mı?
36:07Evet.
36:08Eee.
36:10Uyduruyorsunuz şu anda.
36:11Yo uydurmadı.
36:13Duydurmak uydurmadı.
36:14Şimdi sen valla bilmediğin için anlamazsın sen.
36:17Ne dediniz peki?
36:18Sen kedi ol ben de fare olayım dedim.
36:20Ama doğrusunu söyledim değil mi?
36:22Evet evet doğru söyledim.
36:23Yaa.
36:23Lanca böyle cümleler öğrenirsiniz zaten.
36:26Halbuki güzel sözler öğrenseniz daha iyi olmaz mı?
36:28İhli bedih.
36:29İkhafın yav.
36:30İkhafım yav.
36:32Bak hemen şey yaptım.
36:35Fransızca'da el eee.
36:37Dur bakayım.
36:39El di lo fran.
36:43Yok.
36:44Fransızcam yok.
36:45Çok isterdim biliyor musunuz?
36:46Şöyle her dili bileyim öğreneyim diye de.
36:49Aa ben biraz Çince biliyorum biliyor musunuz?
36:51Aa Çince öğretin bari.
36:54Koleviççi var.
36:55Neydi?
36:55O Japonca mıydı?
36:56Waini.
36:57Waini.
36:58Ne demek o?
36:59Seni seviyorum.
37:00Waini.
37:01Waini.
37:02Ben o yüzden Çinliler sevmiyor birbirini herhalde.
37:04Söylüyorsa bir Waini.
37:06Çinliler kavga ediyormuş gibi konuşuyorlar aralarında.
37:09Waini.
37:10Waini diye bir şey.
37:11Waini.
37:12Waini.
37:14Adamlar o yüzden mi uzun yaşıyorlar?
37:16Ne yapıyorlar böyle?
37:17Baya uzun ömürleri var.
37:19En genç Çinli 120 yaşında.
37:23Yok yani.
37:24Çinliler mi uzuyordu?
37:25Japonların mı ömrünü uz...
37:27Japonların daha uzundur diye düşünüyorum.
37:29Daha mı uzun yaşıyor?
37:29Onur Bey yemekleyici Çin'de çektiğimizi düşünsenize.
37:32Vali eline sağlık deseler böyle uçan tekmeyle herhalde dalarlar.
37:37Ama Çin'deki yemek kültürü de çok garip ya.
37:41Çin yemeğini severim.
37:43Yani Çin yemeğini şey böyle o noodle'lar, soya sosu.
37:48Ne oldu?
37:49Yere niye baktınız?
37:50Bir şeyler atlıyor yere.
37:52Haa.
37:52Şeyden suyundan.
37:53Siz orada hiç diyet yapmazdınız biliyorsunuz değil mi?
37:56Hela da yapmazdım.
37:56Bu ne?
37:57Şu ne demekten yemek yiyemezdiniz.
37:59O Çinlilerin bir çorbası var ya böyle ekşiyle acılı.
38:02Evet başarılı.
38:03Mesela bir yarışmacıyı yapsın.
38:04Çin çorbası yaptım diye.
38:06Kesin sıfır puan verirler.
38:08Damak tadıma asla uymuyor.
38:10Çünkü Çin nereye aklımıza geldi falan diye.
38:15Onur Bey bir şey merak ettim.
38:16Siz bunu bilirsiniz.
38:17Ben yıllardır öğrenemedim de damak tadı ne demek?
38:20Bir değerlendirme kriteri olabilir mi sizce?
38:22Bize katılan yarışmacılarımızın damakları çok hassas.
38:26Çok değerli oluyor.
38:28O yüzden damak tadıma uygun değil diyorlar.
38:32Anlamıyorum.
38:33Benim damağım var ama yani beğeniyorum ben.
38:37Beğenmediğiniz şeyler de oluyor mu Onur Bey?
38:39Oluyor yani.
