- 6 hours ago
http://www.bolumizletv.org/yemekteyiz-119-bolum-izle-15-subat-2018.html
Category
🎥
Short filmTranscript
00:00...theirerse gitsin, ortalığı karıştırır.
00:01Peki siz nasıl bir ev sahibi olacaksınız?
00:04Çok düzgün olacağım. Peçetesini verdim, gördünüz. Hiçbir şey yapmadım.
00:06Yani misafirperverliğimi göstereceğim ona ya.
00:08Daha fazla hani şey yapmak istemiyorum.
00:10Ne derler böyle buradan konuşup da ilerleyen dakikalarda nasıl davrandığımı iletmek istemiyorum.
00:16İkramlık ürünler için bence de teşekkür ederiz arkadaşlara.
00:19Ama bunların tabii ki de hazır alınmış, dışarıdan alınmış herhangi bir üründen farkı yok.
00:24Aynen.
00:24O ne demek? Hazır alınmış.
00:26Hazır alınmış, dışarıdan getirilmiş herhangi bir üründen farkı yok.
00:29Bizim için.
00:31Yani puanlamada herhangi bir şekilde katkısı olmayacak.
00:35Bunlar da el emeği.
00:35El emeği.
00:35Tabii.
00:36Ama hani şimdi dışarıda yediklerimizde tabii ki şey değil.
00:40Sadece puanlama olmayacak.
00:42Yorum da yapmayı biliriz.
00:43Ama neticede bir jest yani bu.
00:45Evet.
00:45Jesttir.
00:46Dolmayı biraz aslında hani işte benim annem güzel yaptı.
00:52Bir de böyle Antep usulü yiyin diye.
00:55Hasret Hanım'dan daha güzel yaptı diye mi acaba yapıldı bu?
00:58Çok pardon sözünüzü kestiğim için.
01:00Çok bir şey çok merak ediyorum.
01:02Annesi neden yaptı?
01:03Kendisi yapsaydı, benimle rekabet kursaydı.
01:06Ama biz şu anda bu dolmayla bence lezzetleri biraz daha güzel karşılaştırabileceğiz.
01:10Bakalım annesinin dolması belki sizinkinden daha güzel olacak.
01:13Onur Bey benimle göz göze geliyorsunuz ya.
01:15Ne demek istediğimi siz bence anladınız.
01:18Senin dediklerini anlıyorum da yarışmacıların söylediği şeyleri çok fazla anlamıyorum.
01:23Siz de haklısınız.
01:24Bu hafta biraz gergin geçiyor ya ondan da her şey.
01:27Biraz mı?
01:28Biraz mı?
01:28Ama çoybalarımız geldi içimiz ısınsın.
01:31Biraz.
01:34En torpilisinden.
01:36Lütfen benimle uğraşmaktan vazgeçin.
01:38Teşekkür ederim.
01:40Vazgeçin.
01:40Hasret Hanım'a selam versek bile gerginlikle karşılaştığımız için.
01:44Teşekkür ederim.
01:45Aleykümselam.
01:46Allah'ın selamını alıyorum ama sizinkini bilmiyorum.
01:49Düşünmem lazım bundan sonra.
01:53Bu salata için.
01:55O zaman başlayabilir miyiz?
01:57Tabii ki de.
01:58Buyurun efendim afiyet olsun.
01:59Afiyet olsun.
02:00Afiyet olsun.
02:10Afiyet olsun.
02:11Çorbamız biraz fazla sıcak sanırım.
02:17Biraz bekleyebiliriz de.
02:18Evet.
02:19Evet çok az.
02:20Yanıyoruz.
02:23Ben hediyenizi onu soracaktım.
02:26Evet.
02:26Ben bu sırada Hasret Hanım'a dünkü yaşadığımız olaylardan ötürü bir zeytin dalı uzatmak istiyorum.
02:32Ve ona güzel bir şirin bir paket hazırladım.
02:35Hediyemi takdim etmek istiyorum.
02:37Ah ne güzel.
02:37Umarım bundan sonra güzel geçiniriz.
02:38Kabul etmesem.
02:39Ama ben size bir tık.
02:41Ama şimdi.
02:42Bir tık daha artık kibar, bir tık daha hani sevecen davranmanızı bekleyerek bu hediyeyi.
02:48Biraz daha samimi konuşursanız daha iyi olur.
02:50Samimiyetinize inanmadım şu anda.
02:52Yani Hasret Hanım isterseniz önünüzde şapka çıkarayım ya da eğileyim.
02:56Nasıl bir şey istiyorsunuz?
02:57Estağfurullah.
02:58Yani tiyatro selamı vereyim isterseniz size.
03:00Yani ne türlü alabilirsiniz bir hediyeyi?
03:03Bence siz söyleyin.
03:04Şu an bir zeytin dalı uzatıyor.
03:05Şu anda oldu.
03:06Peki buyurun hedenizi takdim edin.
03:09Buyurun lütfen.
03:09Merak ediyorum acaba ne aldınız?
03:11Ben sizi tebrik ediyorum bu kibarlığınızdan dolayı.
03:14Bu ne demek oluyor?
03:17Çok şirin bir sus olduğunu düşündüğüm için özellikle aldım.
03:22Bence seveceksiniz.
03:24Sizin de seveceğinize inanıyorum.
03:25Yalnız bu çocuk tokası.
03:27Bence her şeyin altına bir mana adamısınız da hediyeyi yazarsanız.
03:31Bu çocuk tokası yani açsam mı bilmiyorum.
03:34Eğer bir çocuğunuz varsa ona kullanabilirsiniz yani.
