- 2 days ago
Metin2 Kuzey2 Fetih 4. Bölüm, Asheren'in silinmiş videoları.
Category
🎮️
GamingTranscript
00:00-"Seni gyrene keaaadaaaaaaaaaar%2!"
00:05Qz2'nin yeni bölümüne hoş geldiniz.
00:07Bugün farm günü, bugün gerçek anlamda hesabı geliştirme günü.
00:11Sadece videoyu geçmeden önce, daha fazla Qz2 istiyorsanız...
00:15...video beğenmeyi ve videolardan anında haberdar olmak için...
00:18...açıklama kısmında bulunan Whatsapp Dory kanalına gelmeyi unutmayın.
00:21Ben kısa kestim, hadi videoya geçelim.
00:22Doğruyadağrı, hatırlatmayınca yapmıyorsunuz çünkü.
00:25Arkamıza basalım, kritiğimizi basalım.
00:27Ki kesmesi kısa süsün.
00:28Atımız 11 seviye olmadığı için bunda birazcık fazla uzun sürebiliyor.
00:32Şimdi amacım, BK'lardan güzel bir para kasalım.
00:34Belki yanında bir taş atar.
00:35Hatta ben birazcık yayın dışı farkladım.
00:38Onları da göstereceğim.
00:39Dolunay kılcı yapalım diyorum.
00:40Birazcık paramız da var.
00:41Belki ucu yolda bir tane dolunay bulursak.
00:43Efsun'larına atalım.
00:44Ortalamasını getirelim.
00:46Yorumlarda yazmışsınız teşekkür ederim.
00:48Harbiden Eppin var gidip kutsama kağıdı al tarzında.
00:50Bütün itemlerimize kutsama kağıdı ile bir kumar deneyebiliriz.
00:53Doğruçta bizden çok giden bir şey olmayacak.
00:55Kutsama kağıdı ucuz.
00:563. el, 3. el alalım.
00:58Yerden yang toplamayalım.
00:59O yüzden metinleri keselim.
01:00İyi bir farmlayalım.
01:01Kasılırken artı 1 yeşim taş küpe düştü.
01:03Benimki zaten hatırlıyorsunuz.
01:05Artı tahta küpe vardı.
01:06Direkt onun yerine koydum.
01:07Fazladan 3 çeviklik geldi.
01:08Bir de 2 tane F-star.
01:10Bir yarı da geldi.
01:11Fazla minik şeyleri göstermedim.
01:12Onun ayrıca zaten kastığım 2.5'te gözüküyor.
01:15E-mantel de tam anlamıyla boşalttım.
01:16Neler kastığımıza bakalım.
01:18Artı 3'yi 1 taşı attı.
01:20Rezalet.
01:20BK'mız da şimşek atma.
01:22Bunları yere atmıyoruz.
01:23Çünkü ödediğim gibi 8 tane rastgele BK, 1 tane rastgele BK'ya dönüşüyor.
01:27Metin taşı dedektörü de ucuz olduğu için dedektörle metin kesmeye devam edeceğiz.
01:31Evet siyah metin.
01:32Barın drop atar bize.
01:33Metin sonunda her zaman söylediğim gibi bir tane okçulara vurduğunuzda metin kesilip
01:38hep droplarını alırsınız.
01:39Alabileceğimiz maksimum ne var bilmiyorum ama en azından XP'sini de alıyorsun.
01:42Ya da düşücüle yangı da alıyorsun.
01:44Becerik de battı.
01:45Savunma taşımız da var.
01:46Eskinlik versen bizi mutlu edersin.
01:48Oooo ejdara yardımı.
01:49Güzel.
01:49Hatta ejdara yardımı demişken kemana geçelim.
01:52Şimdi temanda münzevisini okudum.
01:54Ejdara yardımı belki almıştık ya.
01:56Kritiğimiz şu anda 113 zeka ve daha fazla zeka'ya veremiyorum.
01:59Herhalde IP'ye vereceğim.
02:00Onu da size sormuş olayım.
02:01Normal şartlarda ofisyal mantık olsa DEX'e vermem.
02:04Kutsamayı arttırdı ama burada herhangi bir etkisi yok.
02:06Ne STTR'nin ne DEX'i muhtemelen IP'ye vereceğim o yüzden.
02:09Hani bir bilmediğim bir durum varsa da bunu lütfen beni yorumlarda belirtmeyi unutmayın.
