- 2 hours ago
http://www.bolumizletv.org/yemekteyiz-116-bolum-izle-12-subat-2018.html
Category
🎥
Short filmTranscript
00:00...isit.
00:01...menüller yapılırken,
00:02...stureyi ayarlamak lazım.
00:05...teşekkür ederim.
00:06Seyyin Bey, kebabınızı yiyeceğiz.
00:07...of the time, afiyet olsun.
00:09...wakit problemi olmadığı zamanlarda,
00:11...yapabiliriz belki ama...
00:12...sürelisiniz zamanlarda ona göre...
00:15...hazırlamak gerekiyor...
00:16...diye düşünüyorum.
00:18...bu arada içecek alır mısınız?
00:21İçecek isteyen varsa.
00:22...sobbing...
00:23...sobbing...
00:24...sobbing with a lot of fun...
00:25...tock with a lot of things.
00:26I think it's a good thing to know, essentially.
00:27You know it's fine and I'll give you some
00:33milk and eat comes.
00:34The pot is similar to it like we do.
00:37We have a lot of rice for it.
00:38We are getting it like making it,
00:38including the pot is a bit like this.
00:45And it's a bit about it.
00:45I had a bit of the pot with a way of cooking.
00:48I got the pot prints.
00:50I started sit together with the pot.
00:51It's mostly done with the pot.
00:54It's really good for the pot.
00:56We've got a pot on fire with pan.
00:59We put it in the pot.
01:01We put it in the pot.
01:01We put it in the pot.
01:02We put it in the pot.
01:03I feel like I'm feeling the heat with the heat, but I feel the heat.
01:09What about the heat?
01:12I didn't eat it.
01:13I don't taste it, I don't taste it.
01:15I don't taste it.
01:21Did you cook it first?
01:24Did you cook it all over the top?
01:26What is the problem?
01:29It's all cooked.
01:31It's all mixed with a whole thing.
01:33It's like this.
01:37I'm not going to put it on the inside.
01:44I'm going to put it on the inside.
01:47I put it on the inside.
01:50I put it on the inside.
01:55We're going to put it on our way, put it in the fridge.
01:59We put it on our way, about 5-10 minutes.
02:01We would try to get it.
02:04Let me give you a comment.
02:06I would like to read it.
02:07I would like to read it.
02:09They are very happy.
02:10This is the very good cook.
02:16I am going to make it.
02:19I am going to eat it, then I will leave it.
02:22This is the one in the middle.
02:24Lama olmuş platforme yağ dışında on herhangi bir problem yok falan
02:28parmak kebabını likely değil diye biliyorum ben de çünkü yemiştim.
02:36bu daha farklı bir kebap türü olmuş diyeyim
02:40çok fazla yağ var.
02:42Yani yağın içinde bulmuş hem patlıcan patates
02:47bende ama eti de beğendim.
02:49Aksine yani pişmesinde güzel yani herhangi problem yok elinize sağlık.
02:55Afiyet olsun.
02:56Ben sizi baş başa bırakacağım.
02:57Kim yorum almak ister?
02:59Ben.
03:00Buyurun.
03:02Pilav bir kere çok tuzsuz olmuş.
03:04Tuzsuz?
03:04Evet çok tuz olmuş.
03:05Pilav tuz kıttığı var galiba.
03:07Tuzsuz olmuş, baya bir tuzsuz olmuş.
03:10Patlıcanlar da çok fazla yağlı olmuş.
03:13Acaba tuzladınız mı patlıcanları hani kızartmadan önce?
03:16Şöyle karar maması ve acılığını alsın diye tabii ki tuzlu suyu koydu.
03:19Ondandır evet evet.
03:20Koymak zorundayım.
03:21Gerçekten çok yağlı olmuş.
03:24Et de gerçekten nasıl anlatayım yumuşak aslında ama içi kuru.
03:29Hani et tadı alamıyorum öyle anlatayım etin kendi tadını alamıyorum.
03:34Çünkü baya bir içi dediğim gibi kuru dışı yumuşak ama içi bile kuru.
03:40Ben şeyi anlayamadım pilavı tuzsuz dedik.
03:44Evet çok tuzsuz geldi ve yağlı da.
03:47Yok normal geldi bana.
03:49Çok tuzsuz geldi.
03:51İzninizle şunu söylemek istiyorum yorumlarınıza.
03:55Yorumlarınızda etin hani çok iyi piştiğini ama içinin kuru olduğunu söylüyorsunuz.
04:02Bu birbiriyle örtüşmeyen bir şey bence.
04:04Etin kıvamı bana göre gayet iyi.
04:08İçinin yumuşaklığı da.
04:09Şöyle bir yanlış anlaşılma oluyor Hüseyin Bey.
04:11Buyurun.
04:12Eti siz pişirirken güzel pişirmişsiniz buna bir şey demiyoruz.
04:15Evet.
04:15Sadece fırına verdiğiniz takdir yani o sıra etin üstünü kurutmuş.
04:19Arkadaşlar onu da söylemek istiyor.
04:21Evet.
04:21Ben daha yorumumu yapmadım yemek diye gidiyorum mu?
04:24Ama üstü değil içi kuru diyor.
04:26Orada bir farklılık var yani onu ben algılayamıyorum.
04:29İyi pişmiş bir etin içinin kuru olabilme olasılığı yoktur.
04:32Şöyle anlatayım.
04:37Beklediğimin çok çok altındaydı.
04:40Sadece işte tatlının hatırına Hüseyin Bey'e puanım.
04:44Bence pilavı ve tatlısının hürmetine benim puanım.
04:49Servis de güzel değildi sunumunu da beğenmedim.
04:52Bu yüzden Hüseyin Bey'e puanım.
04:55Hüseyin Bey'in misafirperverliğini beğenmediğim için yemeklerini beğenmediğim
04:59için Hüseyin Bey'e puanım.
05:02Az sonra.
