Skip to playerSkip to main content
  • 2 days ago
לצפיה שמיעה והורדת השיעור באתר:
https://mikdashmelech.co.il/drive/i/1DoAORtFalV2ARmt7vsRbJEU8YMX6i_0L/
לכל השיעורים בנושא כללי
https://mikdashmelech.co.il/drive/f/1ljS28JQYsZLelHeLF6DMePOk9dB9ugMa/

לצפיה ביוטיוב הכנסו:
https://www.youtube.com/watch?v=OVTCoLRfBN0

Category

📚
Learning
Transcript
00:00:10אז בסידת ישמייר ננסה לדבר היום על הכוונות של ראש השנה ובמיוחד על הכוונות קצת של הנסירה ושל השופע
00:00:20ננסה לראות כמה נספיק מכוונות של התקיעות המיושב במיוחד אז כיוון שיש לנו פה כמה רמות של לומדים ננסה לשלב
00:00:30בין הסבר על המבנה הכללי של מה שקורה פחת או יותר בכי התשמה 18 של שחרית נגיד עד באהבה ואחר
00:00:39כך המבנה של התקיעות המיושב וננסה בשביל אותם שיכולים להבין קסס יותר לשלב גם כן כמה נקודות של עיון
00:00:50שיהיו בסוגריים כאילו לאותם שדיים קשה להם להבין את הדברים הללו
00:00:56נתחיל בנומר שאנחנו יודעים שהעולמות נבחנים לשתי בחינות
00:01:09יש לנו מה שנקרא פנימיות העולמות ויש מה שנקרא חיצוניות העולמות
00:01:24מה זה פנימיות העולמות? מה זה חיצוניות העולמות? אנחנו נשמת בני ישראל הנשמות שלנו מגיעות ממה שנקרא מחצב פנימיות העולמות
00:01:33המלאכים הם שורשם במרצב הנקרא חיצוניות העולמות
00:01:39וזה יסוד מה שהמעלה נביא הם ערעילים צעקו חוצה שהערעילים בעכנת המלאכים הם חוצה הם בכינה של חיצוניות העולמות
00:01:49אנחנו נשמע את המאסר στα technologies או חיצוניות העולמות
00:01:53מה משמעות של חינות העולמות?
00:01:54זה כאילו מחצבים, שמלבישים זה לגבי זה.
00:01:58מה זה לא מקיבור פנימי?
00:01:59כן, גם כל עג והביעה יש בכל מחצב ומחצב.
00:02:03בכל מחצב ומחצב יש מה שנקרא עג והביעה שלם.
00:02:07אז אנחנו, עם בני ישראל, הפנימיות, אנחנו מגיעים, הנשמות שלנו מפנימיות העולמות.
00:02:14במהלכים היא חיצוניות העולמות.
00:02:16למרות שנרעב בלשון של הערב בשאר הכוונות שהעבודות שאנחנו עושים בראש השנה,
00:02:22הן כל הזמן חוזרות על עצמם.
00:02:25מערן הראש השם מלמדנו בסידור שלו, שבעצם אנחנו פועלים בכמה רובדים שונים.
00:02:30יש קודם כל את החלוקה הזאת של פנימיות וחיצוניות.
00:02:34אחר כך נראה שאפילו מנה ובא, בפנימיות יש חלוקה פרטית.
00:02:39פנימיות זה חיצוניות של מה? של האק?
00:02:41פנימיות זה בתוך האק?
00:02:42לא, לא, לא. זה מחצבים.
00:02:45יש נגיד מחצב הספירות.
00:02:47במחצב הספירות יש לך אק.
00:02:48יש לך העולם של הצילות, של הבריאה, של היצירה, של העשייה.
00:02:51איפה מדברים? באיזה עולם?
00:02:54בכל העולמות יכול להיות.
00:02:55אותו מחצב, הנקרא, מחצב הספירות, כולל כל העולמות שאתה מכיר.
00:03:00עליו בא להלביש מחצב אחר, הנקרא, מחצב הנשמות.
00:03:04שזה מה שאנחנו קוראים פנימיות.
00:03:06וגם כן, בתוך המרצב הזה יש את הכל.
00:03:08יש אק, יש הצילות, בריאה, היצירה, עשייה, כל הפרטופים שאתם מכירים.
00:03:12על המרצב הזה בא להלביש מחצב המנכים, שזה נקרא החיצוניות.
00:03:16ויש בתוכו גם כן אק והביה.
00:03:19בסדר?
00:03:20יש תלשילות של העולמות בעצמם, יש תלשילות של הנשמות של המלאכים.
00:03:24יפה, וכולם יש להם אק והביה משלהם, זה מלביש על גבי זה.
00:03:28באופן שהאק והביה של המחצב הכי פנימי נקרא,
00:03:31מכצב הספירות,
00:03:32עליו בא להלביש אק והביה של מכצב הנשמות,
00:03:36ועליהם בא להלביש מכצב המלאכים.
00:03:38ועק שאנחנו לומדים עליו כל הזמן, ביחס להם איפה הוא נמצא?
00:03:41לא, במרצב הספירות.
00:03:42אנחנו לומדים במרצב הספירות.
00:03:44יש דיבורים בבן נשחי,
00:03:46ואתה שכתוב בשער רוח הקודש,
00:03:48על ידי העבירה פלונית ואלמונית,
00:03:49אתה פוגם באיזה פרצוף, באיזה ספירה,
00:03:51על איזה מרצב מדובר.
00:03:52על מרצב הספירות, מרצב הנשמות, מרצב המלאכים.
00:03:55על איזה ספירות אנחנו מדברים.
00:03:58אז,
00:04:20כן, אז,
00:04:22הבן ישחי, אגב, שהמנוקט,
00:04:24שאנחנו, בני ישראל,
00:04:26כorryil על קוו יכול, כי כשהוא שים עבירות פוגמים במרצב
00:04:28השני,
00:04:30הנקרא ל insanely
00:04:33מרצב הספירות Stadiumแต원도
00:04:37לאannie puppet אנחנו רואים
00:04:39שיש חלוקה בעולמות, פרטית, של פנימיות
00:04:42העולמות והחיצוניות העולמות. אז עוד פעם,
00:04:44פנימיות העולמות זה מה שנקרא מרצב
00:04:47הנשמות. אנחנו mars wonder, הנשמות שלנו
00:04:49מגיעות
00:04:50מהcostב הזה נקרא פנימיות העולמות. ויש
00:04:52לנו מרצב מהלכים,
00:04:55שזה חיצוניות הרבה.
00:04:57עכשיו, מיני ובי,
00:04:59במחצב של הפנימיות,
00:05:00יש עוד חלוקה.
00:05:01מהי החלוקה שיש לנו פנים
00:05:07לאחור
00:05:10של הפנימיות.
00:05:13בסדר?
00:05:13אחור ופנים זה פנימיות.
00:05:15כמו שאנחנו רואים
00:05:17שהבנדם יש לו פנים
00:05:19ויש לו גם כן אחור.
00:05:20אז המחצב הזה נקרא פנימיות
00:05:23יש לו גם כן פנים לאחור.
00:05:25תרצי את הפנים בצד הכי פנימי
00:05:27ואחור יוצא חיצוניות.
00:05:30עכשיו תראו
00:05:31שאנחנו עוד מחלקים את זה
00:05:33לפחתי-פחתי.
00:05:35שבפנים יש מיני ובי.
00:05:37אחור ופנים.
00:05:41ובאחור יש עוד פעם
00:05:43חלוקה פחתית של פנים
00:05:44ואחור.
00:05:46באופן שיש לי אחור ופנים
00:05:48דאחור דפנימיות,
00:05:49אחור ופנים דפנים דפנימיות.
00:05:52ונראה ביום ראש השנה
00:05:54איפה אנחנו עובדים.
00:05:56לגבי החיצוניות
00:05:58הפירוט הוא פחות מזה.
00:05:59אנחנו רק מחלקים את החיצוניות לפנים
00:06:05ואחור.
00:06:07בסדר?
00:06:07לא עושים יותר חלוקה
00:06:10מאשר אחור ופנים דחיצוניות,
00:06:12לא שאין יותר חלוקה,
00:06:13אלא שפשוט
00:06:14בסידור מרן הרשש
00:06:15לא תראית יותר מזה.
00:06:16זה מה שנקרא פרצוף הזמנים ופרצוף הימים?
00:06:19כאן אנחנו עובדים מתי שזה ראש השנה
00:06:21בפרצוף הנכר פרצוף הזמנים.
00:06:24כל זה נמצא
00:06:25בפרצוף אחד הנכר פרצוף הזמנים.
00:06:27הכל זה בתוך פרצוף הזמנים.
00:06:29גימל, גבורות.
00:06:31מה הכוונה גימל גבורות?
00:06:33הפרצוף של גימל של גבורות
00:06:35של גבורות, של גבורים גבורים, לא?
00:06:36כן, אנחנו עובדים בראשונה,
00:06:37אבנים בפרצוף הגבורה,
00:06:38של אק והביין,
00:06:39זה פרצוף הזמנים.
00:06:40מה אני כנס בזה?
00:06:41כן?
00:06:41בואיין לספרצוף הזמנים ופרצוף הימים
00:06:43ההקדמה ידועה של מרד הרשש
00:06:45שרבילל כותב עליה
00:06:46שכמעט ולא נודלנו מקור בדברי רבינו
00:06:48העריזל על ההקדמהון הראה הזאתי
00:06:50של פרצוף הזמנים ופרצוף הימים.
00:06:52בסדר.
00:06:53אז יש לנו
00:06:53אחר ופנים זה פנים לפנימיות,
00:06:55אחר ופנים זה אחר wells לפנימיות,
00:06:57אחר ופנים זה חיצוניות.
00:06:58עד כאן בסדר?
00:07:00יש לנו מציאות
00:07:02שכל הזמן אנחנו צריכים
00:07:03לתקן שתי פרצוףים
00:07:05הנמצאים בעולם העצח.
00:07:07מה הם שתי הפרטופים הללו?
00:07:09זון, זע ונוק
00:07:12או ששמעתם עליהם או עוד לא
00:07:15אבל בעולם ההצילות יש לנו פרטוף אחד
00:07:18זה נקרא זה ערן פין
00:07:22זע
00:07:23ובאחוריו יש לו שתי נוקבות
00:07:26לע ורחל
00:07:28שהם אחור באחור איתו
00:07:40ופה זה רחל
00:07:41שתיים זה מלכויות?
00:07:43לא ממש, רחל זה אומנם מלכויות
00:07:46אבל לע זה האחוריים דעימה שנפלו בסיפור של עולם הנקודי
00:07:51אחור מהגלם של הפרטוף אני אקחל לע נעשה
00:07:54מהאחוריים דעימה שנפלו בזמן הנקודים
00:07:58הנה זה זה
00:07:59איפה הוא ניצר?
00:08:00הוא נמצא בעולם ההצילות
00:08:01איפה? מתחת לאחר?
00:08:03הפרטוף האח
00:08:04מתחת לאחר?
00:08:05כן
00:08:05מהציבור דעק ולמטה
00:08:08שם זה המבנה של עולם ההצילות
00:08:10יש לך פרטוף עריך הנפין
00:08:11אבא, אמא וזהר הנפין
00:08:13ולמה אתה עריך ואת הבא ואמא לא צריך תקן?