03:37Çok iyi biliyorsunuz ben bekarım yani çocuğum nasıl olsun.
03:39O zaman bir yeğeninize hediye edebilirsiniz.
03:41Yok böyle hediye hediye edilmiyor maalesef.
03:43İsterseniz bir açın öyle konuşalım.
03:45Bir de açalım.
03:48Çok merak ediyorum şimdi.
03:49Peki yorulmamışsınız bantlarken.
03:52Evet.
04:00İnanlıyorum o da mı peçete?
04:02O da mı peçete?
04:03Şaka gibi.
04:04Çok şirinler ama.
04:07Çeşit çeşit aldım.
04:09Renk renk.
04:09Hep beraber kullanabiliriz.
04:11Aslında ben şurada bunu anlıyorum.
04:13O yüzden ben bunu size hediye ediyorum tekrar.
04:16Alır mısınız?
04:17Hayır alır mısınız?
04:18Lütfen alır mısınız?
04:19Bu ne saygısızlık ya?
04:21Lütfen.
04:22Bu ne saygısızlık ya bu akşam gerçekten.
04:24Onur Bey siz söyleyin saygısızlık değil mi?
04:26Çok özür dilerim bir dakika.
04:27Bir dakika yine geliyor bana sinir.
04:29Evet.
04:31Arkadaşlar lütfen burası bir yarışma.
04:33Evet.
04:34Şimdi sizin yaptığınızda tamam bu ev sahibimiz yaptı ama bu bitti okey.
04:40Bu bitti.
04:42Şimdi sizin de yaptığınız aslında normal bir şey değil.
04:45Tamam sizden de kabul etmeyeceğim dediniz.
04:47Bir şey mi mani aradınız unutalım.
04:49Ve yemeğimizi yiyelim.
04:51Yoksa gerçekten programı bitiririm.
04:55Ödül de kimse kazanamaz.
04:57Yarın da başka bir şey çekerim.
04:59Ve benim için de şey önemli değil.
05:01Lütfen herkes çorbası neyse sonra konuşalım.
05:03Daha bismillah daha çorba içmedi.
05:05Yorum yapmadı.
05:05Bir de gülmeyin ne olur.
05:11Buyurun efendim.
05:18Ben de Can Bey.
05:19Can Bey.
05:19Velis hanım sizinle alım yorumu.
05:22Ve kendi memleketine özgü bir çorba tercih etmiş Can Bey.
05:26Ben niye çorbası.
05:28Ben bunu çok severim.
05:30Ve gayet tadı tuzu da yerinde olmuş.
05:33Tabii sıcak gelmesinde çok önemli bir şey değil.
05:35This is a disadvantage.
05:37I don't know if this is original, I don't know if this is an original, but I didn't eat it.
05:46I didn't eat it like this, but I didn't eat it.
05:49I don't eat it like this, but I don't eat it like this.
05:52Minik minik köfteler yuvarlanıyor.
05:54Yes.
05:54I don't have to wait for it, then I don't have to wait for it.
05:57You don't have to eat it like this?
05:59This is only one time.
06:02Satır kıyma.
06:03Ya da ister çektirebilirsiniz, ister satırda da yaptırabilirsiniz.
06:06Sadece hiç yağ olmuyor içinde.
06:08Düzelceğine kavurup ondan sonra yapıyorsunuz.
06:10Zaten ilk kıyma kavuruluyor kokusu gitsin diye.
06:12Anladım.
06:13Beğendiniz mi?
06:14Beğendim.
06:15Ben bunu köfteli diye düşünmüştüm.
06:18Yani bu konuda da eleştirecektim çünkü köfteli bir çorba.
06:22İşte ara sıcağınız, yemeğiniz biraz ağır oldu diye ama o en azından ağırlığını almış.
06:27Gayet güzel, keyifli bir çorba.
06:29Ben beğendim.
06:30Ellerinize sağlık, yemeğinize sağlık.
06:31Afiyet olsun.
06:32Hüseyin Bey.
06:34Ben de bir Gaziantep'li olarak lebeniye çorbasını çok severim.
06:39Tadı, lezzeti çok güzel olmuş.
06:42Filiz Hanım'ın söylediği gibi köfteli şekilde de yapıyorlar bunu.
06:46Ancak köfteli şekilde yaptığında bunu ana yemek gibi kullanıyorlar bizim yörede.
06:51Bu şekilde yaptıklarında...
06:53O zaman ismi değişiyor değil mi bizim yörede?
06:54Başka bir şey yok.
06:55Yani tabii biz o kadar ayrıntıyı bilemediniz de çünkü.
06:58Burada evet satır kıyması kullanması, yağsız olarak kullanması çok doğru.
07:03Çok dengeli olmuş.
07:04Lezzeti, tadı çok dengeli.
07:06Sadece benim kasemi biraz üzerine kavurduğunuz, nane kavurduğunuz yağ biraz fazlaca gelmiş ama onun dışında lezzetini ben çok beğendim.
07:16Gerçekten damak tadıma çok uygun bir lezzet.
07:19Tebrik ediyorum.
07:20Elinize sağlık.
07:21Afiyet olsun.
07:21Afiyet olsun.
07:23Sizin alınamıyorum.
07:25Çorbanın kıvamı gayet yerinde.
07:27Güzel olmuş.
07:28Sadece bana da yağ biraz fazla gelmiş.
07:30Bu yağla hazırladığımız sos biraz fazla gelmiş.
07:33Bunun dışında gayet başarılı.
07:35Ellerinize sağlık.
07:36Beğendin.
07:37Afiyet olsun.
07:38Asit Hanım?
