Skip to playerSkip to main content
  • 28 minutes ago
دو سال پس از خیزش نسل زد، معترضان کنیا دوباره به خیابان‌های نایروبی می‌آیند

دو سال پس از شورش مالیاتی نسل زد در کنیا در سال ۲۰۲۴ که کشور را تکان داد، معترضان ۲۵ ژوئن در نایروبی گرد آمدند تا برای قربانیان عدالت بخواهند و خواستار پاسخگویی بیشتر دولت شوند.

لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/06/25/two-years-after-the-gen-z-uprising-kenyan-protesters-have-returned-to-the-streets-of-nairo

مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست

Category

🗞
News
Transcript
00:00We are here Chet
00:13Chet
Comments

Recommended