00:00Yani 12 Eylül'e hesaplaşmadan yol alınamayacağını düşünün için desteklediniz.
00:04Dedim ki yani onlar retap verecekler çünkü şey hani öldü ya gitti Amerika'da.
00:09FETÖ.
00:10Onun zamanında keperdi o benim anam da bilmem ne babam da bilmem ne de oralara yatmaya kalktı.
00:16Geçelim onları şimdi.
00:17Yani FETÖ'nün başlangıcı olarak da 12 Eylül döneminiz siz.
00:20Çok mühimdi benim yaklaşımlarım bunlar.
00:23%92 ile evet dediler biliyorsunuz anayasaya.
00:2615. maddeyi gördünüz.
00:28Yani o maddeyi gördüm yargılanamazlar maddesini kaldırıyorlar.
00:31O kadar doğru ki ben 15'ci madde yüzünden annem babamı da katarak onlar çok şey yapmadılar.
00:38Niyet basam evet falan değil doğrudan evet dedim diye de söyledim ya.
00:42Evet.
00:42Millet yazılar yazmış şeylere.
00:44Evet çok fazla eleştirildi.
00:46Evet öyleymiş yani.
00:46Sol cenatta.
00:47Öyle şeyi ciddi anlıyorum artık ben.
00:49Bizim yatırım derdimiz yok yani.
00:51Mübarek olsun ne söyler söylesinler benim kendime vereceğim hesap önemli.
00:55Cumhuriyetçiyim ben Mustafa Kemal Atatürkçü falan olmadı kız.
00:59Ben gaziyim Mustafa Kemal bir arkadaşları deriz.
01:01Cumhuriyet kuranlar bunlar.
01:02Niye Atatürk demeyi tercih etmiyorsunuz?
01:04Atatürk 3 sene kullandı.
01:06Yok soğudu kanununda zaten hastaydı adamcağız bir şeydi.
01:11Herhalde Atatürk'ü yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi yanlışla.
01:14Mustafa Kemal ve arkadaşları hepimiz biz imparatorluk çocuklarıyız.
01:20Yani kolay gökten zembülleyeyim mi Mustafa Kemal?
01:22Hem Osmanlı hem cumhuriyet çocuğuyum diyorsunuz.
01:25Bu işleri yapmanın kültürü Osmanlı'nın son döneminde son yüzyılında başladı tartışmalar, gelişmeler, parlamento meseleleri yanlışı doğrusuyla.
01:33Meseleye bütün bakmak lazım.
01:35Biz bir imparatorluğun çocuklarıyız.
01:37Bizim kimseye karşı özel bir düşmanca tavrımız yok ki.
01:42İzlediğiniz için teşekkür ederim.
Yorumlar