07:38Evet, ben de beğendim.
07:40Sadece biraz yağ fazla olmuş.
07:42Tadı tuzu her şey yerinde.
07:43Emeklerinize sağlık Can Bey.
07:45Afiyet olsun.
07:45Şöyle yapınca gidiyor yağlar.
07:46Yağsız yerinden alırsak.
07:49Ben o zaman yorumumu yapayım.
07:51Ben de çok beğendim.
07:52Elinize sağlık.
07:54Harika olmuş tadı.
07:55Çok güzel olmuş.
07:56İsterseniz neye geçiyoruz şimdi?
07:58Hemen ara sıcağımıza geçelim.
07:59Ara sıcağımıza geçelim.
08:01Ayrıca ikramlarımızdan da hani gerçi benim ikramlarım değil ama Can Bey'in ikramlarından alabilirsiniz.
08:07Arzu ettiğiniz şeyi.
08:13Şu kuru patlıcan dolmasından gerçekten tavsiye ederim.
08:16Ben öğlen mutfakta yedim.
08:18Peşiniz kalsanız isterseniz.
08:20Tavsiyedim.
08:21Asit Hanım, yüzünüz bayağı bir düştü.
08:22Evet, yüzüm düştü.
08:23Çünkü bana saygısızlık yapılıyor bu masada ve dengem bozuldu ya.
08:29Gerçekten dengem bozuldu.
08:30Sakin olun.
08:31Sakinliğinizi koruyun.
08:32Lütfen.
08:33En büyük rakibiniz Can Bey'in sofrasına geldiğiniz için tedirgin mi oldunuz acaba?
08:37Hayır, kesinlikle öyle bir şey yok.
08:40Ben masasını da beğendim.
08:42Onda da bir sıkıntı yok.
08:44Dediğim gibi peçete olayı beni çok gerdi.
08:47Ama birazdan ikisine de iade edeceğim.
08:49Ki Hilal Hanımkini ona iade ettim zaten.
08:52Can Bey'in peçetesini de Can Bey'e hediye edeceğim.
08:57İsterseniz ara sıcak serbestlerinizi yanına yapayım.
09:00Hay Allah.
09:02Neyse.
09:02Bu benimki en azından.
09:03Benim zamandım ona.
09:04Hemen ben takımın devamıyla devam edeyim.
09:06Siz buyurun afiyet olsun.
09:07Ben diğerlerine getiriyorum.
09:09Ya zahmet olmasaydı.
09:11Çok havalı.
09:12İçeride ortam yine gerildi.
09:13Ne diyeceksiniz?
09:14Ortam gerildi.
09:15Çorba eşliklerinde hepsi kuzu gibi oldu.
09:17Farkında mısınız?
09:17Böyle güzel gidiyoruz.
09:19Hasit Hanım'la Hilal Hanım arasındaki peçete muhabbeti çok mu uzadı?
09:22Gerçekten ben de aynısını yaptım.
09:24Diğer anamki biraz ağır oldu.
09:25Gerçekten ağlayacak galiba birazdan.
09:28Hemen ara sıcakımızı bekletmeden hazırlayalım.
09:30Ama dolma efsane.
09:32Tam olması gerektiği gibi.
09:34Hasit Hanım'ın dolması da güzeldi ama acı kıvamını kaçırmıştı.
09:38Şu an kendimi Gaziantep'te gibi hissettim.
09:41Çocukluğuma döndüm.
09:42Evet çok güzel bir sizin yaptığınızda.
09:44Afiyet olsun.
09:45Ben yemin yaşındayım.
09:48Farkındayım mı?
09:49Güzel.
09:49Farkındaysanız sizin de güzel yaptığınızı söylüyorum.
09:52Sadece orada bir acı oranını fazla yapmıştınız.
09:55Ama bir şey söyleyeyim mi?
09:55Buyurun.
09:56Burada bence...
09:59Katılmıyorum size.
10:01Hanımefendinin ismini bilmiyorum.
10:03Can Bey'in annesi diyeyim.
10:04Benimkinden daha fazla acı olmuş bence.
10:06Hayır.
10:07Ben...
10:07Ya kendikimi çok fazla yiyip de anlamadığım içindir.
10:11Onu da söyleyeyim.
10:12O gün benim bahsettiğim aslını ifade etmeye çalıştığım acı yoğunluğunu anlatmıştım size.
10:17İşte bu dolma gerçekten acı yoğunluğunu ifade ediyor.
10:20Çok...
10:20Bir tık daha hafif yakıyor ama çok hafif yakıyor.
10:23Yani beni rahatsız edecek bir acısı yok.
10:25Ama ben...
10:25İşte buradan aslında görebilirsiniz.
10:28Nasıl bir şey yapmanız gerektiğini.
10:30Hasret Hanım.
10:31Gerçekten.
10:32Pardon.
10:32Nasıl bir şey yapmanız gerektiğini diyor ya.
10:35Dün yemeklerini gördük ya gerçekten.
10:38Bakın.
10:38Sizin dolmanız gerçekten çok güzeldi.
10:42Her şey yerindeydi.
10:43Bir tek acısı fazlaydı.
10:44Buna rağmen biz o dolmayı yedik.
10:46Ve beğendiğimizi size söyledik.
10:48Teşekkür ederim.
10:49Bu bize Can Bey'in annesinin bir ikramı.
10:51Evet bence kıyaslamıyordum.
10:52Yani bunu kıyaslamıyalım.
10:53Kıyaslamıyalım.
10:53Tabii ki söyleyelim.
10:54Ama bu da güzel bir dolma.