02:12Bilmiyorum 1.99'un tüm mantığını.
02:15Her neyse.
02:1529.2 bir kritiğimiz var.
02:18M2 olduğunda bakalım kaç oluyor.
02:1929.7 0.5 arttı ki altında yazıyormuş gerçi.
02:23Bir tane daha BK'mız oldu.
02:25Yavaş yavaş ejdara yardımını okuyalım.
02:27Ama şöyle bir durum da var.
02:28Ejdara yardımı 1.99'da G1 olduğunda artmıyor.
02:32Yani master 1 ile arasında %3-4 falan oynuyor.
02:35Yani o kadar kritik için o kadar BK ve kötü rümüzeviye hiç gerek yok.
02:39O yüzden oldukça okuyacağımız bir makarayı yapıyoruz.
02:42Ama şaka bir yana 29 kritikte hiç fena değil ya.
02:45Hadi bakalım bu metinde yakındaymış.
02:47Karanlık metin iyidir.
02:48Ama yenisi kıskançlık metni.
02:49Çünkü kıskançlık metninden dolunla yıkılıcı atabiliyor.
02:52Aha başlığı asker içimizde.
02:53Nasıl dolunla yıkılıcı atıyor?
02:55Ya Bane Okçu çıkıyor.
02:56Ya Bane Okçu'nun içinden de dolunla yıkılıcı atabiliyor.
02:58Dolaylı yok.
02:59E neden olmasın?
02:59Böyle bir heyecanım var hatta.
03:01Bir an önce 33 seviyeye olup abonus küpeyi artı altıya basıp.
03:05Baya bir değerli taş maçası kaçtık.
03:06Efsunlamak istiyorum.
03:08Artı olarak da silahımız çok iyi.
03:09Evet muhteşem hatta.
03:10Baya bir saldırız devriyor.
03:12Baya bir süre bizi götürecek ama dolunla yıkılıcı ev sunlamak istiyorum.
03:15İçimde bir 40 ortalama.
03:17Ne bileyim yanında gelebilecek bir 10 kritik, 10 delici ya da bir 20 bilmem neye karşı güçlü muhabbeti hissiyatı var
03:23içimde.
03:24Ev sunlamak biraz kumar gibi ya.
03:26O dopamini içinden alıyoruz.
03:27Artı 3 ninja taşı.
03:28Suikast BK.
03:29Ninja Ninja.
03:30Artı 3 karakter taşı ekleyebilirim bunu.
03:32En azından bizde özellikle Tura ile savaşçı.
03:34Bizde karışan olursa güzelce dersini alır.
03:36Şuradan gittiğimizde köyün içinden geçiyoruz.
03:38Tamam.
03:39Depoya doğru gidelim.
03:40Depoda da yayın dışı, kayıt dışı 3-5 tane metin kestim.
03:43İçinden artı 3 öldürücü darbe taşı ve bir tane hava kılıcı çıktı.
03:46Pazar atacağımız zaman onları da göstereceğim.
03:48Ama öldürücü darbeyi şimdiden silaha ekleyelim.
03:51Hatta yanında bir karakter taşı da vardı yanlış hatırlamıyorsam.
03:54Bir de 3 tane Ayş'i geldi.
03:55Saat kaç gibi parmıyordum.
03:57Biliyorsunuz ki şöyle göstereyim.
03:58Nerede etkinliği taktım?
03:59Ya burada.
04:00Saat akşam üzeri Ayş'i etkinliği.
04:02Sabah öğle arası da futbol topu etkinliği var.
04:04Oradan 3 tane Ayş'i çıkarmıştık.
04:06Hava kılıcı da burada.
04:06Şurada da öldürücü darbe taşı ve Sura'lara karşı güçlü taş var.
04:10Artı 2 de Yaşam taşı.
04:11Bunları ekleyelim bakalım.
04:13Her şeyden önce buradan geçmesini istediğim tabii ki kritik taşı var.
04:16İlk önce onu ekleyeceğim o yüzden.
04:18Ooo %5 kritik güzel.
04:20Sura'yı de ekle kırıldı.
04:21Tamam Yaşam taşı geçer.
04:23O da kırıldı.
04:23Tamam ya en istediğim geçti.
04:25%5 kritik daha.
04:26Şimdi hesapta totalde kaç kritik olacak?
04:29Şaban'dan 29.7 geliyor.