38:40Beğenmediğim her türlü yemeği yerim ama
38:42yarışmacı eğer iyi yapamadıysa o yemeği.
38:45Ha kesinlikle.
38:46Hani atınca lapadır, bimlenmedir.
38:49Tuz da muza çok, evet tuz da değiştiriyor yemeğin tadını şimdi.
38:51Hani yalan söylemeyeyim ama
38:54tuzu azsa konulabilir tuz.
38:57Onda bir şey yok.
38:58Ama fazla olmasın.
38:59El ayarı kaçmasın.
39:00Çünkü yemek yiyoruz.
39:03Dün mesela kremalı mantar çorbası içtik.
39:05Hani şimdi dünü hatırlıyorum diye söylüyorum.
39:08Şimdi kremalı mantar nedir?
39:10Hani tamam krema da var, mantar da var.
39:13Ben mantarın tadını almak istedim ama
39:15yani
39:17dün değil de
39:18Önceki gün
39:19Salı günü şeyin
39:20Gizem Hanım'ın
39:24alamadım mantar.
39:26Yoktu ki mantar tadı.
39:27Mantar yoktu çorbanın içerisinde.
39:28Mantar yoktu.
39:29O blenderdan
39:29biz konuşmuştuk hatta.
39:31Hatırlarsınız ben uyarmıştım.
39:33Sana uyarmıştın ama dinlemedi yarışmacımız.
39:36Biraz daha tane tane bıraksaydı belki gelecekti ama
39:39süt kokusu çok geldi.
39:40Krema kokusu yani.
39:42O da mantar çorbası olmuyor benim gözümde.
39:45Evet sütlü bir şey içtik.
39:46Evet.
39:46Bana önerilebileceğiniz bir şeyler var mı?
39:48Menümü gördünüz.
39:51Valla ben ne özlediğim.
39:52Sizin fikirlerinize açıyorum şu anda.
39:54Şimdi kuşkonmaz çorbası yapacaksınız.
39:57Kuşkonmaz çorbası evet.
39:58Ben daha önce içtim kuşkonmaz çorbasını ki kuşkonmaz da çok lezzetli bir şey bence.
40:03Çok da sevdiğim bir şey.
40:04Kesinlikle.
40:05Ama hani restoranda içtiğim için şimdi o şeflerin, aççıların yaptığı şey çok farklı bir şey.
40:11Emin olun benimki daha lezzetli olacak.
40:14Diyorsunuz.
40:15Bu yarışmada bir ilk olacak zaten kuşkonmaz çorbası.
40:17Evet kuşkonmaz çorbası bir ilk olacak.
40:19Onu soracaktım.
40:20Yapan olmadı mı şimdiye kadar?
40:21Yok.
40:22Yani kuşkonmaz böyle yanında, anayemenin yanında garnitür olarak servis edildi ama çorbası yapılmadı.
40:30Siz nasıl yapıyorsunuz?
40:31Gördüğünüz gibi kuşkonmaz orada.
40:33Çok lezzetli bir sebze.
40:35Baharatlarla onu güzel bir kıvama getirip sunacağım.
40:39Krema falan olmayacak içinde.
40:42Biraz olacak.
40:43Olacak.
40:44Kremalı kremalı çorbası.
40:45Kremalı kuşkonmaz çorbası.
40:47Tamam güzel.
40:48Benim için hava hoş.
40:50Böyle tadı güzel olsun.
40:52Ben çok seviyorum.
40:52Çok lezzetli.
40:53Çok böyle yani şey yapan, tat veren bir korma.
40:57Harika.
40:57Güzel.
40:59Başka ne yapıyordunuz?
41:01Sarman var.
41:03Onu da bir şeyler önerebilirsiniz.
41:05Sarmanın içerisinde işte cevizim, maydanozum, soğanın, çelik peynirim.
41:13Size bir şey söyleyeyim mi?
41:14Şimdiye kadar yemekteyiz de dana, böyle sarma yapıldı.
41:17Fakat hep olumsuz yorumlar alındı.
