Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
🔺 Bodrum'da yaşayan ünlü modacı Cemil İpekçi, sosyal medyadan belediyeye ait kafelerdeki fiyat politikalarını eleştirdi.

📰 #Cemilİpekçi #Bodrum #GazeteCep

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Evet merhaba. Şu anda Bodrum'da Mahver Belediye Kafesindeyim.
00:06Çok üzücü bir şey. Çünkü biliyorsunuz belediye kahveleri daha çok emekliler ve durumu müsait olmayanlar için uygun yerlerdi.
00:17Ve aynı zamanda Bodrum'da yaşayanlara da bir kart çıkıyordu.
00:24%10 gibi, %15 gibi de bir indirim yapılıyor idi.
00:27Fakat şu anda sade çay kahve ve tost ve sigara böreğini yapıyorlar.
00:35Geri kalan hiçbir şey yapmadıkları gibi rakamlar da neredeyse özel kafelerle aynı fiyatta.
00:42Bodrum zaten pahalı bir yer diye söylüyoruz. Evet pahalı restoranlar var.
00:46Ama belediye kahveleri eğer bu fiyatları yapıyorsa tabii ki özel restoranlar, özel kafeler de bunun iki misli yapıyorlar.
00:56Yani bir hamburgeri 500 liraya yiyorsanız ki düşünün bir emeklinin ya da birinin 500 lira hamburger yiyecek.
01:05Eğer kartı yok çayı 20-25 liraya içecek.
01:10Kahveyi 80 lira yakında 90 olur herhalde içecek.
01:14Ki bir paket kahveden kaç tane çıkar onu da bilemiyorum.
01:17Ve bu Bodrum Belediyesi'nin kafesi.
01:22Halka hizmet için açılmış bir kafesi.
01:25Yani bu özel bir yer değil.
01:27Ve bunu anlatmak mümkün değil.
01:30Anlatmak mümkün değil, anlamak da mümkün değil.
01:34Tamam ben kendim Allah'ıma şükür gelip kahvemi içebiliyorum, onu yapabiliyorum.
01:39Ama bu konuşmamı kendi halkımız için yapıyorum.
01:42Burada yaşayan ve çok az imkanlarla yaşayan ama Bodrum'da yaşayan insanlar var ve gidebilecekleri tekrar belediye kafeleri.
01:51Buralardaki neye göre bu kar marşlarını koyuyorlar?
01:55Neye göre bu fiyatları koyuyorlar?
01:57Çok merak ediyorum.
01:58Bir paket kahvenin fiyatına bakın.
02:00Kaç kahve çıkar?
02:01Ondan sonra da 80 lira, 90 lira bir kahve yapın.
02:0410 tane yapsanız demek ki 800 lira ya da 1000 lira bir kahve bu değil.
02:11Hadi işçiliği koyun, elemanın parasını koyun, elektriği koyun, her şeyi koyun.
02:16Çok ayıp ve çok yazık.
02:19Bunu yıllar evvel ilk açan İstanbul'da Kadir Topbaş'tı.
02:22Ve hakikaten de belediye kahveleri insanlara bir soluk vermişti.
02:27Halkımıza bir soluk vermişti.
02:29Bilhassa hele bilhassa şimdi okullar kapanmadan evvel sanki böyle insanlar daha çok geliyor, daha çok para kazanılıp intibarını uyandırıyor.
02:39Hakikaten çok ayıp ve çok yazık diyorum.
02:43Daha böyle giderse, böyle giderse Bodrum'un zaten bir sürü şeyine yazık oldu.
02:49Hakikaten artık bu da tahammülü fersah oldu.
02:53İnşallah akılları başlarına gelir.
02:55Burada oturan halk için olan indirimleri tekrar koyarlar.
02:59Fiyatlarını da bir kere daha gözden geçirirler.
03:02Çünkü verdikleri kuş sütü değil.
03:05Normal kahve, normal çay, normal toz.
03:09Yani yetmiyor zaten trafo denilen bir yer var.
03:13Sanki zannederseniz 5 yıldızlı bir restoran.
03:16Öyle bir fiyat.
03:18Rezervasyonsuz gidemiyorsunuz belediyeye ait bir yer.
03:21Bu kadar ayrım yapılan bir yer oldu.
03:24Bir de bu.
03:25Buradan sayın bu Odunberi diye reisine ve bununla ilgililere bu mesajı veriyorum.
03:30Böyle devam ederseniz,
03:32Vallahi bilmiyorum bundan sonrası ne olur sizler için.
03:36Seçimlerde de gelecektir.
03:39İyi günler efendim.
Yorumlar

Önerilen