00:08:16כי עיקר ההנהגה שלנו זה דרך הפרטופים הללו
00:08:19אז עיקר העבודה שלנו זה לתקן אותם
00:08:22למה לא כאילו לא...
00:08:23לא שלא נוגעים בהם
00:08:25כי אם זה מקבל מוכין
00:08:27זאת אומרת שכל הקומה שלאמרה ממנו גם כן קיבלה מוכין
00:08:29אבל העבודה הממוקדת שלנו היא אותה דזה
00:08:32ונוק
00:08:33בסדר?
00:08:35אז יש לנו לאה שמתחילה מהדעת דזה
00:08:38מצד אחור ומסתיימת בשליש עליון דתיפיירת
00:08:42ויש לנו כתר דרך אל
00:08:44שמתחיל
00:08:46בשתי שלישי תיפיירת דזה
00:08:50פה זה כתר דרך אל
00:08:53וזה מתחיל כנגד
00:08:56בית שלישי תיפיירת דזה
00:09:01באופן שרגלי לאה מסתיימים בשלישי עליון דתיפיירת דזה באחור
00:09:05וכתר דרך אל, שזה המקום הכי קבוע בקומה של רחל
00:09:09מתחיל בית שלישי תיפיירת ולמטה דזה
00:09:13שלאחור גם תמיד באחור
00:09:15ששניהם, לאה ורחל, הם עומדות אחור באחור עם זע
00:09:19עכשיו
00:09:21תראו שזע, הפנים שלו בצד הזה
00:09:26ורחל, הפנים שלה בצד הזה
00:09:28עוד מעין נדבר על לה
00:09:29בסדר?
00:09:31אבל מה שאנחנו רואינו
00:09:33שהרי רחל היא בת זוגו של זע
00:09:37אז הם צריכים להזדבג
00:09:38ומהזיווק שלהם משתנשל ויורד שפע
00:09:41לכל העולמות
00:09:43עכשיו, אם רחל עומדת אחור באחור עם זע
00:09:45יהיה אפשר להזדבג איתו
00:09:47אז המצב הזה, אני אקחה מצב א'
00:09:50מתי שזע ואינו עומדים אחור באחור
00:09:52הוא בכלל לא מצב אידאל
00:09:54אנחנו צריכים לעשות ולפעול
00:09:57באופן כזה שרחל תינסר מהאחוריו של זע
00:10:01יתאחזור לפנים שלו
00:10:03לבנות אותה, להגדיל אותה
00:10:05שתהיה שווה לקומתו של זע
00:10:08ואז יוכל להזדבג
00:10:09בקיצור יחלנו עד שלושה מצבים
00:10:12המצב הראשון מתי שהם עומדים אחור באחור
00:10:14המצב השני שהוא
00:10:16המצב של הנסירה
00:10:18מתי שמנסרים את האחוריים
00:10:22של האם
00:10:25ואז הנוגבות יכולות לבוא בפנים של זע
00:10:28ונגיע למצב גימן שזה הזיווק ביניהם
00:10:32בין זע והנוגב
00:10:34רחל
00:10:35להרים אותה
00:10:36צריך לבנות אותה, להרים אותה, כן
00:10:38להלאה לא קשורה לסיפור הזה
00:10:40כן, קשורה
00:10:41שצריך להגדיל את הרחל עד לגודו של זע
00:10:45כן
00:10:46ומה יולאה, יש נמצאת שם
00:10:47בוא נראה, רגע
00:10:48עכשיו אני רוצה לדבר
00:10:49אם להמדתי לכם שכיוון שיש כמה משתתפים שיכולים קצת להבין יותר
00:10:53נגיד כמה נקודות של עיון
00:10:56אבל עוד רגע
00:10:57קודם כל אנחנו צריכים להבין
00:11:00מה גורם לפרטוטים הללו לעמוד אחור באחור
00:11:03אם אתה אומר לי שזה לא מצב אידאלי
00:11:05שהם היו אמורים להיות פנים מפנים
00:11:06אז למה הם עומדים אחור באחור?
00:11:09התשובה היא שיש לנוגבות תלות בפרצוף זע
00:11:14הנוגבות אמורות לקבל מוכין
00:11:17כדי לחיות
00:11:19זו החיות שלהם
00:11:20עכשיו, בשלב א'
00:11:23מתי שאנחנו לפני הנסירה
00:11:25כשהפרצופים עומדים אחור באחור
00:11:27זע מקבל את המוכין שלו
00:11:29ממי הוא מקבל את המוכין שלו?
00:11:31משתי פרצופים היה יותר גבוהים ממנו
00:11:33שזה אבא ואמא
00:11:35בסדר?
00:11:36עכשיו
00:11:38המוכין שהיו אמורים לבוא
00:11:40לרחל ולא'
00:11:42שזה בעצם המוכין של אמא
00:11:44הם קודם כל נכנסים בזה
00:11:46ואז זע מקבל את חלקו וגם את חלקה
00:11:49של הנוגבות
00:11:50כי הרי המוכין דא' אמא
00:11:52לא היו אמורים לבוא בתוך זע
00:11:54אלא בתוך הנוגבות
00:11:56אבל בשלב א',
00:11:57שניהם שתי
00:11:58הצלמי מוכין דא' אבא ודא' אמא
00:12:00נכנסים בתוך זע
00:12:02ואז הוא רק שולח הערות בעלמה של אותם מוכים לנוגבות
00:12:06והוא שולח את זה דרך נכב האחור שלו
00:12:10שנמצא בחזה
00:12:11דרך האחור
00:12:12אז יש להם תלות בזה
00:12:14הם הרי צריכות מוכין
00:12:16והמוכים שהיו אמורות להתפשט בתוכם
00:12:18לא מתפשטות בשלב אלה בתוכן
00:12:20אלא בתוך זע
00:12:21שהוא מקבל את הצלם דא' אבא ודא' אמא
00:12:24ורק שולח הערות לנוגבות
00:12:26זה גורם שהם תלויים בו
00:12:28מה צריך לעשות כדי לבוא למצב של הנסירה
00:12:33שנוכל לנצור את הקומה של הנוגבות מאחורה עם דזה
00:12:38צריך לבוא למצב הנכחה שאולי שמעתם עליו בפורים
00:12:43הנכחה דורמיטה
00:12:44המצב של הדורמיטה הוא
00:12:46שהמוכין דא' אבא ואימא
00:12:49שנמצאים בפנימיות זע
00:12:50יוצאים ממנו
00:12:52ואז שתי צלמי המוכין דא' אבא ודא' אמא
00:12:55חופפים מעל גבי ראשות
00:12:56דזה בעסוד אור מקיף
00:12:58היו שתי צלמים של מוכין
00:13:00אחד דא' אבא ואחד דא' אמא
00:13:01שהיו מתפשטים בתוך כל הקומה של זע
00:13:04אותם מוכים שהוא קיבל מאמא
00:13:06שרח הערות מהם לנוגבות
00:13:08כדי שהנוגבות כבי יכול לקבלו
00:13:10את העצמאות שלהם
00:13:12אז הן צריכות
00:13:13קודם כל לקבל את המוכין דא' אמא
00:13:15בעצמם דרך אמא
00:13:17כבר לא דרך זע
00:13:19לזאת מי עושים
00:13:21מסלקים את המוכין דא' אבא ודא'
00:13:24מתוך זע
00:13:25ואז הם עומדים על גבי ראשת דזה
00:13:30והמוכין דא' אמא
00:13:31עכשיו נכנסות באופן ישיר
00:13:34כבר לא דרך זע
00:13:35בתוך כל הקומה שלנו גבות
00:13:37העצם שעכשיו יש לנו את המוכין דא' אמא
00:13:41בתוך הקומה שלנו גבוד, הם כבר לא תלויים בו, הם כבר לא תלויים בזה, וזה גורם את הנסירה.
00:13:48עד כאן זה בסדר?
00:13:50מובן?
00:13:51רק אני מניח את זה אבא על חכך, או גם האבא.
00:13:54עוד פעם?
00:13:54המוכרים של אבא ואני נכנסים עוד פעם?
00:13:56איפה?
00:13:57איפה זה עוד פעם?
00:13:58איפה?
00:13:58בלעב ורחד.
00:13:59לא, המוכרים של אבא לא נכנסים בתור הרחד.
00:14:01רק של אמא?
00:14:01רק של אמא.
00:14:02בינות וגבורות.
00:14:03רק של אמא.
00:14:03אז החוכמה נשאר את עדיים בבראש?
00:14:05כן, החוכמות וחסדים הם נשארים מקיפים על גבי ראש הדזה בינתיים.
00:14:13מה דקשו לדורמיטה כל הסיפור הזה?
00:14:15שמתי שמסלקים את המוכים דהבה ודהימה של זהה, אז הוא נמצא במצב הנקרא יסלקו את המוכים והוא יושן.
00:14:21אז נקרא דורמיטה.
00:14:23בסדר?
00:14:24אז למה באמת זה מוכוון לא נכון?
00:14:27מה זה?
00:14:27רב ניסה לזכו, למה הם לא מוכוון בצורה נכונה שתהיהם?
00:14:31אה, לא יגע.
00:14:32אה, לא יגע?
00:14:32כן, בינתיים לא ניברנו על זה.
00:14:35גם מוכוות הזו בדורמיטה, כי אין להם את ההערה.
00:14:38יש להם כיסת הדחיוצה, זאת אומרת, ההערה של מוכים מאוד מאוד קטנה,
00:14:42כי נשאר בתוך זה איזה מין ההערה של מוכים, אבל היא מאוד קטנה.
00:14:45אז קוראים את זה כמו בן אדם שיושן, זה לא שאין לו מוכים בכלל.
00:14:48אני אומר גם לזכו, אז הלוכוות גם אותו מצב של זה, גם בדורמיטה.
00:14:53למה?
00:14:53כי יצא ממנו המוכים של הבא ואימא, אני אומר לה, אין לו הערה לאן.
00:14:57היא יכול להיות, רק שהביטוי דורמיטה בדרך כלל מצלחת לזה.
00:15:00בסדר? כי הוא היה לו מוכים מייך התחילה, והוא זה שהסתלקו ממנו.
00:15:05בסדר?
00:15:10למה הדורמיטה רק גורם כשיתכנסו המוכים דה אימא?
00:15:14זה לא שגורם.
00:15:16זה שדרך הדורמיטה שמסתלקים המוכים,
00:15:18אז נוכל להכניס עכשיו בצורה ישירה בתוך הנוגבות את המוכים דה אימא.
00:15:21למי קורה לו נכנסו ישר או פרישות?
00:15:24כי ככה היה בהתחלה.
00:15:25זה היה שלב א'.
00:15:26שלב א' הוא יורש את חלקו ואת חלקה.
00:15:28ושתי הצלמי המוכים נכנסים בתוכו.
00:15:31אין מניעה לכאורה איתה שהמוכים להתנסו ישירות לנוגבות.
00:15:35הוא יודע שעכשיו לקרות בדורמיות הם יחנסו כאשר.
00:15:37כן.
00:15:38אז לכאורה, במקום להכניס אותם לזה, אחרי תכניסו להם ישירות לנוגבות ולחדכים.
00:15:41כן, אבל צריך להזיל שלבים.
00:15:43בסדר?