04:31Yani 29 geliyor.
04:3129 şaban'dan 3 kolyeden silahın efsunu artı taşı dair 10.
04:36Ayakkabından 5.
04:38Şu kritik isabetten 20.
04:39Hesabımız şu anda 67 kritik.
04:42Nereden baksan 2 vuruştan fazla.
04:44Aynen 2 vuruştan fazlası kritik giriyor.
04:47Olaya bak.
04:47Ve şu an saat sabahın 5.30.
04:50Karanlık metni buldum.
04:51O yüzden pek farmlayan yok.
04:52Hatta gidip başşı uzmanlara bile oturabilirim.
04:54Kendi donlayımızı kendimiz çıkartalım.
04:56Boşu boşuna 500k.
04:58500k bile değil.
04:59800-900k.
05:00Belki bir yen vermeyelim.
05:01Bu metnin de sonuna geldik.
05:02Ama şunu fark ettim.
05:03Metinler doldul drop atıyor.
05:04En az birinden bir BK alıyoruz.
05:06Daha almadığımız olmadı.
05:07Belki de artı %50 nesne eldiveni vardır diye.
05:11Umarım öyledir de.
05:12Bizi mutlu eder.
05:12Şöyle bakalım.
05:13Ateş eyaleti.
05:14Nezaret.
05:14Ama BK, BK'dır.
05:15Gün sonunda rastgele bir BK'ya dönüşüyor.
05:17GoP'leri de keselim.
05:19Otomuzu buradan karşılayalım.
05:20Ben de gel bakayım.
05:21İkinize birden vuralım.
05:21İyi kritik atıyoruz ha.
05:23%30 kritiğimiz eksikten bile.
05:24Yani şaman baksızda.
05:25Bu da vahşi uzmanı duruyor mu ya?
05:27Ya da şurada vahşi yoktur.
05:28Oyun kastı.
05:29Burada mı acaba?
05:30Hayır o başkası varmış.
05:31Adam şamanıyla time tutuyor herhalde.
05:33Allah kahretsin.
05:33Bu kadar mı try artılması ya?
05:35Burada da vahşi uzman olur normalde.
05:37Tabağın 5.5'unda bile dönülüyor o zaman.
05:39Tebrik ediyorum.
05:40Helal olsun.
05:41En güzel bir kıskançlık metni.
05:43Evet.
05:43Metnin canı %40 kalmışken.
05:45Güzel bir kase edeyim.
05:46Valla ben etinde adam görünce.
05:48Yanına gidiyorum.
05:49Kolay gelsin diyorum.
05:50Ya da bir şey demeden çık gidiyorum.
05:53Sana da iyi.
05:54Umarım mutlusundur.
05:56Pesifik bir yere gitti.
05:57Kesin metnin taşı dedektörü bastı ve metni buldu.
05:59Yapacak bir şey yok.
06:00Kaseye kaseye.
06:01Valla hiç kusura bakmayın ya.
06:03Bu sunucuda.
06:04Yani özellikle PP sektörünün 3'ünü anladım.
06:06Herkes babasında olduğu muhabbeti yapıyor.
06:08Herkes çok en iyi biziz.
06:10En tehlikeli biziz.
06:11En muhteşem biziz muhabbeti yapıyor.
06:13Öyle şeye böyle şey.
06:15Öyle yapacağız artık.
06:16Eka'ya bana atın.
06:17C'ye atarım.
06:18Yoksa kovalamaya devam ederim adamı.
06:20Eka bende.
06:20Hadi iyisin ha.
06:21Şşş.
06:22Hadi iyisin ha.
06:22Kurtuldun.
06:23Kız.
06:24Varsa kısmetin her yerden gelir.
06:26C'ye atlığım gibi kıskançlık metni.
06:28Tabii ki kıskançlık metni biterken de
06:30yabani okçulara kesinlikle vurun.
06:32Bedava bir dolunay.
06:33En azından ihtimali oluşturalım.
06:34Bir oyun kastı.
06:35Bakalım biri geliyor mu?
06:36Cevre kontrol.
06:37Daha bu saatten sonra gelse bile yetişemez.
06:39Sel beceri ilk tabı.
06:40Drop alamadık.
06:40Kış sarvesi.
06:41Yapma be.
06:4410 saniye bir kaseye.
06:45Giremedi arkadaş.
06:46Valla var ya.
