Skip to playerSkip to main content
  • 2 days ago
جربت أغرب أنواع الآيس كريم في العالم🍦| ايس كريم بالأفوكادو 🥑🤮

Category

😹
Fun
Transcript
00:00أنا أحب الأيس كريم بعشاء الأيس كريم
00:02يمكن أن يأكله بكل أشكاله بكل أنواعه بكل أطعامته
00:05ليس ستفرق معي شوكولاتة فانيليا فراولات وطود
00:08زبادي
00:09طالما الأيس كريم أنا جاهزة
00:10وبما أن الصيف داخل والجو أحرق قوي
00:13فعلى ما أعتقد أن هناك وقت أحلى من كده
00:16نتجرب فيه أنواع أيس كريم جديدة
00:18هل هم هم؟
00:19كيف كان؟
00:20ما أخباركم؟
00:21استعدوا وربطوا الأحزمة
00:23لكي تجرب إسراء غير أي تجارب
00:25في فيديو النهاردة هنجرب أنواع أيس كريم جديدة غريبة
00:28وفيه منها أطعامها عمري ما جربتها في حياتي يا بجنة
00:32فجاهزين للتجربة
00:33دي أكتر تجربة أنا جاهزة لها
00:39الأيس كريم ده أنا أول ما شفته قلت أنا عايزة أدقه دلوقتي حالاً
00:42مش عارفة كيف نستنيت لحد دلوقتي عشان هدقه معاكم
00:44ليه بقى الأيس كريم ده لفت نظري؟
00:46عشان واحد فيهم بطعم جوز الهند وواحد فيهم بطعم اللمون
00:48وفي الاتنين بيقولوا أن هم بيجوا في شكل الفاكهة ذات نفسها يعني
00:52لما أنا أفتح العلبة هلاقي شكل جوزة هند
00:55ولما أفتح دي هلاقي لمونة
00:57وهاكل من نصتها الأيس كريم
00:58عمري ما جربت أيس كريم كده
00:59عمري ما فكرت أنه فيه أيس كريم نوع أو كده
01:01مش عارفة أصلاً لو هفتحه وقيت على نفس شكله في دماغي
01:03نفس الشكل اللي على العلبة ولا لا
01:05فجلط حالاً
01:06هفتح جوز الهند الأول عشان لو طلعت على شكل جوزة هند
01:09أنا مش عارفة أنا هعمل إيه
01:10شكلها من برد أنها هتطلع الجوز هند
01:12هو مفرد جوز هند
01:14يعني جوز هند كذا جوزة هند
01:16مفرد الليل واحدة
01:17جوزة هند صح؟
01:18أوه
01:20يا لا قوي
01:21كتر مقية جوزة هند حرفين
01:23نطت
01:24إيه ده؟
01:24هي شبه جوز الهند بالزبط
01:26ومن برد القشرة صلبة جداً يعني
01:29دي ممكن تخبر حد
01:30إيه ده؟
01:30رحيتها كمان جوز هند
01:31جمعة دي بالزبط زي متخيلتها
01:34جوزة هند
01:34بس بدل ما جوه جوز هند بجد
01:36آيس كريم
01:37وبطعم جوز الهند
01:38فأنا هاود دلوقتي
01:39واكل من جوزة الهند
01:41حسناً أنا بجد قاعدة على الشفت
01:43وتحت شمسية
01:45والشمس بقى ضربة فشي
01:46وليس نظارة شمس
01:47وباكل جوز هند
01:48مفيش أحلى من كده
01:48ولو طلعت كمان طعمها حالو
01:55المميز في حالة الإسناكات
01:56إنها بجد بتخلينا نجرب حاجات عمري
01:58وكنت هجربها في حياتي
01:59تطلع أحلى طعم جربته في حياتي
02:01أنا مش عارفة إزاي
02:02أنا لحد دلوقتي
02:03ما دقتش آيس كريم
02:04طعم جوز الهند
02:04في جوزة هند
02:05التجربة دي أنا كنت محتاجها في الحياة
02:07الطعم إيه؟
02:08جوز هند
02:08بس كريمي كده على فانيليا
02:10باختصار فانيليا بجوز الهند
02:14بس فكرة إن أنا باكل آيس كريم
02:16من جوزة هند
