Skip to playerSkip to main content
  • 4 minutes ago
http://www.bolumizletv.org/yemekteyiz-100-bolum-izle-19-ocak-2018.html
Transcript
00:00I don't know what I mean.
00:30I'll explain that I won't be afraid.
00:32Because it was painted.
00:36It's always been done for you, why?
00:38No, you didn't do it.
00:40You can do it.
00:41The side is still on the side.
00:46I'll put it on the oven.
00:49You can see the oven on the oven?
00:50I'll put the oven on the oven on the oven.
00:51I couldn't wait for a hot pot.
00:56I didn't have the same food I remembered. I was told you were salchal,
00:59a bit.
00:59Or something like cream.
01:02Right, I mean it was like cream like we do a little sour.
01:06I was like you know.
01:06I'm sorry, I had a lot of a wee mess.
01:10Just really a bit.
01:10I would raise your hand like this.
01:10I also put it in the middle of a we did.
01:13What's your family?
01:14After that's done.
01:15How is it?
01:15Well, it's not very good.
01:17A few things like that.
01:19We don't work.
01:22We just do this like this.
01:23I can talk about it.
01:24Can you talk about it?
01:24I can't eat he said
01:28otherwise very good
01:29at the moment
01:31I couldn't eat the Walker
01:31I could get the pitcher
01:33I was должен
01:35and I did not eat the chicken
01:36I could eat the chicken
01:37and maybe
01:37I could eat the chicken
01:39Did it
01:39I mean
01:39of course
01:40I think
01:41I'm putting it
01:42on the chicken
01:44and I make it
01:44I don't know
01:47He said
01:48I like
01:49it
01:49We've got the sweet potatoes.
01:50We're not a good one.
01:52But it's a good thing.
01:54Why did it go to the pot?
01:55But it's a good thing.
01:56So I'm going to cut this out.
02:00I've been eating the pot.
02:02I'm trying to write the pot.
02:02I'm going to make the pot.
02:04I love them.
02:06My favorite pot is one of my favorite pot.
02:08I'm going to get the pot.
02:10I'm going to get it very well.
02:12So I'm going to get it.
02:19I'm going to get it.
02:26Yes, yes, yes, yes.
02:49You know I'm a good man.
02:52That's good.
02:52I'm not sure if you're a good man.
02:53I will be the same for you.
02:54I'm a good man.
02:55I'm not sure if you're a good man.
02:59So, I'm not sure if I'm a good man.
03:00I have to eat a lot.
03:05I'm not sure if I eat it.
03:06You're good.
03:09Yes.
03:10You're a good man.
03:14You can't eat it.
03:15What's the reason?
03:16Yes, the concept is very good, but you don't have to be able to do it.
03:19One of those who made this karalhane,
03:21Kırmızı.
03:22Karalhane olsun.
03:24Mor.
03:24Morhane olsun.
03:26Kırmızılhane yaptığın zaman,
03:27bunu bir gün önceden sirkelemen lazım.
03:31Limon tuzu, şeker, limon tuzu, şeker, su.
03:35Ondan sonra bir gün bekletmen lazım.
03:36Ama bunu tehcih etmeyecektin.
03:38Ama çok özür dilerim.
03:403 saat o yarışmanın formatında öyle bir şey yok.
03:43Özür dilerim Ali Bey.
03:44Olduğum kadar, o bildiğim kadar oldu.
03:46Ali Bey, az önce ben bir şey sordum size.
03:48Az önce bir şey söyledim.
03:49Çünkü siz ezbere yapıyorsunuz.
03:50Siz bunu özünüzde bilmiyorsunuz.
03:52Bunu televizyonlarda veya internette indirerek yaptığınız için bu yanlış yaptığınız.
03:56Benim anlamadığım Mehmet Bey soruyu Özlem Hanım'la konuşuyorsunuz, cevap veriyorsunuz.
04:00Mehmet Bey soru soruyor, Özlem Hanım'a cevap veriyorsunuz.
04:03Özlem Hanım da bir şey dedi.
04:04Ama soru Mehmet Bey'in.
04:05Bu nasıl biliyor musun?
04:06Tabii elinize emeğinize sağ olun.
04:08Çok güzel bir tehcih de yapmışsınız.
04:09Güzel bir kız salatası da yapmışsınız.
04:11Ben onu sana...
04:11Teşekkür ederim.
04:12Kırmızılhane ne dedim biliyor musun?
04:13Bir gün önce terbihlediğiniz zaman böyle bir sosu akıyor.
04:15Onun suyu çok lezzetli olur.
04:17Ve yediğiniz zaman da böyle bir turşu tadında olur.
04:20Turşu gibi.
04:20Bunu koymuşsa salatanın tadını da bozmuşsunuz.
04:23Ve salatayı da çok iri doğramışsınız.
04:26Çünkü bu salatı karışık bir salata yaptığınız zaman çok incelik ister.
04:30Bunu nasıl olmuş biliyor musun?
04:31Kendinizi böyle televizyonlara güvenerek, bu internetin şeylerine güvenerek, onlara güvenerek, onlar tariflerine güvenerek seni aldatmış.
04:40İnanıyorum ki siz daha iyi salata yapmayı da biliyorsunuz.
04:42Çok özür dilerim ben...
04:52Daha iyi salata yapmayı da biliyorsunuz.
05:12Bak ben sadece mevsim salatası, mısırlı salata demedim size.
05:16Hayır ben de top peynirli mevsim salata dedim ki biraz aynı görüntü olarak zengin dursun diye.
05:21Hiç durmadı bence.
05:22Sizinki de durmuyor çünkü mısır mevsim salatası değil.
05:25O zaman mısırından almayın siz.
05:27Almadım zaten.
05:28Bir şey sorabilir miyim arkadaşlar?
05:29Çok dikkatimi çekiyor.
05:31İnternetten tarif almak kötü bir şey mi?
05:33Çok güzel bir şey ama tarifi iyi alın.
05:35Yani ben anlamıyorum.
05:35İyi alın ben.
05:36Mesela siz tarifi çok güzel alıyorsunuz.
05:37Hepiniz onu eleştiriyorsunuz Mehmet Bey bir müsaade edin.
05:39Ben değil.
05:40Siz elinizi aldınız mı bırakmıyorsunuz.
05:41Siz ben araya giremiyorum, söz alamıyorum.
05:43Buyurun buyurun.
05:44Ve konu geçiyor.
05:45Sıkıntıya giriyorum burada söyleyemediğim için.
05:47İçimde kalıyor.
05:48Yani ben blogger olmasam bile bunu söylerdim.
05:52Ya ben internet diye bir nimet varsa faydalanacaksınız.
05:56Orada binlerce tarif içinden.
05:58Bakın doğrusunu, yanlışınızı kafanızda tartıp yapabilirsiniz demek.
06:02Ya da oradan bir yol çizerek kendi reçetenizi de oluşturabilirsiniz.
06:07İlla anneden, teyzeden, komşudan mı almak lazım tarifi ben anlamıyorum.
06:11Tarifi mesela internette veya televizyonda aldığınız zaman karşındaki insana siz hiç şey bilmiyorsunuz dememeniz lazım.
06:18Çünkü dünya o kelime konuştu.
06:20Tatlıya geçelim mi arkadaşlar?
06:21Dünya kullandığınız için ben bu cevap veriyorsunuz.
06:22Ben kabul etmiyorum.
06:23Nerede? Eskiden yemek kitapları var mı?
06:25Yemekten anlamıyorsunuz dediniz.
06:26Çünkü bazen şey biz özür düzeltiniz.
06:27Siz et uzmanısınız.
