Skip to playerSkip to main content
  • 17 hours ago
جربت أكتر سناكات مقرفة في العالم 🌍 | أكلت عضم سمك ! 🤮🤮

Category

😹
Fun
Transcript
00:00كل الناس بتأكل سناكس عشان تبسط بطعمها
00:03تتسلى وهي بتتفرج على مصلسلها المفضل
00:05إلا أنا
00:06قررت أكل سناكس عشان أقرف نفسي
00:10عاملين إيه؟
00:11كيف كان؟
00:12شو خباركم؟
00:13بما أني ملكة السناكات
00:15وجربت كل السناكس اللي تتخيلوها
00:18واللي ما تتخيلوهاش
00:20قررت في فيديو النهاردة
00:22أكل أكتر سناكس
00:24وأقرفها في العالم
00:25مش عارفة هعمل كده إزاي؟
00:27مش عارفة هعرف هدوقها ولا لأ؟
00:29وجماعة لما أقول كلمة مقرفة
00:30مش معناها أكلة أنا ما بحبش أكلها
00:32أو حاجة أنا بس اللي ما بحبش طعمها
00:35لا
00:35حاجة مقرفة في الحياة
00:37كل الناس بتقرف منها مش أنا بس
00:38إنتوا هتتصدموا من السناكس اللي هتشوفوها
00:41وأنا متأكدة إن إنتوا ما شفتوش السناكس دي في حياتكو قبل كده
00:46وبما إنها سناكس مقرفة
00:47فهمش أقدر أقولها لوحدي
00:49ففي شخص واحد ممكن يستحملني في المواقب
00:52في شخص واحد بل جاء له في كل مرة
00:55كنت عايزة أجرب أكلة مقرفة بس ما قدرت شدقها
00:58نور
00:59ليه؟
01:00نور
01:00ليه والله ليه؟
01:01أنا أسفة
01:02أنا أسفة مش أدري مش أدري بإله حاجة تانية
01:06ما عنديش جملة تانية
01:07أنا بطني مقلوبة من دلوقتي
01:08بس فكر في الجانب المشرق من التجربة
01:10هتجرب
01:11هتجرب سناكس جديدة
01:13سناكس جديدة
01:13وأنت بتحب تجرب السناكس الجديدة
01:15ليه تفكر إنها سناكس مقرفة
01:17سي سناكس مقرفة
01:18مقرفة
01:18لأ لأ مش سناكس دي مش سناكس
01:21صدقيني مش سناكس لا
01:23سناكس
01:25مش عايز
01:26ومش هنوفر وقت وهندخل على أول سناك مقرفة وهو مش هتصدقوا أنا مسكة إيه في إيدي
01:33ما كنت تقرأ؟
01:34عظم سمك
01:35العظم سمك
01:37عظم سمك
01:40عظم سمك
01:41يأكل سناك عظم سمك أقولكم مش أنا
01:44بس ما عرفشنا
01:45فيه شخص زي ده
01:46أتمنى شكرا مش عايزين نعرف بعض
01:47أنا لما شفت إنه فيه سناك عظم سمك
01:50أنا مصدقتش
01:51والله ما صدقتش
01:52بس شكله فعلا عظم سمك
01:54لازم تشوفه
01:55جماعة اللي انتوا شايفينه ده حقيقة
01:56مش الدعاء
01:57ده عظم سمك
01:59عظم سمك حقيقي
02:01من السمك اللي بيمشي في الماي بيمب
02:02كيف؟
02:03مش حاسة إنك زودتيها شوية
02:05يعني
02:07أفورت صح؟
02:08يعني مش حاسة إن أنا أفورت قوي
02:10يعني حاسة إنه كان متوقع مني إن أنا أعمل
02:13عظم سمك
02:13أكتر سناك مقرفة في العالم
02:15حاسة ده الطبيعي لو أنا ما عملتوش مين هيعمله
02:17طب ده ناكله ولا أنا أرقاشه ولا أنا أعمليه
02:19هنكتشف ده الحلو في الموضوع
02:20ده الحلو في الموضوع
02:22ده الحلو في الموضوع إنه ولا سناك من اللي أنا جايباهه
02:23عارفة هم ما بيتاكله إزاي أصلا
02:25والله ما أعرف
02:26اف
02:27لا
02:29يا انهارو بيضع الريحة
02:31يا جماعة دي أسوأ ريحة في العالم
02:33معلش معلش
02:34معلش
02:35انتش تعودة على كده خالص