02:17ما خليت تجربة أحلى بكثير
02:21هذا الآيس كريم الجديد المفضل بتاعي
02:23خلاص أنا قررت
02:24أنا هخلصها أصلاً
02:25تقليمي لجوزة الهند العظيمة
02:27دي عشرة من عشرة
02:29مش هينفع تاخد تسعونه
02:30جوز الهند خلاني متحمسة أكتر أجرب اللي باللمون
02:34هشوف بقى هم حطينها في قشرة لمونة
02:36بجند
02:37هلو
02:37الظاهر قوي
02:39قشرة لمونة
02:39قشرة لمونة بجند
02:41جماعة شكلها لمونة أكتر من لمون نفسه
02:44هدوقوا بقى
02:44خايفة تبقى حمضة قوي
02:46يعني بما إنهم حطينها في لمونة
02:48فهنا توقع أنها تبقى حمضة مثل لمونة كمينة
02:50بصد لمونة أفهم
02:51خايفة بصراحة
02:55حلوة
02:56آيس كريم لمونة بس مصكر
02:57يعني هم
02:58آه حطينها في لمونة
02:59ولكن هم خليينها مليانة سكر
03:00فهنتم مش حاسين بأنه هو حامض
03:02هو حامض بس حلو
03:03يعني حامض حلو
03:04ما فهمكم
03:04صعمه حامض بس مصكر
03:06تبهمتوا صعب
03:07هشوف أعطين اللمون اللي بنعمله في البيت
03:08بس هم عاملينه على شكل آيس كريم
03:11هم
03:12هم
03:12أنا مولودة في الشريتة
03:14ومش من أكتر محبين للصيف
03:16بس الأيس كريمات
03:17بتخليني حب الصيف
03:18يعني ما فيش أحلى منتوا تباعدين حرانين
03:20وتأكلوا كده
03:21وتحسون أنتم كنتوا سخنين قوي وفجأة
03:23درجة الحرارة
03:24بتهدأ
03:25آيس كريم ده من أحلى الأيس كريمات
03:27اللي أنا جربتها
03:27ومتحمسة لسه أجرب بقية الأنواع
03:29لو كنت عارفة أنه فعلا كده
03:31كنت جربتك كل بقية الأنواع
03:32كان فيه مانجو تقريباً أو خوخ
03:34تقصدوا إيه؟
03:35تقصدوا إيه أن أنا ينفع أكل آيس كريم
03:37جوة الفاكهة نفسها
03:38ليه أنا معرفش الموضوع ده قبل كده؟
03:40بس حلقات الإسناكات الغريبة معمولة عشان كده
03:42عشانك تشف الأنواع دي من الإسناكات
03:45عشر عشر
03:46قلت لكم مش هعرفت دلهم تسعة ومصر
03:48خالص أكتر حاجة حبيتها في الإسناكات ذي
03:50إن هم فيهم فكرة
03:51مش بس آيس كريم طعمه حلو
03:52فيه آيس كريمات كثير قوي طعمها حلو
03:54بس دول عملوا فكرة جديدة فأنا باكلوا مبسوطة بالطعم
03:57كمان مستمتعة بالتجربة ذات نفسها
03:59فاكتبوا لي في الكومنز لو فيه آيس كريمات كثير قوي محطوطة في الفكهة نفسها
04:04تحبوا تاكلوا آيس كريم طعم ايه؟
04:05أنا بالنسبالي أحب قوي مانجا
04:08تخيلوا آيس كريم مانجا في مانجاية
04:10أنا.. أنا عايز أجرابها دلوقتي
04:11عايز أجرابها دلوقتي
04:17أنا لم أفهم كيف كل الناس جربت هذا آيس كريم
04:20إلا كيف لحد الآن لم يجربوا؟
04:22هذا آيس كريم اللي انتشر جدا على تيك توك
04:24اللي هو آيس كريم على شكل دبوسة فراخ
04:27لم أعرف أولاً عندما نزل حسيت أنه
04:29بعد ذلك
04:30قلت لأ أنا أحب أجربه
04:33أوه
04:34هو فعلاً على شكل دبوسة فراخ
04:36يعني أنا لو لم أشتريت هذا آيس كريم بأيزي
04:38وعارفة أن أنا جابها من التلاجة
04:40ومتأكد أنه آيس كريم
04:41سأقول عليه قطعة فراخ مقلاقة
