00:00...ortaya koyarak, yani bu dünyadan ölüp gideceğiz Şirin Hanım.
00:03Ben çok inançlı bir insanım.
00:05İnaçlı mısınız?
00:06Çok inançlıyım.
00:07Şimdi gerçekten ben bu dünyadan gülüp gideceksem,
00:11geri kalan ömrümün, geri kalanını,
00:14hiçbir şeye elini ayağını sokmayan, pısırık, korkak bir adam olarak mı yaşamalıyım?
00:21Hayır, tam tersine.
00:23Helal olsun Kadir abiye.
00:25Diyecekler öyle öleceğim.
Yorumlar