Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
  • 7 saat önce
Oyuncu Halil Ergün, 2010 referandumu ve siyasi görüşlerine ilişkin açıklamalarda bulundu. Ergün, “Yetmez ama evet değil, doğrudan evet dedim” ifadelerini kullandı.
Ergün ayrıca Atatürk ve Cumhuriyet üzerine değerlendirmelerde bulunarak, “Mustafa Kemal gökten zembille inmedi” dedi.

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Yani 12 Eylül'e hesaplaşmadan yol alınamayacağını düşünün için desteklediniz.
00:04Dedim ki yani onlar retap verecekler çünkü şey hani öldü ya gitti Amerika'da.
00:09FETÖ.
00:10Onun zamanında keperdi o benim anam da bilmem ne babam da bilmem ne de oralara yatmaya kalktı.
00:16Geçelim onları şimdi.
00:17Yani FETÖ'nün başlangıcı olarak da 12 Eylül döneminiz siz.
00:20Çok mühimdi benim yaklaşımlarım bunlar.
00:23%92 ile evet dediler biliyorsunuz anayasaya.
00:2615. maddeyi gördünüz.
00:28Yani o maddeyi gördüm yargılanamazlar maddesini kaldırıyorlar.
00:31O kadar doğru ki ben 15'ci madde yüzünden annem babamı da katarak onlar çok şey yapmadılar.
00:38Niyet basam evet falan değil doğrudan evet dedim diye de söyledim ya.
00:42Evet.
00:42Millet yazılar yazmış şeylere.
00:44Evet çok fazla eleştirildi.
00:46Evet öyleymiş yani.
00:46Sol cenatta.
00:47Öyle şeyi ciddi anlıyorum artık ben.
00:49Bizim yatırım derdimiz yok yani.
00:51Mübarek olsun ne söyler söylesinler benim kendime vereceğim hesap önemli.
00:55Cumhuriyetçiyim ben Mustafa Kemal Atatürkçü falan olmadı kız.
00:59Ben gaziyim Mustafa Kemal bir arkadaşları deriz.
01:01Cumhuriyet kuranlar bunlar.
01:02Niye Atatürk demeyi tercih etmiyorsunuz?
01:04Atatürk 3 sene kullandı.
01:06Yok soğudu kanununda zaten hastaydı adamcağız bir şeydi.
01:11Herhalde Atatürk'ü yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi yanlışla.
01:14Mustafa Kemal ve arkadaşları hepimiz biz imparatorluk çocuklarıyız.
01:20Yani kolay gökten zembülleyeyim mi Mustafa Kemal?
01:22Hem Osmanlı hem cumhuriyet çocuğuyum diyorsunuz.
01:25Bu işleri yapmanın kültürü Osmanlı'nın son döneminde son yüzyılında başladı tartışmalar, gelişmeler, parlamento meseleleri yanlışı doğrusuyla.
01:33Meseleye bütün bakmak lazım.
01:35Biz bir imparatorluğun çocuklarıyız.
01:37Bizim kimseye karşı özel bir düşmanca tavrımız yok ki.
01:42İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar

Önerilen