06:28Onur Bey eleştiriler bitmek bilmiyor.
06:30Bitmek bilmiyor.
06:31Artık şu ne olur.
06:34Yani çatalı batırıp da havalara kaldırıp da indirip de deşip edip bundan vazgeçin lütfen ya.
06:41Yahu önünüzdeki bir nimet.
06:43Yarışma da olsa bir nimet yani bırakın bunu.
06:46En sinirlendiğim şey artık tepki vermekten, bir şey söylemekten gerçekten illallah dedim ya.
06:54Ve her defasında yarışmacıları uyarıyorum.
06:57Diyorum ki lütfen oynamayın.
07:00Yani kesin, biçin, bakın altına yanmış mı yanmamış mı.
07:04Ama bu, yani şu değildir hani şatalı.
07:07Çok özür dilerim.
07:08Şöyle yapıp, bu değildir yani.
07:11Ne yapıyorsunuz?
07:13Ne yapıyorsunuz yani?
07:14Peki yemekler konusunda hayal kırıklığına uğradınız mı?
07:17Yoksa bu sonuç beklediğiniz gibi bir şey miydi?
07:19Ali Bey'den zaten çok beklentim yoktu.
07:21Yani açıkçası.
07:25Ama çorba olarak hani üç tane mercimek içtik.
07:28Mehmet Bey'in çorbası hala benim için favori.
07:31İkinci sırada, Yağmur Hanım'ın çorbası gelir.
07:35O da kerevizli mercimek yapmıştı.
07:37Bu da üçüncüsü.
07:38Yine bir, iki, üç.
07:39Yani öyle söyleyeyim.
07:40Bakalım tatlıyı merak ediyorum.
07:42Tatlı sanki güzel oldu gibi.
07:45Bakacağız.
07:46Hayır, bu döneyin şurada oturuyordunuz.
07:48Dediniz ki, arkadaşlarımın üçü dedi ki, ben anladım ki yemekten anlamıyor.
07:53Çiğ börekten anlamadınız.
07:55Çiğ börek, ama işte çiğ böreği ben bilmiyorum.
07:56Hiç daha önce yemediniz diye düşünün.
07:57Çünkü niye biliyor musun?
07:58Çünkü araştırmadım önceden.
07:59Ama siz araştırdığınız için, direkt her şey nokta atışı yapabiliyorsunuz.
08:03Yani yemek, yemek bir çerçevede bir şey mi?
08:06Evet.
08:06Bir parantez altında mı toplam?
08:08Yemek ama...
08:08Bir sürü yani...
08:09Tamam işte ben de çiğ böreği bir sürü tariflere bakaraktan yaptım.
08:13Bakıyor ya, ben hiç araştırmadım bak.
08:15Şimdi ben sadece kendimi tatlı konusunda mı geliştirmeliyim?
08:18Sadece hamur işimi, sadece çorba mı?
08:21Türk mutfağı dediğimiz cennet mutfağı.
08:23Kesinlikle çok zengin bir cennet var.
08:24Her bir bölge, her bir il, yani tek bir Avrupa ülkesine bedel.
08:29O kadar zengin mutfağımız var.
08:31Ben tabii ki araştıracağım, tabii ki öğreneceğim.
08:33Şimdi öğretmeye başlıyorum.
08:35Yani belki bir kitap yazacağım ileride yemek üzerine.
08:38Tebrik ediyorum, başarılı siz okundayın.
08:39Bir yerine oturduğu zaman, evet ben artık reçete yazabiliyorum dediğimde de kitabımı yazmayı düşünüyorum.
08:45İlk imzalı kitabı ben istiyorum.
08:46İnşallah.
08:46Yani bu yüzden sadece tek bir parantez altında bir yemeği alıp, onun A'dan Z'ye bütün her şeyini öğrenmek, bence
08:56yemek kültürüne sahip olmak değil.
08:58Çünkü Türk mutfağından bahsediyoruz.
09:00Onur Bey haksız mıyım?
09:01Ama...
09:01Ne kadar zengin, çok zengin bir mutfak ve bence kitapta almalıyız yemek kitabı sadece internet değil.
09:07Çok özel kitaplar var, çok özel şeflerin blogları var, okuyup takip etmek lazım.
09:12Ayrıca çok özür dilerim, sözünüzü kessin, bilmediğimiz yemekler de var.
09:16Ve bilmediğimiz yemekleri kendi çapımızda, kendi maddi imkanımız yettikçe malzemesiyle bunları da yapabiliriz.
09:24Tabii ki.
09:25Sonuçta o kadar bin bir çeşit türde yiyeceğimiz var ki, tatlımız, çorbamız, inanın yurt dışında yaşayan insanlar, Türkiye'ye geldiklerine,
09:35özellikle benim arkadaşlarım diyor ki, inanılmaz muazzam bir tat var sizin mutfaklarınızda diyor.
09:42Tabii ki bu gurur verici bir şey ama bazen kendi ülkemizdeki yemekleri bile o kadar yabancıyız ki maalesef hep bildiğimiz
09:49standart yoldan gidiyoruz.
09:50Evet sanırım gerginliğiniz gittikçe artıyor.
09:53Evet Özlem Hanım'dan, şey, ismini bile unuttum şu an isimlerden, kimdir? Yağmur Hanım'dan dolayı.
09:59Neden?
10:00Yok etim yağmış, böyle kaldırmak nedir ya? Alıp kaldırmak. Bu bir saygısızlıktır yaptığı Yağmur Hanım'a.
10:09Tavsiye etmiyorum, inşallah tatlımı beğenirler. Tatlımdan da vanilyaları karıştırmışım.
10:16Ne koymuşsunuz içine?
10:17Şey koydum ya, damla sıkızlı, vanilya koydum yanlışlıkla.
10:20Hmm, bakalım fark edecekler mi?
10:24Damak tadı çok farklı bir şeydir. Tabii ki sevmediğinizi, sevdiğinizi de demeyin elbette ama açık olalım yeniliğe.
10:33Yedikçe gelişiyorlar.
10:35Özür dilerim, ben kendimi bir savunabilirim.
10:37Buyurun, buyurun.
10:37Tabii, şimdi Özlem Hanım'a siz kötü şey yapıyorsunuz veya yanlış tarif veriyorsunuz.
10:43Yok asla öyle bir şey.
10:44Çok başarılı, ben öyle bir şey söylemedim.
10:45Tabii tabii.
10:45Çok başarılı oluyorum, kesinlikle.
10:47Ben sadece düne dayanarak, düne çünkü orada dedi ki, siz anladım ki bir şeyden anlamıyorsunuz.
10:53Siz beni anlamamışsınız Mehmet Bey.
10:54Ben o şekilde, siz anlamıyorsunuz dedi.
10:57Bu yemeğin işte özü budur.
10:58Mesela ben önüme şeker para geldi.
11:01Belki onun özünden bir şey bilmiyorum.
11:03Ve sadece tadıyla cevap verebiliyorum.
11:05Anladın mı?
11:06Siz ama içeriği bildiğiniz için, araştırdığınız için sürekli, onu içeriği bildiğiniz için,
11:10hani bizi ezmesine gerek yoktu.
11:12Ben onu izah etmeye çalışıyorum.
11:13Ama çok başarılı, takdir ederim.
11:15Teşekkür ederim.
11:16Yıldız takıyorum size.
11:17Başarılı ve her ev hanımın da sizin gibi kendini geliştirmesi lazımdır.
11:21İnşallah hepsi de size örnek alır.
11:23O konuda.
11:23Ben dün ne dedim?
11:25Dış ses ne dedi masaya?