05:08Beklediğimin çok çok altındaydı.
05:11Sadece işte tatlının hatırına Hüseyin Bey'e puanım.
05:15Bence pilavı ve tatlısının hürmetine benim puanım.
05:20Servis de güzel değildi sunumunu da beğenmedim.
05:23Bu yüzden Hüseyin Bey'e puanım.
05:26Hüseyin Bey'in misafirperverliğini beğenmediğim için yemeklerini beğenmediğim
05:30için Hüseyin Bey'e puanım.
05:33Az sonra.
05:37Ette gerçekten nasıl anlatayım yumuşak aslında ama içi kuru.
05:43Hani et tadı alamıyorum öyle anlatayım etin kendi tadını alamıyorum.
05:48Çünkü baya bir içi dediğim gibi kuru.
05:51Dışı yumuşak ama içi böyle kuru.
05:54Ben şeyi anlayamadım.
05:56Pilavı tuzsuz dedik.
05:58Evet çok tuzsuz geldi ve yağlı da.
06:01Yok bana normal geldi.
06:02Yok normal geldi bana.
06:03Bana çok tuzsuz geldi.
06:05İzninizle şunu söylemek istiyorum yorumlarınızda.
06:09Yorumlarınızda etin hani çok iyi piştiğini ama içinin kuru olduğunu söylüyorsunuz.
06:15Bu birbiriyle örtüşmeyen bir şey bence.
06:18Etin kıvamı bana göre gayet iyi.
06:22İçinin yumuşaklığı da.
06:23Şöyle bir yanlış anlaşılma oluyor Hüseyin Bey.
06:26Eti siz pişirirken güzel pişirmişsiniz buna bir şey demiyoruz.
06:29Sadece fırına verdiğiniz takdir yani o sıra etin üstünü kurutmuş.
06:33Arkadaşlar onu da söylemek istiyor.
06:35Ben daha yorum yapmadım yemek diye gidiyorum.
06:38Ama üstü değil içi kuru diyor.
06:40Orada bir farklılık var yani onu ben algılayamıyorum.
06:43İyi pişmiş bir etin içinin kuru olabilme olasılığı yoktur.
06:46Şöyle anlatayım iyi pişmiş evet ona bir şey demiyor kesinlikle.
06:49İçi kuruş şekilde lezzet yok hani et yumuşak olur ya böyle lezzet gelir ya ağzına böyle yumuşak bir şekilde.
06:56O yok dışı.
06:58Doğrudur.
06:59Saygı duyuyorum.
07:00Belki etin kendi doğasından da kaynaklanıyor olabilir.
07:03Yağsız bir et mi kullandık bundan?
07:05Hayır çok yağlı değil ama.
07:06Ya bu kadar yağlı bir yemeğin içerisinde bir etin içinin kuru olması bana da bir garip geliyor.
07:12Ama benim ağzımda şu anda bu hani kuru bir şey dağılıyor.
07:16Hüseyin Bey yani şöyle anlatayım dağılıyor.
07:18Altına bakın etin mesela alt taraf patlıcanların altına gelmiş.
07:23Haklı mıyım?
07:24Sadece üst tarafı biraz hani kuruttuğu için fırın yani beni rahatsız eden sadece bu oldu.
07:29Hani belki bir kaşıkla karıştırmanız biraz daha fark edebilir.
07:34Şöyle karıştırdığınızda tabii ki şeyi bozuluyor bunun.
07:36O fırının en üstünde kalan et size denk geldiği için öyledir.
07:40Bakın diğer etlere baktığınızda böyle bir olay yok.
07:42Yani üstte kalan birkaç et de tabii ki kızarmak oluyor.
07:46Yani takdir edersiniz ki ben de tabağımda olanı yorumladığım için sizin tabağınızdakini konuşmuyorum.
07:51Tabii ki haklısınız.
07:52İzin verirseniz ben de bir yorumda bulunmak istiyorum.
07:54Tabii.
07:55Yani bildiğim bir kebap değil de sizin adlandırdığınızı düşünmüştüm.
07:58Bana yağlı geldi.
07:59Parmak kebabı eğer buysa bilemiyorum.
08:02Bundan sonra bir yere gittiğim zaman bir restorana ona göre düşüneceğim ki siz bunu gerçekten iyi yaptığınızı söylüyorsunuz.
08:08Ben ilk defa yorum.
08:09Bana yağlı geldi.
08:10Kuzu eti aslında çok tercih ettiğim bir et değildir.
08:13Ama bence güzel pişmiş yağlı olmasına rağmen.
08:18Yani sadece bu tek başına belki bu kadar yoğun patlıcan olmasaydı kızarmış belki bana göre daha iyi olabilirdi.
08:27Bulgur pilavı dediğinizde de yani ben hiç böyle bir bulgur pilavı hayal etmiyordum.
08:32Benim bildiğim bulgur pilavı ya sade olur veyahut da işte benim istediğim gibi domatesli işte soğanlı falan.
08:38Sanki bu böyle bulgur evde kalmış sizin.
08:41İşte biraz da erişte varmış gibi.
08:43Yani hani bulgur yetmiyor da içine erişte katayım gibi olmuş.
08:47Keşke erişteleri hiç katmasaydınız içine.
08:50Çünkü erişte ile bulgur pilavı beklentim olurdu en azından.
08:55Yani böyle erişte, bulgur, emeğinize sağlık.
08:59Afiyet olsun.
09:00Çok yağlı buldum bende ama arkadaşlara tuz konusunda katılmıyorum.
09:06Ben çünkü tuzu yerim.
09:07Pilavın tuzu bence güzeldi.
09:09El erişte sağlık.
09:10Daha az yağlı yemekler yaparsak daha iyi olur diye düşünüyorum.
09:15Aslında şöyle söyleyeyim ben yemeğin içine ayrıca bir yağ koymadım.
09:19Daha ilk günden ara sıcak unutuldu Onur Bey.