02:39نور أنا ملمستوش
02:41أنا ملمستوش
02:43أنا مسكت الكيس من برا
02:45ريحة ايدي
02:47مش هايزكت
02:48اه
02:48مش الحلقة دي كده مقرفة قوي كده يعني هاي ده
02:51والله العظيم يا صراحة شم ريحة زبالة ولا شم ريحة ده
02:53هو ريحته فعلا أنا أسوأ من الزبالة
02:55طب يا جماعة إحنا جبنا المعدات اللي هنعرف نتعامل بيها مع الفيديو النهاردة
03:00عشان احنا مش قادرين نستحمل ولا الريحة ولا الشكل ولا أي حاجة
03:05فحنا دلوقتي هندطر انحنا نساعد نور عشان يعرف يدوء الاسناك ويقول لنا طعمه ايه
03:09نخفيل حاسة الشم
03:10حنبنى حاسة الشم غضا
03:12مميش طريق كده
03:12فمعليش اهي يا نور بعد اذنك
03:13ميش
03:14اي رأيك في كده؟
03:15حيث
03:15هتقدر
03:16اه اه اه اه ازودة عامك به ليه
03:20ازاك يا نور
03:21الحمد لله
03:21تمام يعني؟
03:22اي رايك في الاسناك ده
03:23ربنا يا صدر
03:24ربنا العظيمة مش زادة أنا أمني
03:26معلشي كما على صوتك
03:27أنت كده شامم حاجة؟
03:28لا
03:28طب أنا شامم
03:29يلا يلا بصراحة وخلاص
03:30هاتين
03:32طب إيه ده إيه ده إيه ده
03:33ما هو لازم كده على طول
03:39إيه لازم؟
03:40مش قوي
03:41مش وحش؟
03:42لا ما تكونش داني أنت مجنون
03:43هو ده شكله شبه الدرس بالظبط
03:45طعم هو طعمه سيء قوي
03:46بس مش للدرجة اللي هو ما يترجع منه بصراحة
03:49طب إيه طعم سمك ولا طعمه إيه؟
03:51سمك وحش
03:52سمك معافي
03:53سمك مجفف
03:53معافي
03:54بس أنا تلاقيني تعودت سنة على الحاجات دي
03:56لا حرام
03:57لما تكون أختك بتجرب فيك كل أنواع للسناك
03:59لدرجة أن العظم السمك ما بقاش فرق معاك عايزي
04:02أنت دوت أسوأ من كده بكتير
04:04والله بجد لو أنت هترجع
04:05بجاب؟
04:05شكراً يا نور
04:06يعني بعيدي خلص
04:07شكراً يا نور
04:08أنا عندي أخب يضوء لحاجات بدالي
04:10أعظمك على ماتشا
04:12ماتشا؟
04:12ماشي
04:12أنا مش بحبها بس ماشي
04:13أعظمك على أهو
04:14لتي
04:14لتي
04:15ماشي
04:15انتفق
04:16تاني سناك معنا يا أستاذ نور هو يعني حاجة بسيطة
04:19هو
04:22إيه؟
04:22صفار
04:23صفار
04:24بيد
04:24بيد
04:24البط
04:26مع السلطان الحار
04:27الله
04:27أنا نسيك
04:28هو ده بقى اللي يزبطه
04:31ما يحلى لهمش يأكلوا صفار بيد البط غير
04:33إلا مع سلطان بحر
04:34حار
04:35حار
04:35لازم حار
04:36ده شكله مرسومة على سلطان الحار من غير صفار بيد البط
04:41حلو كاري
04:43ريحتو كاري
04:43مدومي
04:44آه آه
04:44واو طب الله حلو
04:45شكله صراحة مشجع
04:48واو
04:48شكله حلو
04:49هو ده صفار بيد البط
04:50إزاي
04:50طب ما هي حلو
04:51أنا أكل صفار بيد البط
04:53ينفع بقى ستفضل
04:54ده ما أكل لي بقى
04:55مميش
04:57ايه؟
04:58ممدومي بس مش حلو
04:59يعني ايه
04:59يعني ايه
05:01مش عارف بس ما أحاوص الطعام
05:03بحارات كتير
05:03حلو حلو بحارات كتير
05:04طوابل
05:05ايوه
05:05طحفة
05:06جماعة هو طعم إندومي
05:07بس محطوط عليه بدل كيس طوابل كيسين أو ثلاثة
05:10ايوه صح بالزبط
05:11بالزبط
05:12طحفة
05:13لا حلو