06:47En sonunda gördüğüm bütün metinlere kaseye edeceğim.
06:50Bakalım güçlü beden.
06:51Allah Allah.
06:52Bir şey söyleyeyim mi?
06:53Kötü gibi.
06:53Allah metin var.
06:54Ha enayi.
06:56Git lan oradan.
06:57Güçlü beden çok iyidir.
06:58Çünkü sunucu başında insanlar defansını yüksek kapıp örümceye çıkmak istiyorlarsa
07:02eğer güçlü beden toplamak zorundalar.
07:04Ha ha ha.
07:05Ve içimden bir ses kavramı taşı atacak diyor.
07:08Hadi bakalım.
07:08Şimdiki ses ne diyor?
07:09Şimdiki ses boş yapıyorlar.
07:11Rekamıza bakalım.
07:11Hayalet duruşuyor.
07:12Rezalet.
07:13Ama iyi metin kesiyoruz ha.
07:14100 metin keselim mi?
07:15Bir rekor yapalım mı?
07:16Benim için hava iş.
07:17Çünkü metinde rektörümüz var.
07:18Vallahi söveceğim.
07:20Çok fena söveceğim.
07:21Allah Allah.
07:22Geldi baktı.
07:23Dedim herhalde vurmayacak.
07:24O keskinliğin yakışı gördüm ya.
07:26O dönülmez yolu gördüm ya.
07:28Şimdi az da vurdu.
07:29BK'yı odadır muhtemelen.
07:30Harbi söveceğim ha.
07:31Ama sanki metin yok ya.
07:33Hadi oyun bir ters bir şey yaptın.
07:34Bana attın metine.
07:35Hiç olur mu?
07:36Hiç olur mu?
07:36Neyse o da alamadı.
07:37Sen de alamadın.
07:38Ne yaşıyorsunuz var anlamıyorum ki arkadaş.
07:40Sabahın altısı ya.
07:41Bunlar için 50 seviyenin de altındayız.
07:43Ne yapsak?
07:43Yarı artı serbest kombini mi yapsak ya?
07:45O sur ateşi geçecekti.
07:47Adam oraya gitti.
07:48Burada metin var.
07:49300'ü bırakmamıştın.
07:50Aynen öyle bir köyüsünü fark ettim.
07:52Sonuçta şu anda %25 drop, yang ve xp oranı var.
07:55Bir de biz %50 takıyoruz.
07:57Nesne Market'ten.
07:58O yüzden %100 bir şekilde atıyor.
07:59Ama başkası gelip vurduğunda ve eldiven takmadı.
08:02Bizim drop'umuzu da patlatıyor.
08:04Ateş vuruş.
08:04Tak mesela.
08:05Kolay gelsin.
08:06Ben de diğer metne gidiyorum.
08:07Yalnız iyi metin drop var ha.
08:08Demek ki şunu da fark ettim kasılırken.
08:10Dotlar normalin üzerinde bir hızla çıkıyor.
08:12Sanırım sunucuda tick rate'i.
08:14Yani canavarların çıkma oranı süresi daha doğrusu.
08:17Metinlerin çıkma süresi fazla hızlandırılmış.
08:2012 CH'de var.
08:21Harbiden hızlandırılmış sunucu olmuş.
08:23Bu insanların çok ağır sorunları var.
08:25Neyse ki zalim ve düşman açarak kestim.
08:27Az önce hatırladınız?
08:28Şurada biri metin kesiyorlar.
08:29Var mı sıkıntılara?
08:30Ver altı bir insanların.
08:31Ya şey psikolojisindeymiş.
08:32Bana şey diyebilirsin.
08:34Yeni sunucu normal bu savaş oyunu kaseye atabilirsin.
08:37Tabi 2 olabilir.
08:38Kesebildiğim senaryoda ben de keserim.
08:40Ben sadece size karşı bir yakınmamı dile getiriyorum.
08:42Kalkamayacak çar buradan.
08:43Niye?
08:44Üzerinde space atıyorum.
08:45Ne diyeyim?
08:45Güzel BK versin.
08:46Bizi mutlu etsin.
08:47Hop BK'mız öfke.
08:49Gayet başarılı.
08:49Şşşt.
08:50Ben de yerde yatmaya devam et.
08:51Enayim.
08:52Kıskançlık bulduk.
08:53Ayışını açmamışız ha.