04:43100%
04:43أنا أصلاً غبية وأفكر كده
04:45ومش حالفة بقى إحساسي أن أنا شكله فرخة
04:47وأنا بقطمه ويطلع آيس كريم
04:49ده الحاجة اللي ما عجبتنيش قوي بس هجرب
04:54الآيس كريم اللي جوه طعمه حلو
04:56بس القشرة اللي بره عاملة شبه الكورن فليكس
04:59أو شبه القشرة بتاعت الفراخ فعلاً
05:01عارفين البريدنج بتاع الفراخ اللي هو التتبيلة
05:04أو البقصمات اللي بيحطوا فيه الفراخ
05:06حسن أنا بأكل بقصمات
05:07وجوه آيس كريم
05:08فمش لاقينا علي بعض
05:09طعمه مش وحش خالص
05:11بس أنا دماغي مش راضي لتتقبل فكرة
05:14أنه أنا حاسن أنا باكل بقصمات
05:15اللي هو واو آيس كريم شكل مختلف
05:17بحب قوي
05:18الآيس كريمات في شكلها مختلفة جداً
05:19بس الطعم البقصمات
05:28فرفت على التربيزة فرفاتة الفراخ
05:30يعني أنا حرفاة لما بيوقت طلبها بروستد
05:32أو فراخ مقلية
05:33الفرفاتة بتحصل على التربيزة
05:34فإن أنا أكون بأكل آيس كريم ويحصل نفس الفرفتة
05:37اللي هو واو بجد بخلينا شبه الفراغ فعلا
05:44مش هينفع أن نكون بنجرب آيس كريم ومنجربش موشي
05:47الموشي بقى من أنواع الأيس كريم المنتشرة جداً
05:49فأنا بتماشى لقيت موشي بالطعم التيراميسو
05:52وأنا بحب قوي التيراميسو
05:53فموشي والتيراميسو مع بعض هتبقى فكرة حالة
05:56فأنا نجرب دلوقتي ونشوف طعمه التيراميسو ولا موشي أكتر
05:59واو كيوت قوي
06:00مثلاً اللي بحبه الموشي مسكته
06:02يعني ونتوا مسكينه وتحسون لها تجربة خاصة به
06:04طري كده على هش
06:06بصوا وأنا بضغط كأنه عجينة بالضبط
06:12التيراميسو مثلاً اللي مش عارف بيبقى فوقه طبقة قهوة
06:15الموشي بقدم غلفينه بطبقة من القهوة
06:18حاسة أن أنا بأكل ثلاث حاجات
06:19تيراميسو، آيس كريم، وبشرب قهوة
06:21ميكس لذيذ
06:22وغير كده طري كده وسكوشي
06:24جماعة لأ بجد هو لذيذ قوي وقوامه تحفة
06:27ترى ويتقطع كيف؟
06:29أوه
06:31لا، بجد واو
06:33ثاني واحدة ما قدرتش أعديها
06:35معلش فانيلا آيس كريم وداخل قطع فراولة
06:38وويد شوكولات بيضاء
06:40ده الميكس اللي في أحلامي
06:41فانيلا شوكولات فراولة
06:43أكثر ثلاث قطعين ما بحبهم في الأيس كريم
06:45ميكس مع بعض
06:45فأنا متوقع أن الرتاعة داي عجبني قوي
06:48أولاً هي قطعة موشي عادية بيضاء بالفانيلا
06:50عايزة أفتحها بقى عشان أشوف الفراولة اللي جوه
06:57شرين موشي عشان أعمل كده
06:59يعني بس حرفياً
07:02فراولة ساعة موت
07:04واو واو واو
07:05ها ها ها
07:09مفتوط أبي استجربت النهاردة
07:10ياريت كل السجارة بأيس كريم بجد
07:12مش داية قوي تعمة شوكولات
07:13اللي هو الشوكولاتة البيضاء اللي هما بيقولوا عليها في النص
07:15بس أيس كريم الفانيليا مع قطعة فراولة حقيقية
07:19لا لا لا
07:19لا لا يا جماعة
07:21النهاردة الأيس كريمات حلوة زيادة
07:22ولا أنا اللي حرانة
07:24أنا عمتها مش حرانة
07:25أنا مش عملتها كيف في الدنيا بل
07:26بس الحاجات تعمها