10:56Ellerin yemeklerine sağlık.
10:57Bana göre acısı çok iyi.
10:58Ben acılı sevdiğim için problem yok.
11:01Zaten çok acısı yok.
11:02Ben de bir ağırlığı olarak acılıyı çok seviyorum.
11:04Sıkıntı yok.
11:09Böyle hemşerimden başlayayım şöyle.
11:11Çok teşekkür ederim.
11:13Ben çok az bir parça alırsam.
11:16Tabii ki.
11:16Ben bunu tekrar hatırlatayım.
11:19Çünkü...
11:20Bazen belki seyircilerimizi kaçırıyor olabilir.
11:24Yemeklerimiz çöpe gitmiyor.
11:26Evet.
11:28Kalan yemekler mutlaka sokaktaki dostlarımızla paylaşıyoruz.
11:33Tabii ki her türlü yemeği değil.
11:35Onlara dokunacak, edecek herhangi bir yemeği paylaşmıyoruz.
11:39Bunu da söylemek istedim.
11:40Pardon.
11:41Can Bey ben de çok az alabilir miyim lütfen ondan?
11:44Eğer koymadıysanız.
11:45Çok teşekkür ederim.
11:47Servis ediyorum.
11:47Servis ediyorum isterseniz.
11:49Tamam yormayayım sizi.
11:52Şunu da şöyle verirsem.
11:59O zaman şuradan yanından bir parça alayım.
12:03Tadına bakmak için.
12:05Tabii ki de.
12:05Bugün menüye baktıklarında hem ara sıcaktaki tavuk hem de ana emekteki et yarışmacılarımızın dikkatini çekti.
12:12Başta Filiz Hanım ve Hüseyin Bey olmak üzere hepsi bu durumu eleştirdi.
12:16Filiz Hanım bu konu hakkında bir daha konuşmak ister misiniz?
12:18Yani yaptığınız bu lebeniye çorbasını tabii sizin bu satır kıymasıyla yaptığınızı bilmediğim için ben normal yediğimde daha önce yediğimde içinde
12:27ufak ufak köfteler vardı.
12:29Yani genelde bunu ana yemek olarak sunuyorlar.
12:31Dedim ya köftesini az koyacak içine dedim.
12:35Porsiyonlar küçük olacak.
12:36Şimdi o çorba güzel bir çorbaydı.
12:39Siz de bunu satır kıymasıyla yapmışsınız.
12:41Biraz daha sadeleştirmişsiniz.
12:42Ara sıcak olarak başamel soslu tavuk yani şimdi kıyma, tavuk, ana yemek tekrar et.
12:51Yani sizin belki mutfaklarınızda bu misafire bir hürmettir ama çok alaturka kaçıyor.
12:57Yani bu kadar çok farklı şeylerin bir arada olması.
13:00Porsiyonların da ara sıcaklarda yani siz belki bunu şey yapıyorsunuz ama bu kadar büyük porsiyonda sunulması aslında bir jest değil.
13:09Bence bu ara sıcakların daha hafif daha küçük porsiyonlarda olması gerekir.
13:15Yani benim fikrim bu.
13:16Tadımlık.
13:16Tadımlık olmalı ki ana yemek yenmeli.
13:19Sonra ana yemek yenmiyor bu kadar çok ara sıcak olunca.
13:22Ya ara sıcaklar azaltılacak protein işte karbonhidrat şeyi dengelenecek.
13:27Bu kadar fazla büyük olmaması gerekir.
13:29Bu kadar çok da tekrar tavuk, et, kıyma karışmaması gerekir.
13:34Benim şahsi fikrim bu.
13:36Peki hazır söz sizdeyken yorum alalım.
13:38Yiyemedim hiç ki konuşurken.
13:40Bir tadına bakamadım.
13:41Tamam o zaman Hazret Hanım sizi alamıyorum.
13:43Bana göre bir ara sıcağı değil.
13:45Ara sıcak değil.
13:46Ağır.
13:47Çok ağır.
13:49O yüzden yiyemedim.
13:51Fazla ağır.
13:52İyi ağır mesela.
13:53Ne yağar?
13:54Sosu çok ağır.
13:55İçin altında ekmek var.
13:56Tavuk var.
13:57Fazlasıyla ağır.
13:58Ana yemek gibi duruyor şu anda.
14:00Ben bunu yesem ana yemek yiyemeyeceğim.
14:02Tadına baktım.
14:03Emeğinize sağlık ama beğenmedim.
14:05Canım sizin oraların ana yemeği böyle mi?
14:09Bizim oraların ana yemeği böyle mi?
14:11Tavuk ana yemeği böyle.
14:12Evet.
14:13Aynen.
14:13Sen doğu kültürden geliyorsun.
14:15Evet doğu kültürden gelirim.
14:16Bir daha düşünüyorum.
14:17Her gün 24 saat kırmızı et yemiyoruz.
14:19Biz de arada tavuk yiyoruz değil mi?
14:21Afiyet olsun.
14:22Hasret Hanım.
14:22Teşekkür ederim Can Bey.
14:23Size de afiyet olsun.
14:24Kendi yemeğinizi yiyeyim.
14:25Devam edelim.
14:25Hüseyin Bey.
14:26Ben elinize yemeğinize sağlık.
14:29Ara sıcak olarak uygun bir yemek.
14:31Yalnız menünüz de çok uyuşturamadım.
14:33Çünkü lebeli çorbasın içerisinde kıyma var.
14:37Ana yemeğiniz patlıcan kebabı içerisinde kıyma var.
14:40Bu tavuk et ve tavuğu aynı anda sunmanızı ben çok yakıştıramadım.