08:543 tane işini açalım.
08:55Kalkamayacak yeni şey ne olabilir?
08:56Ejderha madalyası ya da bilge kralın bilmem nesi olabilir.
09:00Rüsin'in yüzü, görünmezlik, rüsin.
09:03Bunların hiçbiri işte.
09:04Kalsın kayıt almayı unutuyordum.
09:05Biraz refleks oldu.
09:06Metni kes BK'ya bakarak.
09:08Ne gelmiş?
09:09Kıçantılsın.
09:10Çöp.
09:10Yalnız explikasiyorsa 31 olmak üzereyiz.
09:12Çok metin kayda almış olabilir.
09:14Son bir daha metin keseyim.
09:15Sonrasında ev materi temizleyelim.
09:17Mavi bayrağa doğru yol aldım.
09:18Ana lan kayda bakmıyordum.
09:20Arkadaş bize vurmaya çalışmış.
09:21Biz sen iyi ya.
09:22Bayıltıyoruz ha bunu dur bekle.
09:23Şşşşş.
09:23Oğlum sen ne yapıyorsun?
09:24Baba analtısına yanlarım.
09:26Tövizim ne yapıyorsun?
09:26Yalnız iyi bayıltıyoruz ha.
09:28Yüzde on bayıltma var ya.
09:30Bak yine bayılmeydi.
09:31Yemin ediyorum bayılma kombini mest respi gibiymiş o zaman.
09:33Kaçma kaçma.
09:34Getreyle oynama gel.
09:35Ha.
09:36Cerici 700.
09:36Hadi bir daha bayılma.
09:37Hadi.
09:38Bak 10 buruştan beri bayıltıyor seni hadi.
09:40Metin canı kalmamış.
09:41Center wow roku girmiş mi?
09:43Almış.
09:43Hümm.
09:44This guy is traveling here.
09:46Timothy's friend.
09:47This is a big one.
09:48S'ummm.
09:49Do I remember...
09:50I'm not gonna be so happy.
09:50This is a big one.
09:50He's dead like...
09:51...and it's a big one.
09:52This is a big one.
09:53No.
09:54No.
09:54No!
09:54Everything is gone.
09:56Okay now...
09:58I have to come.
09:59I have to come here...
10:00...and I can't be mad.
10:01I can't find the stuff right now.
10:03Did I have to come here.
10:04I have to start doing something.
10:04Now I have to come here and I'm not going here.
10:06I don't think I'm going to work this way out.
10:07I can't take it to the car.
10:11I want to get there.
10:11dm'de paramız var sermayemiz güzel
10:13bu çöp bk'ları takas etmeyi istiyordum da
10:15npc'yi bulamadım mavide bakalım
10:17belki mavide vardır maviye giderken
10:19gördüm kuyumcuyu açmışlar bile
10:21var mı başka oyuncu? a'da da var
10:23buralarda var mı? buralarda bir tane osloan'ın oyuncusu
10:25tamam kuyumcumuz hazır
10:27bir seviye mavi bayrakçı hesap açarız
10:29fazladan yang almaz bizden
10:30buraya da zırhçı ya da zırhçı
10:33zırhçı mı dedim silahçı mı dedim benim harbiden uykuya ihtiyacım var
10:35bir silahçı varsa da pardon
10:37zırhçı lan tabam karıştı
10:39zırhta basarız her şey zırh basabiliriz
10:42halkan basabiliriz
10:44evet de bir daha kurmamışlar
10:46sen oraya bakalım
10:47normalde şurada olması gerekiyor
10:49kale mantığında değil
10:51burada 8 tane beceri kitabını
10:53bir tane iyi beceri kitabına dönüştüremiyoruz
10:55o yüzden bunları satıcına satacağız
10:57her zaman olduğu gibi pazar alanımız belli
10:59iyileştirme öğretmeninin yanındaki karavanın yanı
11:01bizi aşıran ve o yapalım
11:03teylif yedikçe ismini değiştiririz
11:05bakılıcını hep 500k'ya koyuyorlar
11:07hani bahsetmiştim ya ticrate muhabbetinden
11:10metinler çok hızlı atıyor
11:11ister istemez de insanlar durmadan metin kesiyor