07:28واو
07:28خطيرة
07:29ثانية ديتها تسعة
07:30تضيب صراحة
07:30حيوة قوي برضو
07:31تسعة
07:32هو هو الموتشي الموتشي ياخد تسعة
07:38أيس كريم أول مرشوف في حياتي
07:40أول مرشوف في حياتي
07:41على شكل أبوكادو
07:42قطعة الأبوكادو
07:43عملوا منها أيس كريم
07:44أنا مش عارفة هي شكلها بس أبوكادو
07:46ولا تعمها كمان أبوكادو
07:48بس أنا زمان ما كونش بحب الأبوكادو
07:49وقلت لكم قدية أنا بكرهو
07:50بس من ساعة ما بقيت بأكل أكل صحي
07:52وجربته كثيره
07:54وبدلت أحوي الأكل وغزب لعني
07:55عجبني
07:56أنا أسفل
07:57بس لو أيس كريم أتعم الأبوكادو
07:59مش أحبه
08:00مش أحبه
08:00ممكن تخلوها لي شكلها كده
08:02بس مش عايزة
08:03أما أكل أيس كريم
08:04إنه حاجة مش صحية المفروض
08:06تكون أنا أتعم حاجة صحية
08:07فهمين قصتي
08:08يعني أنا مش عايز الأيس كريم تعمل الأبوكادو
08:10مثل حد يقولي
08:11هنعمل لك أيس كريم بطعم الجزر
08:13لا مش عايز
08:13مش حابة
08:14مش حابة أيس كريم بطعم البروكلي
08:16مش حابة أيس كريم بطعم الفاصولية
08:18ما هو بتعمل الفاصولية في البيت
08:19مش عايزة دوق أيس كريم بطعم ده
08:21فهنشوف الأبوكادو ده طعم
08:23ولا شكل ولا إيه
08:24مش عامل
08:24بصوا أنا أكثر شخص يفتح الحاجات غلطة
08:26مش بمطل بقى أفتح طع
08:28لا خالق
08:28ما أفتح أي علبة ما مساعة
08:30ما حديش صب
08:31بس تحمل أخلقت
08:32مش مهم
08:41كلمة أبوكادو كثير قوية
08:43هذا الزهق
08:44ما هذا؟
08:45لماذا هذا؟
08:45مكسورة تقريباً
08:46هذه قطعة الأبوكادو
08:48بطنها تقريباً مكسورة خالص
08:50بس شكلها حلو
08:51اللي عجبني أن شكلها الصراحة طحفة
08:53على ما أعتقد أنه
08:54هذه كانت المفروضة تبقى مقفولة
08:56وتبقى يعني
08:57البذرة لجوه الأبوكادو
08:58بس هي مكسورة للأسف
08:59وجواه سير بطلع
09:01وقع سير بالجوة
09:02بس هندوق
09:02طعمك أبوكادو
09:05ماذا؟
09:06أبوكادو
09:07أبوكادو
09:07هو أبوكادو بس
09:09مش قوي
09:09مسكر
09:10ما خلينه شبه الأيس كريم
09:11ما خلينه طعمه حلو
09:14وديه شوكليت
09:14أنا قلت لكم الأول أن أحب الأبوكادو
09:16ما شفت لدرجة أن هم يعملون أيس كريم
09:18فهم عملوا أيس كريم
09:19وزي ما قلت لكم طعمه مش أبوكادو قوي
09:21لو أبوكادو قوي
09:21صراحة كنت مش أحبه
09:22بس هو طعمه مسكر
09:24كريمي
09:25لذيذ
09:25فهو كفكرة حلوة
09:27عجبتني
09:27لكن كطعم صراحة مش قوي
09:29لو حد بيعشق الأبوكادو يعني بيموت فيه
09:32ممكن جداً بتعجبوا أنهم عملوا آيس كريم من الأبوكادو حلو
09:35حاجة حلوة
09:35لكن أنا لا يعني أحب أكل أكثر آيس كطعم الفراولة والشوكولة والفانيلية
09:40مش مش
09:40لا
09:41فأنا ممكن أخلص ذي عشان خلاص اشتريتها
09:43بس ما أعتقدش أنه أنا في حياتي عادي هبقى حابة أجرب آيس كريم بطعم الأبوكادو
09:47تقييمي
09:48ستة من عشر
09:53تخيلوا وانتو بتتماشوا في سوبر ماركت شوفتوا آيس كريم ده