09:21Evet yani unutulmaması gerekiyordu.
09:24Sonuçta size bir üç saatlik bir süre veriliyor.
09:27Bu üç saat içinde yapmakla hükümlusunuz.
09:30Hani el açması olmasaydı başka bir şey olsaydı hani belki de talihsizlik oldu.
09:36Yani sadece parmak olayı da değil isteyen yapardı.
09:40Hani ne yapar neyler ama biraz tahmin ediyorum zamanlarla ilgili bir takım problemleri oldu.
09:46Yetiştiremedi.
09:47O da tabii sonuçta ortaya böyle çıkınca.
09:50Çorbayla anı yemeği nasıl buldunuz?
09:53Çorba yani ne içtiğimi bilmediğim için bir mercimek vardı onu gördüm zaten.
09:58Havuç var, patates var.
10:00Normal mercimek çorbası gibi.
10:02Yoğurtla tereyağıyla bir sos yapmış.
10:04Kötü bir çorba değildi hani güzeldi.
10:08Pilavını beğendim bulgur pilavını.
10:11Ama yani o kebap olarak artık bir özensiz geldi bana.
10:15Hani parmak kebabı çok farklı bir kebaptır.
10:17Onun özel sunumu vardır, tadı vardır.
10:20Hani et güzel pişmiş ama hiç diyecek bir şeyim yok.
10:24Ama diğer o şey salatalık diyorum patlıcanı, patatesi şeyi falan inanılmaz yağlıydı.
10:30Yani hiç yağını süzmemiş, etmemiş herhalde.
10:33Bakalım şeyden tattım soğuk salatadan.
10:37Yani sadece soğan tadı var.
10:39Başka soğan dışında hiçbir tat alamadım.
10:43Üzgünüm.
10:44Bakalım tatlı nasıl olacak?
10:45Bu tamamen kızartmadan kalan patlıcanın ve patatesin çekmiş olduğu yağdan kaynaklı.
10:54Ve kuzu etini kendi yağı.
10:56Ayrıca bir yağ koymadım.
10:57Çok az soğanı kavururken yani çok az koydum.
11:01Parmak kebabı dediniz, hiç yememiştiniz.
11:04Bu maalesef ki kuzu etinden başka bir etle olmuyor.
11:07Bunun özelliği bu.
11:09Kuzu etin olmazsa bu tadı veremiyorsunuz.
11:13Afiyet olsun diyorum.
11:14Hayır, ben yağlı olduğu için söylüyorum.
11:16En azından patlıcanları bu kadar çok yağ çekmemiş olsaydı
11:19kuzu eti zaten yağlı.
11:21Belki daha lezzetli gelebilirdi bize.
11:23Ellerinize sağlık.
11:24Bir şey söylemek istiyorum.
11:25Parmak kebabını aslında şöyle yaparlar.
11:28Yuvarlak bir tepsinin kenarlarına parmak şeklinde patates ve patlıcanlar dizildikten sonra
11:32ortasına da et ya da kıyma koyarlar.
11:35Yani aslında bu yemeğin yuvarlak şekilde servis edilmesi gerekiyor.
11:38Sanırım sizinkiler karışık olduğundan malzemelerin parmak şeklinde kesildiğini anlayamadınız Filiz Hanım.
11:43Belki de olabilir yani.
11:46Hiç de daha önce de yemediğim için sanki böyle patlıcanlı kebap gibi bir şey yani bu.
11:51Salatayı nasıl buldunuz?
11:52Salatayı ben onda da hayal kırıklığına uğradım.
11:57Can Bey dedi ya işte aralarında buz muz falan olacak.
12:00Ben şöyle herhalde dedim buzlu salata deyince böyle buzdan yapılmış bir kabın içinde bize bir salata sunacak.
12:08Başka nasıl olabilir?
12:09Buzlu salata demedim ben ama.
12:12Soğuk salata.
12:14Soğuk salata.
12:14Yani soğuk nasıl olabilir?
12:16Yani meze tarzı.
12:17Soğuk.
12:18Soğuk salata.
12:19Evet o anlamda.
12:20Daha farklı bir şey bekliyordum.
12:23Bir de böyle ekmek, soğan, peynir falan var içinde galiba.
12:28Çok yoğun taze soğan tadı var.
12:31O beni biraz rahatsız etti.
12:33Bir de içine kullandığınız peynir türevi bir şey o da çok tuzlu geldi.
12:38Tuzlu yememe rağmen çok baskındı.
12:42Ellerinize sağlık.
12:43Afiyet olsun.
12:44Çok ilginç yorumlar yapıyorsunuz.
12:45Çünkü içinde bunun peyniri yok.
12:47Ne olduğunu anlayamıyorum yani ben de.
12:50Bakar mısınız?
12:54Şöyle söyleyeyim.
12:56Tuzlu olmuş evet.
12:58Tuzlu olmuş.
12:59Sanırım içinde sarımsak var.
13:01Sarımsak var.
13:02Sarımsak çok baskılı olmuş gerçekten.
13:04Dediğim gibi yani çok tuzlu olmuş.
13:06Sarımsak da çok baskılı olmuş.
13:08O yüzden damağa geldiği gibi bir yoğunluk geliyor.
13:12Hani böyle tadını şey yapamıyorum.
13:14Fazla keşfedemiyorum hani salatanın kendi tadını.
13:17Bir de yeşil soğanı çok fazla olmuş gerçekten.
13:20Biraz daha az olsaydı tuzu daha az olsaydı bence başarılı olurdu.
13:23Afiyet olsun.
13:24Elize sağlık ama beğenmedim.
13:26İçindekiler yumurta haşlanmış yumurta.
13:28Haşlanmış yumurta var evet.
13:29Üstündeki süzme yoğurt ve mayonez karışımında.
13:32Evet.
13:32Süzme yoğurt ve mayonez karışımında.
13:34Sonunda.
