00:00NATO tamamen ortadan kaybolsaydı ne olurdu?
00:02Eğer NATO bugün gizemli bir şekilde ortadan kaybolsaydı, birçok ülke kaosa sürüklenirdi.
00:07Rusya ilk harekete geçen ülke olur, Ukrayna'yı hızla ezerdi.
00:10NATO olmadan kimse Rusya'ya meydan okumaya cesaret edemezdi.
00:14Rusya hem Polonya'yı hem de tüm Baltık bölgesini kolayca yenilgiye uğratırdı.
00:18Bir sonraki hamle Meksika'dan gelirdi.
00:19Meksika, Amerika Birleşik Devletleri'ni işgal etmeye çalışırdı.
00:22Başlangıçta bazı başarılar elde edip birkaç ABD eyaletini ele geçirse bile,
00:26ABD'nin çok daha büyük bir ordusu olduğu için Meksika geri püskürtülür ve yenilirdi.
00:31Ardından Türkiye harekete geçer ve Yunanistan'a saldırırdı.
00:33Türk ordusu sayıca çok daha büyük olsa da dar kara sınırı ilerlemelerini sınırlandırırdı.
00:37Bunun üzerine Türkiye, sürpriz bir deniz çıkartması başlatarak Yunan kuvvetlerini hazırlıksız yakalar ve onları mağlup ederdi.
00:43Dünya kaos içindeyken Amerika Birleşik Devletleri devreye girer ve nükleer güçle tehdit ederek herkesi durdurur, böylece çatışmalar sona ererdi.
Yorumlar