41:19Neden?
41:22Bilmiyorum.
41:22Ya yarışmacılar çok iyi yapamadığı için öyle.
41:25Becelememişlerdir.
41:26Belki de.
41:27Belki de sizin yaptığınız bir ilk olur.
41:29Parmaklarımızı yeriz belki de.
41:30Ben üzerine mantarlı bir sos yapacağım.
41:35Bu arada yarışmacımızın 45 dakikası geçti.
41:38Ve şimdiye kadar sadece kekini ve çileklerini hallettim.
41:40Kek de yok ya.
41:42Ay ben ne yapacağım.
41:43Kek de hazırdı zaten.
41:44Şişiyor mu, kabarıyor mu?
41:45Kabarıyor, kabarıyor.
41:46İyi bari aman.
41:47Çok iyi.
41:48Çok şükür.
41:49Şimdi, o ne?
41:50Gözlük kullanıyorum artık.
41:51Ee, yaş geldi.
41:5348'den sonra başladı.
41:54E tabi.
41:55Okuyamıyorum.
41:56Benim de yakında başlar artık gözlerim.
41:58Şöyle.
41:58Yok canım.
42:00Daha.
42:00Dur bakayım.
42:02Göremiyorum.
42:03Bir gözlüğümü alayım falan diye.
42:04Yok artık.
42:05Bir gözlüğünüz eksikti Onur Bey.
42:07Sizi hiç gözlüklü düşünemiyorum.
42:09Yok ben normal takıyorum.
42:10Evimde var.
42:11Bir gün gözlükle sunayım programı.
42:12Clark Kent gibi olursunuz siz.
42:14Süpermen'in gazeteci hali.
42:15Clark Kent.
42:17Süpermen.
42:18Uçamam da valla.
42:19Tembelliğimden.
42:20O pelerinin falan boğazıma dolanır.
42:23Bacağıma dolanır falan.
42:25Tam havalanacakken yine düşerim.
42:27Deneyelim mi bugün?
42:28Şok değil.
42:29Üçüncü kattayız.
42:29Deneyelim.
42:31Ön, sen çıkalım pencereye.
42:33Pelerinlerimizle.
42:34Sen direkt yerdesin zaten kilo ağırlığından.
42:36Daha önce akşam yemeğinden sonra tatlı olarak cheesecake hiç yemedim.
42:42Cheesecake daha çok beş çayında ya da kahve yanında tercih ettiğimiz bir tatlı türü.
42:48Çok risk yani sunumunun kıvamının çok iyi olması gerekir ki benden geçerli bir puan alsın.
42:57Özlem Bey.
42:57Şimdi bir şey söyleyeceğim moralinizi bozmayayım.
43:00Deminden dedim ama neredeyse bir saate yaklaşıyor.
43:05İki saat süreniz kaldı.
43:06Oldu mu o kadar?
43:07Daha çorbanız var.
43:08Ana yemeğiniz var.
43:10Pilavınız var.
43:11Evet.
43:11Salatanız var.
43:12Hepsi var.
43:13Ara sıcağınız var.
43:15Evet cheesecake uzun süren bir şey ama.
43:19Cheesecake'im tamam.
43:20Allah kolaylık versin diye.
43:21Teşekkür ederim.
43:22Ben sizi bırakıyorum.
43:24Suyumu da alayım.
43:25Bugün az içtiniz ama.
43:26İçmedim bugün ya.
43:27Çok konuşmakta.
43:28Neyse ben karavana gidiyorum.
43:29Kahve içerim.
43:30O asnada siz de su içersiniz.
43:32Ben karavana gitmiyorum.
43:33Burada yakında bir arkadaşım var.
43:34Bir ona uğrayacağım bir saat.
43:35Birlikte gidelim mi?
43:36Olur gel.
43:37Ne olur oraya da gel.
43:38Beni hiç yalnız bırakma.
43:40Ay Allah'ım yarabbim ya.
