00:00çš„ impact van de wissels was natuurlijk niet goed
00:04en die verantwoordelijkheid ligt bij mij
00:06en dan moet je als een grote jongen ook alle kritieken
00:11wat ik heb begrepen nemen
00:14dat is ook helemaal geen probleem
00:16je doet het met een reden
00:18je praat erover met je staf op dat moment
00:21geef je aan wat je wil veranderen
00:25en ja, de ene keer gaat het beter dan de andere keer
00:30maar wat was
00:31nadat je ook meer verantwoordelijkheid vanuit je spelers verlangt
00:34om dat zelf in te zien
00:35ik vind wel dat er ook momenten in een wedstrijd zijn
00:38en ik vond eigenlijk in die tweede helft
00:41en dat gebeurde eigenlijk twee keer na een voorsprong
00:46en dat we toch bij momenten
00:49snelle druk naar voren moeten zetten
00:51dat we dan toch te ver terug gaan
Comments