00:00Satu favor, saya tak dapat payment apa pun buat lagu tu
00:02Masa tu?
00:03Haa betul, saya buat as a favor, saya ingat kalau saya boleh ceritakan sikit
00:06Obri Swito, masa tu ada satu program
00:09My Stars LG
00:10Saya masa tu tengah jadi host gang stars
00:13Saya dapat panggilan daripada Obri Swito
00:15Dia kata, bro, can you do me a favor
00:17I have this song untuk satu lagu reality show yang baru
00:21And saya cakap, why not?
00:23Obri Swito dah banyak tolong saya
00:24And then I said, on one condition lah
00:26Sebab dia lagu untuk reality show
00:28So, saya cakap, tak perlu announce pun tu lagu Faizal tak nyanyi
00:31It's just going to be a theme song macam lagu contoh
00:33Kata lagu AF, lagu, you know, lagu GB ke apa
00:38It's just a song yang someone nyanyi
00:39You know, it's a theme song for a reality show
00:41But saya ingat yang saya rasa, the turning point for me was Faizal Ismail
00:51Faizal Ismail, masa tu dia dengar Hot FM, dia call saya pasal ni
00:54Dia cakap, bro, apa satu lagu ni?
00:56Orang ada ramai call, minta lagu ni
00:57Aku tak pernah dengar lagu ni
00:58And lepas tu, saya cakap lagu apa?
01:01Dia kata, tak, macam gemur-gemur jiwa, tak tahu
01:04Lepas tu, I explain to him, ini lagu tema, it's not single
01:07And then, dia cakap, ramai orang minta lagu ni pun
01:10And I was quite surprised sebab tak push pun lagu tu as a single
01:14And orang kata, yang selebihnya tu
01:16Orang kata, it's history lah, itu kerja Tuhan lah
01:19So, maybe lagu tu menjadi macam tu sebab saya pun tak minat cerwet
01:23Kan, saya tak ada rasa pressure
01:25Saya tak rasa pressure ni lagu tu, because it wasn't my single ke apa ke
01:29Tapi aku orang minta
01:31Alhamdulillah
01:32Terima kasih kerana menonton!
01:34Terima kasih kerana menonton!
01:35Terima kasih kerana menonton!