00:15:44צריך להסתכל במה שכתוב בשער העקודים,
00:15:46מתי אפשר לעשות את הפעולה הזאת של נסירה,
00:15:48מתי שבאים סוג מיוחד של מוכים,
00:15:51אז לא קולל היתות שוות.
00:15:52באופן שהשלב הראשון הוא תמיד מתי שהם עומדים אחור באחור.
00:15:55זה ברוך השנה אז אם ככה?
00:15:57לא, כל יום זה ככה.
00:15:58כל יום מתי שזה לא זמן של תפילה,
00:16:00זה פנות עומדים אחור באחור.
00:16:02אה, זה לא דוקא, הנסירה לא שכת דוקא ברוך השנה?
00:16:04לא, לא, לא, בכלל, לשייכה לכל יום והיום.
00:16:06כל תפילה ותפילה שאתה מתפלל,
00:16:08במילת באהבה של שמונה שכה, קורא את הנסירה.
00:16:12חורים שהנסירה זה ראש השנה,
00:16:14אילו בדיוק הולכת כפי המהלכים שאנחנו מכירים,
00:16:17של הנסירה זה יום החור רגיל.
00:16:18אבל כל יום בשמונה שכה,
00:16:20בתפילת באהבה של שמונה שכה,
00:16:22מסתלקים המוכים דאבא ודאימה מזה,
00:16:25ואז הצלם דמוכים דאימה נכנה,
00:16:26אז בתוך הנוגבות.
00:16:27בסדר?
00:16:28מה הכוונה?
00:16:28הרי כל אחד מתפלא לשמונה עשרה.
00:16:30כן.
00:16:30אז מה זה? כל אחד יש לו את זה והנוג שלו?
00:16:33הוא והוא והוא, כל אחד.
00:16:34יש אביה פחצי לכל אחד ואחד.
00:16:36הוא לא אמור להיות משהו כללי?
00:16:37גם יש, גם כללי, גם פחצי.
00:16:39הכל קיים.
00:16:40יש מה שנקרא עם ישראל, אז יש כלל.
00:16:42ויש גם מה שנקרא בני ישראל,
00:16:45כל אחד ואחד בנפחל.
00:16:46אז כל אחד ואחד יש לו את האק והאביה שלו.
00:16:49האק והאביה כללי, האק והאביה פחצי.
00:16:51בסדר?
00:16:52אז עכשיו,
00:16:54מתי אנחנו עושים את הפעולות הללו
00:16:59להביא את המוכין של אבא ואימא לזה?
00:17:02ואחר כך לסלק את המוכין,
00:17:04ואצל העמדה הבא ואימא עומדים על גבי רשת עזה,
00:17:07ואחר כך אצל עמדה אימא מתפשט בתוך הנוגפות
00:17:11והנסירה,
00:17:12עושים כל התהליך הזה
00:17:14מקריאת שמה
00:17:16עד מילה, עד באהבה
00:17:18של שמונה עשרה.
00:17:20בסדר?
00:17:22אבל, אנחנו צריכים לשים לב
00:17:25שביום הראשון של ראש השנה
00:17:27אנחנו עובדים
00:17:29מקריאת שמה
00:17:30עד באהבה
00:17:31עם סוג מיוחד של מוכין.
00:17:33איזה סוג של מוכין אנחנו עובדים בהם ביום ראשון של ראש השנה
00:17:37במוכין דאחור דאחור של פנימיות
00:17:40זה יום ראשון
00:17:44של ראש השנה
00:17:48בסדר?
00:17:48ביום ראשון
00:17:49מקריאת שמה עד מילת באהבה
00:17:51עושים את כל התהליך הזה
00:17:54ממשיכים מוכין
00:17:55דגלות דאבה ואימא תוך זה
00:17:58זה בקריאת שמה
00:17:59ובתחילת הברחה הראשונה של העמידה
00:18:02אחר כך שתי הצלמי מוכין
00:18:05מסתלקים על זה
00:18:06עומדים על גבי רשת זה
00:18:08הצלם דמוכין דאמה נכנס ומתפשע בתוך הנוגבות
00:18:12הם כבר לא תלויות בזה
00:18:14ואז אפשר להיות הנסירה
00:18:17מסלר את כאן?
00:18:19עכשיו
00:18:20מתי אמרנו שהצלם דמוכין דאמה נכנס בתוך הנוגבות
00:18:24אז אפשר לנסור אותה
00:18:27רק שנראה דבר מעניין
00:18:29שביום ראשון
00:18:30מנסחים את כל הקומה של לאה
00:18:33לאה יש לה עשר ספירות פרטיות משלה
00:18:34קטע, חוכמה, בינה, דעת, חסד, גבורת, יפירת, נצח, עוד יסוד מלכות פרטיים של לאה
00:18:40על ידי מה שהצלם דמוכין דאמה נכנס עכשיו בתוך הנוגבות
00:18:43אז כל הקומה של לאה נמצאת
00:18:46אבל ביום הראשון של ראש השנה
00:18:49לגבי הפרצוב של רחל
00:18:51רק מנסחים את הקטר הפרטי של רחל
00:18:54אבל זו תורת העולה
00:18:56שעל ידי מה שהמוכין דאחור דאחור דפנימיות
00:18:59במילד באהבה מסתלקין מזה
00:19:01ונכנסים בתוך הנוגבות
00:19:03כל לאה נמצאת
00:19:06רק כשהיא לך עורה
00:19:08יש לנו קצת נקודת עיון
00:19:09למה?
00:19:10כי בהכלה ממש אתה צריך לנסר רחל מזה
00:19:14זה מובן
00:19:14כי הרי רחל עומדת אחור ואחור עם זה
00:19:17לכן צלתי פה חץ
00:19:19שזה הפנים של לאה
00:19:20ופה חץ
00:19:21שזה הפנים של זה
00:19:22אז רחל וזה עומדים
00:19:24ינכנה מי אחור ואחור
00:19:25אבל אנחנו יודעים ש
00:19:27פני לאה
00:19:29כנגד האחור דזה
00:19:31אז הם לא עומדים לכאורה
00:19:33לאה וזה אחור באחור
00:19:36אז אין להם כותן אחד שמשמש לשניהם
00:19:39כדי לנסור אותם
00:19:40אז מה זה הדבר הזה שאנחנו אומרים
00:19:42שצריך לנסור את לאה
00:19:45אבל
00:19:45למרות שברוב ככל המקומות בעצחיים
00:19:48כתוב שלאה עומדת פנים באחור עם זה
00:19:51היא אפשר להקחי שבשתי מקומות
00:19:53בשער הנסירה ובשער ענך
00:19:55פתאום הרב אומר שלאה עומדת
00:19:57אחור באחור עם זה
00:19:59אז מה האמת?
00:20:01איך לאה עומדת?
00:20:02פנים באחור עם זה
00:20:04וממילא כל הסיפור של הנסירה לא כל כך מובן
00:20:06או שלאה עומדת כפי השמועות של שער הנסירה
00:20:09בשארה נח אחור באחור ממצא
00:20:11אז כל המפרשים עמדו על זה
00:20:13קרם שלומו, שמן ססון
00:20:15יפה שעה, זה השאלה של האור
00:20:17זה רוע הרבי מירפה פירש
00:20:18בספר שלו, רק נזכיר
00:20:21שתי מהלכים
00:20:22השמן ססון יש לו דיוק
00:20:25בשאר הכוונות בדרוש בית, בדרושי הלילה
00:20:27והוא כותב שלאה
00:20:29זזה כל הזמן
00:20:30מתי שזה לא זמן של נסירה
00:20:33אז על הזמן הזה נאמר
00:20:35בהרבה מקומות בעצחיים
00:20:36שהעמידה שלאה זה פנים
00:20:39כנגד האחור דזה
00:20:40אבל מתי שזה זמן של נסירה
00:20:42לאה מסתובבת
00:20:44ואז אינח אינמי שעומדת אחור באחור עם זו
00:20:47אז הוא אומר pirate שמעססון
00:20:48כיוון שכן אנחנו בסוגיה של נסירה
00:20:50זה מתאים, אינח אינמי של לאה
00:20:52בפעם הזאת שאנחנו לומדים על הנסירה
00:20:55או פועלים בסוגיה של הנסירה
00:20:57אז
00:20:58לאה עומדת
00:21:00אחור באחור
00:21:02עם זו
00:21:03וממילה זה מובן שצריך לנצור אותה
00:21:05זה אם באחור באחור היא לא דווקה
00:21:07לאחור, זה שאלה עצמי
00:21:11נראה שאז היא נעשית ממש בשר היחד עם זה
00:21:16זה המהלך של השמנססון
00:21:20בתורת חכם
00:21:21קוף ממגים אל רשע מודבט
00:21:24השם הוא כותב
00:21:25תראה מתחילי לא עוד יקשו חכמי המערב למורי ערב
00:21:29שם יש את השאלה הזאת
00:21:32והתורת חכם מביא מה שקלטו בשערנח
00:21:34רש פרק זין
00:21:35ששם יש לשון מעניין
00:21:38ביצחיים ברש פרק זין של שערנח
00:21:41ושם נכאורה איין בהגובי
00:21:43במודבט מה שהוא כותב
00:21:45שם נכאורה ערב כותב כזה דבר מאוד מעניין
00:21:48התורת חכם רוצה להוציא את זה
00:21:51חזק מתרות יברי ערב
00:21:54להסביר את כוונתו
00:21:55ואז להראות לנו איך הדברים מתאימים פה
00:21:57לפי מה שאנחנו רוצים להבין
00:22:00שם אומר ערב שבעצם
00:22:03רחל היא לא רק מתחילה
00:22:06הקטר שלה מבית שלישי צפרת דזה
00:22:09ואז זה המשר של הקומה שלה
00:22:11אלא בעצם רחל מתחילה מהדעת דזה
00:22:15וזה נקרא כל החלק הראשון רחל העליונה
00:22:19רק שבתוך רחל העליונה
00:22:22בפנימיותה יש את הפרסטות הנכחליה
00:22:26לאה מתלבשת בפנימיות רחל העליונה
00:22:29באופן שבפנימיות לאה נמצאת בתוך החלק העליון של רחל
00:22:34והלאה נאמר מתי שהיא בפנימיות אותו חלק העליון לרחל
00:22:38שפניה של לאה כנגד האחור דזה
00:22:40אבל להנכין אמי שכלפי החלק העליון של רחל
00:22:44זה עומד אחור באחור
00:22:45אז כל השמועות הן אמיתיות
00:22:47ובעצם זה כן מתאים המלאך של הנסירה
00:22:50כי מה עומד הכי חיצון
00:22:52רחל העליונה
00:22:53שהיא עומדת אחור באחור עם זה
00:22:55אז צריך למיסור אותה
00:22:57רק שהערב כאן באליהם קורא את זה שאנחנו מנסחים את לאה
00:23:00כי בפנימיות רחל העליונה נמצאת לאה
00:23:04כן, לאה היא הפנימית
00:23:06מה מקורם את זה לאה?
00:23:08כי ערב כוכבוה את זה
00:23:09כיוון שהיא מתיבשת בפנימיות רחל העליונה
00:23:11אז כיוון שזה נשמה בתוכה
00:23:13החלק העליון של רחלentes נקראה...
00:23:16היא מתחילה מהלעת?