43:42Ben gidiyorum.
43:43Ben de çorbaya başlıyorum.
43:44Oldu hadi.
43:45Görüşmek üzere.
43:46Kuşkombas çorbası.
43:48Yani kuşkombas hiç içmedim.
43:50Ben de yemedim de.
43:51Doğruya doğru.
43:51Yarışmacımız diş hastasından arındırmak için suda beklettiği pirinçlerini şöyle bir karıştırıyor.
43:56Hemen ardından fırından çıkardığı keke.
43:58Ahşap bal kaşığıyla delikler açtıktan sonra hazırladığı çilekli sosu döküyor.
44:06Çilekli cheesecake.
44:08Cheesecake'e bayılırım ben de yaparım.
44:10Ama listidir.
44:12Çünkü cheesecake'in beklemesi lazım.
44:14Yani 3 saatim bilmiyorum.
44:16Hatta bu yarışmada denenmişti galiba bir kere.
44:18Olmadı.
44:19Cheesecake'in bir gün önceden bence beklemesi gerekiyor dolapta.
44:22Dinlenmesi gereken bir tatlı.
44:23Çorbası için kuşkombasları yan yana dizip özenle küçük parçalar halinde kesiyor.
44:31Çorba kuşkombas çorbası.
44:33Valla çorbaya bir kuş kondurmadığımız kalmıştı.
44:36Onu da konduracağız galiba.
44:39Bunu genelde ben garnitür olarak biliyorum.
44:41Hani işte ne bileyim et yemeklerinin yanında sebze olarak hani garnitür olarak verildiğini biliyorum.
44:46Çorbasını hiç içmedim.
44:47Ve mikserden geçirdiği kremalı karışımı cheesecake'in en üstüne yayıp buzdolabına kaldırıyor.
44:57Çileğin mevsimi değil zaten.
45:00Ve cheesecake bir gece evvelinden hani bekletildiğinde daha iyi olabilecek bir tatlı.
45:05Onun dışında orijinalinde hani yani orijinalindeki peyniri bulamazsa onu genelde zaten biz de labneyle yapıyoruz ama içerisinde hani yumurta falan
45:14oluyor, ekşi krema oluyor diyebiliyorum.
45:16Bu arada ocaktaki çorbasına baharat ilave etmeyi de unutmuyor.
45:19Lumpia yani Vietnam böreğinin iç malzemesini hazırlamaya başlayan Özlem Bey, sarımsakları doğradıktan sonra kapya biberleri doğruyor.
45:27Bu kadar da kalmıyor.
45:28Taze soğanları da doğruyor.
45:30Hatta havuç, tavuk, ekmek maşallah eline ne geçerse doğruyor.
45:41Lumpia zannedersem Çin böreği ya da avcı böreği mi? İkisinden biri.
45:46Çin böreği. Börek tarzı bir şey. Çin böreği zaten.
45:50Nedense Çin böreği yazmamış. Herhalde bizi biraz merak ettirmek istemiş. Merakta bırakmak istemiş kendisi.
46:07Neyse ki doğrama işi bitiyor ve hazırladığım malzemeleri sırayla tavaya koyup pişirmeye başlıyor.
46:22Sıra geliyor dana biftek sarmanın sosunu hazırlamaya.
46:25Ceviz, maydanoz ve çedar peynirini bir kapta blenderdan geçirip ezdikten sonra bifteklerin içine sürüyor, rulo şeklinde sarıyor.
46:39Yani biftek güzel olur ama kuruyabilir bekleyince. Kuruma riski var.
46:45Sarma demiş. Acaba içine ne koyacak?
46:47Hani çok şey olmuş. Ucu açık kalmış bence. İçinde ne var?
47:07Ana yemek dana biftek sarma. Güzel bir seçim. Acaba içine ne koyacak? Onu bilmiyorum.
47:13Eğer çok karışık şeyler koyarsa yine dün akşamki masadaki gibi ana yemeğimde çok karışık bir tabak görmek istemiyorum.
