00:08İzlediğiniz için teşekkür ederim.
00:30Fakat o zaman gençlikte bu heyecanla, fakat şu anki aklım olsa asla çıkmazdım.
00:35Çünkü ailenin, çocuklarını ihmal ediyorsun.
00:38Zaten gündüz çalışıyorsun.
00:39Gecede dışarıdasın.
00:41Eşinle vakit geçirmen çok zaman kalmıyor.
00:43Bu karar doğru olur.
00:44Boşanma çok ağır bir karar.
00:46Ama yani erkeklerin biraz daha nasılıyım?
00:50Bu iş konuda biraz anlaşılır almanı isterim.
00:52Yani şimdi evde eşini bırakıp da gidilir mi kahve köşelerde?
00:55Oyun oynanır mı?
00:58Doğru bir karar yani.
00:59Eşini ihmal ediyorsa, kahvede uzun süre vakit geçiriyorsa, evine gitmiyorsa, bu da olabilir yani.
01:07Evine de ilgi gösterecek.
01:08Saatlerce kahvede oturmanın anlamı yok.
Yorumlar