00:23:17כן, תראו את הלשון, נראה את זה
00:23:20במהירות, אבל לרוב חביבו את החידוש
00:23:25בואו נראה את זה בתות דברה הרב
00:23:28בשערן הרש פרק זה, אם זה יוצא את צד גימל
00:23:32הרב כותב כזה דבר
00:23:34אני קורא הרב יחיאל
00:23:35וצרה שתדע, כי עשר ספירות של הנוגבה הם תופסים כל עורך זה
00:23:39אלא שנחלק לבית חצאין
00:23:42חצי העליון מתלבשת שם לאה
00:23:46אז זה לרשון מעניין
00:23:48חצי הראשון, חצי העליון מתלבשת שם לאה
00:23:51וחצי התחתון היא רחל
00:23:53והטעם כי לאה היא אחורה עם דבונה בין העסית פנימית
00:23:59בערך רחל
00:24:00ואם מתלבשת בה
00:24:03לכן כל מחצית העליון של רחל
00:24:06נקרא לשם לאה
00:24:10עיין בהגובי, יש מפרשים, מתכוון התורת חכם
00:24:13למה שכתוב חצי העליון מתלבשת שם לאה אין פירושו לזה
00:24:17ואין פירושו דה חצי העליון עצמו היא לאה ממש
00:24:19אלא רחל נוקבד לזה
00:24:21היא זאת שהיא בחצי העליון
00:24:23ובאותו חצי העליון דה רחל שם מתלבשת לאה
00:24:26ולהיות לאה פנימית בערך ראש רחל
00:24:30לכן מחצית העליון דה רחל נקרא על שם לאה
00:24:33בסדר?
00:24:34אז כך מבואר בדברי הרב בעץ חיים
00:24:37ומה זה הקורס הראשון?
00:24:39הקורס הראשון של השמנסון שזה תלוי לפי הזמנים
00:24:42מתי שצריך נסירה אז לאה עומדת אחור באחור עם זה
00:24:45מתי שלא צריך נסירה על זה נאמר השמות בעץ חיים
00:24:49שלאה עומדת פנים כנגד האחור של זה
00:24:52הוא יסתדר בנשון הזאת
00:24:54צריך לראות לא נלמד עכשיו את זה איפה הוא מסתדר עם כל דבר ודבר
00:24:57ויש המון משוואר על זה
00:24:59יש עוד קרים שלומו, יפשאה, אור זרוע
00:25:01כל אחד ואחד עולה לפי שיטתו אבל די לנו כדי להבין
00:25:04כאן את הסיפור של הנסירה
00:25:06אז החלק התחתון של לאה בעצם זה שהוא זה שפנים פנים?
00:25:10החלק התחתון של לאה
00:25:13לא, למה חלק התחתון? אין לי לאה עליון ותחתון
00:25:17רחל יש לאה עליון ותחתון לפי התורת חכם
00:25:20בחלק התחתון של רחל, בתור האה, היא פנימית
00:25:26וליאה שפנימית למצאת פנים באחור עם זה
00:25:28אז איפה זה פנים מביאים?
00:25:30אין פנים analyzed, ובמצב הזה понимаю
00:25:32פעם אחרור, פעם אחרłem פנים
00:25:34אז אם אתה מסתכל על לאה שהיא פנימית
00:25:36בתור המקמית הפני לאה פנימית נגד אחרום הכנזה
00:25:40אבל לעומת רחל שהיא חיצונית exhibit זה אחור בחור
00:25:44פני פני אבל התחתון זה נגד זה
00:25:50זה אחור באחור
00:25:51בסדר?
00:25:53עד עכשיו
00:25:53מתי קרה כל התהליך הזה
00:25:56של
00:25:58המשכת המוכין דה בא ואימא תוך זה
00:26:00הסילוג, ההכנסה
00:26:02של הצלם דה מוכין דה אימא תוך
00:26:04הנוגבות, זה קרה
00:26:06בין חיית שמה
00:26:08פרחה ראשונה של 18
00:26:09ומבניית באהבה
00:26:12המוכין דה בא ואימא יוצא מזה
00:26:14הצלם דה בא חופף מעל גבי ראשו
00:26:16ונכנס הצלם דה אימא תוך הנוגבות
00:26:18אז אפשר לנסור את כל לאה
00:26:21ולמרות שהצלם דה אימא
00:26:23גם כן מתפשט בתוך
00:26:24כל הקומה של רחל
00:26:26סוף סוף ביום ראשון דה ראש השנה
00:26:28רק ננסר הקטע דה רחל
00:26:30ולכורי אז זה שאלה
00:26:31אם אתה אומר נשאל ידי שמה שהנוגבות
00:26:35מקבלות עכשיו את הצלם דה אימא
00:26:36אפשר לנסור אותם
00:26:38והרעיין נסרת את כל הקומה של לאה
00:26:41למה לגבי רחל אתה רק מנסר את
00:26:43הקטע שלה? ולמה אתה צריך לחכות
00:26:45יום שני דה ראש השנה כדי
00:26:46לנסור את החוכמה שלה ואז כל
00:26:48לנסור קטע עם התשובה
00:26:49לנסור כל יום ויום ספירה פחתית של רחל
00:26:52הרי אצלם דה אימא כבר נכנס בתוך
00:26:55מובן השאלה?
00:26:56מי אמר שבאמת נכנס עד סוף?
00:26:58אלא מה? מה? חלק
00:27:00למעלה וחלק למטה?
00:27:02כן
00:27:03תורת דבר הרב, לא מבורר כאיזה דבר
00:27:05לכור, הכול אצלם דה אימא נכנס בפנים
00:27:07זה השאלה של מי?
00:27:09של הרבנו הזמרת הארץ
00:27:11אבי אבי גדור אזריאל
00:27:13כן? ששאל את מרן הרששש
00:27:16רבו
00:27:16הוא שואל אותו לאחר שהרב סיפר לנו
00:27:19של ידי מה שיצלם דה אימא נכנס בתוך
00:27:21נוגוות אפשר לנצור אותם
00:27:22והרעייה כבר נסרתי את כל לאה
00:27:24ביום ראשון של ראש השנה
00:27:26למה לגבי רחל אני צריך לחכות
00:27:28כל הסרטים הם התשובה כדי לנצור אותם
00:27:31למה זה לא מספיק?
00:27:32מה שיצלם דה אימא נכנס בתוך רחל
00:27:33אולי זה כתר דור ויכול לורבים
00:27:36יכול להיות
00:27:37אבל הראששש לא ענה לו את זה
00:27:39הוא ענה לו שתי תשובות
00:27:40הוא אמר לו שמה שיני דה אימא
00:27:42יתפשטו פה
00:27:44כן, זה בנטעים רק הערה כללית
00:27:46שנצר דעימה מאיע בתור כל החכן דרחל
00:27:50והעוד דעימה בתור כל הבגה דרחל
00:27:53אז זה לא מספיק כדי לנצור אותה
00:27:55צריך ממש יהיה הערה מכל פרק ופרק דנאי דעימה
00:28:00כנגד אותה ספירה דרחל
00:28:01ואז זה נקחה שהיא מקבלת פרטות ועצמות המוחין דעימה
00:28:05בנטעים זה רק המשכה כללית
00:28:07וגם שהיא צריכה לקבל הערה מצד הגבורות גם כן
00:28:14שזה נעשה רק במשך הסרטים את תשוב
00:28:16לכן על פשתי התשובות האלו הוא נלמה
00:28:19ביום הראשון רק מנסחים את הקטע דרחל
00:28:22למרות שכבר נכנסו נכנס אצלם דעימה בתור חנות
00:28:26כי היא קיבלה כבר את העצמות
00:28:28היא קיבלה כבר את העצמות וגם קיבלה גם כן את מה שנקרא ריבועי מלכויות
00:28:33אז היא כבר קיבלה את העצמות ביום הראשון
00:28:35מה שאין כן, רחל
00:28:37עכשיו כשאני אומר שהמשכנו מוכין
00:28:40בכל יום ויום זה גם ככה
00:28:42שרק לאן היא סיירת?
00:28:44לא, כל יום רואים תהליך אחרי השם נסירה
00:28:46פה לומדים ראש השנה
00:28:49עכשיו
00:28:51איזה סוג מוכין המשכנו?
00:28:54ביום הראשון של ראש השנה
00:28:56איזה סוג מוכין אנחנו ממשיכים?
00:28:58אמרנו שכל התהליך הזה קורה
00:29:00בין קריאת שמה
00:29:02ואו אחר ראשונה באהבה
00:29:04ואחר כך על ידי האחד עסקי תיבות של זוכנו לחיים
00:29:07אז מנסחים את ה-12 ספירות פרטיות
00:29:11ל-קטע דlig maple
00:29:12זוכנו לחיים free
00:29:13מלך החפץ בחיים
00:29:14כאוVI
00:29:14כודבי נובס parade את החיים למענע
00:29:15של irreוים חיים
00:29:1611 תיבות
00:29:18כנגד
00:29:1811 ספירות הפרטיות
00:29:20ל-קטע דרגל
00:29:20ל-קטע דרגל
00:29:22ל-קטע דקט WA
00:29:22ל-קטע
00:29:24ל-קטע
00:29:24ל-קטע
00:29:25גבורי דקטר, תברי דקטר, נצר דקטר
00:29:27עוד דקטר, יסוד דקטר, מלכות דקטר
00:29:29בסדר?
00:29:31אחד עשרה ספירות פרטיות של קטע ד
00:29:33רחל, ננסרות
00:29:35כל ספירה פרטית
00:29:36על ידי הטבע של זוכנו לחיים
00:29:39למה אחד צריך? יש אחד צריך?
00:29:41דעת
00:29:41סופרים את הקטע, סופרים את המלכות
00:29:44בסדר? יש אחד עשרה
00:29:46אז עכשיו, עוד פעם
00:29:47איזה סוג מוכין הם אלו שימשכנו
00:29:50בתוך זה בשלב א'
00:29:51ואחר כך בתוך הנוגבד בשלב
00:29:53איזה סוג מוכין זה, הם המוכין
00:29:56זה האחור זה האחור של הפנימיות
00:29:59בסדר?
00:30:01אם אני שואל על עצמי איזה איכות מוכין זה
00:30:03הרי יש לי כמה סוגים של מוכין
00:30:05שאני יכול להמשך בתוך זה
00:30:07כמו שיש קבי גם
00:30:09בכל חלק וחלק זיה אחד
00:30:11יש זיה נקחה פנים דפנים
00:30:13דפנימיות, זיה אחר אכב
00:30:15עשל בשבילה יחד ע asphalt
00:30:19למתאימים לא
00:30:20אני לא יכול להמשיך לזיה
00:30:22של laquelle succeed
00:30:22dormirните
00:30:23פנים דפנים דפנימיות
00:30:26זה לא מתאים לו
00:30:28אז הזה נתקן על ידי התפילה
00:30:30ככה את שמיה справה
00:30:31בברעכה הראשונה tabba 18
00:30:32ביום הראשון לראש השנה
00:30:33וזה professors
00:30:35דפנימיות
00:30:37וביוות
00:30:38אחות מוכין האלו, שעשיתי לזה, ואחר כך, לנוגבות, זה הערך של מוכין, נקחל גם כן כבתי, מוכין דה אחור, דה
00:30:45אחור, לפנימיות
00:30:46של הבא ואימא, אלו? של הבא ואמא, שתי אצלמים, של הבא ושל אימא
00:30:51בסדר?