14:44Ama ara sıcak olarak uygun bir yemek.
14:48Ve lezzeti gerçekten çok güzel olmuş.
14:50Çok beğendim.
14:51Elinize sağlık diyorum.
14:54Teşekkürler.
14:55Çok kısa bir şey söyleyebilir miyim?
14:56Teşekkür ediyorum Hüseyin Bey.
14:57Afiyet olsun.
14:58Şöyle düşündüm işin doğrusu.
15:00Hep etten gideceğim için.
15:02Ara sıcağı da böyle basit bir şey yapmak istemedim.
15:05Sonuçta ağır bir memnun gerçekten.
15:06Benim gerçekten ağır yani.
15:07Kebabıymış, çorbasıymış et var.
15:09Eti çok az kullandım çorbada.
15:11Çünkü ondan sonra ara sıcağa geçeceksiniz diye.
15:13Zaten tavuğun içine fazla bir baharat, fazla bir yağ eklemedim.
15:17Zaten izleyince göreceksiniz.
15:18Hani özellikle çünkü o daha da ağır olmasın diye.
15:21O baharatlarla işte salçaymış bilmem neymiş onu hani boğmak istemedim.
15:24Hani biraz daha sıra dışı olsun istedim.
15:27Lezzeti çok güzel ama biz o gün Hasret Hanım'ı niçileleştirdik?
15:32Sofrada her şeyin içinde pirinç olduğu, pirinç yoğunluğu.
15:35Burada da beyaz ya da kırmızı et de olsa bir et yoğunluğu var.
15:39Evet.
15:39Yani bunu ben çok hoş bulmadım.
15:41Yoksa gerçekten lezzeti çok güzel.
15:43Pişirme becerisi çok güzel.
15:44Sıcak olarak sunmanız çok şık olmuş.
15:47Çünkü kaşar donsaydı bu, bu lezzeti vermeyecekti.
15:51Ben gerçekten sizi kutluyorum.
15:52Afiyet olsun.
15:53Afiyet olsun.
15:54Sınıf alınıyorum.
15:57Hüseyin Bey'e ben bazı konularda katılmıyorum.
15:59Aslında tavuk güzel pişmiş ama biraz sosundan dolayı herhalde bir yağlı geldi bana.
16:05O yüzden ben yani bunu bir ana yemek olarak yerdim ve belki bunu yarım porsiyonuyla ben doyardım.
16:13Şimdi bence bir de bunu böyle bir ekmekle vesaire sunduğum zaman daha da ağırlaştırıyor.
16:18Bir tık da belki tavukla beşamel sosu sadece ayrı olsaydı belki daha hafif bir yemek olabilirdi.
16:24O yüzden ama yine de kesinlikle ellerinize sağlık.
16:28Normal bir zaman diliminde yenilebilecek bir yemek.
16:31Ama şu anda yemek programında olduğumuz için yani böyle bir yemek kabul edilebilir değil bence.
16:36Ama ellerinize sağlık.
16:37Teşekkür ederim.
16:39Sınıf son yorumu.
16:40Ben çok teşekkür ederim.
16:42Çünkü bir beşamel soslu tavuğu farklı bir şekilde sunmuşsunuz.
16:46Burada yeni bir şey öğrendim.
16:48İlk defa bugün burada yeni bir şey öğrendim.
16:50Onun için çok teşekkür ederim.
16:52Bunu da evimde uygulayabilirim.
16:54Ama ben bunu misafirlerime veya evde kendimi hazırladığım zaman ana yemek olarak kullanırım.
16:59Bana ağır geldi.
17:00Yani bu da benim fikrim.
17:02Beşamel sosu kendiniz mi yaptınız?
17:04Kendim yaptım.
17:05Şöyle bir şey söylemek istiyorum size.
17:06Gerçekten samimiyetime inanın.
17:07Daha ilk defa yapıyorum bu lezzeti.
17:09Başka bir evde yemiştim tarifini aldım.
17:11Bence güzel.
17:12Sadece daha ilk defa değilim.
17:13Sunumu da çok güzel.
17:15Siz dediniz ya farklı lezzetler sunmak istiyorum diye.
17:18Yani şöyle olsaydı peki o zaman Can Bey.
17:21O zaman çorbayı da balık çorbası yapsaydınız.
17:23Ara sıcak olarak tavuk.
17:25Sonra da patlıcan kebabı nasıl olurdu?
17:27Balık.
17:28Balık.
17:28Ya farklı şeyler sunardınız misafirleriniz o zaman.
17:31Yani bir şeyin aslında kaideleri vardır.
17:34Yani mideyi de çok fazla yormamak gerekir.
17:37Tamam siz misafirperverliğinizi göstermişsiniz.
17:39Gayet de güzel şeyler ama fazla.
17:43Yani ben bu kadar çok fazla porsiyonları şey yapmak istemiyorum.
17:48Yemek istemiyorum.
17:49Biraz da sağlığımıza dikkat edelim.
17:52Lezzetini beğendiniz.
17:53Lezzetini beğendim.
17:54Ellerinize sağlık.
17:54Çok güzel olmuş.
17:55Aferin.
17:55Ben de yorum yapayım.
17:57Şimdi aslına bakarsınız ben bütün yarışmacılarımıza söylediği şeye katılıyorum.
18:03Şu bakımdan.
18:04Şimdi çorbanın içinde evet kıyma vardı.
18:08Tavuğun içinde soslu tavuğumuz vardı.
18:12Şimdi patlıcan kebabı gelecek.
18:14Şimdi en azından ara sıcağımız etsiz olsaydı dengeli olabilirdi.