05:13أنا مش عارفة فين طعم السلطعون الحار
05:15ومش فاهمة فين طعم صفار بيد البط
05:17بس اللي اتنين
05:18واو
05:19لك حاجة ما كنت تقولها في حياتك
05:20صح
05:20اللي دايقت انه هو مليان طوابل قوي
05:33اللي هو أوبر
05:33كل السناك المقرفة اللي هو تلقوا مكوناتها وصدمها بالنسبة لكم هي أكيد معفنا ممكن تكون حلو
05:38زي دي
05:39زي دي
05:39زي دي
05:40زي دي
05:40زي دي
05:40زي دي
05:40زي دي
06:02زي دي
06:03منها سناك سندويتش يعني
06:05مش عارف ازي
06:06عارفة خيرة ممكن تبقى عاملة ازاي
06:08انا معرفش اصلا طعم الفاكهة دي عامل ازاي
06:10بس الكل اللي دقها وشم ريحتها بيموت مش بيقدر
06:14ايه دا
06:15هي عاملة كدة ليه
06:15جماعة
06:16ف
06:16ريحة وحشة
06:17ام
06:20غاز ولعت
06:21والله يا العظيم غاز
06:23انا مش عارفة هو دا ريحة
06:24ايه دا
06:25اكتر فاكهة كريهة في العالم
06:27يا جماعة والله العظيم ريحة غاز
06:28سترعش امي
06:29لا لا لا
06:34نور حيثة صعبة بجد
06:35طب يا جماعة هو ده شكل ستاندويتشز من جوه
06:38ما اعتقدش في حد طيق ان هو هيجرب ستاندويتشز دي
06:41طب يا سرق بجد انا ليه اجرب حاجة زي كده
06:42بجد رحيتة وحشة وحشة جدا
06:44لا تطاق
06:45انا هفهمك ليه
06:46اه
06:46انت كنور
06:47كنور
06:48معي لغاية دلوقتي
06:49معاك
06:49انت يوتيوبر
06:50اه
06:50اليوتيوبر بيجرب كل حاجة
06:52اه
06:52والناس بتبقى عايزة تعرف طعم الحاجات
06:55صح
06:55اليوتيوبر لازم يجرب الحاجات دي عشان يقول له
06:57بس اه رفاكها في العالم
07:00حاجات قرف
07:00اه
07:01مش انت بقى يوتيوبر كبير
07:02فالمفروض ان انت تستحمل حاجات عشان تنقل التجربة
07:06دي وظيفتك
07:07جاهز؟
07:08جاهز
07:08متحمس؟
07:09متحمس
07:11اشجعوا نور عشان والله بجد
07:13يلوي
07:14الريحة ظهرت اكتر
07:15اببص يا لولو
07:15انا دلوقتي بعد الريحة دي
07:17ادركت اني ممكن اعركها
07:18بجد مكنت راجعة
07:19جماعة والصور
07:19الموضوع كله حيه مليون في المية عشان نزيه اكتر
07:22والله العظيم بجد مفيش ريحة كده
07:24كريهة في العالم
07:25اه
07:25فطبيعي يكون ريحتها سيئة جدا
07:27انا ممكن تخليف اعنا الواحد يرجع
07:28اه
07:28لو مش قادر خلاص
07:29انا عن نفسي مش قادر
07:30انا كلت بتاع السلطعون بالبيت ده
07:32فده الصراحة مش هقدر
07:39نور خلاص خلاص تفاه تفاه
07:41دينه وانديل دينه وانديل
07:43خلاص خلاص يا نور
07:45خلاص ايه ده ايه
07:45ملحة للدرجودي
07:46نور للدرجودي
07:48طعمها ايه
07:49مش هتسدقين
07:49غاز ولا عطم يسكر
07:50غاز ولا عايد
07:51يسكر
07:52طعمها غاز
07:52غازات يعني
07:53اه
07:53طعم كريه
07:54اكتر طعم دقتم عفن في العالم كله
07:56والله العظيم يصرا اني مستغرب اني فيه ناس بتحب حاجة زي كده
07:59فيه بلاد مشهولة فيها قوي فكرة
08:00طب ازاي بيحبوها وبياكلوها
08:01عايد
08:02انا دمعت مين
08:02صعبة جدا جدا
08:04اه
08:06شو كله اني انت جردت
08:07انت يعني من الجيبي بتروح كده تجيب الحاجات وانتي يجيلي
08:10انا متخيلت
08:12ايه زي