00:30:52והרב אמרDam rebelsכו של... אחור, דה אחור sell?
00:30:56אחור, דה אחור, דה פנימיות, של זה
00:30:58הם מיועדים לזה, באם נכנסים בתור זה, אבל unm breast mourוקת הב possono אתם
00:31:02מהבא ואמא
00:31:03והוא עצמו עם פה נמצא?
00:31:04הוא נמצא מתחל לא�gartוא�ueller ואמא
00:31:06הוא גם כן נמצא באחור ואחור דה פנימיות
00:31:09כן, הוא נמצא במחצב הזה
00:31:12ו altar
00:31:13אנחנו יודעים שביום ראש השנה הסיפור לא מסתיים כאן
00:31:25אלא אנחנו גם כן
00:31:26ממשיכים לזה סוג אחר של מוכין
00:31:30איזה סוג?
00:31:31הסוג דה אחור דפנים דה פנימיות
00:31:35גם זה נמשך
00:31:36ביום א'
00:31:40וראש השנר
00:31:43בסדר?
00:31:45אז עכשיו אנחנו צריכים להבין
00:31:47כבר גמרנו את התפילה
00:31:48כביכול, כבר עשינו כחת שמה
00:31:50עשינו שמונה עשרה
00:31:51אז איך נוכל לעשות דבר כזה
00:31:53למשך את המוכין החדשים
00:31:55של אחור דפנים דפנימיות
00:31:57כאן נכנס לסיפור של השופע
00:31:59רק אל תשכחו שבינתיים
00:32:02זה היושן
00:32:03כי הצלם דאבה
00:32:05לא חזר להתפשט בתוכו
00:32:06הוא עדיין עומד, מקיף
00:32:09על גבי רשדזע
00:32:10אז כאן יש לי את הצלם
00:32:14דאבה
00:32:18שחופף
00:32:19מעל גבי רשדזע
00:32:20פה זה
00:32:22חוכמה
00:32:23בינה דאדזע
00:32:26והצלם דאבה
00:32:27דאחור דאחור דפנימיות חופף
00:32:29מעל גבי רשדזע
00:32:33והצלם דאבה
00:32:35התפשט כבר
00:32:36בתוך הנוגבות
00:32:39עכשיו זה עדיין יושן
00:32:41כי לא המשכנו לו שוב
00:32:43את המוכין דאחור דאחור דאחור דפנימיות
00:32:45אצל המדה הבא
00:32:45ונראה עכשיו
00:32:47איך הסיפור של השופע
00:32:48נכנס כדי
00:32:50שנוכל להביא את הסוג מוכין השני
00:32:53שזה המוכין דאחור דפנימיות
00:32:55בסדר?
00:32:57אז בוא נראה את זה
00:33:03איך זה כולם דאבה?
00:33:11מה אתה רוצה?
00:33:15אוהי שרבה
00:33:19אז קודם כל
00:33:21נסביר את הרעיון
00:33:23באופן כללי
00:33:24אחר כך נראה את זה
00:33:26יותר באופן מפורט
00:33:28בתוך הדף של הכוונות
00:33:29אנחנו צריכים הרי להמשיך
00:33:32שפע של מוכין חדש
00:33:33אני אקחה
00:33:33השפע של המוכין
00:33:34דאחור דפנים דפנימיות
00:33:36שהוא הרי שפע יותר איכותי
00:33:38מאשר השפע שכבר התפשט
00:33:40בתוך זה
00:33:40והנוגבות
00:33:41שהם המוכין
00:33:42דאחור דאחור דפנימיות
00:33:44כדי שנוכל
00:33:45להביא
00:33:46את אותו שפע חדש
00:33:48שנקרא
00:33:48השפע של מוכין
00:33:49דאחור דפנים דפנימיות
00:33:51חוזה בזה
00:33:52אנחנו צריכים קודם כל
00:33:54להוליד
00:33:54בזה
00:33:55כן
00:33:56להמשיך אותם בתוך זה
00:33:57בגלל שהם יצאו ממנו
00:33:58בגלל שהם יצאו ממנו
00:34:00צריך שוב להמשיך אותם בפנים
00:34:02וצריך גם כן
00:34:03להביא את הצלם החדש
00:34:04דאחור דפנים דפנימיות
00:34:07השאלה היא
00:34:07איך עושים דבר כזה
00:34:09להביא את הצלם החדש
00:34:10דאחור דפנים דפנימיות
00:34:12הרי תבינו טוב
00:34:13שאותו צלם צריך לבוא ממה שנקרא המקום של רום המעלות
00:34:20המוכין דאק
00:34:22הנה התחלנו ללמד על אק
00:34:23אמרנו שיש לו בחינה של שם אב
00:34:25ושיש לו גם כן בחינה של שם סג
00:34:28אלו נגדרים כלהיות המוכין של אק
00:34:32ואם נצליח לזווג את המוכין שלו
00:34:35האב שלו עם הסג שלו
00:34:37מהזיווג הזה שיש במוכין שלו
00:34:40לא אפשר להוליד ולבוא לעולמות הרוחניים שפע חדש
00:34:45רק שכדי שנוכל לגרום את הזיווג של אב סג דאק
00:34:50צריך לעשות מה שנקרא עניית מן
00:34:53לגרום שבאזור של המוכין של אק
00:34:56יהיה ריבוי של אורות רוחניות
00:34:59ואז אותו ריבוי של אורות רוחניות
00:35:01יגרום שהמוכין של אק, אב וסג
00:35:04יתעוררו והזדבגו
00:35:07ואז על ידי ההתעוררות הזאת היא
00:35:09אני אגרמת על ידי ריבוי האורות שנמצאים עכשיו במקום הזה
00:35:12והזיווג של הבחינות שהם
00:35:14המוכין דאק, אב וסג דאק
00:35:16אפשר להוליד שפע חדש
00:35:19לענייננו אותו שפע חדש יהיה המוכין
00:35:21דאחור דפנים, דפנימיות
00:35:23אבל שנבין טוב צריך להוליד את השפע החדש הזה
00:35:27איך נוליד אותו?
00:35:28על ידי שנגרום זיווג במוכין דאק
00:35:31שנקרא עם אב וסג דאק
00:35:33איך נוכל לעשות דבר כזה לגרום זיווג
00:35:35באפ סג דאק
00:35:37על ידי שבאזור של המוכין שלו
00:35:39נביא ריבוי אורות
00:35:41על ידי מה שעכשיו יהיה ריבוי אורות
00:35:43אז זה יגרום לבחינות שהם כבר נמצאים במקום להתעורר
00:35:46הם יזדבגו ביחד
00:35:47ויולידו את השפע החדש
00:35:49עכשיו השאלה היא
00:35:50מה נוכל להביא במקום הגבוה הזה
00:35:54כאורות, כריבוי אורות
00:35:56כדי לגרום את ההתעוררות הזאת במוכין של אק
00:35:59שהתוצאה מזה יהיה ההולדה של הצלם החדש
00:36:03הרב מלמד אותנו
00:36:05שאנחנו צריכים להיעלות
00:36:08למקום הזה נקרא רום המעלות
00:36:10אפסק דאק
00:36:11את הצלם שהמשכנו
00:36:13במשך התפילה
00:36:15בקריאת שמה
00:36:16ב-18
00:36:17שהוא הצלם דאבה ודאמה
00:36:20דאחור דאחור
00:36:21דפנימיות
00:36:23שהצלם דאבה בנטעים הוא מתחופף
00:36:25על גבי רשת עזע שהצלם דאמה התפשט בתוך הנוגבות
00:36:30אותם שתי צלמים אנחנו צריכים קודם כל להיעלות אותם
00:36:35ממדרגה למדרגה עד שיגיעו לאב שג דאק
00:36:39ואז שם יהיה ריבוי אורות
00:36:41הריבוי אורות האלו יגרום זיווג בין אב ושג דאק
00:36:45וההולדה של הצלם החדש דאחור דפנימיות
00:36:48ואז אני אצטרך להמשיך שוב לזה ארבע צלמים
00:36:54שתי הצלמים דאבה ואימה דאחור דאחור דפנימיות
00:36:58שנמשכו לו במשך התפילה
00:37:01ושעלו בתקיעת שופר הדרום המעלות
00:37:04כדי לגרום את הריבוי אורות והזיווג דאפסק דאק
00:37:07אני צריך קודם כל להחזיר אותם
00:37:10כי הרי הם עלו אבל הם שייכים לזה
00:37:12אתם צריכים לעזור אליו
00:37:13וגם אני צריך להמשיך לו את הצלם דאבה ודאמה החדש
00:37:18שנולד עכשיו
00:37:19על ידי העליית מן הזאת
00:37:21שהוא עד תלם דאחור דאפנים דאפנימיות
00:37:23עד כאן בסדר
00:37:24אבל אני לא עולה דאחור דאחור
00:37:29אבל זה לא ככה
00:37:31כי ביום ראש השנה
00:37:32העבודה
00:37:33ככה זה קורה בין כלום
00:37:35שמה?
00:37:40כן, נכון
00:37:43גם פה זה ערך מסוים של פנים
00:37:46כי אל תשכח את זה אחור אמנם אבל אחור דאפנים
00:37:50כן?
00:37:52מה שהיה לו לפני זה שיהיה אחור דאחור
00:37:54אז האחור דאפנים הוא גדל של פנים
00:37:56בסדר?
00:37:58אז עכשיו
00:37:59בואי נראה את זה
00:38:01בתות דברה הרב
00:38:02למה?
00:38:03כי לפני להעלות את
00:38:05הצלם דמוכין דאבה ודאימא
00:38:07דאחור דאחור
00:38:09דאפנימיות
00:38:10צריך לעשות כמה דברים
00:38:12זה לא שהם עולים ברגע אחד
00:38:13קודם כל
00:38:15צריך לסלק מהנוגבות
00:38:17את הצלם דאבה שנמצא בתוכם
00:38:18כי הרי הצלם דאבה גם אמור לעלות
00:38:21וצריך לחבר אותו
00:38:22עם הצלם דאבה
00:38:24שחופף מהלגבר יש הדזה
00:38:26ואז
00:38:27לאחר שהתחברו ביחד
00:38:28נראה איך הם עולים
00:38:29כי גם כן
00:38:31הם לא יכולים לעלות ברגע אחד
00:38:32אותם צלמים צריכים לעבור
00:38:35את כל שלבי הפרטופים
00:38:36הנמצאים למעלה מהם בעולם ההצילות
00:38:39שזה אומר קודם כל הם צריכים לעלות
00:38:41לאבא ואמא
00:38:42ומהבא ואמא
00:38:43להעריך
00:38:43ומהעריך
00:38:44להציג
00:38:44ומהציג
00:38:45להגיע לרום המעלות
00:38:47ממדרגה למדרגה
00:38:48בלי לפרט
00:38:49עד להגיע לאבסק דאבה
00:38:51בברוד עשורים את הרוחים
00:38:52אז מלא ירצא גם מצאי מרוחים לאמא
00:38:55כשממצא בתוכליה
00:38:57ערך אלו
00:38:58מתי?
00:39:00עכשיו
00:39:00אבל קודם כל צריך לחבר אותם
00:39:03ממעצלם דאבה
00:39:04זה לא שזה יולה לבד וזה יולה לבד
00:39:06אז זה לא קורה
00:39:07אבל ברגע שנמאל מזה את ה...