09:56اقعوا تقولولي أن انتو مش هتشترون
09:58أنا ما عرفش ده إيه
09:59ما عرفش بطعم إيه
10:00ما عرفش شكله إيه
10:01بس لونه وشكله كده من بره
10:03مش عايزة عارف أكتر من كده
10:05كيفية أنه ده شكلك أنا عايزة أجربه
10:07هنفتح ونكتشف ده إيه مع بعض
10:10آه ده شبهة تانجلولو
10:12عارفين يا جماعة تانجلولو اللي هو الترند ده
10:15اللي هو بيجيبوا عصاية وبيحطوا فيها فاكهة وبعكاية بيغطوها بسكر
10:19وتبقى مقرمشة كده ومنجوها فاكهة
10:21عارفين الترند ده؟
10:22حاسة أن هو شبهه بالضبط
10:23هو تانجلولو
10:24ده تقريباً قطع من فراولة أو كريز مش عارفة لما دوقها عارف
10:27وحطين حواليها سكر
10:29أنا حيثة مش عارفة ده إيه أصلاً
10:31هو. ليس بتاعمة فراولة أو كريز أو شيء آخر
10:35أنا عارفة ده إيه. أنا عارفة تعرف شبهة وفاكهة. نسيتها. ليس بأكلها كثيراً
10:42يا ربي ده إيه. ما هذا طعمه الشبه التمر؟ تنمي بأكله الشبه
10:44ما يريدين البلح؟ ما هذا طعمه الشبه بأكله الشبه
10:45الطمر الأحمر وأتوت البري
10:48طوط وطمر تقريباً اللي بره هو طوط والداخل طمر
10:51أنا أعطي لكم أنا دايقة طامر
10:52مش فاهمة
10:53لأن أنا كلت
10:54بس في غير اللي قلتي
10:55بس توعب الطعم اللي أنا كلت
10:56هو اللي بره ده مش التوت اللي أنا عارفة برضو
10:58ممكن طعم توت صيني أو
11:00يا باني مش عارفة
11:01بس من جوه
11:01ان هو يبقى محشي طامر
11:02أنا بعشق الطامر
11:03بكل أنواعه
11:04الطعم عاجبني
11:05بس مش حسن هو آيس كريم
11:07هو كطعم سناك كده حلو
11:08وسائع
11:09بس مش آيس كريم
11:10فاهمين قصدي؟
11:11هو فكهة متلجة
11:12كسناك ممكن تزيله ثمانية أو سبعة ونص
11:15بس كآيس كريم يعني سفر
11:17لأنه لو أنا نفسي في آيس كريم
11:18عمري ما هشتري ده
11:19بس بصراحة شكله شكل الفوز
11:21أنا فعلا كنت أول ما شمته حصيت أنا عايزة أشتريه
11:24أنا كنت وتوقعه شكله هيبقى كده من جوه
11:26ممكن أنا بس أشتريه عشان شكله حلو
11:27بس مش مهيب الطعم
11:33مش عارفة ليه بس شكل الأيس كريم ده من بره كأنه رجل
11:36سوري بس هو
11:37الشكل اللي طالعلي من بره
11:39صوابع رجل مش عارفة
11:40هل دي حاجة المفروض تقريفني؟
11:42أه
11:42بس هل دي حاجة شدت انتباهي أكتر وخليتنا اشتريه؟
11:45أه برضو
11:45فأنا هفتحه واشوف يا دي رجل
11:47مستحيل دي كون دي صوابع رجل
11:49مستحيل مهما حد فكر يعمل أي حاجة بتتاكل على شكل رجل
11:53لكي أجب محدش هيشتريها
11:54أه أنا اشتريتها بس
11:56ده موضوع تلك
11:56هو نكون بتعام الخوخ
11:58فأنا متحميتها حتى لو صوابع بتعام الخوخ
12:01هو ايه؟ ايه ده؟
12:02ده مش رجل
12:03فأنا ليه كنت شايفة دي رجل؟
12:04بصوا من هنا شايفين الخطوط دي؟
12:06أنا كنت شايفها من بره العلبة صوابع رجل
12:08والله هي
12:09بس طلعت أزايز
12:10طلعت أزايز
12:12مش عارفة بتاعها الزايز
12:13اه اوكي
12:13تقريبا
12:14اوه
12:15كده شلت الغطى بتاعها
