Skip to playerSkip to main content
  • 10 years ago
"Δεν είμαι οπαδός των Δημοψηφισμάτων", δηλαδή "Δεν είμαι οπαδός των δημοκρατικών διαδικασιών".

http://greek1.blogspot.com/2016/06/blog-post_58.html

Category

People
Comments

Recommended