13:34Yoğurt var.
13:36O diş diş kalmasının sebebi o zaman.
13:39Diş diş derken.
13:41Yani hani bu hanımefendi peynir zannetti ya.
13:44Krem peynir zannetti bir şey.
13:45O çırpılma aşamasındaki o bir ayrıntı vardır ya mesela.
13:49İyice de çırparsınız da tamamen sıvılaşır.
13:52Ya da içine bir kaşık su koyarsınız.
13:54İşte mayonezle süzme yoğurtu karıştırdığınız zaman o biraz sıvılaşır.
13:58Belki siz bunu yapıp da buzluğa attıysanız soğusun diye.
14:01Zaten soğuk salata ya.
14:02Belki ondan dolayı da olmuş olabilir.
14:04Şöyle süzme yoğurtla yapıyorum.
14:09İçine mayonez katıyorum.
14:11O ekmek kısmı onunla yumuşuyor.
14:14Zaten tamamen yumuşamaması gerekiyor hamur gibi değil.
14:17Peynir tadını izlememiş olabilir.
14:18Belki siz onu peynir gibi algılıyorsunuz.
14:20Evet.
14:20Krem peynir gibi.
14:22Öyle bir şey yok.
14:25Yoğurdun bu katı kıvamı herkesi rahatsız etti bence.
14:28Bir de şöyle bir şey var.
14:29Yemeklerinizde hep farklı tarzda bir şeyler seçmişsiniz ya aslında çok bilinmeyen farklı yemekler seçmişsiniz.
14:36O yüzden bence en fazla önyargı da biraz oradan kaynaklanıyor.
14:39Çünkü çok bildiğimiz yemeklerle karşılaşmıyoruz.
14:43Mesela ben normal bir günde şu soğuk salatayı eğer böyle bir şeyse bir restoranda yemem.
14:48Açıkçası siparişini vermem bunun.
14:49Ya da ne bileyim biraz önce içtiğimiz çorbanın siparişini vermem.
14:52Ben bu şeyi bizim bu parmak kebabı daha öncesinde yemiştim.
14:59O zaman da yağlı bulmuştum hatta yorumlarımda da görürsünüz.
15:02Özellikle patlıcanını kızartacak mı, ne kadar yağlı olacak, fırına mı verecek vesaire onu merak ediyordum.
15:09Ama tahmin ettiğim gibi siz de çok yağlı yaptınız.
15:12Bu yüzden aslında bu da hani istediğimiz gibi çıkmadı.
15:15Ama ben Filiz Hanım'ın şu yorumunu merak ediyorum.
15:18Yani daha doğrusu şaşırdım.
15:20Yani bu pilava neden siz erişte katılmaz?
15:23Pilavın içinde bulgur pilavında ben erişteyi çok gördüm.
15:25Ve bu bir yöresel bir şey.
15:28Ben Karadenizliyim, bizde bile kullanılan bir şey.
15:31Ve yani bulgur pilavı her zaman sebzeli, salçalı yapılmaz.
15:35Böyle bir şey yok.
15:36Baharatlı, hafif baharatlı ve böyle sade de yapıldığını ben çok yedim.
15:40Ve bence gayet lezzetli, başarılı bir yemek.
15:43Ya şöyle pardon, menüde hep genelde diyorlar işte domatesli pilav, işte şehriyeli pilav.
15:50Yani buna da sadece bulgur pilavı deyince yani şehriyeli bulgur pilavı denmemiş.
15:55Yani benim beklentim.
15:56Yani ben bunun yanında daha böyle işte domatesli biberi, soğanı olan bir bulgur pilavı bekliyordum.
16:03Şehriyeli pilav.
16:04Yani şehriyeli pilav da yedim.
16:07Ama ben hiç böylesini de yemedim.
16:08Ben de katılıyorum size Filiz Hanım.
16:11Gerçekten görüntüsü zaten hoşuma gitmedi kesinlikle.
16:14Böyle içinde baharat mı var, karabiber mi var?
16:17Yani tadı güzel ama bu erişte aslında yani.
16:21Erişte sade yapsaydınız daha iyi olurdu.
16:24Sizinki şöyleydi, menünüzde bulgur pilavı yazıyor.
16:29Bulgur pilavı yazıyor.
16:30Yani siz bunlara hep bir isim koymuşsunuz ya buna da diyebilirdiniz ki erişteri bulgur pilavı.
16:35Hüseyin Bey nasıl buldunuz yorumları?
16:37Yorumları aslında çok da iyi bulmadım.
16:40Çünkü bazılarının içi gerçekten boş.
16:43Boş buluyorum.
16:44Çünkü söyledikleri tatlar, içinde olduğunu söyledikleri tatlar gerçekten benim yaptığım yemeklerin içinde olmadığı için bazı yorumların sırf yapılmış gibi yapıldığını
16:58düşünüyorum.
16:58Kimin yorumu boş?
17:00Biraz önce de şimdi şöyle söyleyeyim.
17:04İşte Filiz Hanım ne dedi?
17:06Bunun içerisinde işte peynir var.
17:10Bana öyle geldi ama.
17:11İşte atıyorum çorbamla ilgili yaptığınız yorumlarda içinde olmayan malzemeler.
17:18Hani böyle çok damak tadını alıyormuş da ama sanki ben onları fazla yoğun koymuşum gibi yorumlar yaptılar.
17:27Aslında içinde o tatlar olmadan hani fazlaymış gibi yapılan yorumları ben çok şey bulmuyorum açıkçası.
17:35Bundan dolayı da içi dolu olmadığını düşünüyorum.
17:40Yani Filiz Hanım'ın yorumunu beğenmediniz?
17:42Hayır bu diğer arkadaşlarda da böyle.
17:44Sadece Filiz Hanım'ın değil buradan başladım.
17:46Sonra diğer arkadaşım da yine yorumunda çorbaya nane olduğunu söylemişti.
