Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
Kastamonu'nun Tosya ilçesindeki köyler, çeltik ekimi döneminde leyleklere de ev sahipliği yapıyor. Leylekler, ekim yapılan çeltik tarlalarında avlanarak karnını doyuruyor.
Kanalımıza Abone Oldunuz mu?
📌 http://bit.ly/IHA-Abone

Türkiye'nin ilk çeltik fabrikasının kurulduğu Kastamonu'nun Tosya ilçesinde, yaklaşık 8 bin dekar alanda yapılan çeltik ekimi bu yıl ilkbahar yağmurlarının uzun sürmesi sebebiyle Haziran ayında da devam ediyor. Türkiye'nin önemli pirinç üretim merkezleri arasında yer alan Tosya ilçesinde tarlalar, ekim döneminde leyleklere ev sahipliği yapıyor. Havaların ısınmaya bölgeye gelen leylekler, evlerin çatılarının yanı sıra elektrik ve telefon direklerinde geçirdikleri kuluçka döneminin ardından yumurtadan çıkan yavrularının iyi beslenmesi için ekim yapılan tarlalarda böcek ve solucan avlıyor. Tarlada çalışan vatandaşların arkasından ayrılmayan leylekler sürülen tarlalarda renkli görüntüler oluşturuyor.

#haber #sondakika #gündem

-----------------------------------------------------------------------

Bir Çok Merak Edilen Konuda Uzman Görüşlerini Sizlerle Buluşturduğumuz İHA Aktüel Kanalımız 👇
📌 https://bit.ly/IHA-Aktuel

İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
🌐 http://www.iha.com.tr

Sosyal Medya'dan Bizi Takip Edin!

📍 https://facebook.com/iha.com.tr
📍 https://twitter.com/ihacomtr
📍 https://instagram.com/ihacomtr/
📍 https://t.me/ihacomtr
📍 https://www.tiktok.com/@ihacomtr

Bize Ulaşmak İçin 👇
🌐 https://www.iha.com.tr/iletisim

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Geliyor leylekle geziyor. O da oğaların güzellikleri.
00:05Her sene geliyor. Her sene geliyor. Her sene de 200 öyle.
00:09Arkadaşlarımızın sayesinde 200 yani öyle.
00:12Böcekleri yiyor, böcekleri yiyor.
00:15Böcekleri yiyor, geziyor. Onun da bir güzelliği var yani buralara.
00:19Sarıkılcık piricinin de leyleklerin payı var.
00:22Toprak karıştırmaya yani havalandırmaya başlayınca leylekler o zaman gelir.
00:27Keşen de daha çok gelir.
00:28Neden de şu.
00:30Nedense doğasında var muhtemelen solucanları.
00:32Biz kaş denen diyoruz böcek.
00:35Böyle yengeç gibi ağzı var. Onları falan topluyor.
00:37Yani onlar da doğanın güzelliği diyoruz.
00:40Bize ekstrası olur tabii. Niye olmasın?
00:42Doğa birbirini tamamlar.
00:44Şimdi o kaş denen deriz. Kaşları deler.
00:46Normal fidaları keser.
00:47Çelteye zararı var mı? Yok.
00:49Şöyle zararı var. Kaşları deliyor. Su kaçıyor kaşlardan.
00:52Doğanın güzellikleri hoşumuza gitmez mi?
00:54Yılanı, böceği, insanı, karıncası her şey olmalı tabii ki.
00:58Leylekler de rızkını alıyor.
01:00Tabii rızkını alıyor. Onlar da karnını doyuracak.
01:02Doğa birbirini tamamlar.
01:07Haydi.
01:07Haydi.
01:07Haydi.
01:15Haydi.
Yorumlar

Önerilen