00:00In 2016, I've been to 10 years, 9-10 years from the Renaissance Hotel at the time of my dinner.
00:22I was having a hard time in the morning and I felt that I didn't make a mistake.
00:28But I was having a hard time in the morning.
00:32Walaupun IO itu sendiri kata tidak ada kes terhadap saya, tapi arahan dari atas.
00:38Ini adalah satu lagi isu.
00:39Arahan dari siapa? Adakah ini campur tangan dari pihak politik ataupun daripada siapa di atas yang mengarah untuk tuduh saya di mahkamah walaupun tidak ada kes?
00:53Itu juga sebab saya membawa kes ini menyaman kerajaan dan juga agensi-agensi jawi dan juga sesiapa yang terlibat.
01:03Terima kasihlah. Nasib baiklah saya peguam kan.
01:08Saya bolehlah bawa benda ini sebab saya rasa ini adalah walaupun a great expense pada saya.
01:15Saya berapa tahun dikutuk, dihamun, dituduh di mahkamah, macam-macamlah orang cakapkan.
01:25Tetapi saya percaya dengan apa yang saya buat adalah untuk kebaikan di masa hadapan untuk semua orang.
Comments