17:53Nane yok.
17:54Hani onu da aynı şekilde değerlendiriyorum.
17:58Can Bey içerisinde pirinç dedi, un dedi, farklı farklı şeyler söyledi.
18:05Bunların hiçbiri içinde olmadığı için hani çok doğru karar verebildiklerini düşünmüyorum açıkçası bu konuda.
18:12Yani ben bir şey söylemek istiyorum.
18:13Hani boş demekten öte doğru yorumlayamadığınızı düşünüyorum.
18:16Önce rica etsem çok kısa bir şey söyleyeceğim.
18:18Tabii.
18:19Yorumlar boş derken aslında biz sizi çok dolu düşündüğümüz için yani ben Melih'e baktığım zaman çok farklı şeyler beklediğimiz
18:26için.
18:26O da benim hatam ki sizi gözümde fazla yükselttim galiba özür dilerim.
18:29Doğrudur, doğrudur.
18:30Ben söz almak istiyorum.
18:32Yani bunlar biz, biz şu anda yemekteyiz yarışmasındayız.
18:35İçindekilerle yarışmasında değiliz.
18:37Tabii ki, tabii ki.
18:39Yani eğer bizim bildiğimiz parmak kebabı yemedim dedim.
18:43Tamam o zaman bu benim ayıbım öyle söyleyeyim.
18:46Estağfurullah.
18:46Ama soğuk salata yani kafamda canlandırmıyorum.
18:49İçinde ne olabilir bilmiyorum.
18:51Hiç yemediğim bir şey.
18:52Siz de bunu soğuk olarak sundum dediniz.
18:55Farklı yorumlar.
18:55E çünkü beklemiş içindeki o süzme yoğurt krem peynir kıvamına gelmiş.
19:01Yani mecburen bu şekilde yorum yapıyorum.
19:05Çorbanız da bilindik bir çorba diyeyim.
19:08Evet.
19:08Hüseyin'in spesiyel çorbası.
19:10İçinde ne olduğunu bilmiyorum.
19:12Gurmede değilim yani yemek yapmasını biliyorum ama ağzıma yumuşak yumuşak bir şey geldi.
19:16Mantar olabilir mi acaba dedim.
19:18Ben de öğrenmek istiyorum.
19:20E ben de kendim burada içindekiler yarışmasında gibi zannettiniz değil mi?
19:24Yok canım estağfurullah öyle bir şey yok.
19:25Dildiğim bir şey olsa yorum yapacağım.
19:27E bunu da...
19:28Hani ben şunu özellikle dikkat etmiş.
19:30Emeğinize sağlık.
19:31Afiyet olsun.
19:31Güzel enteresan şeyler yapmışsınız.
19:33Bugüne kadar...
19:34Ama yine de tabii ki biz de en azından...
19:37Bence kıvamları tutmamış yorumlarımızı yapacağız.
19:39Ben şuna dikkat etmeye çalıştım.
19:40Bugüne kadar hani programda yapılmamış.
19:43Çünkü hep birbirinin tekrarı yapılıyor.
19:45Evet.
19:45Farklı bir tat olsun istedim.
19:47Hani bunların tadını istedim.
19:48Elimden geleni yaptım.
19:50Siz de mi?
19:50Tabii takdir sizin.
19:51Evet.
19:51Çok oynadınız pilavınızla Hüseyin Bey.
19:54Bu yorumlarınızdan sonra anlıyorum ki ben mesleksiz kalmayacağım.
19:58Başıma bir iş gelse, işimden olsa...
20:01Hüseyin Bey bir şey göstermek istiyorum da ben bunun ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.
20:04Pardon.
20:05Ben şöyle yanınıza geleyim.
20:07Ben de bunun ne cisim çıktı.
20:09Ne çıktı?
20:10Şunu anlamaya çalışıyorum.
20:11Hem bu et de var hem bu et de var.
20:13Beyaz beyaz içinde böyle plastik gibi bir şeyler var.
20:16Şunlar değil mi?
20:16Evet bende var.
20:18Ben hiç etin içinde böyle bir şey yaşamadım.
20:19Plastik değil bilemiyorum ne olduğunu.
20:22Etin kendi şeyidir bence.
20:23Kendi yağ alabilir.
20:24Yağından hani içindeki böyle sinir gibi çünkü...
20:28Sinir, etin siniri.
20:29Sinir alınmadığı için...
20:30Sinir, etin siniri.
20:31Sinir alınmadığı için...
20:31Etin siniri.
20:32Bidemiyorum tabii.
20:34İsterseniz ben tatlıları getireyim.
20:35Nasıl bir şey ya?
20:36Ben de size eşlik edeyim Hüseyin Bey.
20:38Tabii ki.
20:39İsterseniz tabaklar yardımcı olacaksınız.
20:41Siz mi yardımcı olacaksınız Can Bey?
20:44Evet.
20:44Güzel teftiş bekliyoruz sana.
20:47Karışmayayım.
20:49Nasıl geçiyor ilk gün?
20:51Var mı bir ifaat, bir tartışma?
20:55Ah Onur Bey yine masadan bir kalktınız ortalık yine karıştı.
20:58Ne oldu?
20:59Filiz Hanım yorumlar yaptı.
21:00Bunun üzerine Hüseyin Bey biraz gerildi ve...
21:02Haklı olarak yemeğini savunmak istedi.
21:04Can Bey de çorbada öğretmen oldunuz.
21:07Ana yemekte avukat oldunuz.
21:08Şimdi şöyle bir şey var.
21:10Mesleklerden vurup...
21:11Hani bir benzetme yapmayalım.
21:13Hani avukatmış, hakimmiş, öğretmenmiş...
21:17Hani bizim kendi günlük hayatımızda kullandı.
21:20Bah öğretmen gibi.
21:21İşte veya avukatımsın sen onun.
21:24Hani öyle bir şey değil.