00:39:09לא, זה לא שהמוכין דאבה
00:39:11שנמצאים חופיבים על גבי רשע דאבה
00:39:12מושכים איתם
00:39:14את הצלם דה מוכין דה אימא
00:39:15שנמצא בתוך הנוגבות
00:39:16כל אחד במשרד?
00:39:17כן
00:39:17צריך קודם כל לסלק
00:39:18את המוכין דה אימא
00:39:19שנמצאים בתוך הנוגבות
00:39:21לחבר אותה ממצלם דאבה
00:39:22שנמצא מעל גבי רשע דאבה
00:39:24ואז ביחד יעלו הדרום המעלות
00:39:26בסדר?
00:39:27המוכין האלה אנחנו מייצרים אותם
00:39:28במהלכת תפילה?
00:39:29כן
00:39:29שלחור היה חוד sufium
00:39:30כן
00:39:31בדרך לישראל
00:39:40דرج rd
00:39:52בדרך כלל אתה צודק בזה
00:39:54ביום אוכל רגיל
00:39:55אז המוכין ב� tenho
00:39:56חופפים על גבי רשע דאבה
00:39:59והמוכים דה-אימא הם לא עולים
00:40:03רק הבירורים
00:40:03כן, רק הבירורים, נכון
00:40:04אפילו שפה יהיה לנו ברורים דה-אהור דה-פני
00:40:07נכון
00:40:07הנה, נצטרך כאילו את עושה, כי זה משהו חדש לדה
00:40:09כן, נכון
00:40:11בסדר?
00:40:12אז בוא נראה את זה
00:40:13בוא נראה, נקחה קודם כל, יש כמה כוונות
00:40:16לפני להגיע לזה
00:40:18לסילוק מוכים דה-אימא, לחיבור שלהם עם הצלם דה-אבא
00:40:22אז בוא נקחה לפי א' ב' של עד הפי
00:40:25דה-גל השפרות פעם?
00:40:26מה זה?
00:40:26מה הכוון אחר כאילו השפרות?
00:40:29נצטרך לא נימן
00:40:30לא
00:40:31לא התחלנו עוד את השופר
00:40:33רגע
00:40:34בוא נראה
00:40:35אז אנחנו בתקיעות מיושב
00:40:38בתשחת הראשון, בתקיעה
00:40:40מה קורה בתקיעה של התשחת?
00:40:44אז הסדר של הכוונה זה מיטת הלאלה
00:40:47א', קודם כל
00:40:49יש הוול שיוצא דרך התקיעה תוך השופר
00:40:53הוול עולה במתחייה לז
00:40:56ולז זה המילוי
00:40:58רק המילוי של ההווייה
00:41:00דסג
00:41:00הוא אומר שלהווייד שג יש הותיות שורשיות
00:41:03שהן יווי שבווי
00:41:05יש לכל עוד שורשית מילוי
00:41:07המילוי של היו זה בו דלת
00:41:09המילוי של האן זה יוו
00:41:10המילוי של הוו
00:41:11המילוי של האחרון זה עוד פעם יוו
00:41:13אם אתם לוקחים רק את המילויים
00:41:15זה ס과 הכל你說어지 וליאס
00:41:17בלי הותיות שורשיות
00:41:19ולאס זה גם התחייה הווי
00:41:21אז אומר הרב
00:41:22יכוון לעלות הווי השופר
00:41:25שהוא מילוי די שג
00:41:27ואז למטה אתם רואים
00:41:28שמתגישו לכם את המילוי
00:41:30דשם הוויה דשג
00:41:31שזה ווו דלת יות על לבב ויות
00:41:34אז יכוון לעלות
00:41:35אבל השופע שהוא מילוי דשג
00:41:38לעורר
00:41:39עם העבר הזה הכלים
00:41:41איזה כלים?
00:41:43הכלים זה חוכמה
00:41:45בינה ודעת דזה
00:41:47למה? כי הרי זה יושן
00:41:49ואז אנחנו צריכים
00:41:51לעורר את הכלים שזה
00:41:53חוכמה בינה ודעת שלו
00:41:55שהמוכים יסתלקו מהם
00:41:57כהרי אצלם דה אבא נמצא
00:41:59חופף מעל גבי ראשת דזה
00:42:00ואצלם דה אמא כבר נכנס בתוך הנוגבות
00:42:02אז המוכים דזה הם כלים
00:42:05לכאורה בלי אורות
00:42:06אז על ידי האבן של השופע
00:42:08אנחנו מכוונים לעורר
00:42:11את הכלים האלו
00:42:12של חוכמה בינה ודעת דזה
00:42:15שיושנים
00:42:16וזה סוד השופע
00:42:17אורו ישנים מתרדמתכם
00:42:20כיוון שזהו בתרדמה עכשיו
00:42:22על ידי הסילוק מוכין שהיה לו
00:42:23אז אנחנו בשלב ראשון
00:42:25מעוררים את הכלים של המוכים שלו
00:42:27חוכמה בינה ודעת
00:42:29על ידי האבן
00:42:30התקיעה של השופע
00:42:34אתה מעלה את האבן
00:42:37האבן הרוחני הזה מעורר אותם
00:42:40למה לא?
00:42:41דבר רוחני לא יכול לעורר דבר רוחני לכם?
00:42:44אתכם מעורים?
00:42:45מעלים אותו לאן אנחנו מעלים אותו?
00:42:47לשם?
00:42:47מעלים את האבן לשם?
00:42:49לאן?
00:42:51לכלים דמוכים דזה?
00:42:52לא איפה אנחנו?
00:42:54מה קורה?
00:42:55להצקיעה לשופע רגש מין שאתה עושה
00:42:57אז קוראו אותו לבוא למעלה
00:42:58תקיעה לשופע רגש מין
00:42:59כן?
00:43:00באותו רגע
00:43:01מה רק אלים?
00:43:03כמה שאמרנו שהם ישנים
00:43:04התאורים שמסתיים להם מוכין
00:43:05והתאורים שמתאוררים בלי מוכין
00:43:07יכול להיות שהיא תאורותו
00:43:08זה כנראה הכנה, זה כנראה הכנה, כדי שיוכלו אחר כך לקבל את כל הצלמים שיבואו להם, להכין אותם.
00:43:14לתת להם את העבר הרוחני הזה, כדי להכין אותם אחר כך, לקבל את הצלמים החדשים, הצלמים הישנים.
00:43:20אז מה הציירו לכם מכילה למטה?
00:43:23אתם רואים את המילוי דסק, המודגש, ולמטה אתם רואים שלושה ריבועים, שהם חוכמה דזה, בינה דזה, ובאמצד דע דזה.
00:43:35ובכל אחד מאחד מהם יש שלושה שמות, כי לחוכמה דזה יש לו שלושה כלים, פנימי, אמצעי וחיצון, וכן על זה
00:43:44הדרך לבינה דזה, ולדעת דזה.
00:43:46אז אנחנו מכוונים לעורר את השלושה כלים לשלושה מוכין דזה, זה חוכמה, זה בינה, וזה דעת שלו.
00:43:54עד כאן זה בסדר?
00:43:56אז זה השלב הראשון.
00:43:58מה זה השלושה כלים חוכמה?
00:44:01זה הוויות, בכל מיני סוגים.
00:44:03הוויה הראשונה זה הוויה דסק, ההוויה השנייה זה ריבוע פשוט, והוויה השלישית זה הוויה דמה?
00:44:09העליון זה הפנימי.
00:44:10כן, העליון זה הפנימי.
00:44:13אני עוזר לי מסבלת פה, פנימי, חוצמות פנימי, סבלת פה.
00:44:20הראשון הוא כלי פנימי, שני אמצעי, בשלישי חיצון.
00:44:23שזה כאילו
00:44:25שיש שכבות של כלים
00:44:28ולמה זה ככה?
00:44:29מה זה ככה?
00:44:32למה כאילו הפעילים
00:44:33אה, ככה זה, כן
00:44:35ככה סיפר לי ואני מביא שזה היה שם עוד כלים
00:44:39בסדר?
00:44:40אז עכשיו רק תסתכלו
00:44:41דילקתי בכוונה תחילה בהתחלה
00:44:43אבל איזה מוכין אנחנו
00:44:46איזה כלים של מוכין אנחנו
00:44:47מעוררים, איזה בחינה של זר
00:44:50עכשיו בואו נקרא את זה
00:44:51ביותר דיוק, כי עכשיו כבר הבננו דרך
00:44:54מה שלמדנו את התרשים
00:44:56את הציור על הטבלה
00:44:57יכוון להעלו הטבלה שובר שהוא מילוי דסק
00:44:59לעורר הכלים
00:45:01דאיזה בחינה, דאחור דאחור
00:45:04דפנימיות, דחוכמה
00:45:05בינה בדעת, דזה
00:45:07כי על מה אנחנו מתסכים?
00:45:10אנחנו מתסכים
00:45:11על הזר לפני להבילו את הצלם
00:45:13דמוכין החדש, שזה
00:45:15עזע דאחור דאחור דפנימיות
00:45:18אז אותו זר
00:45:19ואותם בחינות אנחנו מעוררים
00:45:21אז מובן לנו מה שהרב כתב
00:45:23דאחור דאחור דאחור דפנימיות
00:45:25יפה
00:45:25מה, פה לראה כאן את הדמה
00:45:27כן, כי אם נסביר גם את זה
00:45:29אז לא נצטי לפני חדשות
00:45:31אז בואו נראה בץ
00:45:34עכשיו, לאחר שעשינו את ההתעוררות הזאת
00:45:38איש של הכלים
00:45:39דחוכמה בינה בדעת, דזה
00:45:40דרך העבן של השופר
00:45:41העולה גמטריאלל
00:45:43שזה מילוי דסק
00:45:43בית יכבד
00:45:45לעלות עוד
00:45:47העבאלה הוא למעלה
00:45:48לעורר את המוכין
00:45:50דחוכמות וחסדים
00:45:52חוכמות וחסדים זה ביטוי של הרשש
00:45:54כדי להגיד
00:45:54צלם דמוכין דאבה
00:45:57דאיזה בחינה
00:45:58דאחור דאחור, דה פנימיות
00:46:00איפה הם המוכoughing הללו
00:46:02איפה הוא נמצא אצלם
00:46:03יפה
00:46:04איפה הוא נמצא אצלם
00:46:05צלם דאבה
00:46:06המכעוני חוכמות וחסדים
00:46:08דאחור דאחור
00:46:09כיוון שבחינה הזאת אנחנו מתעסקים
00:46:11זה פנימיות
00:46:12הם עומדים על גבר אשה דאזה
00:46:13כן?
00:46:15כי הם יצאו ממנו
00:46:16בהתחלה הם נתפשטו בתוכו
00:46:18ואחר כך
00:46:19במילת בעבא
00:46:20הם יצאו ממנו
00:46:21ועכשיו הם חופיפים על גבר אשה דאזה
00:46:22והם מלובשים
00:46:24בצלם דאבה
00:46:25מה הכוונה שהמוכים מלובשים אצלם דעבה?