11:26Özlem Hanım bu masada rakibin olmadığını söyledi.
11:29Neye göre söyledim?
11:30Ben bunu yetenek yok sizde.
11:32Siz yemek yapamıyorsunuz diye bir şey dedim mi?
11:34Asla haddime değil.
11:36Ben böyle bir şey kimseyle.
11:36Ama öyle bir şey söyleyemem.
11:37Öyle bir görüşüm de yok.
11:39Herkes kendi çapında yetenekli.
11:40Ama neden söylüyorum?
11:42Aldığınız, bakıyorsunuz tuzu yok.
11:44Tuzu çok.
11:47Alıyorsunuz, pişmiş, pişmemiş.
11:49Bir daha tatlıya alıyorsunuz, az tatlı olmuş, çok tatlı olmuş.
11:52Yani insan biraz fikir beyan eder o yemek hakkında.
11:56Hiç mi bilmiyoruz?
11:57Bir tadı alamasa bunu söyleyeceğiz.
11:59Çok doğru.
12:00Yani ben kaç, reçete vermek değil mesele, tarif vermek değil.
12:04Yani farklı fikirleriniz yok.
12:06Bir de çok özür dilerim.
12:07Tabii ki bir tuz oranı yemeği değiştirebilir ama yemek çok güzel ama tuzu yok demeyin.
12:14Buradan puan ne olur kırmayın.
12:16Evet.
12:16Yani yeni başvurulan için, vatandaşlığım için de söylüyorum.
12:21Lütfen tuzsuz olmuş diye ben buradan 3 puan kırdım.
12:262 puan, hayır böyle bir şey yok.
12:27Tabii ki bir tuz yemeği.
12:28Kaçırabilir olan bence.
12:29Tadını değiştirebilir.
12:31Aynı şekilde de yaptık ama bu bir kıstas değil.
12:34Özür dilerim.
12:35İsterseniz tatlıya geçelim, yorumlara alalım.
12:37Ağabeyi olsun.
12:38Çok çok özür dilerim.
12:39Tatlıya geçmeden önce tatlıyla ilgili bir şey söyleyeceğim.
12:42Ben markette bir hata yapmıştım.
12:45Vanilyayı damla sakızı da almıştım.
12:47Değişik tat diyordunuz o zaman.
12:49Bu da bir değişik tat olsun.
12:55İyi misiniz şu anda?
12:57Ben bayağı korkutmuşum rakiplerimi.
13:00Haftanın birincisi.
13:06Büyük final heyecanı az sonra.
13:13Ben burada hiçbir görsellik göremiyorum.
13:16Sadece bunu da göremezsiniz.
13:18O tikinlerde vardı gayet yani.
13:20Ha evet benim de yanık vardı görsellik olarak.
13:23Bak onu anlatamıyorum.
13:24Yanık konusunda şey gerçekten savunmak zorundayım ben yemeğimi istedi.
13:28Tamam bir şey söyleyeceğim.
13:29Savunacaktım da bunda görsellik yani tatlı benim için.
13:32Hani tatlı yerim tatlı konuşalım.
13:34Yani bir görsellik bulamadım.
13:37Bir de badem arıyorum.
13:39Yemek ararsın.
13:40Badem yok mu?
13:42Niye bademli tatlı dediniz o zaman?
13:43Ben böyle yemek tatlısını böyle yapıyorum.
13:45Badem tatlısı diyorum ben.
13:46Özür dilerim.
13:47Şekil itibariyle badem menzettiği için.
13:50Ali ben özür dilerim.
13:51Afiyet olsun.
13:52Keşke o kelimeyi kullanmasaydınız.
13:53Hangiyi?
13:54Benim afiyetim.
13:55Ne oldu?
13:56Sakız değil mi?
13:58Ben de sakız değil o normal.
14:00Damla sakız değil.
14:00Sakız kokusu ya ama benim tikim var okuludan.
14:03Beni bitirdiniz.
14:04Hamurunu bu arada ben açtım Yağmur Hanım.
14:06Ama nimettir başımdan fazladır.
14:08Ben yuvurdum.
14:09Çok özür dilerim şu anda şeyler kaçtı.
14:11Nimettir başımdan fazladır.
14:13Kesinlikle emeğinize elinize sağ olun.
14:15Elinize sağ olun.
14:15Çok güzel yapmışsınız.
14:17Tatlıyı da belki de beğenelim.
14:18Damla sakızı koymasaydınız.
14:20Benim sakıza karşı.
14:21Damla sakızı tadı gelmiyor ki.
14:22Ar olmaz.
14:23Ar olmaz.
14:23Sakız olarak.
14:23Sakız yok.
14:24Ama o kelimeyi kullandığı için beni bitirdi zaten.
14:27O derece.
14:27O dereceyim efendim.
14:28Peki tamam.
14:29Aynur Hanım.
14:31Hiç olmamış.
14:32Beğenmedim.
14:33Keşke başka bir takıza.
14:34Damla sakızından dolayı.
14:35Yok damla sakızından dolayı kıvamı şekli bile.
14:38Şerbeti çekmemiş.
14:39Şerbet 3 saatte nasıl çektirebilirim onu?
14:41Her yeri değil.
14:42Bazıları çekmiş.
14:43İlk bunu yaptım.
14:44İnanır mısınız?
14:44İlk bunu olmadı.
14:46Evet ben de ilk tatlımı yaptım.
14:48İlk yapmanız isabetli olmuş ama.
14:49Vevani gibi değildi ama bu.
14:52Kekin üstüne şerbeti döktüm.
14:54Tamam.
14:54Hiç olmamış.
14:55Bu öyle değil.
14:56Yine de ellerinize sağlık.
14:57Peki Özlem Hanım.
14:58Bu şerbet konusu hamurun kıvamı ile ilgili bence.
15:01Ben neredeyse en son tatlımı yaptım.
15:03Herkes de tatlımı şerbetini ne kadar iyi çektiğini övdü soframda.
15:06Hamur kıvamının fazla un gelmiş herhalde ki.
15:10Sıkmış hamuru şerbeti çekememiş içine.
15:12Ben biraz yalan buldum Ali Bey.
15:14Bir de badem tatlısı, bademli tatlı mıydı adında?
15:17Badem tatlısı.
15:19Şöyle bile kurtarabilirdiniz benim adıma.
15:21Buna tam bir badem şekli verip hamura üstüne bir tane badem koysanız.
15:25Yine ben bunu öyle kabul edebilirdim.
15:27Ama şahsen ben de kusura bakmayın gerçekten beğenmedim.
15:30Çok özür dilerim.
15:31Bir de şöyle bir tarihsizlik yaşadım.
15:33Hamurunu yaptım.
15:34Direkt fırına koydum.
15:35Yumurtayı su sürmedim üstüne.
15:37Çıkarttım.
15:38Onu tarihsizliğini de yaşadım.
15:39Belki şerbeti ondan dolayı.
15:42Bak bunu siz dikkat ettiniz.
15:45Peki başka yorum yoksa ben de yorumumu yapmak istiyorum.
15:50Dışı güzel.
15:51Dışıyla ilgili herhangi bir problemim yok ama içi gerçekten çekmemiş.
15:54Zordu.
15:54Ama kendiniz yaptınız ki zor da bir tatlı bence bu tür tatlılar.
15:59Her şeyin önce emeğinize sağlık.
16:01Ayrıca bugün de evinizi açtınız bize.
16:04Teşekkür ederiz.
16:05Şimdi son kez.
16:08Onur Bey bir şey unutmadınız mı?
16:10Ne?
16:10Mercimek çorbası sana söyleyecektiniz.
16:12Ben heyecanla bekliyorum şu anda.
