Oynatıcıya atlaAna içeriğe atla
Sivas'ta 200 TL'ye satılan lahmacunun tanesini 50 TL'den satan işletme şikayet edildi, Ticaret Müdürlüğü tarafından şikayet üzerine yapılan denetimlerde uygunsuzluk bulunamadı.

Kanalımıza Abone Oldunuz mu?
📌 http://bit.ly/IHA-Abone

Sivas’ta 15 yıldır gıda sektöründe faaliyet gösteren Selahattin Yabalı 3 yıl önce başlattığı kampanya ile uygun fiyatlı tahmacun satınca başı dertten kurtulmadı. Kimliği açıklanmayan kişiler tarafından sürekli şikayet edilen Yabalı, art arda yapılan denetimlerde her hangi bir uygunsuzluk tespit edilememesine rağmen, devam eden şikayetlere aldırış etmeden kampanyasını sürdürüyor.
#haber #sondakika #gündem

-----------------------------------------------------------------------

Bir Çok Merak Edilen Konuda Uzman Görüşlerini Sizlerle Buluşturduğumuz İHA Aktüel Kanalımız 👇
📌 https://bit.ly/IHA-Aktuel

İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
🌐 http://www.iha.com.tr

Sosyal Medya'dan Bizi Takip Edin!

📍 https://facebook.com/iha.com.tr
📍 https://twitter.com/ihacomtr
📍 https://instagram.com/ihacomtr/
📍 https://t.me/ihacomtr
📍 https://www.tiktok.com/@ihacomtr

Bize Ulaşmak İçin 👇
🌐 https://www.iha.com.tr/iletisim

Kategori

🗞
Haberler
Döküm
00:00Yaklaşık 15 senedir lokanta seküntöründe hizmet vermekteyim.
00:03Son 3 senedir de yapmış olduğumuz kampanyalarla halka kaliteli, ucuz ürün üretiyoruz.
00:09Ama son dönemlerde bize gelen şikayetlerden dolayı, müzdalibiz, Sivas halkının göstermiş olduğu ilgiye teşekkür ediyoruz.
00:18Meslektaşlarımızın yaptığını düşünüyoruz. Biz uygun ürünü satıyoruz.
00:21Kaliteli ürünü satıyoruz ama meslektaşlarımız uygun olduğu için rahatsız oluyorlar.
00:25Yani günümüzde lahmacunun 200 lira, 300 lira olduğu bir yerde biz lahmacunu 50 liraya satıyoruz.
00:28Halka hizmet ediyoruz. Bence bundan dolayı diye düşünüyoruz.
00:32Valla biz kampanya yapmaya devam edeceğiz. Sivas halkına hizmet etmekte devam edeceğiz.
00:37Ayrıca Türkiye'de ilk onlu lahmacun da ben çıkarttım. Ben yaptım. Süreci devam ettireceğiz.
00:42Civer'e yazmışlar işte ucuz satıyor diye.
00:46İşte menümüz yok diye yazmışlar ama bizim kapımızda menümüz, markotumuz her şeyimiz mevcut.
00:51İşte ucuz satıyor, işte ateti satıyor falan gibisinden böyle konuşuyorlar ama bizim her şeyimiz dört dörtlük.
00:57Faturalı fişli yerlerden alıyoruz.
01:00Şöyle söyleyeyim, biz yaptığımız ürünün sonuna kadar arkasındayız.
01:02Aldığımız yerler belli, kasaplarımız belli, manavlarımız belli.
01:06Bütün ürünlerimiz ağ kalite, isteyen istediği yerden gelip dükkanımızı denetleyebilir, gönül rahatlığa da bakabilirler.
01:13Allah bereket versin diyorum, kazancımız doluyor. Niye olmasın ben bu şekilde para kazanıyorsam diğerleri nasıl para kazanıyor bilmiyorum.
01:19Biz halka hizmet ederken, insanlara yardımcı olmaya çalışırken bizi kararlama kampanyası yapanlara vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum.
Yorumlar

Önerilen