08:12هي فايلة فكرة
08:13طعمها فيه فروتي كده اه
08:14فيه سكر
08:15بس ازاي فاك هيبقى فيها غاز
08:17انا مش عارف اوصف والله الطعم هو هو لو لو
08:19حد ده هيفهم
08:20لا مش شبك
08:21ولا المانجة
08:22ولا اي والله العظيم اي حاجة غير لما انتوا تشموا ريحة غاز اللي ولاعتوا
08:26والله
08:27والله بس
08:27خلاص خلاص
08:29جماعة احنا قررنا نلبس جونسيات جديدة
08:32ومغزلنا ادينا وعملنا حاجات عشان نتخلص من ريحة الدوريان ده
08:37هي فاكه اسمها كده الدوريان
08:39جاهزين للسناك الجاي
08:40اللي جرب اللي انت جربته مش هيبقى عنده اي مشكلة انه هو يجرب السناك ده
08:44السناك الحبار
08:46حبار
08:46عارفين له هو شفيق
08:47عارفين في سبونج بوب
08:48عارفين شفيق
08:49ده شفيق
08:49ده الشفيق
08:50حسني لي منظره حسني
08:52اه صدقني
08:53على ما اعتقد ده يبقى شكله من جوا
08:54انا مش رتفقت بصراح
08:56ده شكله
09:02انا عملالها تكفيف او حاجة
09:04اه تكفيف
09:04جماعة ده شكلها شكلها شبه اللي على علبة بالزبط
09:07مد ايدك
09:08يلا
09:09يلا استعمل
09:15لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا
09:18دي عظم السمك احسن
09:19ايبع كوني دقتيها
09:20عظم السمك احسن
09:21سمك جدا جدا جدا وحرقها قوي
09:24انا هدقها
09:26نور عداية
09:27عداية ازاي؟ دقي دقي
09:29حرقها مود معلقة شطة
09:30معلقة شطة بالتونة
09:32طعمات مودة؟
09:32كده مدلقتيش طعمة
09:33هو مشتونة
09:34سمك
09:34ايوة سمك سمك وحش
09:36سمك حرق قوي
09:37ايوة
09:37بس هو حرق أوفر
09:38حطيت حتة على الثاني انا حتة حرقت
09:46ايوة كده وصل طعم السمك
09:49معلش معلش
09:52نور نور
09:53ليه قلتنا اجرب
09:54لايس اعسف والله انت دقتي حتة بسيطة قلت لك عشان تدقي بس
09:57بس انتش عايز تدقي حاجة ولا ايه
09:59طب طعمها ايه
10:01طعمها ايه
10:02قلت لك طعمها اوحش من
10:03قلت لو ضغط الطعم ده كان مفروض تقول لي ما تدقيش
10:05طب بصي مش انا قلت طعمها اوحش من عضم السمك
10:08انت ضغطي حاجة اسوأ من عضم السمك
10:10انا اعمل انت بتاعياتي
10:11مالش
10:13جلد
10:13يعني كأنه فيه جلد سمك
10:15هو مش سمك لحم خاص
10:16اعرفين الجلد اللي هو الحاجة اللي بتترمي
10:18كأنها بقى هي وقابوها و
10:21حطوا عليها شطة بقى عشان تخبع الطعم
10:23انا مش عارفة مين بيجيب سناك زي ده الصراح
10:25انا ندمانة
10:25والله بجد ندمانة ندمانة ندمانة ندمانة
10:28وحاسة لازقت في سنتي عشان هي
10:31وانا
10:31بتلزق قوي فحاسة ان انا افضل بحاسة بالطعم ده
10:46وانا
10:47بالشوكليتت
10:47ده بقى بال
10:49بصفار البيض
10:50المملح
10:51بسقوت بصفار البيض
10:52علافو او قالوا لي مستنة كل صفار البيض
10:53تمام
10:53بس ليه عملته بسقط بصفار البيض
10:55انا عقلت ابتحدث ده مش häدرة
10:57هو لا لا انا جيدة
10:58والله ما أطبت
10:59شكله بسقوت عادي جدا
11:01محدش يقول الن هو بصفار البيض
11:02مكتوب انه هو بصفار البيض المملح
11:05اي petskot
11:06انا ما شفتش كده في حياتي. لا بس حلو التغليف حلو.
