00:00Sonucuna göre değişiyor fikirlerimiz açıkçası.
00:03Biz eleştirilere açığız.
00:05Bizden daha fazla açık olan insanlar da yoktur zaten her zaman.
00:09Ama biz bazen eleştirileri karıştırıyoruz.
00:12Maça analiz edebiliriz.
00:14Taktiği analiz edebiliriz.
00:15Ama bir insanın saçına, bıyığına, başına falan, burasına falan bunlara girmek bence çok saçma ya.
00:22Bunlar eleştiriden çıkıyor artık.
00:24Bunlar farklı bir yere giriyor.
00:26Ben bunları anlamıyorum.
00:26Biz tek sıkıldığımız, kızdığımız konular bunlar aslında.
00:29Yoksa eleştiri her zaman yapılsın.
00:31En ağırını yapılsın.
00:32Sıkıntı yok.
00:33Kötü oynadığımız şeyi eleştirsinler.
00:35Bunu zaten biz kendi aramızda da eleştiriyoruz.
00:37Yani belki de Uğurcan kötü oynadığım zaman bana sallar, ben ona sallarım kötü oynadığım zaman.
00:41Bunu biliriz yani.
00:42En iyi biz biliyoruz aslında kötü oynadığımız maç.
00:44En iyi analizi biz yapıyoruz.
00:46Eleştiri birbirimize yapıyoruz zaten.
00:48İnsanlar sanıyor ki biz mutsuz değiliz.
00:51Yani maç kaybediyoruz.
00:51Onlar yine keyfine bakıyor.
00:52Öyle bir şey yok.
00:53Biz sabaha kadar uyumadık maçı kaybettik de ya.
00:56Çok mutsuz olduk.
00:57Yani aşırı derece mutsuz olduk ama dediğim gibi böyle değişik değişik bazı şeyler var böyle.
01:03Yani girmek istemedim gibi.
01:05Kaptanımıza farklı şeyler imalarda bulunuyorlar.
01:08Öyle şeyler bulunuyor.
01:10Ya üzülüyoruz ya.
01:11Gerçekten o da üzülüyor.
01:12Kaptanımız da çok üzülüyor.
Yorumlar