00:46:27שאתם יודעים שכל הקומה של המוכים
00:46:31הם בעצם עשר ספירות שלמות
00:46:33כמו שאתם רואים את הנרן חי למטה
00:46:35שמות אהי והוויה מנוקדים לפי הניקול של הספירה
00:46:40אם זה קטר, אם זה חוכמה וכן על זה הדרך
00:46:43המוכים הללו יש להם נרציק
00:46:47כדי שיוכלו להיכנס בתוך זה
00:46:49הנרציק הזה זה הכלים דנצח עוד יסון דעבה
00:46:54אם מדובר על הצלם דעבה
00:46:55ונצח עוד יסון דעימה אם מדובר על הצלם דמוכין דעימה
00:46:59באופן שכל המוכים הנמצאים בקו ימין
00:47:02שהם המוכים של חחן
00:47:04חוכמה, חסד ונצח
00:47:06הם נמצאים בתוך הנצח דעימה
00:47:08בפרק אל יון דעי נצח דעימה מוח החוכמה
00:47:11בפרק האמצעי דעימה מוח החסד
00:47:13בפרק התחתון דעי נצח דעימה מוח הנצח
00:47:16עכשיו כל המוכים דבגה
00:47:18בינה גבורה ועוד הנמצאים בצד שמאל
00:47:20הם בתוך המרטיק
00:47:21אני אקרא אעו דאימה
00:47:23פרק אליון דא אוד אימה
00:47:24שם נמצא המוחא никакש Kathleen
00:47:26בפרק האמצעי דא אוד אימה
00:47:28שם נמצא המוחא никакiveness
00:47:41קודם כל צריך לדעת
00:47:43שהמוחים האלו
00:47:44זה גם מציאות של 10 ספירות
00:47:46עכשיו לא להתבלבל
00:47:48יש לנו את הפרצוףים
00:47:49שאנחנו תמיד מדברים עליהם כמוזר, לאה, רחל וכו
00:47:53ועכשיו אנחנו רוצים להשפיע השפע חדש לפרטופים הללו
00:47:57השפע בלשון של קבלה נקרא מוכין, מוכין חדשים
00:48:00מתי שאיזה מגיד שיעור איזה ראש ישיבה משפיע עלינו הבנות חדשות
00:48:06שפע חדש זה נקרא שהוא נותן לנו מוכין
00:48:08יתנו הבנות חדשות
00:48:09אז רוצים להשפיע לפרטופים, שפע חדש, הנקרא מוכין
00:48:13המוכין הנמשכים הם בעצם קומה של עשר ספירות
00:48:17אבל קומה של עשר ספירות של איכות מוכין
00:48:19השייכת
00:48:20למערכת של המוכין
00:48:21זה לא שעכשיו
00:48:24מתי שראש ישיבו אומר לכם איזה מהלך
00:48:26הוא בונה אתכם את הקומה הגשמית שלכם
00:48:29אלא כביכול בתוך השפע הזה
00:48:31של הבנה שהוא נותן
00:48:32אפשר לחלקתי ל-10 ספירות
00:48:34וכל ה-10 ספירות של השפע הזה
00:48:36של המוכין, של ההבנה
00:48:37מתפשט בכל המבנה של הבנתם ששומע אותו
00:48:40עכשיו אנחנו רוצים להשפיע
00:48:42לפרצופים מוכין
00:48:43המוכין הללו מתחלקים ל-10 ספירות
00:48:46אז אם זה מדובר מכלל
00:48:48על המוכין שאימא נותנת
00:48:50הנה, סליחה, על המוכין שהאבא נותן
00:48:53אנחנו רואים 10 ספירות
00:48:54אתם רואים בשלב ב-10 ספירות
00:48:57שזה בעצם הוויות ואיי
00:48:59לא ניכנס עכשיו מה זה בדיוק היי
00:49:02מה זה ההוויות
00:49:04כי זה לא ממש המוכין
00:49:05זה נרן חי המחיין
00:49:06הוא כבר נמצא על גבר רשת עזה
00:49:10אני קיצרתי את התהליך
00:49:11אמרתי שצריך להעלות את זה
00:49:13רק שבינתיים רואים את זה לאט לאט
00:49:15בינתיים רואים שמעוררים את הכלים
00:49:17של חוכמה בינה ודה דזה
00:49:18שלב א'
00:49:19שלב ב' גם את המוכין דה אבא
00:49:22כל אותו צלם
00:49:22שנמצא על גבר רשת עזה
00:49:25גם מעוררים אותו
00:49:26רק שכדי שנוכל להבין את השורה
00:49:28האחרונה הקדושה של הכתובת
00:49:29במספר ב' שכתב רבינו הרשש
00:49:32אנחנו צריכים להקדים עוד הקדמה
00:49:34שכל המבנה הזה של הקומה
00:49:36של האס הספירות של המוכין
00:49:37מלובש תוכני צריך עוד
00:49:40ביסוד דה אבא
00:49:42יש לאבא מבנה פרטים משלו של אס הספירות
00:49:45הספירות התחתונות של אבא הם נצח
00:49:48רגל ימין
00:49:48עוד רגל שמאל
00:49:50ביסוד עוד ברית קודש של אבא
00:49:52הקומה של המוכין האלו
00:49:54היא לא נכנסת איך שהיא בתוך זר
00:49:57אלא היא נכנסת מתי שהיא מלובשת
00:50:00תוך הכלים דן נצח
00:50:02עוד ביסוד דה אבא
00:50:05הנצח עוד ביסוד דה הבא
00:50:07נכנסים ואז מושתלים בתוך כל הקומה של זר
00:50:10הנצח דה הבא הוא הרי שייך לקו הימין
00:50:13בתוך נצח דה הבא
00:50:16יש לנו שלושה מנמוכין
00:50:18המוח הנקרא חוכמה
00:50:20המוח הנקרא חסל
00:50:22והמוח הנקרא נצח
00:50:25וכל המוחים הללו
00:50:28הם בתוך הנצח דה
00:50:29רק אליו הנמצאי ותחתון
00:50:32דה הבא סליחה
00:50:33ונכנסים בתוך כל הקומה של זה
00:50:36בצד ימין
00:50:37זה בסדר?
00:50:39לא מדייקסות
00:50:40הנצח מכיל את שלושתם אבל זה יורד לאיפה?
00:50:43זה יורד לכל הקומה של צד ימין של זה
00:50:45גם זה יש לו חוכמה
00:50:47כן? כאילו
00:50:48הפרק התחתון מתפשט עד הסוף
00:50:50עד הנצח דה זה
00:50:51הפרק האמצעי במקום האמצעי דה
00:50:53צד ימין שלו שזה חסד
00:50:55והחלק העליון זה נצח דה הבא
00:50:57איפה שנמצא שם או אחר החוכמה
00:50:58מתפשט בכלי חוכמה דה
00:51:02באותו רעיון בצד שמאל
00:51:03המוחים דה בינה
00:51:04כבורה ועוד מלובשים תוך הרגל שמאל דה הבא
00:51:08שזה עוד שלו
00:51:10והמוחים לצד
00:51:11אמצעי
00:51:12שזה קטע דה תפרט יסוד ומלכות
00:51:15הם מלובשים בתוך היסוד דה הבא
00:51:18מה זה?
00:51:19מה הוא לא אומר?
00:51:23יש סידורים שכן יש סידורים שלו
00:51:25פה הוא לא עזרת מלכות נחת
00:51:26הם מלובשים ביסוד עד שהם מגיעים לתוך הזע
00:51:28ועזרת מתפרסים
00:51:29כן, אבל הם לא יוצאים מהלבושים האלה
00:51:31של נצח עוד יסוד דה הבא
00:51:33הם נשרים בתוך היסוד דה
00:51:34כן
00:51:35ואז הם נהפך להיות בשר מבשרו של זע
00:51:37מהעצם מעצמו של זה
00:51:42מה הכווד המאוחד?!
00:51:44is it connect to three?
00:51:50פרק מתלבש חלק מהמוכין
00:51:51וכן הנצח אתה מחלק אותו
00:51:54לשלושה שלישים וכן העוד
00:51:55אתם מחלק אותו לשלושה שלישים
00:51:57זה נכנס בתוך כל הקומה של זה
00:52:00אם זה צד ימין, אם זה צד שמאל
00:52:02אם זה צד אמצעי
00:52:03אז זה מה שכותב מרן הרשש
00:52:05שאנחנו מעוררים את הקומה של העשר ספירות
00:52:08נמוכין לצלם דאבה אבל איפה הם נמצאים?
00:52:10הם נמצאים בתוך
00:52:12הלבושים שלהם שהם הנצח
00:52:14עוד ויסוד דאבה
00:52:17למובן?
00:52:18כן?
00:52:19זה מה שכתוב
00:52:20יכוון להעלות עוד דאבה
00:52:22הוא למעלה להורר גם את המוכים
00:52:24לחוכמות וחסדים
00:52:26כינוי לצלם דאבה
00:52:28זה איזה מין איכות
00:52:29דאחור דאחור דאחור דאבה פנימיות
00:52:31איפה הם נמצאים
00:52:32עומדים על גבי רששת דאבה
00:52:34בתוך מה הם מלובשים?
00:52:36הם מלובשים בצלם דאבה
00:52:37מה זה צלם דאבה? זה נצחות יסוד שלו
00:52:40אתם בסדר?
00:52:41אם הוא אומר רששת דאבה
00:52:43בתוך
00:52:44סלם דאבה
00:52:46כי הם יצאו, עכשיו מי זה?
00:52:48מדובר לאחר שהם יוצאים
00:52:49הם חופפים על גבי רששת דאבה
00:52:52כן, אז הם
00:52:52הם בתוך הבא?
00:52:56בתוך נצחות יסוד דאבה
00:52:58זה נקרא רששת דאבה?
00:53:00זה נמצא חופף על גבי רששת דאבה
00:53:03בסדר?
00:53:05פעם הוא קורא לצל
00:53:07קורא בצלם דאבה
00:53:09על עניי של הבא
00:53:10כן, נצחות יסוד
00:53:12לפנסת ניבלנו על המוכים שלנו
00:53:14עוד פעם?
00:53:15לפנסת ששאמרנו
00:53:17יש חופף על השאר!?
00:53:20נראה ש pre Benson
00:53:23יפה
00:53:23חוכמות וחסדים זה
00:53:24ייחוד של המוכים
00:53:26הלבושים שלהם זו
00:53:27נצחות יסוד דאבה
00:53:28ואותו אם rất Pascal
00:53:29נמצא נעד
00:53:30פעם הוא מתייחס
00:53:32לפני emails של אותם מוכים
00:53:34שזה המוכים עצמם
00:53:34נקראים חוכמות וחסדים
00:53:36פעם הוא מתייחס
00:53:37על הלבושים של המוכים
00:53:38שזה נצחות יסוד דאבה
00:53:40עד כאן זה בסדר?
00:53:41בואי נראה עכשיו שלב גימל
00:53:44אתם רואים שעל השלב גימל
00:53:46יש לנו ציור של עשר ספירות
00:53:48שהם בעצם העשר ספירות
00:53:50אצלם דמוכין דמי?
00:53:53דאימה
00:53:53איפה הוא נמצא אצלם הזה?
00:53:55דמוכין דאימה
00:53:57בתוך הנוגבות
00:54:00עכשיו הוא לא לדבר את זה
00:54:02עכשיו הוא קודם כל
00:54:03להכתוב להוציא אותו
00:54:06כי בין את האם ובתוך הנוגבות
00:54:08אז קודם כל בואי נקחה את זה
00:54:09איך ואין? מה לעשות בגימל?