47:29Sen eksik kal her şeyden. Şurada böyle bak yeşillik var. Ne güzel bak şurada iki komşu falan bulurum. Kendim arkadaş
47:37bulurum. Niye peşimdesin sürekli?
47:41Komşu gel çaya gel.
47:44Artık iyice şeyden.
47:45Hangi komşuya bağırıyorsunuz? Haber göndereyim de gelsinler.
47:48Öyle yaparlar ya komşulukta.
47:50Hadi gel gel bana. Çayı koydum çayı. Gel bana diye.
47:54Benim karşı komşum geçen gün. Bak altı aydır aynı evdeyim.
47:59Şey çıkardım. Kapının önüne çöp çıkardım.
48:02Orada denk geldik. Hiç karşılaşmadık. Böyle oldum.
48:05İyi akşam. Ah sizsiniz falan. Ben böyle korktum. Buyurun dedim. Hani aa dedi falan böyle. Dedim merhaba. Nasılsınız falan.
48:16Yeni mi taşındınız dedi. Hanımefendi ben altı aydır buradayım dedim. Şimdi gördüm dedi. Ben de sizi ilk defa. O kadar
48:22ilgiliyiz. Artık hiç kalmadı komşuluk valla.
48:25Ben size hep diyorum. Benim taraf ateşinin. Ne güzel birbirimize gelir gideriz. Akşamları tavla oynarız.
48:31Ne güzel. Biz seninle komşu olsak var ya. Sürekli polisi ararım. Bu adam çok ses çıkarıyor diye. Sürekli şikayet ederim
48:39ben seni. Artık şu adamın gagasını çenesini kapatın diye.
48:43Özlem Bey yetiştiremeyecek değil mi?
48:44Bilmiyorum. İnşallah yetiştir. Aa deniz görünüyormuş buradan.
48:48Ankara'dan İstanbul'a gelmiş. Ankaralılar gibi yaptınız.
48:51Temizlik mi yapsam acaba?
48:52Aa koyun onun yerini. Ne yapıyorsunuz öyle?
48:54Valla yapayım böyle. İçimden gel. Elimde yapamadım da iki gündür bana burada yapayım.
48:59Sinirlenip onunla bana vurmaya kalkarsınız bile.
49:02Şöyle kovalıyor değil mi arkandan? Artık iyice yemek programı konseptinden çıktı.
49:06Bırakın onu.
49:07Bir gün hepimiz doğallıktan öleceğiz yemin ediyorum. Dur.
49:10Hadi içeri girin artık. Üşüteceksiniz.
49:16Nasıl gidiyor Özlem Bey?
49:18İyi gidiyor. Dinemeyeceğim. Yetiştiremeyeceğim gibi bir telaşım var.
49:23Yetiştirirsiniz bence. Daha 40 dakikanız var.
49:2540 dakikamım var. 40 dakikada yetişir gibi görünüyor ya.
49:28Etin ne kadar pişmesi gerekiyor?
49:30Etin fazla pişmeyecek. Yani ben eti biliyorsunuz biraz canlı seviyorum. İnşallah arkadaşlar da ince olduğu için böyle bir 3 dakika
49:385 dakika.
49:38Sonra kanlı kanlı demesinler.
49:40Evet. O risk de var.
49:42Neyse ben onu fırına atacağım ama. Sıcak dursun diye.
49:45Nasıl yapacaksınız büfteyi anlatsanıza.
49:47Bunu ilk önce kızartıyorum. Çok kısa. Yani çok pişmeyecek halde. Bir 4 dakika 5 dakika. Sonra da tavadan alıp tavaya
50:00şey kestane mantarlarımı yerleştiriyorum. Sosu yapıyorum yani.
50:06Ondan sonra da fırına sürüyorum bunu.
50:08Şimdiye kadar neler yaptınız? Neler kaldı?
