helIo ! I am the guitarist singer from the french band N-o-m-a, since 1996 , 13 albums , I am also the bassist of sassy, a great punk grunge duet, 4 records ...
SPECIAL THANKS TO KRIST NOVOSELIC (nirvana's bassist) for Tweet my youtube's channel ! just a dream !
Salut ! Je suis guitariste/chanteur du groupe français n-o-m-a , depuis 1996, 13 albums autoproduits, tournée dans toute la france, tv... je suis aussi le bassiste du groupe sassy, 4 albums .