12:17وهنجرب
12:17هي زي لوليتا
12:19هم عارفين اللي هو حاجة بتبقى متلجة ونحنا من
12:21طعم؟
12:22طعم خفيف
12:24خوخ من بعيد
12:25خفيف خفيف خفيف خفيف
12:27اوه
12:28تعلق بس حطينا عليه شوية طعم خوخ
12:30بس
12:30انا اتضحك عليها
12:32انا انا فكرتها رجل
12:33اصحقني
12:34المفروض اول ما كنت تخيل انها تطلع رجل وليس خفيفة
12:37لانه ده شيء قرر
12:38طلعت أزايزة والحمد لله لم تطلعت رجل
12:40طعبات اوهش
12:41فكده كده اتضحك عليها
12:42بس
12:43لا طعمها خفيفة اوه اوه اوه اوه
12:45يعني هذا ليس موجود
12:46اربعة من عشر
12:52سوري
12:53فيما اني كلت رجل وابوكادو
12:54وجوزة هند ولمونة
12:56ليه ماكلش سمكة
12:57ليه؟ مافضلش غير السمكة
12:59انا قفلت النهاردة انواع كل انواع الاسكريمات الغريبة انا خلطتها
13:02فاضل ان انا كل حاجة على شكل سمكة
13:03الالافة انتباهي ان شكلها شبهة كيس الاندومي الكوري
13:06نفس اللون البنك
13:07جماعة وشكلها طلعت فعلها من السمكة
13:10عينيها
13:10بقها
13:11حتى دلها
13:12ومحشيها بالايسكريم
13:13حسنا
13:14عادة باكل السمكة
13:15محشي بصل
13:16طماطب
13:17فلفل
13:17بس محشي ايسكريم
13:19نجرب
13:21ايسكريم لذيذ
13:22اللي هو عارفين ايسكريم الفانيليا اللي هو بيجي بالكون
13:25بيبعباره عن كون
13:25وفي ايه الايسكريم اللي هو الفانيلا اللي عميه
13:28كده
13:28نفس التعمه بالزبط
13:29بالزبط
13:30بس خلوه على شكل
13:31فعب
13:32لذيذ
13:33هجربه تاني
13:34لا هجيب الايسكريم الكون
13:35عشان هو نفتعم بالزبط
13:37بس لو حد مهووس بالزبط
13:39هيحبه
13:39تقليمي
13:41طبعا
13:42مفوش حاج جديد
13:42وبكده جربنا اغرب انواع الايسكريم اللي انا لقيتها
13:45ممكن تلاقوني بضحك اكتر
13:47دلوقتي مبتسمة
13:49مبسوطة
13:49عشان انا بعد ما باكل ايسكريم حرفين
13:52ببقى كده يعني
13:52بعد ما باكل ايسكريم
13:53او بعد ما باكل اي حاجة فيها سكر
13:55حرفين
13:55اي حلويات سكريات
13:57ببقى مبسوطة
13:58بضحك
13:58مش عارفة ايه السعادة اللي بتنزل علي دي بسا
14:01شعور شعور جميل صراحة
14:02فهل انا مبسوطة في حلقة النهاردة قوي صراحة
14:04حاسة كده بترطيب بنتعاش
14:07وصراحة مبسوطة قوي عشان اكتشفت انواع ايسكريم جديدة هضيفها لقايمة مفضلاتي في الايسكريم
14:12واكيد جزء الهند هتبقى منهم
14:14اكتبوا لي في كومنت اي اكتر انه ايسكريم هاسيتوه كده شكله غريب سكرته جديدة
14:18وعمتا ايه اكتر طعم ايسكريم انتو بتحبوه
14:21انا عن نفسي لها اختار ممكن شوكولاتة
14:23بس انا احب الفراولة بادي
14:24احسن الفانيليا مع الفراولة
14:26بستاشيو
14:27لا زبادي بتوت
14:28بصوا مش هتقداروا تاخدوا مني قوي ايه اكتر نوع ايسكريم احبه
14:31احبوا لان احبوا كل شيء
14:33وبس كده دي كانت تجربت النهاردة
14:35باي
Comments
اسراء نبيل - Esraa Nabil
Creator
جربت أغرب أنواع الآيس كريم في العالم🍦| ايس كريم بالأفوكادو 🥑🤮

Recommended