16:14Yani 10 binden daha çok heyecanlıyım şu anda.
16:16Öyle mi?
16:17Evet.
16:17Tam mercimek çorbasını söyleyeyim.
16:19Birinci sırada Mehmet Bey'in mercimek çorbası.
16:23Teşekkür ederim.
16:24İkinci sırada sizin çorbanız.
16:25Üçüncü sırada da Ali Bey'in çorbası.
16:28İki, üç siz söylemeseydiniz sonra.
16:30Yok artık.
16:33Bana kırılmayacağınızı biliyorum.
16:35Kesinlikle.
16:35İsterseniz haftanın son puanlamasına geçelim.
16:38Buyurun.
16:39Çorbası benim boğazım yaktı.
16:41Daha da boğazım yanıyor.
16:42Çok kötü.
16:42Bu akşam acele gitmesem iyi olur.
16:44Ali Bey'e.
16:45Hiçbir şey beklemiyordum.
16:47Yapamayacağını biliyordum.
16:48Daha önce de söyledim.
16:49Masası güzeldi.
16:50Çiçeğinden dolayı Ali Bey'e.
16:52Ali Bey de bu işi başaramadı.
16:54Ali Bey'e sadece çorbasının sunumu ve emeği için puanın.
17:00Ali Bey'e bugün misafirperverliğinden pilavı tuzsuz olduğu halde kıvamından dolayı.
17:12Ali Bey'in yemeklerini sadece pilavını beğendim.
17:16Diğer hiçbir yemeğini beğenmedim.
17:19Ali Bey de bunu beklemiyordum.
17:21Hatta rakip bile bekliyordum.
17:22Çünkü yemeği yerken o kadar güzel yemekten anlıyordu ki beğenmedim.
17:26Hiçbir yemeğini beğenmedim.
17:28Misafirperverliği şey olsun ama yemeği beceremiyor.
17:31Bence sadece gidip yemek yesin her yerde.
17:32Ali Bey'in pilavını çok beğendiğim için.
17:35Yani geçi tam istemeye göre olmamıştı ama beğendiğim için Ali Bey'e bir puan verdim.
17:39Temvizliğinden ve misafirperverliğinden dolayı da bir puan veriyorum Ali Bey'e.
17:45Ali Bey'den beklediğim gibi bir menüydü.
17:48Hiçbir şey beklemiyordum.
17:50Yapamayacağını biliyordum daha önce de söyledim.
17:51Çorbasını hiç beğenmedim.
17:54Börek ara sıcak demeye şahit ister.
17:56Donmuş.
17:57Et satayı hiç güzel değildi.
17:59Yanmıştı, kurumuştu.
18:01Pilavı güzeldi.
18:02Pilav fena değil.
18:03Biraz tuzsuz olması ama güzeldi.
18:05Lapa değildi.
18:06Tatlısına tatlı demeye şahit ister.
18:09Yani içinde badem yoktu.
18:12Badem bekliyorduk.
18:13Üstünde yoktu.
18:13İçinde yoktu.
18:14Hamuru, cıvı.
18:15Hiç güzel değildi.
18:18Sadece Özlem Hanım'a ilk gün bir puan fazla vermişim diye pişmanlık duydum.
18:23Beş verdim.
18:24Beş hak etmiyordu.
18:25Dört iyiydi ona.
18:26Bir puan fazla vermişim diye düşünüyorum.
18:29Ali Bey'in yemeklerini beğenmediğimden dolayı masası güzeldi.
18:32Çiçeğinden dolayı Ali Bey'e iki veriyorum.
18:37Yemekler vasattı.
18:38Tam da beklediğim gibiydi.
18:40Ali Bey de bu işi başaramadı.
18:42Çorbasının aslında sunumu güzeldi.
18:44Masada da belirttim.
18:45Hatta haftanın en güzel çorba sunumuydu diyebilirim.
18:48Ama çok yoğun kıvamlı olduğu zaman o çorba özelliğini kaybediyor.
18:52O yüzden bende pek sınıfı geçemedi.
18:54Ara sıcakta börek tam bir faciaydı.
18:56İnanamıyorum öyle bir börek sunduğuna bize.
18:59Keşke hiç çıkartmasaydı sofraya.
19:01Yani bir çatal aldım zor yuttum.
19:04Boğazımdan inmedi.
19:05O kadar kuru içi.
19:07Ana yemekte et sote dedi.
19:10Sote ile alakası olmayan bir et geldi önümüze.
19:12Ben baya şaşırdım.
19:14Yani ben onu kavurma diye yaparım.
19:15Mantarı çıkaralım.
19:16Kavurma olarak yaparım.
19:18Bu kesinlikle et sote değildi.
19:20Pilavını da belirttiğim gibi o nişastalı kalmış pirinçler.
19:24Bu yüzden yapışmıştı birbirine.
19:25Pişme oranı iyiydi.
19:27Badem oranı iyiydi.
19:28O konuda hiçbir kötü yorumum yok.
19:29Ama o yapışmış pirinçlerin görüntüsü benden geçemedi.
19:34Salatasının da böyle kat kat yaptığı için hani servis sırasında da sıkıntı oldu.
19:39Birinden alsam birinden alamadım.
19:40Sosu dibine çökmüş.
19:41Sadece böyle yeşillik yiyor gibiydim.
19:44Hiç lezzet yoktu.
19:45Tatlı da hüsran olmamıştı.
19:48Ali Bey bu işi becerememiş.
19:50Hiç pişman olduğum bir durum yok.
19:51Her yorumumun arkasındayım.
19:53Her verdiğim puanın da arkasındayım.
19:55Benim icdanım rahat.
19:56Ali Bey'e sadece çorbasının sunumu ve emeği için puanım 3.
20:04Ali Bey'den beklediğim performans buydu.
20:07Zaten menüye bakıldığında kolay bir menüydü.
20:10İsimlerini değiştirerek Ali'nin böreği, işte bademli tatlı gibi yani bizi şaşırtmaca laflarıyla Ali Bey'in yakıştığını düşünüyorum bu menünün.
20:20Çorba yani evet mercimek çorbası, içinde mercimek var, havuç var ama bir tavuk suyu koymadığı halde tavuk kokusu aldım.
20:29Salata derseniz mevsim salatası.
20:31Üzerini mısırla süslemiş.
20:33Yani ben de dediğim gibi top peynirle süsledim ama benimki de mevsim salatasıydı, yeşil salataydı.
20:39Salatada sosu hiç yoktu, aşağı inmişti.
20:42Ana yemek kaşarlı mantarlı et soteydi.
20:46Yani evet içinde mantar vardı ama sote demeye bin şahit lazımdı.
20:51Yani hayal ettiğim sote o değildi.
20:56Bademli pilav, evet güzeldi bademli pilav ama tuzu yoktu.
21:01Açıkçası ben sadece bu menüde pilavı beğendim.
21:06O da tuzu olmadığı halde ama yani bademi ve pilavın kıvamı güzeldi.
21:12Misafirperverliği güzeldi ama biraz stresliydi, yorgundu.
21:15Beni anladığını düşünüyorum.
21:16Doğrusu ben de diğer yarışmacıları anladım.
21:19Pişmanlık duyduğum bir durum.
21:21Özlem Hanım da birazcık menüsünde açıkçası bugün yani bugünü kıyaslarsam bir puan eksik verdiğimi düşünüyorum.
21:29Onda birazcık pişmanım.
21:31Ali Bey bugün misafirperverliğinden, kibar centilmen davranışından, gülünden, masasındaki güllerden ve pilavı tuzsuz olduğu halde
21:41kıvamından dolayı 3 veriyorum.