11:11حلو النوت بادي يعني. لا وحشينو. ننهي الفيديو ان احنا نكون لها
11:18على بق واحد. لا والله لا. ربي ايه. زفرة. زفرة زفرة. بس ايه
11:25طيان. هو ايه ده يا جماعة انتولي بتعملوا حاجات زي كده. لوش
11:29هيفضل كده بقى اليوم. مش هقدر اغيره من المنظرين. هيفضل كده
11:32ارفون. الاسناكات المقرفة فقط توقعاتي. كنت فكرها اقل من
11:36كده. انا ما فكرتش ان فيه في الدنيا قطعم زي كده. ما تخيلتش.
11:39خالص. انا انا ما تخيلتش. اول حاجة مقرفة بالنسبة لك اكيد
11:43الدوريان. اه. الفاكهة. مية في المية. تاني حاجة الحبار. الحبار.
11:46تلت حاجة عضم السمك. عضم السمك. انا مش اتغرب ازاي التالت
11:49حاجة. ربع حاجة الوافر. صح. واقل حاجة كان اللي هو السلطعون
11:53بالبيض البط. انا مش عارفة اللي احنا نقول ايه. بس انا
11:57حاسة انا مش قادر ااكل ولا سمك ولا بيض. خالص. بصراحة مش
12:01عايز خالص. شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا. انا مش عارفة
12:05عمل جديد. اتمنى تكونوا ببسطة. وانتو بتتفرجوا على اكتر سناكس
12:10مقرفة في العالم. واتمنى انه ده يخليكم تدوسوا سبسكرايب دلوقتي.
12:15يعني لو ده ما خلكوش تدوسوا سبسكرايب. انا مش عارفة ايه اللي ممكن
12:19يخليكم تدوسوا سبسكرايب. انا جربت. موظمون. مقدرش اجرب بتاعت
12:24اللي هي اللي. صراحة انتي تحددتي نفسك النهارة. مقدرش اجرب بس
12:26الدوريان عشان بجدل اسماته عنه. صعب. الناس بترجع. وانا بجد من
12:30الاشخاص اللي هو سهل قوي رجع. ونور جرب كل حاجة. مفيش تضحية اكتر من
12:34كده. بعد اسموكم دلوقتي. كلكم تدخلوا تعملوا سبسكرايب. يا اما
12:37هجري وراكم بفكهة الدوريان واحد واحد. لا اتصاعكم لا.
12:42فاعملوا ساوسكرايب. دلوقتي هنقوم انا ونور ندور على اي حاجة
12:45ناكلها تشيل الطعم الغريب اللي في بقنا. عشان احنا خلاص.
12:49عرفنا. انتوا فهمين من. اه. انا. فاضل. فاضل معايا.
Comments
اسراء نبيل - Esraa Nabil
Creator
جربت أكتر سناكات مقرفة في العالم 🌍 | أكلت عضم سمك ! 🤮🤮

Recommended