18:20Zetin yağlı bir şey olabilirdi.
18:22Ha dengeli olabilirdi.
18:23Veya çorbamızda et olmasaydı bunlar olsaydı tamam.
18:26Şimdi üçünden birinden et olmasaydı belki çok daha aşı ama.
18:30Hani belki sizin de yöresel yemek olarak bakıldığında evet daha çok et ağırlıklı besinler, yemekler yapılıyor.
18:39Ama tadı çok güzel gerçekten.
18:42Elinize sağlık.
18:42Çok güzel olmuş.
18:43Ama ben de aynı şeyi savunuyorum.
18:45Ana yemek olsaydı evet.
18:47Evet.
18:47Daha hafif, daha atıştırmalık, tadımlık bir şey.
18:52Şöyle vereyim.
18:53Yani şey gibi olmuş.
18:54Lütfen yanlış anlamayın.
18:56Ama çok güzel bu orası.
18:56Bildiğim her şeyi böyle sunmak istiyorum.
18:59Ne yapabiliyorsa sanki yapıp sofraya koymuş gibi.
19:02Elinize sağlık.
19:04Elinize sağlık.
19:05İsterseniz çukolakta.
19:06Bunları da alıyorsunuz.
19:07Patlıcan kebabı için.
19:10Can Bey ben porsiyonumu azalmak istiyorum lütfen.
19:13Ben de yapıyorum.
19:14Şimdi Onur Bey çorbayı içtiniz.
19:16Yorumlardan beğenildiği ortada.
19:18Ara sıcak tartışılır ama kimse de kötü demedim.
19:21Sadece ağırlığından yana yani çorbayla ana yemeğin arasında yiyeceğimiz şeyin biraz zayıf olması, daha tadımlık olması.
19:30Et olmasaydı içinde çok daha farklı olabilirdi.
19:33Çünkü evet et, et, et, et biraz mideyi daha da ağırlaştırıyor.
19:37O bakımdan hak verdim ki siz ana yemek olarak gördünüz değil mi bunu?
19:44Ben de o şekilde gördüm.
19:45Peki ben de şunu merak ediyorum.
19:47Can Bey üç gündür bir beyefendi olarak sofralarda iyi yorumlar yaptı.
19:51Yani her yemek hakkında bir bilgisi olduğunu bize gösterdi.
19:54Masadaki bir diğer beyefendi Hüseyin Bey acaba yemeklerle ilgili neler düşünüyor?
19:59Sonuçta ilk gün o yarıştı ve bugün de Can Bey'in günü.
20:02Açıkçası şöyle söyleyeyim.
20:04Evet gerçekten ben ilk gün yarıştım, talihsizlikler yaşadım.
20:08Farklı lezzetler sunmaya ben de çalıştım.
20:12Bu talihsizlikler sonucu istediğim gibi olmadı hiçbir şey ama
20:16Can Bey'in hazırladığı lezzetleri şu ana kadar tattıklarımı gerçekten ben beğendim.
20:22Benim damak zevkime uygun ikramlarda hani ben yöresel olarak bu tadları çok iyi bildiğim için de hani her ne kadar
20:30bunu ikram olarak sunmuş olsalar da gerçekten onların da tadı çok güzel.
20:35Ben sizin açıkçası eleştireceğinizi çok düşündüm bugün.
20:38Ben de aslında...
20:50Dediğim gibi işte menüdeki üç ayrı et olması.
20:54Hani tavukla eti bir arada sunması.
20:56Sonrasında sebzede şey salatadaki sebze, peşamel soslu tavuk da sebze olacak.
21:04Patlıcan kebabının içinde domates ve biber olacak patlıcanın yanı sıra.
21:09Bir de sebzeli pilav diye hatırlıyorum yanılmıyorsam.
21:13Buldur pilav var.
21:14Orada da bir sebze yoğunluğu.
21:15Yani bunu da ben çok yakıştırmadım.
21:17Yoksa aslında lezzet olarak şu ana kadar tattıklarım çok güzel.
21:22Uyum olarak sorun görüyorum ben.
21:24Evet.
21:24Yoksa beğendim.
21:25Katılıyorum size evet.
21:26Can Bey girildiniz mi biraz?
21:28Yani gergin değil de şöyle yani tadı güzel olup da ağır olmasını anlayamadım.
21:33Haydi onu düşünüyorum kafamda.
21:34Yani yemek yağlı iken de ağır olabilir bence Can.
21:38Neden?
21:39Pardon yemek ağır iken de yağlı iken de lezzetli olabilir.
21:44Ama çok yağlı gerçekten.
21:46İnanılmaz yağlı olduğunu düşünüyorum.
21:48Hasret Hanım biraz sessiz kaldı farkında mısınız?
21:50Hasret Hanım bugün galiba enerjisini toplayamadan gelmiş.
21:53Bence ağır geldi ona peçete ver.
21:56Olabilir.
21:57Ben size iki de bak hazırlayayım.
21:59Koyum olarak sorum.
22:00Ama gerçekten eli iyiymiş yani tat olarak şey olarak.
22:04Şimdi yaklaşık hoşuma gitti.
22:06Piriz Hanım yarın da sizi göreceğiz.
22:08Bilmiyorum evet beni göreceksiniz bakalım.
22:10Marketle başlayacağız.
22:12Evet.
22:13Sonra mutfağa geçeceğiz.
22:15Mutfağa geçeceğiz.
22:16Şimdi yarışanlar, yarışanlar biliyor.
22:19Market'e de gideriz mutfağa da geçeriz.