21:46Güzel bir gündü.
21:48İstediğim gibi gitmedi yalnız.
21:49Bazı talihsizlikler yaşadım.
21:51Yufkada olsun, tatlımda olsun.
21:54Masada Yağmur Hanım'ın yorumları çok rahatsız etti beni.
21:59Bana bugün haksızlık yapmadılar.
22:00Yerindeydi, beklediğim yorumlardı.
22:03Özlem Hanım'ın puan konusunda haksızlık yaptığımı düşünüyorum.
22:07O da ilk günkü günlük talihsizlik diyelim.
22:11Yağmur Hanım'ın adaletsiz oy verdiğini düşünüyorum.
22:15Ali Bey'den zaten çok bir şey beklemiyordum.
22:18Menüsünü merak ediyordum ama bir üçüncü kere mercimek çorbası içtik.
22:23Böreği beğenmedim.
22:25Ana yemekte pilav güzeldi.
22:27Onda hiçbir derdim yok.
22:29Etini beğenmedim.
22:30Tatlısını da beğenmedim.
22:32Çünkü içi kup kup kurudu yani.
22:35Yani susmadı çünkü kendi gününde de o kadar görsellik, görsellik, görsellik
22:40dedi durdu başkalarının gününde.
22:41Özür dilerim.
22:42Ama kendi gününe gelince ben çok büyük görsellik görmedim.
22:47Bir masaya iki gül koyarak görsellik olumluyor.
22:50Bunu herkes biliyor zaten.
22:52Mehmet Bey'in sürekli internetten yok araştırmakla yazmakla olmuyor gibilerinden.
22:57Herkes annesinden öğrenir, babaannesinden öğrenir, internetten öğrenir.
23:01Yeter ki yemek yapma isteği olsun ve güzel yapsın.
23:05Ve insanlar da yemek yesin.
23:07Hani her hafta ben böyle bir yarışmacı görüyorum.
23:09Ya oynamayın yani şu çatıl alıp şöyle atmayın.
23:12Bir şey yapmayın yani.
23:14Yiyin.
23:15Beğenmedin beni ismini.
23:16Bırakın.
23:16Deyin ki altına bakın.
23:18Yanmış, yanmamış bilmem.
23:20Ama yemeği böyle yapmak nedir ya?
23:23Çok ayıp bence yani.
23:37Onu versem düşük, diğerini versem yüksek.
23:41Keşke bir buçuklu falan bir şey olsa da.
23:47Haftanın son puanını da verdim.
23:49O zaman şimdi haftanın finaline geçelim.
23:55Ben de dahil olmak üzere etten anlayan tek insan yanımda oturuyor.
24:00Neyin ne yemek olacağını da çok iyi biliyorum.
24:03Hani ocağın başına geçip bir yemeği yapabilmek başka bir şey.
24:06Özlem Hanım'cığım size hiçbir şey demiyorum.
24:08Saygı duyuyorum sadece.
24:10Teşekkür ederim.
24:15İyi misiniz şu anda?
24:18Ben bayağı korkutmuşum rakiplerimi.
24:21Haftanın birincisi.
24:27Büyük final heyecanı az sonra.
24:36Efendim, yeniden bir haftanın finaliyle karşınızdayız.
24:41Yine bu hafta epey böyle bir sesler yükseldi.
24:45Yemekler eleştirildi.
24:47Birileri birilerine bir laflar söyledi etti.
24:50Şimdi ben bugünkü yarışmacımız Ali Bey'den başlamak istiyorum.
24:54Ali Bey, sizi bugün Yağmur Hanım'ın yemekle oynaması rahatsız etmiş.
25:00Bir de yorumları da yersizdi demişsiniz.
25:03Mesela neler yersizdi?
25:05Hangi yorumlar?
25:06Salatama laf yapmışım.
25:07Tuzsuzlu demişti.
25:09Öyle hatırlıyorum.
25:11Ben de tadına baktım mutfaktayken.
25:14Bayağı bir tuzluydu.
25:16O yüzden yersiz bulmuştum.
25:18Onur Bey, bu karıştırma olayını Aynur Hanım'ın yemeğinde mıhlamanın bunun kaşarı uzamıyor diyen kendisiydi.
25:26Yani kendi başına da gelebiliyor demek ki.
25:28Aynur Hanım da yapıldı.
25:30Mıhlamanın kaşarı nerede diye.
25:31Bunu bir tek ben...
25:32Evet, bakın Aynur Hanım kafasını sallıyor.
25:34Kaldırdın mı Aynur Hanım?
25:35Evet, hayır.
25:36Bunun kaşarının böyle uzaması lazımdır.
25:38Hayır, kaldırmadım.
25:39Sadece böyle yaptım.
25:40Tamam, biz yani...
25:41Hayır.
25:41Kaldırdınız.
25:42Kaldırdınız.
25:43Kaldırdınız.
25:44Tamam.
25:44Daha farklı bekliyordum.
25:46Hani çektiğin zaman gelmiyor.
25:48Tuzlu, emeğinize sağlıklı.
25:51Ben de demek ki yani gülme komşuna gelir başına.
25:55Kaldırdığımı hatırlamıyorum.
25:56Benim kaşarıma da erimiyor dediniz.
25:58Siz de kaşarlı bir yemek yapıp riske girdiniz.
26:01Yani hepimiz riske girdik.
26:02Evet, riske girdik.
26:03Ali Bey, çok özür dilerim.
26:03Sözünüz kesinlikle.
26:04Evet, yaptınız.
26:05Yaptı tabii ki gördüm.
26:07Aynur Bey...
26:07Hatırlamıyorum ben gerçekten.
26:09Hatırlamayabilirsiniz ama siz de yaptınız.
26:11Evet, özür dilerim.
26:12Yani tabii ki yemekle o şekilde oynanmaz ama...
26:14Zaten bu Aynur Hanım'ın ikinci gün yarışmacısıydı ve masasında...
26:18Hepimiz dedik ki bu kaşarı erimemiş.
26:20Siz böyle yaptınız.
26:21Hani nerede Aynur Hanım?
26:24Eleştirilere açık değilsiniz.
26:26Çok açığım.
26:26Emin ol, emin ol.
26:28Sizin gibi el sahibi olsaydım seni bu kapıdan kovardım masamdan.
26:31Emin ol.
26:31Şimdi bir dakika.
26:33Çok özür dilerim.
26:34Çok özür dilerim.
26:35Gerginleşmeyin.
26:36Öyle mantıksızsınız.
26:38Kovmalar, etmeler.
26:39Valla ben de sizi kovmadım.
26:41Kovmaktan beter ettim beni ama.
26:43Yorulduğum için suratım bu şekilde.
26:44Ben normalde güler yüzlü bir insanım.
26:47Yani ama o gün yorul...
26:48Gerçekten bugün aynısının suratınızı nasıl?
26:50İzleyin ve görün suratınızı.
26:52Şu anda benim suratım düştü.
26:53Benim de dün suratım düşüktü.
26:54Şu anda düştü.
26:55Yemek masasında benim suratım düşkün değildi.
26:57Anlamıyorsunuz galiba.
26:58Benim de dün yemek masasında suratım düşüktü.
27:11Anlamıyor, boş konuştun.
27:14Hayda.
27:14Mehmet Bey.
27:15Böyle bir şey geldi.
27:17Abi beye hiç yakıştırmadım.
27:18Ben etten de iyi almıyorum.
27:20Ben küçükimde böyle çobanlık da yapmışım.
27:22Kasaplık da yapmışım.
27:23Eti iyi pişiririm.
27:25Böyle hayvanı yani parçaları.
