00:00Het impact van de wissels was natuurlijk niet goed en die verantwoordelijkheid ligt
00:05bij mij.
00:06En dan moet je als een grote jongen ook alle kritieken wat ik heb begrepen
00:13nemen.
00:14Dat is ook helemaal geen probleem.
00:16Je doet het met een reden. Je praat erover met je staf op dat moment.
00:21Geef je aan wat je wil veranderen.
00:25En ja, de ene keer gaat het beter dan de andere keer.
00:30Maar wat was...
00:31Nadat je ook meer verantwoordelijkheid vanuit je spelers verlangt om
00:34dat zelf in te zien.
00:35Ik vind wel dat er ook momenten in een wedstrijd zijn.
00:38En ik vond eigenlijk in die tweede helft, en dat gebeurde eigenlijk twee keer na
00:44een voorsprong.
00:46En dat we toch bij momenten sneller druk naar voren moeten zetten.
00:51Dat we dan toch te ver teruggaan.
Comments