50:09Tatlım bitti. Soğumaya verdim. Böreklerimin yani Vietnam böreğimin iç harcı hazır. Sadece sarıp kızartmam kaldı. Pilavımı başlayamadım.
50:22Diyelim ki yetiştiremediniz. Neyi gözden çıkarıp yapmazsınız?
50:25Galiba salata gözden çıkıyor.
50:26Yetiştiremezseniz masada kıyamet kopar.
50:29Doğru diyorsunuz.
50:29En çok kimden korkuyorsunuz?
50:31En çok Ceyda Hanım ve Orhan Bey'den korkuyorum bu akşam.
50:34Özden Bey'in ben yetiştiremeyeceğini düşünüyorum. Hani menüsünü henüz görmedim ama böyle onun bir şey hali var.
50:41Sanki kalırmış gibi geliyor bana. Tutulurmuş gibi geliyor birden kamera karşısında.
50:47Bir ya da iki tane yemeğini yetiştiremez gibi geliyor.
50:50Nedense öyle bir izlenim yarattı bende Özden Bey.
51:02Yemeğe bıraktık. Oyun oynuyoruz artık.
51:08Aman yetişmezse yetişmesin değil mi ya?
51:10İsterse yetişsin. İsterse yetişmesin.
51:14Eğlencemize bakalım biz.
51:18Önemli olan da eğlenmemiz.
51:21Üç saatte Özden Bey yemekleri yetiştirebilir ama nasıl yetiştirebilir?
51:26Kendi hızlı, aktif ve üstün körü yaparsa yetiştirir.
51:34Ama bizim beklentimiz karşılığında güzel bir şey çıkartmak istiyorsa yetiştiremez.
51:41Ya eğlenelim deriz.
51:42Hazır mı?
51:56Yanıyor mu onlar?
51:57Ne yanıyor?
51:58Tavadakiler.
51:58Yok yok yanmıyor. O tam istediğim gibi oluyor şu anda.
52:0730 dakikanız kaldı.
52:0930 dakikan mı kaldı?
52:10Yanıyor yanıyor yanıyor.
52:11Yanıyor. Eyvah.
52:13Eyvah.
52:14Çok mu açtınız altını?
52:15Evet.
52:16Hadi hadi onları da alın hemen.
52:25Yanışmacımız ocaktaki mantarlarına krema da ilave ediyor ve kıvama gelene kadar pişirdikten sonra bifteklerinin üzerine döküyor.
52:33Yani dana biftek sarmak güzel olursa yerim. İçine onun bir şeyler koyuyorlar, sarıyorlar, bağlıyorlar.
52:38Dana ama gerçi şeydir. Biraz zor pişer. Bilmiyorum nasıl yapacak.
52:44Tavadaki çarçı kara şeklinde kestiği yufkalara koyup rulo halinde sarıyor ve böreklerini pişmeye hazır hale getiriyor.
53:08Lumpia'yı elinde açabileceğini zannetmiyorum.
53:11Zaten onun bir yufkası vardır, ince bir yufkası.
53:14Onu da bulamayacağı için baklavalık yufkayla yapması gerekir.
53:18Hazır yufkayla olmaz.
53:20İnşallah hazır hüfkayla yapmaz.
53:21Kıvam çok önemli. Çıtır çıtır gelecek mi karşımıza, yağ mı çekmiş olacak.
53:26Ne sıra geliyor pilava.
53:28Tencereye biraz ter şehriye döktükten sonra sudan geçirdiği pirinçleri de ilave ediyor.
53:34Ben ondan makarna bekliyordum.
53:36Pirinç pilavını yapar mı bilmiyorum.
53:38Gerçi bu yemekleri yetiştirir mi, yetiştirmez mi onu da bilmiyorum.
53:41Pirinç pilavının tabii ki de her zamanki gibi işte tereyağı oranına, tane tane olmuş mu olmamış mı,
53:47benim lapam olmuş, bunu göz önünde bulunduracağız.
53:50Dana biftek sarmada inşallah çok kuru olmaz.