27:28Her bir organında bir lezzet doğururum yani eti.
27:31Tabii.
27:31Onun için neyin ne yemek olacağını da çok iyi biliyorum.
27:34Ama saygı diyorum ama bence bunu yanlış.
27:38Abi diyebilir miyim size?
27:39Tabii ki diyebilirsin.
27:40Sen benim kardeşimsin.
27:41Saygılar efendim.
27:42Kuşbaşı et antikorttan olur.
27:45Benim bildiğim kadarıyla.
27:47Siz bu hafifle dediniz orada.
27:50Orada zaten bitti, koptu.
27:52Onu öyle demiş olabilirim.
27:53O yüzden ben o da kanal getirerek söyledim.
27:57Bu arada Onur Bey bir şey söylemek istiyorum bu et konusunda.
28:00Biz beş yarışmacının arasında ben de dahil olmak üzere
28:04etten anlayan tek insan yanımda oturuyor.
28:07Onu söylemek istiyorum.
28:08Ben de içinde yani.
28:09Gerçekten et konusunda ben yedim.
28:12Kuzu yemeyen insanım.
28:15Yani.
28:16Dana demiştiniz.
28:17Evet dana olarak yedim.
28:18Çünkü anlamıyorsun etten.
28:19Ben anlıyorum demiyorum.
28:20Sizin gibi iddialı demiyorum.
28:22Ama et konusunda benim köftem de içinde.
28:25Beyefendi başarılıydı.
28:26Ben köftemi zaten bak övmüyorum.
28:27Ben senin gibi kendimi hiç övmedim.
28:30Tattan anlıyorum demedim.
28:31Ben ev hanımıyım.
28:32Çocuklarıma, eşime yaptığım yemekler, misafirlerime yaptığım yemekleri.
28:36Hatta iki tane de yapmadığım şeyi risk alarak yaptım.
28:39Ama maalesef size inanın içine altını da koysam beğendiremeyeceğim için.
28:44Yani.
28:44Çok çok çok çok özür dilerim.
28:46Böyle tatlını anlamıyorum diye biz kelime konuşuyoruz.
28:50Çok güzel tatlını anlıyorum ben.
28:52İşte siz anlıyorsunuz.
28:53Onun için güzel yemekler yapmışsınız zaten.
28:55Çok güzel.
28:56Peki ben şimdi Aynur Hanım'a dönmek istiyorum.
29:00Şimdi.
29:02Çeliştiğim bir şey var sizinle ilgili.
29:05Önce demişsiniz ki Özlem Hanım bana göre çok iyi bir aşçı.
29:09Bugün doluydu bayağı demişsiniz.
29:13Hemen arkasından da Özlem Hanım'a keşke bir puan az verseydim.
29:17Evet.
29:18Demişsiniz.
29:18Yani bir yerde Özlem Hanım'ı yüceltirken bir taraftan da bir puan az verseydim diyerek.
29:25Bu sonuçta yarışmanın vermiş olduğu şeyden mi kaynaklandı?
29:28Hani az vereyim belki birinci olma ihtimalim yüksek olabilir mi?
29:32Yoksa ben anlamadım çünkü.
29:35Çünkü övücü bir şey.
29:36Bana göre aşçı bugün de çok iyiydi yorumlarında.
29:40Özlem Hanım hep aşçılığını konuşturdu.
29:42Yemek tarifine çıkmış gibi yemekleri yedikten sonra devamlı onu inceden sanki pişiriyormuş gibi sil baştan anlatıyor.
29:51Ne güzel.
29:52O sonuçta aşçı.
29:53Ne mutlu bana.
29:55Özlem Hanım aşçı değil.
29:56Onu bir yanlış varsa düzeltelim.
29:58Evet bir açıklayamadım ben bunu.
29:59Ben hep onu kafama yerleştirmişim.
30:01Siz siz açıklayın isterseniz.
30:02Yani aşçılık eğitimi çok özel bir eğitimdir.
30:05Ben aşçılık eğitimi almadım.
30:06Beni aşçı kadar iyi görüyorsa ne mutlu bana.
30:09Aşçı kadar iyi görüyor.
30:10Peki niye bir puan az?
30:13Verseydim dediniz.
30:14Bir puan azı şöyle düşündüm.
30:16Yağmur Hanım'ın yemeğini gördükten sonra ona karar verdim.
30:20Eşit olmalıydılar bence.
30:21Yağmur Hanım'ın yemeğini de beğenmediniz ama.
30:24İşte onu gördükten sonra.
30:26Ben sofrada övgü dolu cümleler duymadım yani.
30:27Yanlış bir yorum bence.
30:29Talihsiz bir yorum.
30:30Siz bilirsiniz.
30:31Şu anda biraz da tansiyonum çıktı herhalde.
30:33Baya bir rahatsızım.
30:34Yok sakin olun sıkıntı yok.
30:36Yok yok yok.
30:37Gerildi ya ortam.
30:39Ya şöyle bakın.
30:39Bir de yarışmanın heyecanı da var şu anda.
30:41Özlem Hanım her bir puan.
30:42Bir dakika çok çok özür dilerim.
30:43Şu an iyi misiniz?
30:44Yani.
30:45Bir su ister misiniz?
30:46Belki su iyi gelir.
30:48Çok heyecanlıyım.
30:48Aşırı derecede.
30:49Delin bir nefes alın.
30:51Çok da heyecanlanması gerek yok.
30:52Hiç problem değil.
30:54İyi misiniz şu anda?
30:55İyiyim iyiyim.
30:56İdare edin.
30:56İlacınız falan var mı?
30:58Aldım ben de idare ediyorum kendimi.
31:03Şimdi Özlem Hanım'da yedi en son söz.
31:05Özlem Hanım.
31:08Dediniz ki Ali Bey yapabildiği işi yapsın bence.
31:11Yemek işini beceremedi.
31:12Beceremedi.
31:13Yağmur Hanım'la aynı fikirdesiniz o zaman.
31:16Yani yorumlarken Mehmet Bey'e katılıyorum.
31:20Güzel yorumlar yaptı sofrada beş gün boyunca.
31:23Aynı fikirde olduğumuz durumlar da oldu.
31:26Ama yapmak başka bir şey yani.
31:28Hani ocağın başına geçip o yemeği yapabilmek başka bir şey.
31:31Bunu bugün anladık bir şey daha.
31:33Özlem Hanım'cığım size hiçbir şey demiyorum.
31:35Saygı duyuyorum sadece.
31:36Teşekkür ederim.
31:40Şimdi bilerseniz puanlara gelelim.
31:45Efendim ilk gün Özlem Hanım'ın evindeydik.
31:49Özlem Hanım'a arkadaşlarını verdiği toplam puan...
31:56...on altı.
31:58İnanmıyorum.
32:01Özlem Hanım.
32:03On altı puanınız var.
32:07En yüksek puanınız beş.
32:08Bu beş puanı kim vermiş olabilir size?
32:11Mehmet Bey vermiş olabilir.
32:14Hayır.
32:15Aymur Hanım.
32:15Vay.
32:16Teşekkür ederim.
32:18Mehmet Bey ve Ali Bey dörder puan vermişler.
32:21Yağmur Hanım ise üç puan vermiş size.
32:24En düşük puanı Yağmur Hanım'dan bekliyordum.
32:26O konuda şaşırmadım.
32:28Ben pişmanım oydan.
32:30Gerçekten Özlem Hanım dün...
32:32Bize dört puanı vermiş.
32:33Dört puanı çok üzülgünüm.
32:36Vicdanen yani hakkını helal et.