21:25Benzetmeler yapılıyor sadece ama fazla bir benzetme olmuş.
21:28Yemekleri beğendiniz mi Can Bey?
21:30Benim damak tadım oymuyor yani.
21:32Benlik değil.
21:32Ben söyledim Hüseyin Bey.
21:33Yani eline sağlık.
21:35Gerçekten uğraşmış olabilir.
21:36Afiyet olsun.
21:36Hani ben Antepli olduğum için...
21:38Siz de Antepli misiniz?
21:39Evet Gazi Antepli.
21:39Ben de Gazi Antepliyim.
21:40Siz de mi Anteplisiniz?
21:41Yani benim annem babam böyle bir şey yapmıyor.
21:43Anladım.
21:43Biz hani çok yemek yapıyoruz.
21:45Kalabalık bir yerdeyiz.
21:46Yani biz böyle yemiyoruz.
21:48Zaten...
21:48Bana geldiğiniz zaman inşallah...
21:50İnşallah.
21:50Anlamın akıyla sizi karşılayacağım.
21:52Filiz Hanım ne yapıyorsunuz öyle?
21:53Tuz mu yiyeceksiniz?
21:54Hayır.
21:55Baktım masada tek aksesuar bu.
21:57Ne var içinde diye.
21:59Yani anlayamadım.
22:00Bu taraftan deliğini falan da göremedim de.
22:02Deneyeyim dedim.
22:03Zaten çok tuzluydu.
22:05Evet.
22:06Salatada bol soğan.
22:08Bol soğan.
22:09Ve tuzsuzluydu.
22:10Ve yoğun samsak vardı Onur Bey gerçekten.
22:12Tuz olduğu için teşekkür ederim.
22:13Ben bir çatal yedim.
22:14Hira tatlısı.
22:15O bana yetti zaten.
22:18Bende yoğurt da artık hani peynirleşmiş.
22:21Dedim peynir mi var içinde?
22:22Süzme yoğurt olduğu için peynir krem peyniri gibi.
22:24Yani süzme peyniri gibi.
22:26Krem peyniri gibi.
22:27Şöyle bir şey paylaşmak istiyorum.
22:28Hüseyin Bey'in yaptığı her şeyi mutfakta bırakmış.
22:31Mısır açmış.
22:32Mısır kenarda duruyor.
22:33Patlıcanlar kızarmış.
22:34Kızarmayan patlıcanlar burada.
22:36Kapaklar açılmış.
22:37O burada yani.
22:38Özellikle sizin görmenizi isterdim mutfak.
22:40Neden?
22:41Bilmiyorum yani.
22:42Öyle bir şey var mı?
22:42Özellikle görmek isterdim sizi mutfakta.
22:46Kondrolörü uzmanı olarak diyorsun.
22:48Neler söyleyeceksiniz Hüseyin Bey?
22:50Yani bana göre içi boş yorumlar yapıyorlar.
22:53Çünkü olmadık malzemeler varmış gibi.
22:56Çok damak tatları varmış gibi anlatıyorlar.
22:59Özellikle kim yapıyor?
23:01Özellikle hepsinde de oldu bu.
23:05Yani sonuçta içinde olmadığını, olduğunu düşün, olmadığı halde varmış gibi söyledikleri şeylerin yorumunu çok yorum olarak kabul etmiyorum ben.
23:16Peki bu sizi gerdi mi?
23:17Gelmedi.
23:19Sonuçta bu bir yarışma ve zaten rakipler kazandırmamak ya da eleştirmek için buradalar.
23:27Ben öyle görüyorum.
23:28Neyse siz görmüşsünüz artık gerek yok.
23:31Ben görüyorum.
23:31Artık tatlıya kadar geldik yani en azından.
23:33Ama şunu da söyleyeyim maalesef mutfaklarınızın…
23:36Hemimizin başına gelebilir.
23:37Evet.
23:38Yani çünkü çorbalar gidiyor, başka tabaklar gidiyor, geliyor.
23:42Tabii ki biraz daha düzenli, bir şey yaparken daha tertipli olmak lazım.
23:46Her zaman dediğim gibi hesaplı girmek lazım mutfağa.
23:49Evet.
23:49Yani bugün maalesef Hüseyin Bey hesapla giremediği için o yüzden böreğini de açamadı.
23:55Halbuki hani omuru mayaladı, içini yaptı ama…
23:59İçini yaptıktan sonra nasıl yetiştiremedi ben de onu anlamadım, açamadı.
24:03Yani işte açıp sarması lazım, sonra fırına atması lazım.
24:05Kırk katlı börek mi yapacaktı acaba yani?
24:07Zamanı yoktu.
24:08Onur Bey hesap derken şunu demek istiyorsunuz herhalde.
24:10Mesela patlıcan kızaracak bir yemekte.
24:12Gidip de 3 kilo patlıcan soymaya gerek yok.
24:15Yani 6 tane, 7 tane soyulduktan sonra o zaten ortaya çıkıyor.
24:18Evet.
24:18Hani benim demek istediğim oydu demeyi.
24:20Mesela 10 tane, 5 tane soyulacağına 10 tane soyulmuş öyle duruyor.
24:23Bir de ben şeyden yanayım.
24:25Şimdi evet bu bir davet menüsü adı altında yapılan şeyler.
24:30Bu bir yemek yarışması sonuçta.
24:33Hani bir de bu kadar büyük şeylere gerek yok.
24:35Daha tadımlık şeyler olursa yemeklerimiz arta kalmaz.
24:39Ama arta kalan yemeklerimizi de yine söylüyorum.
24:43Sokaktaki dostlarımıza gidiyor belli ölçülerinde acısı, tatlısı, baharatı ayrı bir şekilde.
24:49Buyurun efendim afiyet olsun.
24:51Tatlının yanında içecek isteyen var mı?
24:53Ben su alabilir miyim?
24:55Tuzlu geldi.
25:23Tuzlu geldi.
