دو سال پس از خیزش نسل زد، معترضان کنیا دوباره به خیابانهای نایروبی میآیند
دو سال پس از شورش مالیاتی نسل زد در کنیا در سال ۲۰۲۴ که کشور را تکان داد، معترضان ۲۵ ژوئن در نایروبی گرد آمدند تا برای قربانیان عدالت بخواهند و خواستار پاسخگویی بیشتر دولت شوند.
لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/06/25/two-years-after-the-gen-z-uprising-kenyan-protesters-have-returned-to-the-streets-of-nairo
مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست
Comments