32:38Gerçekten bu bir yarışma ama gerçekten senin puanın dört puan değildi.
32:43Geçen gün dün Yağmur Hanım'ın masasında da telaffuz ettim.
32:48Çok çok ama çok özür diliyorum sizden.
32:51İlk gündü o yüzden heyecanlı bir şey yoktu.
32:54İşte ben her zaman haftanın...
32:56Çok çok ama özür dilerim.
32:58Haftanın başında çok özür dilerim.
32:59Haftanın başında hep söylüyoruz.
33:00Hakkı hanetli puanlar verin.
33:02Yani verdiğiniz puanı gelince dönüşü yok.
33:06Lütfen iyice tartın, düşünün.
33:08Ona bir, buna bir, buna bir.
33:10Toplam üç bin nem de yapmayın diye.
33:13Artık haftalardır dilimde tüy bitti.
33:16Artık uyarmaktan da çok sıkıldım.
33:18Çünkü son pişmanlık fayda etmiyor.
33:22Ben bayağı korkutmuşum rakiplerimi.
33:24İlk günden bu kadar düşük puanlar verdilerse bayağı korkmuşlar.
33:28Çünkü Aynur Hanım da hani bir puan daha az verseydim demiş ilerleyen günlerde.
33:33Beş puan vermişti Aynur Hanım.
33:34Hani dördü görmüş sonradan bana layık.
33:37Ama iyi korkutmuşum onları demek ki.
33:40Helal olsun bana.
33:41Size de helal olsun.
33:42Hakkımı çok güzel yemişsiniz yani.
33:45Peki.
33:46İkinci gün Aynur Hanım'ın evindeydik.
33:49Aynur Hanım'a arkadaşlarının verdiği toplam puan...
33:58On dört.
34:01Aynur Hanım.
34:03Efendim?
34:04İyi misiniz?
34:05İyiyim şükür.
34:07Özlem Hanım ve Ali Bey ise dörder puan vermişler.
34:10Mehmet Bey ve Yağmur Hanım ise üçer puan vermişler.
34:14Toplam on dört puandasınız.
34:15Bekliyordum evet.
34:19Gelelim çarşamba gününe.
34:21Çarşamba günü ise Mehmet Bey'in evindeydik.
34:26Mehmet Bey'e arkadaşlarının verdiği toplam puan...
34:30Ne?
34:36Ne?
34:39Ne?
34:40Ne?
34:42Ne?
34:48Ne?
34:51Teşekkür ederim.
34:54Really
34:56I really love you
34:57Only 21 Much你知道
35:00of what was A
35:05beautiful item센
35:09VA21ف
35:10freedomktor
35:12I
35:14but
35:15I
35:17drink
35:18lot
35:19of
35:19of
35:19Your highest points are 6 points?
35:24I want you to be for thetitle of Yağmur Hanım.
35:28Ali Bey ve Aylu Hanım therefore, yes.
35:31You can't have an eyebrows.
35:34Özlem Hanım has been below it.
35:35I know, but then I would get gave him on average, but he will be for the first one.
35:40But if he's good enough, I would have appreciated it.
35:42I will give him a follow-up.
35:44The next question is 6 points.
35:46You can also see each other.
35:47They have a 5 points.
35:49You have a total of 21 points.
35:54Let's go to Perşembe.
35:56Dün Yağmur Hanım'ın evinde
35:58visited.
36:00Yağmur Hanım'a
36:02the total of 20 points
36:04is 13.
36:13Bekliyor muydunuz?
36:18Yani değil.
36:19Biraz.
36:21En yüksek puanınız 4.
36:24Kim vermiş olabilir?
36:26Mehmet Bey.
36:28Hayır.
36:30Özdoğan'ın vermiş.
36:324 puanı.
36:33Özdoğan'ın hiç kimse beklemiyor sizden yüksek puan vereceğinizi.
36:36Diyorum ya Onur Bey ben çok korkutmuşum herkesi.
36:39Ben sadece yemeklere eleştiri yaptım.
36:42Olmuş taraflarını da söyledim ayrıca.
36:44Ben hep olumsuz yorum yapmadım sofrada.
36:46Ve öncelikle emeğe saygım var.
36:49O 3 saatlik maratonu ilk ben yaşadım.
36:51Hepsi yargısız infaz yaptı benim soframda.
36:54Ama ben empati kurarak onların yerine kendimi koyarak puan verdim.
36:59Yemeklerinin iyi taraflarını göz önüne aldım.
37:02Verdiğim her puanın arkasındayım.
37:04Hiç pişman değilim.
37:05Özdoğan'ın 4 puan vermiş.
37:06Diğer yarışmacılarımız ise size 3'er puan vermişler.
37:09Mehmet Bey'den beklemiyordum.
37:13Gerçekten hayal kırıklığına uğradım.
37:15Gerçekten ama uğradım.
37:17Ben ona 5 verirken, benim de tabii ki onda beğenmediğim şeyler oldu açıkçası.
37:23Ama Mehmet Bey'in bu tarz yapmasına yani 3 bilmiyorum.
37:28Çok, çok üzüldüm.
37:30Bence Aynur Hanım'la Yağmur Hanım'a 4'er puan vermem gerekiyor.
37:36Kime?
37:37Yağmur Hanım da Aynur Hanım'da.
37:39Ben de Özlem Hanım için çok pişmanım.
37:41Mehmet Bey'e 5 vereceğime keşke Özlem Hanım'a versemişim 5'i.
37:44Son pişmanlık ayıdıyım.
37:46Aynen öyle.
37:47Ben oyundan hiç pişman değilim.
37:49Şimdi bugüne gelelim.
37:51Bugün Ali Bey'in evindeydik.
37:54Ali Bey'e arkadaşlarını verdiği toplam puan...
38:02Kalbimi vuracak.
38:0510.
38:12Yağmur Hanım 3 puan.
38:14Özlem Hanım 3 puan.
38:16Aynur Hanım 2 puan.
38:18Mehmet Bey'e 2 puan.
38:20Yani 2 puan gerçekten...
38:22Bırakın yani hani 2 puan...
38:25Canları sağ olsun bir şey dememek istemiyorum 2 puanı.
38:28Ama gerçekten çok kötü bir şey 2 puan.
38:30Belki sadece...
38:32Aynur Hanım'ın Laz böreğini beğendiğim halde...
38:354 puan verdim.
38:40Şimdi gelelim benim verdiğim puanlara.
38:43Ben izniniz olursa...
38:45Sandıktaki puanları çıkarmak istiyorum.
39:01Önce haftanın...
39:05Beşincisiyle başlayalım.
39:07Haftanın...
39:11Beşincisi...
39:17Toplam...
39:2315 puanla...
39:25Ali Bey.
39:28Benim de size verdiğim puan...
39:3010 üzerinden 5'te.
39:31Teşekkür ederim Anur Bey.
39:34Şimdi gelelim...
39:37Haftanın...
39:38Dördüncüsüne.
39:40Oh!
39:41İyi misiniz?
39:42İyiyim iyiyim.
39:44Bir torunumun doğumunda...
39:46Bir de bugün kadar hayatımda hiç heyecanlanmadım.
39:49Haftanın dördüncüsü...
39:55Toplam...
39:5919 puanla...
40:01Yağmur Hanım.
40:04Teşekkür ederim.
40:07Benim de size verdiğim puan...
40:0910 üzerinden 6'ydı.
40:10Teşekkür ederim.
40:13Şimdi geriye kaldı 3 yarışmacımız...
40:16Aynur Hanım...
40:18Özlem Hanım...
40:20Ve...
40:20Mehmet Bey.
40:23Şimdi Aynur Hanım'a sormayayım...
