Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 2 dakika önce
Z kuşağı isyanının ikinci yılında Kenyalı göstericiler Nairobi'de yeniden sokağa çıktı

Kenya’da 2024’teki Z kuşağı vergi isyanının ülkeyi sarsmasının üzerinden iki yıl geçerken, göstericiler 25 Haziran’da Nairobi’de mağdurlar için adalet ve hükümetten daha fazla hesap verebilirlik talep etmek üzere toplandı.

İLGILI HABERLER : http://tr.euronews.com/2026/06/25/z-kusagi-isyaninin-ikinci-yilinda-kenyali-gostericiler-nairobide-yeniden-sokaga-cikti

Üye ol: Euronews şimdi 12 ayrı dilde

Kategori

🗞
Haberler
Yorumlar

Önerilen