22:21Ama hiç öyle ekranda izlenildiği gibi değilmiş değil mi?
22:23Değil ama yine de çok eğlenceli gerçekten.
22:25Eğlenceli ama.
22:26Herkese parça ediyorum.
22:27Evet.
22:28Eğlenmişsiniz siz.
22:29Hasret Hanım buyurun lütfen şöyle.
22:32Namur Bey.
22:32Siz de buyurun istiyorsunuz.
22:33Ben az daha az.
22:34Siz buyurun istiyorsunuz.
22:35Az istemiştim ben de.
22:36Evet evet.
22:37Özellikle az diye söyledim ama inşallah.
22:39Bu Antepliler de çok bonkör oluyorlar.
22:42Bundan daha az da servis edilmez.
22:44Gerçekten bizde bol kepçedir her şey.
22:46Misafirin önüne yemeseler bile bol bol konulur.
22:49Bu çünkü bizim için Gaziantep'te dost meclislerinin süsü, ev sahibinin iftarıdır yani bu sofrayı hazırlamak, onlara sunmak.
23:01Bol kepçe.
23:02Çok güzel bir gelenek ya.
23:04Özellikle Doğu ve Güneydoğu'ndolu bölgesinde.
23:07Ama.
23:07Çok şeydir yani bu hani.
23:09Kesinlikle.
23:10Güzel bir şey.
23:11Güzeldir ama kebap olur, yeşillik olur, bir salata olur yani hani yanında işte ayran olur, meşrubat olur.
23:17Evet ama genelde yeşillik öfte olur.
23:20Genelde yeşillik öfte olur.
23:20Evet.
23:21Sofralarımız Gaziantep yöresi olarak yani illa böyle bir yoğunluğu bir yerde hissedersiniz.
23:26Mutlaka.
23:27Ara sıcakta haklılar mıydı sizce?
23:29Bence değiller.
23:29Kıskandılar mı acaba?
23:31Ne kıskandılar, sinirler miyim fark ederseniz ses çıkarmıyorum.
23:33En çok kim kıskandı?
23:34Hasret.
23:35Hasret hasret bakıyor yani.
23:36Daha ne olsun?
23:37Yani o evden giderken aç kaldım, beğenmedim lafını duyamazsınız.
23:43Bunu özellikle çabalarız bunun için.
23:44Ama Onur Bey bu sadece Antep'e özgü bir şey değil.
23:48Türkiye'de nereye gidersiniz gidin bu tip bir davranışla karşılaşırsınız.
23:52Kesinlikle hayır.
23:53Antep lafı açıldı ondan yana söyledim.
23:55Yoksa size de az koydum.
23:57Teşekkür ederim.
23:57Türkiye'de inanılmaz ama Türkiye'de inanılmaz.
24:01Ya zaten herkes çok misafir perdeler.
24:03Aynen.
24:04Şimdi.
24:05Yemek nasıl olmuş Onur Bey?
24:07Biz buradan tam göremiyoruz da.
24:19Hasret Hanım.
24:21İyi misiniz?
24:22İyiyim.
24:23Yüzünüz düştükçe düştü.
24:24Ne oldu?
24:25Çok iyiyim.
24:26Sıkıntı yok.
24:26Daha durun bakalım.
24:27Ana yemek var, tatlı var.
24:29Bekliyorum ev sahibiyle birlikte başlamak istiyorum.
24:37Teşekkür ederim.
24:38Can Bey ayaktayken ayran rica edebilir miyim?
24:42Ay usulüne göre yiyelim o zaman.
24:44Usulüne göre yiyelim.
24:46Sonunda ayran içeceğiz.
24:47Sonunda ayran içeceğiz.
24:48Ben de ayran rica edeyim.
24:50Söylediniz mi Onur Bey?
24:51Siz mince alın.
24:51Nasıl?
24:52Sonunda ayran içeceğiz diyor.
24:54Onur Bey, Can Bey'in bir hediyesi daha vardı.
24:56Ne oldu ona?
24:57Ayran.
25:00Ev sahibimizin bir hediyesi var.
25:02Acaba o hediye kimin?
25:04Bana olmasın da lütfen.
25:06Yok bu seferse değil.
25:07Tamam.
25:08Sinirlenmeyin siz yeterli.
25:09Yok yok.
25:10Bana olmasın gerçekten.
25:11Size artık kimse bence ekran başında arkadaşınız falan varsa onlar da hediye almayacak birazdan.
25:15Evet.
25:16Sizlere geliyor.
25:17Hediye almak güzeldir Hasret Hanım.
25:19Ama çok zaferki hediye var.
25:21Şeyde hediyeler hani.
25:23Evet.
25:23Bence.
25:24Manidar hediyeler.
25:25Bir kere yapıldı ama ikincisi.
25:30Bilal Hanım.
25:35Nasıl bir şey geldi çok merak ediyorum şu anda.
25:38Şöyle açayım.
25:39Maşallah bugün herkes birbirine hediyeler veriyor.
25:42Altında ne yatıyorsun?
25:43Sevgi dolu bir yarışma.
25:44Sevgi kelebekler gibiyiz.
25:48Şaka gibi.
25:49Evet Can Bey çok teşekkür ederim.
25:51Yarın Filiz arama gelmeden sabah bunun için öyle gelin.
25:54Aynen.
25:54Gelişmeye gelir.
25:55Bol bol içeceğim.
25:56Ben zaten süt içmesini gerçekten çok severim.
25:58Her gün mutlaka en az 2 bardağa yakın süt içiyorum normalde.
26:02Teşekkür ederim.
26:03İçeceğim.
26:04Afiyet olsun.
