Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3. ve son maçında Los Angeles Stadyumu'nda karşılaştığı ABD'yi 3-2'lik skorla mağlup etti. Maçın ardından milli futbolcu Orkun Kökçü, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

Kanalımıza Abone Oldunuz mu?
📌 http://bit.ly/IHA-Abone

#haber #sondakika #gündem

-----------------------------------------------------------------------

Bir Çok Merak Edilen Konuda Uzman Görüşlerini Sizlerle Buluşturduğumuz İHA Aktüel Kanalımız 👇
📌 https://bit.ly/IHA-Aktuel

İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
🌐 http://www.iha.com.tr

Sosyal Medya'dan Bizi Takip Edin!

📍 https://facebook.com/iha.com.tr
📍 https://twitter.com/ihacomtr
📍 https://instagram.com/ihacomtr/
📍 https://t.me/ihacomtr
📍 https://www.tiktok.com/@ihacomtr

Bize Ulaşmak İçin 👇
🌐 https://www.iha.com.tr/iletisim

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:01Öncelikle çok üzgünüz. Ülkemizden, balımdaşlarımızdan üzebiliyoruz çünkü bunu hakika etmediler.
00:10Daha güzel başarıları elde etmek istiyorduk. Daha iyi yerlere gelmeyi yok istiyorduk bu turnuvada.
00:16Ama ne yazık ki bunu başaramadık. Şu an diyecek çok bir şey yok maçtan sonra yani duygular yüksek olur, yanlış
00:25şeyler söyleyebilirsin.
00:26Ama herkes kendine üzele stresi yapar bu tatilde.
00:32Ve onu yaparak da inşallah gelecek turnuvalarda daha iyi bir şekilde ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz.
00:42Bu bizim en önemli düşüncemiz şu an. Ben şahsen öyleyim. İnşallah gelecek turnuvaya da katılırız.
00:49Orada da daha iyi, daha kaliteli, daha başarılı bir Türkiye'ye gösterebiliriz.
Yorumlar

Önerilen