40:25Heyecan durumlarını da...
40:26Mehmet Bey...
40:28Var mı?
40:29Heyecan.
40:29Heyecan var bile.
40:31Var. Bayağı var.
40:32Çünkü deminden...
40:33Kazandınız zannettiniz...
40:35Birinin havalarını çarptınız ama...
40:36Yok kazanmadım.
40:37Yani şu an kazandığımı sanmıyorum...
40:39Kazanır kim olsa...
40:40Hak etmiştir.
40:41Benim için hepimiz de hak ettik.
40:42Herkes bir şeylerle uğraştı.
40:44Herkes mücadele etti.
40:45Ama ben verdiğim puanların...
40:47Çoğunun isabetli olduğunu düşünüyorum.
40:49Kendi şahsım adına.
40:50Çünkü yediğim yemeği...
40:51Ben damağıma göre verdim.
40:53O puanları.
40:54Ama beni yanlış anladınlarsa...
40:56Mehmet Bey...
40:56İki puanın neyi yani?
40:58İki puan...
40:59Yani ben utanırım.
41:01İki puanı ben sizin yemeğe değil de...
41:02Sizin izleniyorum.
41:03Sadece ben...
41:03Bakın yanlış anlama...
41:05Aynur Hanım'ın...
41:06Sadece tatlısını...
41:08Beğendiğim halde dört puan verdim.
41:09Ama işinize verin.
41:11Yani nasıl...
41:12İşinize...
41:13Çok özür dilerim yani.
41:14Benim fasulyeni...
41:16Örnek diyorum.
41:17Beğendiğim halde diyorum.
41:18Fasulyenin tuzluydu Aynur Hanım.
41:20Mehmet Bey bence strateji yapıyor.
41:22Evet çok güzel...
41:23Herkese düşük puan vererek...
41:24Kendisi evet...
41:26Belki yemekleri güzeldi ama...
41:27Bize de eğer dörder beşer puan verseydi...
41:29Şu anda...
41:31Kendisi birinci olma dayı olmayacaktı.
41:33Strateji yaparak...
41:35Herkese ikişer üçer puan vererek...
41:38Herkes kendi yemeğinde...
41:40Güzel olduğunu düşünerekten...
41:42Biz...
41:42Yani ben de o zaman...
41:44Size keşke iki verseymişim.
41:45Sadece...
41:46Canlısı olsun.
41:47Yani...
41:48Yani...
41:48Doğrudur.
41:49Hakkane demeyin Mehmet Bey rica ediyorum.
41:51Hayır strateji yapmışsınız.
41:52Strateji yapmışsınız.
41:53Çok güzel.
41:53Ben içimde...
41:55İki puan...
41:56Art niye tararım ben...
41:57Yedim yemeğe göre ben puan vermişim.
41:59Doğru haklısınız.
42:00Bir şey...
42:00Ama şu an...
42:01Birincide değilim yani...
42:03Belli de değilim.
42:03Çok güzel...
42:05Stajyeri yapmışsınız yani.
42:06Strateji...
42:07Strateji...
42:08Sinirden konuşamıyorum.
42:10Sinirden gidiyoruz.
42:10Evet gerçekten yani...
42:11Ben de şu an üç puan...
42:13Dilim davam kuruldu.
42:14Çorbanızı çok beğendim.
42:15Ama diğer yemekleri beğenmedim.
42:16Çünkü şuan benziyorsun.
42:17Afiyet olsun.
42:18Afiyet olsun.
42:19İsterseniz...
42:19Haftanın üçüncüsünü açıklayayım efendim ben size.
42:25Haftanın...
42:27Üçüncüsü...
42:36Toplam...
42:55Yirmi bir puanla...
42:59Aynır Hanım.
43:03Aynır Hanım.
43:04Benim de size verdiğim...
43:06On üzerinden yediydi.
43:08Teşekkür ediyorum.
43:10Toplam...
43:11Yirmi bir puanla üçüncü oldunuz.
43:14Şimdi geldik...
43:17Son ikiye.
43:20Ya Özlem Hanım...
43:21Ya da Mehmet Bey...
43:23Birinci olacak.
43:30Açıklayayım mı?
43:32Açıklayayım mı?
43:35Açıklayın Onur Bey.
43:36Dayanamayacağım.
43:37Ben de dayanamayacağım, düşebilirim.
43:39Then I'll show you the first time.
43:43The first time...
44:00...toplam...
44:02...28 points...
44:05...Mehmet Bey.
44:11Tebrikler.
44:12Tebrikler.
44:13Teşekkür ederim.
44:16Tebrikler.
44:16Tebrikler.
44:17Tebrikler.
44:17Güle güle kullanın.
44:18Bu bence birincilik hepimizindir.
44:20Özellikle hanımlarındır.
44:22Buyurun, buyurun.
44:25Öncelikle haftanın birincisi ben değilim.
44:27Benim için hanımlardır.
44:29Çünkü onlar çok güzel yaptılar.
44:31Ama beni damağıma uymadıkları için...
44:34...hani tadını alamadıkları için...
44:36...damağı zevkin nasıl...
44:38...ben hala acı diyorsunuz acı geliyor...
44:40...yemiyorsunuz acı.
44:41Bir şey söyleyeceğim.
44:42Ama acı vermedik.
44:42Bir saniye.
44:43Haftanın birincisi bayanlarsa...
44:45...niye bayanlara üçer ikişer puan veriyorsunuz.
44:47Ben saygımdan dolayı söylüyorum.
44:49Ama hanımlar...
44:50...yani istediğini bence mutfağa yansıtmadılar.
44:52Yansıtmadılar.
44:53Yansıtsaydı...
44:53...beni memnun deseydi...
44:55...ben hepsine altışa puan verdim.
44:57Mehmet Bey ise ben 10 üzerinden 7 puan vermiştim.
45:00Teşekkür ederim.
45:01Sağ olun.
45:01Haftanın ikincisi de...
45:03...Özlem Hanım oldu 24 puanla.
45:05Benim de size verdiğim puan...
45:06...10 üzerinden 8'di.
45:07Çok teşekkür ederim Onur Bey.
45:09Pek adil puanlayan sizsiniz.
45:12Gerçekten çok teşekkür ederim.
45:14Estağfurullah.
45:15Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederiz.
45:19Efendim pazartesi günü...
45:20...yeni yarışmacılarımızla tekrardan görüşmek üzere.
45:23İyi hafta sonuna hoşçakalın.
45:25Evet.
45:26Domateslerim, domateslerim.
45:28Hah hah hah hah hah hah hah.
45:29Koşetlerim, koşetlerim, koşetlerim.
45:33Gittim, gittim, gittim.
45:34Ayy dur, dur.
45:36Et, et, et.
45:38Aaa dur bir dakika deme, beş dakika deme.
45:40Deme beş dakika.
45:42Ayy öldüm, öldüm, öldüm, öldüm.
45:47Çok mu vakit harcadım ya?
45:49Eyvahlar olsun.
45:51Ben iki yılda kasaplık yaptım onu da buradan.
45:54Aa aa.
45:54Valla.
45:55Kasaplık mı?
45:55O böyle etleri böyle çağ at diye kesiyor muydunuz?
45:58Gerçekten mi?
46:05Tostlu biraz hani kolaya kaçılmış gibi geldi bana.
46:08Bu biraz tapa tarzı olmuş.
46:12Vişne tadı geliyor.
46:15Bu tarafı çok güzel pişmiş, yumuşacık.
46:17Bak benimki mesela lokum ki belki onun yarısı oydu.
46:23Yemekteyiz.
Comments

Recommended