Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
Sivas'ta sattığı 50 TL'lik lahmacunla gündeme gelen Selahattin Yapalı, lahmacunun "50 TL'ye satılamayacağı" şeklinde gelen tepkilere cevap verdi. Satışlarda yüzde 15 karının olduğunu söyleyen Yapalı, "Ucuza satıyorum ama ben kar ediyorum" dedi.

Kanalımıza Abone Oldunuz mu?
📌 http://bit.ly/IHA-Abone

#haber #sondakika #gündem

-----------------------------------------------------------------------

Bir Çok Merak Edilen Konuda Uzman Görüşlerini Sizlerle Buluşturduğumuz İHA Aktüel Kanalımız 👇
📌 https://bit.ly/IHA-Aktuel

İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
🌐 http://www.iha.com.tr

Sosyal Medya'dan Bizi Takip Edin!

📍 https://facebook.com/iha.com.tr
📍 https://twitter.com/ihacomtr
📍 https://instagram.com/ihacomtr/
📍 https://t.me/ihacomtr
📍 https://www.tiktok.com/@ihacomtr

Bize Ulaşmak İçin 👇
🌐 https://www.iha.com.tr/iletisim

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Lahmacun 50 TL nasıl oluyor? Ben önce bunu söyleyeyim. İnsanları aydınlatma açısından söyleyeyim.
00:04Sivas'ta etin kilosu 800 lira, soğanın kilosu 20 lira, domates 30 lira.
00:10Yani ben %15 bir karla satıyorum. Dükkanın mülkiyeti kendime ait.
00:14Gelen müşterilerimizi ağırlıyoruz. Bana neden bu kadar ucuz olduğunu soruyorlar.
00:18Ben az para kazanıyorum. Allah bereket versin diyorum.
00:2250 liraya lahmacun satıyorum. Ama bu bazılarını rahatsız ediyor gördüğüme göre.
00:27Biz memnunuz. %15 karıyla az kazanıyoruz. Allah bereket versin.
00:31Valla buradan Türkiye'ye teşekkür ediyorum. Gerçekten milletimiz, vatandaşımız bize sahip çıktı.
00:37Çok memnunum. Herkesi bekliyorum. Bizi yıldıramayacaklar. Kampanyalarda devam edeceğiz.
00:41Söylediğim gibi 3 senede bir kampanyayı yapıyorduk. Şimdi bu kadar yoğun talep üzerine bir kampanyaya devam edeceğiz.
00:46Gücümüzün yettiği kadar, kazancımızın kurtardığı kadar lahmacun ellerine satmaya devam edeceğiz.
00:51Ben Manisa Salil'den geldim. Eşim Aslen Sivas'tı.
00:56Kayınpederimi yıllık izin de ziyarete geldim.
00:59O da dedi buranın lahmacununu çok övdü. Çok güzel dedi.
01:02At eti falan hikaye dedi.
01:04Gel bir lezzetine bakalım dedi. Geldik.
01:07Yedik, beğendik. Gerçekten çok güzel.
01:09Yani hem doyuyorsun hem ekonomik.
01:12Yani bu zamanda ekonomik krizin olduğu dönemlerde böyle esnafların, dükkanların olması
01:19hem halkımız için daha iyi yani.
Yorumlar

Önerilen