11:14o yüzden bk elde etmek pek de zor değil
11:16öfkeyi 100k'ya atarız
11:17belki piyasa artıdır
11:18belki çok yapıyorumdur
11:19falan benim için bir soru
11:20100k'ya üçlü beden
11:22ejderha yardımını koymayacağız
11:23gümüş bileziği 100k'ya koyabilirim
11:25kazarlarda belli 60k'ya gördüm
11:27bir alacaksa toplasın
11:28altın kolye
11:29aynı şekilde o fiyatlar da olur
11:31ama ben biraz daha pahalıya koymak istiyorum
11:33herkes tahta kolye sunadı
11:34belki bunu basmak isteyen olabilir
11:36altın küpeler 100k'dan gider
11:38abonoz bileziği 200k'ya koyacağım
11:40güzel bir bileziktir
11:41hani buradan hiçbir şey almazsın
11:43ama buradan iyi bir yenileme alırsın
11:44çöp bk'ları pazar atmaya gerek yok
11:46canavardan koruyan taşı
11:48kaç atsak acaba
11:49valla 2m yazmışız ya
11:51harbi 2m kalsın ya
11:52satılmazsa biz kendimiz için kullanırız
11:55şöyle pazarımızı aktif edelim
11:56güzel
11:57hayırlısı
11:58burada ise 200k'ya bir dolunay var ama
12:00büyük bir hata mı yapıyoruz acaba
12:01zaten elimizde
12:02fazladan kritik vurmamızı sağlayan
12:04tersemletmemizi sağlayan
12:06delice vurmamızı sağlayan
12:07çirikliği olan bir kılıcımız var
12:09bunu alsak 100k paramız kalıyor
12:11ve giriyoruz
12:11o yüzden dolunay kılıcımızı
12:12kendimiz düşürüz
12:13bu oksuara belki
12:15elde ederiz bilmiyorum
12:15artı 2 abonoz küpe 60k
12:17bunu alıyorum çünkü
12:18benimki buradan 4'e basmak
12:20biraz maliyette olacak
12:21aşağı yukarı
12:22olmaz dursun diye de
12:2310 tane kusama kağıdı çektim
12:25stp bolca var
12:26o yüzden artı 6'ya kadar deneyeceğim
12:27başlangıç ay kitabı zaten
12:29pazarlarda
12:30Allah Allah
12:30pazarlarda vardır
12:32şöyle yapma
12:33hadi tamam
12:33tamam sensin dur
12:34tamam yapma
12:35artı 4
12:36depodan değerli taş parçasını alalım
12:38abonoz küpenin en iyi özelliği
12:39bir tane istemesi
12:40zırhlar gibi
12:41iki tane istemesi değil
12:42kuları almam gereken
12:43arka yok
12:43depo açtık ya
12:44kesin yanacak gibi ya
12:45bir tane şunu artı 1 deneyin
12:47tamam şimdi artı 5'e deneyelim
12:48tekrar artı 4 olur musun
12:49yok
12:49tamam şimdi sıra
12:51sizin de biraz da o denesin
12:52hadi
12:52Allah
12:53artı 3 yapalım
12:54kusama kağıdımız bitti
12:55hayır
12:55artı 4'e kadar demirci atmayacağım
12:57demirci de at
12:58kusama kağıdı bedava gibi bir şey zaten
13:00böyle artı 4
13:01o dayandı
13:01tamam bu artı 2 olsun
13:03bir o bir o yapalım
13:04yank eritmiyor herhalde
13:054k 4k bir şey gidiyor
13:06ne olacak
13:06artı 0'a düştü
13:08tamam ya
13:08sen sıkıntılısın
13:09sen artı 4'sün
13:10hadi şöyle artı 5 ol
13:11bir de atacağım
13:12bu oranlar ciddi mi ya
13:14o artı 1
13:14artı 0
13:16artı 2
13:16evet artı 3
13:17o dayandı
13:18sıkıntı bizde mi
13:19ya Allah Allah
13:20ben anlamıyorum
13:212 saniye yalnız kalamıyoruz
13:22valla sunucuya savaş açacağım lan
13:24yeter
13:24bu oranlar
13:25Allah Allah
13:26tamam bir tane yoğunlaşıyoruz
13:28biz niye iki tane yoğunlaşıyoruz ki
13:29bu çabak
13:30Allah
13:30artı 0 oldu yine