25:25Kaymakla sunuyorum.
25:25Ben beğendim.
25:26Normalde kaymakla sunmazlar bunu.
25:29Hindistan cevizi ile sunuyorlar ama ben direkt kaymak kullanmayı tercih ediyorum.
25:33Bence çok tatlı olmuş.
25:36Şekere çok fazla olmuş bence.
25:38Peki o zaman yorumlara geçelim.
25:40Çok hızlıca yorumlu olursak.
25:41Orta kalan aroması böyle bir tatlı da ilk defa tadıyorum ve bence baya yakışmış buna.
25:46Ve böyle bir tatlımız zaten şekerli olması gerektiğini düşünüyorum.
25:49Çünkü bu şerbetli bir tatlı ve şekerli olması gerekiyor.
25:52Bence şekeri de gayet iyi.
25:53Kıvamı da yumuşaklığı da gayet iyi olmuş.
25:56Ellerinize sağlık.
25:58Gayet beğendim.
25:59Teşekkür ediyorum.
26:00Afiyet olsun.
26:01İçi de bana çok fazla yumuşak geldi.
26:04Biraz daha pişebilirdi.
26:06Dediğim gibi çok tatlı.
26:07Gerçekten çok tatlı.
26:08O yüzden yemeyeceğim.
26:10Afiyet olsun.
26:10Beğenmediniz mi?
26:11Beğenmedim.
26:12Peki.
26:13Can Bey?
26:14Şöyle başlayayım.
26:16Baklavacının oğluyum.
26:18Babam baklavacı.
26:18Yani bizim evde çok şerbetli tatlar pişer.
26:20Künefesinden baklavasına kadar.
26:22Şimdi yemeklerim olsun.
26:24Herhalde şerbeti de kendiniz her şeyini kendiniz yaptınız zaten.
26:28O irmiğin diriliğini öldürebilirdiniz.
26:31Üstündeki.
26:34Yaptınız, pişirdiniz.
26:35Hemen sıcak soğuk şerbet mi yaptınız?
26:38Yani tatlı sıcakken şerbet soğuk ya da şerbet soğukken tatlı sıcak.
26:44Şöyle fırından aldığımda o coz sıcaklığı geçtiğinde şerbetin üzerine döküyoruz.
26:49Ama sizin o üzerindeki irmik dediğiniz şöyle.
26:52İçinde bunun irmik var ama bunu irmiğe bulayarak tekrar sunuyorsunuz.
26:57Pişirmeye öyle veriyorsunuz.
26:59O kıtırlıklar oradan geliyor.
27:00O kıtırlık oradan geliyor.
27:01Zaten bu tatlın özelliği o.
27:03Yani o kıtırlığı yoksa tamamen şerbetler dolayı hamur hissi verir.
27:08Normalde hamur değil.
27:11Şeyin kıvamı çok önemlidir.
27:12Şerbetli tatlılarında, irmikli tatlılarda kestiğiniz an dağılmıyorsa bu tamamdır.
27:22Gördüğünüz gibi de dağılmadığını düşünüyorum.
27:24Tabii yorumlar sizin.
27:26Teşekkür ediyorum.
27:27Ben beğendim.
27:30Tadı da güzel olmuş.
27:32Her ne kadar boğazıma ermik kaçtı da o benim problemim.
27:35Şerbette çok fazla değildi.
27:37Bence kıvamındaydı.
27:39Ben sadece şeyi merak ediyorum.
27:41Ellerinize sağlık.
27:41Bira tatlısı yani.
27:44Bu da mı yine sizin?
27:45Yok benim değil.
27:46Bu literatürde de böyle geçiyor.
27:48Yaptığım araştırmalarda da ulaşabildiğim bilgi ne kadar doğrudur bilmiyorum internet üzerinden.
27:53Bira dağını biliyoruz ama yani.
27:54Arap ülkelerinde oluşmuş bir tatlı ve günümüze kadar gelmiş.
27:58İsmi de hep öyle gelmiş.
28:00Ben de bunu yapmayı ve içine portakal koyarak farklılık, kaymakta farklılık.
28:06Bu zaman ben de yorum yapayım.
28:09Valla bugünkü menüde en beğendiğim, hiçbir kusur bulamadığım tek şey tatlı.
28:14Afiyet olsun.
28:15Elinize sağlık, emeğinize sağlık.
28:17Aksilikler yaşandı, keşke yaşanmasaydı.
28:20Artık yapacak bir şey yok.
28:22Tekrardan.
28:23Geçmiş olsun.
28:23Sağ olun.
28:24Geçmiş olsun.
28:25Afiyet olsun.
28:26İsterseniz haftanın ilk puanlamasına geçelim.
28:28Buyurun efendim.
28:29Ve yemeklerini bitiren yarışmacılarımız Hüseyin Bey'e puan vermek üzere masadan kalkıyorlar.
28:38Beklediğimin çok çok altındaydı.
28:41Sadece işte tatlının hatırına Hüseyin Bey'e puanım.
28:45Bence pilavı ve tatlısının hürmetine benim puanım.
28:50Servis de güzel değildi, sunumunu da beğenmedim.
28:53Bu yüzden Hüseyin Bey'e puanım.
28:56Hüseyin Bey'in misafirperverliğini beğenmediğim için, yemeklerini beğenmediğim için Hüseyin Bey'e puanım.
29:03Az sonra.
29:08Yani şöyle söyleyeyim doğruyu söylemek gerekirse.
29:11Beklediğimin çok çok altındaydı.
29:13Zaten en büyük fiyaskosu böreği yapmaması.
29:17Bir ara sıcak sunamadı bizlere.
29:20Yani tatlısının hatına vereceğim bu puanı.
29:22Yani sadece tatlısını yedim.
29:24Ana yemeği Antepliyim.
29:26Bu yemeği biliyorum.
29:27Böyle bir yemek değil.