26:05Görülsün.
26:05Giderken vereceğim size.
26:07İlk önce ben yorum yapmak istiyorum.
26:09Tabii ki.
26:09Yalnız bırakmak istiyorum sonra.
26:13Pilavınız güzel olmuş.
26:15Ama biraz daha böyle bir tane tane kıtır kıtır olsun.
26:20Daha güzel olur.
26:21Ben o kıvamı çok seviyorum.
26:22Ama tadı gerçekten çok güzel.
26:25Patlıcan kebabına gelince.
26:27Bilmiyorum patlıcan kebabındaki et kuru mu olur?
26:31Yani genel olarak kuru mu olur?
26:33Ona göre bilmediğim için söylüyorum.
26:35Çünkü şu ana kadar yapılan bütün patlıcan kebabın hep bir kuruluk vardı.
26:39Belki doğru olan bir şey fırında olduğu için.
26:41Ama lezzeti bakımında hiçbir şey söyleyemem.
26:44Valla ben çok beğendim.
26:45Afiyet olsun.
26:45Çok kısa bir şey söyleyebilirim.
26:46Buyurun.
26:47Mesela eti kuru dediniz ya.
26:48O et suyunu tavaya vermiş.
26:50Aslında tavada.
26:51Zaten izlediğin zaman göreceksin.
26:53Ama ben tekrar üstünde o parlamasın.
26:55Hani çok böyle vıcık vıcık yağ görünmesin diye.
26:57Aslında onu üstüne sıcak sıcak döksem emerdi onu.
26:59Ama o sefer de çok yağlı bir kıvam verirdi.
27:02Bu yüzden böyle serbest ettim.
27:04Peki et olarak ne kullandınız?
27:06Kuzu mu?
27:07Dana ile kuzuyu karıştırdım.
27:08Filiz Hanım özellikle kukunun kuzunun kokusunu.
27:09İşte bundan o kuruluk bundan.
27:11Çok teşekkür ederim.
27:12Evde yaparken sadece yağlı yapıyoruz.
27:14Ama Filiz Hanım hani kokuya dayanamadığı için.
27:17Ben ikisini harma anladım.
27:18İyice de yoğurup kare verilebilirsiniz zaten.
27:20İşte kuruluğa sebep oluyor.
27:21Ben izninizi istiyorum.
27:22Ama çok fazla kuru olmamış mı?
27:24Birazdan gelelim.
27:25Çok fazla kurulmuş.
27:28Ve tuzsuz köftesi bana göre tuzsuz.
27:30Ben izninizle yorum yapmak istiyorum.
27:32Evet.
27:32Tattım çünkü hepsini.
27:34Şimdi patlıcan kebabı çok sevdiğim gene bizim yöreye ait bir yemektir.
27:39Ama patlıcanın mevsimi itibariyle en lezzetli olduğu bir dönem değildir.
27:45Evet.
27:45Bundan dolayı patlıcanda o lezzeti bulamadım.
27:50Etinizi de biliyorsunuz ki patlıcan kebabında kullanılan et kuzu etidir.
27:55Kesinlikle.
27:55Yani bu olmazsa olmazıdır.
27:56Yağlı ve kuzudur.
27:57Bunu dana eti ile karıştırdığınız için kuru olmuş.
28:00Ben açıkçası patlıcan kebabınızla hayal kırıklığına uğradım.
28:04Dediğim gibi ben sırf kuzudan da yapardım.
28:07Biliyorum.
28:07Biz damak tadımız o kokuya alışmış.
28:10Hani biz onu bildiğimiz için biz kabullenip yiyebiliyoruz.
28:13Biz kendi misafirlerimizle yurt dışından gelen olsun yurt içinden gelen.
28:17Onlar da fazla Ege yöresindeki mesela insan çok kokuyu sevmiyor.
28:20Ben de bu sebepten dolayı ikisini karıştırıyorum.
28:23Onu da tekrar işte yoğurduğum için hani biraz daha belki dinlenseydi daha güzel olabilir.
28:28Mutlaka ama ben sonunda lezzetine çok iyi bildiğim bir şeyi şu an tadıyorum.
28:33Ama bu yine de bir patlıcan kebabı olarak kabul etmiyor.
28:34Hüseyin Bey konuşuyor. Lütfen bekler misin?
28:35Yani tadını çok iyi bildiğim bir şeyi yorumluyorum.
28:38Dolayısıyla benim bildiğim ve olması gerektiği gibi değil.
28:42Bunun için patlıcan kebabınızı beğenmeyin.
28:45Müsaade eder misiniz lütfen?
28:46Buyurun.
28:47Konuşturmayacaksınız sanırım.
28:48Pilavınıza gelince pilavınız da tuzunu az buldum ama sebzelerden dolayı çok yumuşak kalmış.
28:55Biraz daha bitik, daha pişip biraz daha böyle kızarması ya da sertleşmesi gerekirdi diye düşünüyorum.
29:01Elinize sağlık, emeğinize sağlık.
29:03Teşekkür ediyorum.
29:04Buyurun Asif Hanım şu an.
29:05Bu fazla lapa olmuş.
29:07Sen kendi pilavını hatırlıyorsun değil mi?
29:09Bir saniye.
29:10Biraz geçmişe geç.
29:11Bana sesinizi yükselten misiniz?
29:13Lütfen ben masada tekrar bir gerginlik istemiyorum.
29:15Lütfen.
29:16Şu anda kimin masası?
29:16Can Bey'in masası.
29:17O zaman Can Bey'i eleştireceğiz.
29:20Saygı duyarım.
29:21Asada.
Comments