Skip to playerSkip to main content
  • 2 hours ago
Η Γερμανία αποκτά μερίδιο 40% στην KNDS, κατασκευάστρια των αρμάτων των Leopard μαζί με τη Γαλλία

Το Βερολίνο ετοιμάζεται να αγοράσει το 40% της KNDS, της γαλλογερμανικής εταιρείας των Leopard και Leclerc, και να γίνει, μαζί με τη Γαλλία, κρατικός μέτοχος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/06/22/germany-to-take-a-40-stake-in-leopard-tank-maker-knds-alongside-france

Γίνε συνδρομητής! ! Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες

Category

🗞
News
Transcript
00:00Η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι προτίθεται να αποκτήσει το 40% της αμυντικής εταιρείας KNDS,
00:06μια κίνηση που αποσκοπεί στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής παραγωγής όπλων σε συνεργασία με την Γαλλία,
00:12σύμμαχό της στο ΝΑΤΟ αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
00:14Η απόφαση αυτή ενισχύει τη συμμετοχή του κράτου σε μια εταιρεία του εξοπλισμού,
00:18της οποίας έχει καταστεί κεντρικός ρόλος της προσπάθειας επανεξοπλισμού της Ευρώπης.
00:23Σε κοινή δήλωση, η Γερμανία και οι Γαλλοί ανέφεραν ότι συμφώνησαν σχετικά με τη μελλοντική στρατηγική και τη διακυβέρνηση της
00:30KNDS,
00:31την οποία σκοπεύουν να κατέχουν από κοινού μέσο ρυθμίσεων,
00:34οι οποίες αποσκοπούν στην εξασφάλιση ίσων μεριδίων συμμετοχής και για τις δύο χώρες.
00:39Το Βερολίνο χαρακτήρισε την επένδυση μεριτά στρατηγικούς όρους,
00:42αναφέροντας ότι θα εξασφαλίσει διαρκή επιρροή σε μια επιχείρηση που θεωρεί ζωτική σημασία για την ευρωπαϊκή ασφάλεια και άμυνα.
00:50Η χρονική στιγμή αντανακλά εξάλλου μια ευρύτερη προσπάθεια σε ολόκληρη την Ευρώπη
00:54για την επέκταση των στρατιωτικών δαπανών και της παραγωγικής ικανότητας,
00:58καθώς οι κυβερνήσεις σταθμίζουν τη συνεχιζόμενη απειλή από τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία
01:03ενάντια των αυξανόμενων αμφιβολιών σχετικά με την αξιοπιστία των ΗΠΑ ως εγγυητή της ασφάλειας.
Comments

Recommended