13:31ne lan demirci
13:32zaten fazla para almıyorsun değil mi
13:34artı 1
13:34bak 1k alıyorsun
13:35artı 1
13:36artı 2
13:37artı
13:37yandı
13:38tamam sadece bunu kusama kağıdı atıyorum
13:40böyle
13:40artı 3 ol
13:41çok güzel
13:42artı 4 ol
13:42çok güzel
13:43artı 5 ol
13:44çok güzel
13:45artı 6'ya hemen başlangıçta
13:462'de buladım
13:47bastı 51'e tıkladım
13:4855k'ya başlangıçta
13:49ilk tabı var
13:50en son hatırlarsanız
13:51artı
13:52biraz hatırlamanız zor olabilir ama
13:53diğer sunucuda
13:54herhalde sunucunda
13:55artı 7'ye abonası gibi
13:57basamamıştık
13:57artı 6'ya bile zor geçiyordu
13:59o yüzden biz artı 6'ya
14:00yaparsak eğer
14:01tıklayalım
14:02artı 7'ye
14:03denemeyeceğim gibi duruyor
14:04gerçekten çok uğraştırmışız beni
14:06helalde taş parçası bitti ya
14:08ttp ince
14:09yine aynı pazarı bulduk
14:10güzel yere pazar açmış
14:11tebrik ediyorum seni
14:12her tıklamamı aynı pazara götürüyor çünkü
14:15bak yine aynı pazara gittik
14:16yelal olsun ya
14:17bu da 75k
14:18al gitsin ya
14:19hızlı bir şekilde
14:19artı 6 yapalım
14:20ya da karakter atalım ya
14:21karakter attım
14:22şöyle de artı 6'ya
14:23bastım
14:24Allah
14:24ne yapacağız ne yapacağız
14:26hala paramız var
14:26hala üzgün değiliz
14:28hem de tp alalım
14:29hem başlangıçta
14:29kitabı alalım
14:3099k'ya alacak halimiz yok
14:31ben 60k'yı 70k'ya gördüm
14:33para düşünüldüğünden hızlı
14:34eriyor
14:34450k kaldı
14:36hiç yakmak yakma
14:37hızlı hızlı
14:37düşünüldüğünden hızlı gidiyor
14:38para
14:39böyle artı 5
14:39şöyle de artı
14:40altı
14:41altı
14:4184k'ya
14:42şuradan
14:4275k'ya
14:43hızlı hızlı
14:44artı 5
14:45bu da artı 6
14:45ama yapma öyle şeyler ya
14:48para bitmiş ki
14:48bir dakika biz neyi çekiyoruz ki
14:50çok yoracak bu ya
14:51bu artı 7'ye ne istiyordu
14:53artı 6'ya basamadığımızı gidip de
14:55tabi ki
14:55artı 7'ye denemeyiz ama
14:57örümcek gözleri istiyor
14:58doğru bu sıkıntılı bir artı
15:00biz bunu efsunlayalım ya
15:01evet evet efsunlayalım
15:02efsunlamak neden mantıklı
15:03biraz düşündüm aradan zaman geçti
15:05çünkü
15:0633 seviye olacak
15:07kendimize bir teşvikle
15:08oluşturmamız gerekiyor ki
15:09o gazla kendimizi kasarız
15:11bir kutsama kağıdımız var
15:12güzel efsun gelse
15:13demir de deneyecek değiliz
15:145-6 oradan
15:15uçacağız gideceğiz
15:16kendi DTP'mizi
15:18ikinci köyde düşürürüz
15:19başlangıç ayı kitabı için
15:20belki mistiklere bile gidebiliriz
15:22pek sanmıyorum ama
15:22belki neden olmasın
15:23o yüzden
15:24daha bir efsun yakalayalım bakalım
15:25şimdi
15:25aktırmaları biraz üzdü
15:27önemli değil
15:2710 tane alıyorum
15:28ne demiştik
15:29arttırması yanan
15:30eşyanın
15:31sama küresi
15:32erken geçer
15:33ve yine taktik
15:34devam ediyor
15:35efsun'u nasıl size
15:36güzel gösterebilirim
15:37öyle iyi herhalde
15:385 yeri
15:3910 mistik
15:3910 yeri
15:4010 ok
15:41valla durmayacağım ya
15:4210 yeri kullanabileceğim
15:43bir yer yok şu anda
15:44bir anlamda yok yani
15:45or daha mı mantıklı
15:46yanında bir şey yok ki