53:53Çünkü bu da hani riskli bir şey.
53:56Vakit kaybetmeden salata hazırlamaya geçen yarışmacımız, yıkadığı yeşilliği hızlıca doğrayıp üzerine peynir rendeliyor.
54:05Sezar salatada tavuk göğüsü olması gerekiyor kızarmış.
54:10Peynir ve mevsim yeşillikleri ve sos önemli bunda.
54:17Sezar salatası soslarıyla çok önemli bir salata.
54:21Salata Sezar salatası, bu da muhtemelen hani tavuklu falan bir salata olacak.
54:27Ren tavuklu Sezar salatası gibi bir salata olacak, soslu.
54:29Bildiğim kadarıyla renç, sos ve hardal oluyor.
54:34Bakalım bunları yapacak mı, ayarını iyi tutturabilecek mi?
54:4410, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, çıkıyoruz!
55:00Bitirdim, çıkıyorum, üstümü giymeye gidiyorum.
55:03Yemeklerini son ananda tamamlayan Özlem Bey, mutfaktan ayrılıyor.
55:13Birazcık yavan olmuş.
55:14Evde yemek var mı, bir şey ısıtabilir misin diye önümüzde ısıtılıp gelen yemekler gibi yemekler yiyor.
55:20Cidden ters köşe yaptınız bize.
55:22Beni şaşırtmadım, ben senden bekliyordum.
55:28Vallahi hiç yıkanmış.
55:30Özellikle öyle bıraktım Lamia Hanım ya.
55:32Özlem abi, kanlı kanlı.
55:34Bir süplaş tadı var pirinçte.
55:36Yani yetiştiremeseydiniz daha iyiymiş bence.
55:45Ya sanki şeyin bisküvün üstüne dondurma koymuşsun gibi.
55:49Tam bir hayal kırıklığı hiç beğenmedim.
55:51Cheesecake çeşitleri çok değişik olabilir.
55:53Cheesecake 8 şiddetindeki depremde kalmış enkaz altında.
56:01Az sonra.
56:06Vallahi şahane bir sofra oldu.
56:09Çiçeğimizi de koyduk.
56:11Ellerinize sağlık.
56:12Onur Bey, siz tabii burada masayı hazırlarken görmediniz.
56:16Ben mutfaktaydım.
56:17Özlem Bey son dakikalarda bir panik yaptı, bir panik yaptı ki sormayın.
56:21Mutfağı toparlamasına rağmen bulaşıklar açıkta kaldı.
56:25Yetiştirdim bari bütün menüyü.
56:27Yetiştirdi ama saniyelerle yarıştı öyle söyleyeyim.
56:30Cheesecake ne oldu?
56:31Bir saatte yaptı tatlı.
56:33Zaten ilk iki saatini tatlıya ve çorbaya ayırdı.
56:36Son bir saatte de kalan yemeklerini yaptı.
56:38Şaka.
56:39Vallahi çok ciddiyim.
56:40Gelsin de şimdi.
56:42Bakalım.
56:43Giyindim, hazırlandım, geldim.
56:45Yetiştirdim.
56:45Bravo.
56:46Ence sağlık çok güzel olmuş.
56:47Çiçeğinizi çok beğendim bu arada.
56:49Teşekkür ederim.
56:50Yani koydum ama yarışmacılarımız gelsin onu kaldıracağız.
56:54Kaldıracağız.
56:54Maalesef.
56:55Şimdi orta neler getiriyoruz?
56:56Ortaya salatamız var.
56:58Salatamızı getireyim.
56:59İçeceklerimizi alayım.
57:00Tamam.
57:00Ondan sonra.
57:01Tamam.
57:01Onları da o zaman getirelim.
57:03Yarışmacılarımızı bekleyelim.
57:04Tamam.
57:21Hadi bakalım suyunuzu da getirdiniz.
57:23Yanıma alayım.
57:24Yoruldunuz mu?