29:28Yani eğer o beyazsa yanındaki beyaz olmaz.
29:32Yanına bir salçalı sos yapacak.
29:33Böyle güzel bir süsleyecek.
29:35Üstüne bir domates, biber falan koyacak.
29:36Böyle hani böyle azıcık kavrulmuş.
29:39Yani o şekilde olacak.
29:40O da olmamıştı.
29:41Hep ben mükemmel içeyim.
29:43Benim yaptığım mükemmeldir.
29:44Demek istedi.
29:45Ama öyle bir şey olmadı.
29:46Aslında gereksiz yere yorum yapan yoktu.
29:48Yani özellikle baktım.
29:49Hepsi tadına bakarak.
29:51Yani bir şeylerin hani farkına vararak yorum yaptılar.
29:54Yani bir hani haksızlık olmadığına inanıyorum.
29:57Hüseyin Bey beklediğimin altındaydı.
30:01Hiçbirini yapamadı.
30:01Sadece işte tatlının hatırına Hüseyin Bey'e puanım.
30:08Aslında çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim.
30:11Zaten masadaki yorumlarımdan da dinlediğiniz üzere.
30:15Genelde ana yemeğin özellikle çok iyi olmasını bekliyordum.
30:19Ama ana yemek gerçekten iyi değildi.
30:22Yani arkadaşlar evet yorum yapılıyor okey.
30:24Ama bu yorumları yaparken de birazcık da mantıklı sebepleri göstermeleri gerekiyor bence bize.
30:31Ama ben tatlıya yapılan yorumların ve pilava yapılan yorumların hiçbirini kabul etmiyorum.
30:36Hiçbirinin bence tamamen boş yorumlar.
30:38Bu konuda Hüseyin Bey'e katılıyorum kesinlikle.
30:42Yani şimdi evet eleştiri yapılır.
30:44Eleştiri yapmamız gerekiyor.
30:46Çünkü eleştiri zaten sadece karşı tarafı yermek için değil, karşı tarafı besleyen de bir şeydir.
30:51Hasret Hanım'ın bir tık daha fazla eleştirdiğini düşünüyorum.
30:55Bir de Can Bey'in de biraz fazla üstüne geldiğini düşünüyorum.
30:59Yani beğendiğiniz şeye beğendim demeniz gerekiyor.
31:01Beğenmediğinizde beğenmedim dersiniz.
31:03Ben böyle bir insanım.
31:04Kendim bir şeyi gerçekten beğendiysen beğendim derim, beğenmediysen beğenmemişimdir.
31:07Bence pilavı ve tatlısının hürmetine benim puanım.
31:13Vallahi hiç ümit ettiğim gibi çıkmadı.
31:16Yani aslında farklı lezzetler bekliyordum.
31:18Çünkü bildiğim tatlar değildi.
31:20Değişik isimlerdi yemeklerdi.
31:22Çorbasını beğenmedim.
31:24İçinde mantar olduğunu düşündüm.
31:25Ne olduğunu bilmediğim bir çorba içmeye çalıştım.
31:28Programı izlerken de diyordum ki
31:29insanlar niçin tabaklarında yemeklerini bırakıyorlar?
31:32Hakikaten haklı sebepleri varmış.
31:34Böreğini yapamamış.
31:36Üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim ona da.
31:40Soğuk salata o da tamam bir hayal kırıklığıydı.
31:43Yani zaten hayal kırıklığı yanlış olacak.
31:45Hayal bile edememiştim.
31:47Nasıl bir şey acaba soğuk salata diye.
31:49Servis de güzel değildi.
31:50Sunumunu da beğenmedim Hüseyin Bey'in.
31:52Dağınıktı birazcık tabak.
31:54Yani en azından sunum biraz güzel olsaydı
31:56benim için daha iyi olurdu.
31:59Çünkü ben görüntüsünü beğenmediğim şeyleri
32:01yemek istemiyorum.
32:03Benim için önce göze hitap etmesi gerekiyor.
32:05Ben bu yarışmaya gelirken hiç kimseye 2 puan, 3 puan vermeyeceğim.
32:12En düşük puanım 5 olacak diyordum.
32:15Yani misafirperver daha iyi olabilirdi.
32:17Onu da ilk günün yorgunluğuna veriyorum.
32:18Elini de kesmiş, geçmiş olsun diyorum.
32:21İyi ki de böreği de yapmadı.
32:23Çünkü parmağını kestikten sonra böreği nasıl açardı bilemiyorum.
32:26Hiçbir şeyi yiyemezdim masada.
32:29Hüseyin Bey'e 5 puan vermek istiyordum aslında.
32:32Çünkü 5'in altında kimseye puan vermeyeceğim dedim.
32:35Ama menüsünde bir tane eksiği vardı kendisinin.
32:39Bu yüzden Hüseyin Bey'e puanım 4.
32:43Menüyü açıkçası çok beğenmedim.
32:45Hüseyin Bey misafirperverliği çok iyi değildi.
32:49Biz yorum yapmadan hemen kendisini savunmaya geçiyorduk.
32:52Yani ne oluyor bir ara diye düşünmeye başladım açıkçası şaşırdım yani.
32:56Önemli olan önce bizim yorum yapmamız.
32:58Bir yorum yapalım sonra kendini savun Hüseyin Bey.
33:00Masada gereksiz konuşan biri var mıydı?
33:02Evet Filiz Hanım birazcık abartıyordu.
33:05İçinde olmayan şeyler işte mantar var, peynir var, krem peyniri var.
33:09Yoktu içinde yani Filiz Hanım niye öyle diyorsunuz ki?
33:12Bir bence yiyin emin olun öyle yorum yapın.
33:15Yanlış buldum Filiz Hanım'a.
33:16Katılmadım o konuda kesinlikle ona asla.
33:18Hüseyin Bey'in misafirperverliğini beğenmediğim için, yemeklerini beğenmediğim için...
Comments