15:47ikinci köyde
15:48eksnotları zaten
15:48çok kuruyorum
15:49fakat eşya düşüne
15:5015 ok güzel bu arada
15:512 yeri 10 şeytan
15:52dünyanın en rezil efsun'u
15:54acaba 10 yeri
15:55da durutamaydık
15:565 yeri
15:57tam oran yok
15:5750 tane efsun
15:591er 1er çekiyoruz
16:005 yeri
16:01yok
16:0110 bıçak
16:02bir de abonos küpelerin
16:03güzel olayı var
16:04vs'lik gelirse
16:05kullanırsın
16:0620 oruk geldi
16:07ama düz 20 oruk
16:0820 oruk'u ne yapayım
16:09şu an vade değilim
16:10vade çok dolu oldu
16:115 yeri
16:12ve gerçeği söyleyeyim
16:13ne aradığımı ben de bilmiyorum
16:14hani baktığımda
16:15beni mutlu edecek
16:16bir evsun istiyor
16:16çok bozuk olmayan
16:17görüldüğünde
16:18evet ya bu yüklenmiş
16:19diyebileceğin
16:2020 oruk
16:2120 eşya
16:223 yeri
16:224 kılıç
16:23bilmem ne bilmem ne
16:24yalnız 10 mistiği de var
16:25kalsın
16:26ben size dedim
16:262 kat eşya çalışmıyor diye
16:29ben hala sormadım
16:30bu arada kuze 2'ye
16:31dedim hani bir düzeltme
16:32falan var mı
16:32birkaç kişi de
16:33çalıştığını iddia etti
16:352 kat eşyanın
16:36kuze 2 için konuşuyorum
16:37madem değerli
16:38bence çok tatlı bir evsun
16:39bu çalıştığını
16:40düşünenler için
16:41biz de deneriz artık
16:42kuze 2'de çalışıyor mu
16:43çalışmıyor mu
16:44hayırlı olsun
16:44sanırım
16:4530. seviyeye geldiğimizde
16:46yolumuz vadiye gidecek gibi
16:48iyi para kasalım da
16:49şunu bari
16:49artı 6'ya basalım
16:50zaman pazarımızı da açtık
16:52pazarımız takılsın öyle
16:53ben yine
16:53sabı kasmaya devam edeceğim
16:55şamanı kasmayı bırakacağım
16:56hatta şöyle göstereyim
16:58şaman 30 seviye
16:59hani bu saatten sonra
17:00şey için maksimum kasıtabilir
17:01hani
17:0235 olsun da
17:03taması da master ile olsun diye
17:05bir kere bir skill kaybımız var
17:0636'ya kasmamız gerek
17:07ardından yine bir masraf yapıp
17:09master 1'e getirmemiz gerek
17:1117'de geçmezse
17:12şöyle anlatayım
17:13kritik ile kutsama
17:14aynı oran veriyor
17:15g1'de de aynı
17:16p1'de
17:17p1 mi
17:17ya her neyse
17:19kritik ne veriyorsa
17:20kutsama da o kadar veriyor
17:22o yüzden
17:22şunu gösteriyorum
17:23m1'de böyle 29.2'ydi ya
17:25bu da m1'de 29.2 olacak
17:27arada %8'lik bir buff var
17:28gerek yok
17:29valla gerek yok
17:30şimdilik buranın
17:30daha fazla XP alması
17:32daha önemli
17:32o yüzden bir süre
17:33şamanı kasmaya bırakacağım
17:34bu da artık
17:35XP'mizin bölünmediğini gösterir
17:37o zaman bana ayrılan
17:38sürenin sonuna gelelim
17:39videoyu beğendiyseniz
17:40ve daha fazla
17:419.2 istiyorsanız
17:42benden
17:42videoyu beğenmeyi
17:43ve bunu yorumlarda
17:44belirtmeyi unutmayın
17:45eğer videolara bir şey olursa
17:46açıklama kısmında
17:48Whatsapp duyuru kanalımız var
17:49oraya gelip
17:50kanal kaybolursa
17:51bu kanala ulaşabilir
17:52hem de videolara ulaşabilirsiniz
17:53kendinize çok iyi bakın
17:54destekleriniz için
17:55gerçekten çok teşekkür ederim
17:57sonraki videoda görüşmek üzere
18:01Altyazı M.K.
18:03Altyazı M.K.
18:04Altyazı M.K.
18:06Altyazı M.K.
18:06Altyazı M.K.