57:25Çok.
57:25Çok.
57:26Hem de nasıl?
57:28Günün ilk konuğu Orhan Bey.
57:30Hoş geldiniz.
57:31Hoş bulduk.
57:32Bomba gibi görünüyorsunuz.
57:33Aynen öyleyim.
57:34Bugün neler olacak peki?
57:35Bugün güleceğiz.
57:37Güleceğimizi düşünüyorum.
57:38Neden?
57:39Çünkü Özden Bey yetiştirememiş olabilir.
57:42Panik yapmış olabilir.
57:44Komik yemekler yapmış olabilir.
57:46Bu menüde en çok neyi eleştireceksiniz?
57:48Etin sertliğini eleştireceğim.
57:50Çin böreğini eleştireceğim.
57:53Pilavın sade oluşunu eleştireceğim.
57:55Bence lapı olacak pilavı.
57:57Onu eleştireceğim.
57:58Size iyi eleştirdiler.
57:59Buyurun.
58:02Ne oldu biliyor musunuz?
58:04Yoruldum demesine bakmayın.
58:05Çift eterli oynadı benimle.
58:07Hayda.
58:08Onu da yapıyorum tabii arasında.
58:09Onu da yapıyorsunuz.
58:10Yani.
58:11Oynamadan eğlenmeden olmuyor.
58:13Ne güzel.
58:14Zamanınızda son bir saatte hızlanmışsınız.
58:17Son dört dakikada salata yapmışsınız.
58:20O da iyi.
58:20Ama çift eterliği de bırakmamışsınız.
58:22Onu da bıraktım.
58:23İyi.
58:24Yani taklut çok yordu beni.
58:25Uzun sürdü.
58:26Zaten bir saatte yaptınız.
58:28Bir saatte geçti.
58:29Hadi bakalım.
58:30İlk yarışmacımızı alalım.
58:35İçimden bir ses Ceyda Hanım diyor.
58:39Orhan Bey.
58:40Merhaba.
58:41Nasılsınız?
58:42İyiyim.
58:43İyiyim.
58:43Teşekkür ederim.
58:43Hoş geldiniz.
58:44Alayım çöketinizi.
58:45Lütfen buyurun.
58:49Merhaba Onur Bey.
58:50Merhabalar.
58:51Hoş geldiniz.
58:51Hoş bulduk.
58:52Nasılsınız?
58:52Sağ olun.
58:53Orhan Bey siz?
58:54Ben deyim.
58:55Teşekkür ederim.
58:57Gizem Hanım'da göründüm.
58:59Hoş geldiniz.
59:00Hoş buldum.
59:01Finale bir kala sizce bugün neler olacak?
59:03Bugün masada olay çıkabilir dünkü gibi.
59:07Yemekler çok eleştiri açık.
59:09Baya ucu açık yemekler çünkü.
59:11O yüzden yani ev sahibine de bağlı biraz.
59:14Eğer tepki verirse fokurduyacağız gibi duruyor.
59:17Peki bugün en çok niye eleştireceksiniz bu menüde?
59:20Yani dediğim gibi çok fazla eleştirilecek şey var.
59:22Yani her şeyi tadarken teker teker hepsini eleştireceğiz muhtemelen.
59:27Hadi o zaman sofraya.
59:29Hoş geldiniz Orhan Bey.
59:31Hoş bulduk.
59:32Özlem Bey nasılsınız?
59:33Teşekkür ederim sizler.
59:34Ben deyim teşekkür ederim.
59:35Ellerinize sağlık.
59:36İyi gördüm sizi.
59:37Teşekkür ederim sağ olun.
59:39Nasıl buldunuz sofrayı?
59:40Gayet güzel başarılı.
59:43Yarışmacılarımız geldiğinde o çiçeği kaldıracağız.
59:45Çünkü çekim açısından.
59:47Hadi bakalım diğer yarışmacımızı dalalım.
59:49Altyazı M.K.
Comments

Recommended