00:54:14להוציא
00:54:14כי הוא הרי היה מתפשט בתוך הנוגבות
00:54:17בתוך לה ומהיר ורחל
00:54:19בתוך לה ורחל, בתוך שניהם הוא נמצא
00:54:21מה קורה עכשיו לרחל ומהיר?
00:54:27לא, זה היה, כן
00:54:29בכללותו אבל הוא נמצא שם
00:54:30הוא מהיר רק בכללות
00:54:32צריך לחכות את הארוז יותר פחציות
00:54:34במשך עזרת עם התשובה כדי למצוא גם את רחל
00:54:36אבל תכלס הצלם דמי נמצא גם בתוך לה
00:54:38וגם את הורחל
00:54:40כן, ושתי נוגבות
00:54:42בסדר? אז אנחנו צריכים קודם כל להוציא את הצלם הזה דמוכים דעימה מתוך הנוגבות
00:54:47כדי שאתם זוכים לחבר אותו עם הצלם דעבא
00:54:51כדי ששתיהם ביחד יוכלו לעלות ממדרגה למדרגה
00:54:54הדרום המעלות שזה הפסק דעק
00:54:55אתם זוכים?
00:54:57השלב ג' להוציא קודם כל את הצלם הזה
00:54:59זה מה שכותב הרב
00:55:01לחבר להוציא צלם דעימה
00:55:03איך נקרא הצלם הזה?
00:55:04לאחור לאחור לפנימיות
00:55:06ממי להוציא אותו?
00:55:08מהנוגבות
00:55:08ששם הוא היה מתפשט
00:55:10ולהניחם
00:55:12הצלם דעימה
00:55:13על גבי רשע דזה
00:55:15שם כבר מי נמצא?
00:55:16הצלם דעבא
00:55:17הצלם דעבא
00:55:18וממי לה
00:55:19ולחברם
00:55:20הצלם דעימה
00:55:21עם חוכמות וחסדים
00:55:22שזה בעצם כינוי לצלם
00:55:24דעבא
00:55:25עלה בית ג' מובן
00:55:27יפה
00:55:28דלת
00:55:30לא למדנו על זה
00:55:31נזכיר ברשת תיבות מה זה
00:55:34יש לנו בזמן הנסירה
00:55:36גבורות
00:55:38שנמצאים
00:55:39שהם בעצם
00:55:41מלכויות
00:55:42ריבועי הוויות
00:55:43שנמצאים בזה
00:55:45ובזמן הנסירה
00:55:47נותנים אותם לנוגבות
00:55:48ואז הם כל כולם דינים
00:55:50וגם את הבחינה הזאת
00:55:52אנחנו צריכים
00:55:53להעלות
00:55:54בסדר? לא למדנו על זה
00:55:56בפחות חוט אז
00:55:58לא נדגיש כל כך את זה
00:55:59אבל גם הבחינה הזאת
00:56:01שזה נותן לנוגבות
00:56:02בזמן הנסירה
00:56:03שזה נקרא ריבועי הוויות
00:56:05גם את זה צריך
00:56:07להעלות
00:56:07הדרום המעלות
00:56:09כי זה גם כאן סוף סוף חלק מהמוכין של הנוגבות
00:56:13עכשיו, היא זה מה שנקרא בירור של רפח ניצוצים
00:56:18מהו העניין של בירור של רפח ניצוצים?
00:56:21אתם יודעים ש
00:56:23או שלמדנו או עוד לא למדנו
00:56:26את הסיפור שקרה בזמן הנקודים
00:56:28שבירת הכלים
00:56:29מתי שנשברו הכלים בזמן הנקודים
00:56:33אז יש ניצוצות ושברי כלים
00:56:36שנפלו לעולמות בריאה, יצירה ועשייה
00:56:40והם לא אמורים להישאר שם
00:56:42אלא הם אמורים לחזור להצילות
00:56:44זה לא מקומם
00:56:45יפה
00:56:47הם ירדו שם
00:56:48אבל צריך שנברר אותם מה שנקרא
00:56:51לברר אותם מהקליפות
00:56:52הנמצאים בתוך עולמות בריאה, יצירה ועשייה
00:56:55ולהחזיר אותם להצילות
00:56:56אלא מה?
00:56:58שיש המון ניצוצות שנמצאים שם
00:57:00ועל כל ניצוץ וניצוץ
00:57:02יש כתובת
00:57:03יש ניצוץ ששייך לרב יוסף
00:57:06שאני אף פעם לא יכול לברר אותו
00:57:07ויש ניצות ששייך לי
00:57:09שרב יוסף אף פעם לא יכול לברר אותו
00:57:11ואפילו בניצותות ששייכים לרב יוסף
00:57:14יש את המצוות תפילים לרב יוסף
00:57:16ויש את הברכת שהכל נהיה בדברו
00:57:17של הקוס קפה של רב יוסף
00:57:19מתי שרב יוסף מברך על קוס קפה
00:57:21הוא לא יכול לברר את הבירורים
00:57:23השייכים לנחת תפילים שלו
00:57:26ויש גם כן את הבירורים השייכים
00:57:28לאותו יום, לאותה שעה
00:57:29וכו וכו
00:57:31אבל הצד השווי שבהם הוא
00:57:33שכל פעם שאנחנו מקיימים מצווה
00:57:35אנחנו צריכים לברר את החלקי ניצוצות של אורות וכלים
00:57:40שנפלו בעולמות בריאה יצירה ועשייה בזמן מיטת המלאכים
00:57:44וגם כן להעלות אותם הדרום המעלות
00:57:48אבל הבירועים הללו הם שייכים למצווה שאנחנו מקיימים
00:57:53עכשיו על ידי דקי את שופר איזה מין צלם אנחנו רוצים להמשיך
00:57:58אנחנו צריכים להמשיך את הצלם החדש שנקרא אחורה דפנים דפנימיות
00:58:02אז גם כן הבירוע של הרפח ניצוצים שאנחנו עושים
00:58:06זה בירוע של רפח ניצוצים דאחור דפנים דפנימיות
00:58:10ואז רואים את הארבע מדרגות של שם אב
00:58:14שארבע פעמים אב הולגי מטחייה רפח
00:58:16וזה בעצם הסיפור של הבירוע של הרפח ניצוצים
00:58:19זה לא אמור להיות מובן לכולם
00:58:21בסדר?
00:58:22בתקיעה מבררים את זה?
00:58:23בתקיעה?
00:58:24בתקיעה מבררים את זה?
00:58:25כן, הנה בוא נגרע
00:58:27יוצא שלפני שנייה הייתי באזילות כשמי ירדתי לבריאה
00:58:30כן, נכון
00:58:32זה משהו מיוחד בזה, בדרך כלל
00:58:36זה לא ככה עובד
00:58:37בדרך כלל הם כבר נמצאים בגבולי הצילות
00:58:40נכון
00:58:41אז זה מה שהוא כותב בה
00:58:45לחברם עם בירועי רפח
00:58:47איזה מן בירוע דאחור דפנים דפנימיות
00:58:50וכל הדברים הללו
00:58:52עכשיו מחוברים ביחד
00:58:54והם נמצאים על גבר רשת עזר
00:58:56למה לבררו אותם?
00:58:58נכון
00:58:59אז יכול להיות שכבר בירערו אותם מתי?
00:59:01מתי אבל בירערו אותם?
00:59:03אולי באבא אתה מברר את שתיים?
00:59:07באבא בירעו גם את זה? זה כמו יום אוכל רגיל?
00:59:21כן
00:59:22כן
00:59:22אז זו באבא
00:59:23אז ואז זה ברורו אותם כבר בבער
00:59:25אז עכשיו רק צריך לחבר אותם
00:59:27הם מחכו בנסאים
00:59:29כמו יום אוכל רגיל
00:59:30בסדר
00:59:31אז זה מובן
00:59:32אז עכשיו מה אנחנו צריכים לעשות
00:59:35הנה
00:59:35עכשיו כל הפכינות מחוברות
00:59:37מהלכבר רשת עזר
00:59:38תצלם דאחור דאחור
00:59:40דפנימיות דאבה
00:59:41תצלם דאחור דאחור
00:59:42דפנימיות דאמא
00:59:43הריבועי הבאיות
00:59:44שזה שלב דלת
00:59:46כść הארפח נצוצין
00:59:47דפנים דפנימיות
00:59:49שבירענו בבערו
00:59:50כל אותם הדברים הם עכשיו מחוברים על גבי רשדיזה,
00:59:54ומעלים אותם עכשיו עד רום המעלות.
00:59:56רק שאמרנו שקודם כל צריך להעבור מתחנה לתחנה מנהובה בתוך עולם האצילות.
01:00:02אז הם היו עומדים על גבי רשדיזה.
01:00:03הם צריכים לעלות לאבא ואימא, ומאבא ואימא להעריך, ומאריך להתיק.
01:00:10ומהתיק כבר לא מפרטים, אבל הם עולים ממדרגה למדרגה,
01:00:13עד להגיע למקום הנקחה רום המעלות, שזה אפסג לאק.
01:00:17זה מה שכתוב ב-ו, יכוון להעלות כל זה,
01:00:22שזה ב' ג' ד' וה, יכוון להעלות כל זה.
01:00:27אם נשמתו, ונשמת יסוד דעריך, למד אומן, להבא ואימא.
01:00:33אז הנה, התחנה הראשונה שאנחנו עולים על גבי, זה להבא ואימא.
01:00:37ומהבא ואימא, להעריך.
01:00:39הוא מעריך להתיק.
01:00:40ומזה לזה, הוא כבר לא מפרט את הבחינות,
01:00:43על להגיע לתחנה האחרונה, שזה עד אפסק דאק.
01:00:48בסדר?
01:00:49אז, אב הוא שם הוויה דיודין.
01:00:51מה שכתוב בצד ימין, אב דאק, שם הוויה דיודין, כמו שלמדנו.
01:00:56ושג דאק, מי הוא?
01:00:58הוא שם הוויה דיודין ודאלפים, שם שג.
01:01:01אז הנה, זה מצויר לנו כביכול שהכל הגיע לאף שג דאק.
01:01:06לאב על ידי הוויה דיודין, ולשג על ידי הוויה דיודין ודאלפים.
01:01:11הנה, הגיעו כל הבחינות, על למקום הנקחה רום המעלות.
01:01:18איפה זה על ידי?
01:01:20לא, מה על ידי?
01:01:21לא, זה הגיעה על אף סג דעה
01:01:23כן, הגיע עד אף סג דעה
01:01:26מה זה ייסוד הרחלפים?
01:01:29לא חשוב לנו
01:01:32בסדר?
01:01:34כל האף סלמים הללו
01:01:36סלם דעה באת, סלם דעה אמא, דעה אחות דעה פנימיות
01:01:39הבירור של הרב פרניצוסים, דעה פנים דעת פנימיות
01:01:42וגם הריבועי הבאיות
01:01:43כל הארבע הדברים הללו שראינו כאן.
01:01:46עם נשמתו גם ככה.
01:01:48של המחווה.
01:01:49באובי הגיעה להפסה כאן?
01:01:51נגיד אפילו באורך.
01:01:53באובי.
01:01:56עד שהוא מגיע לרום המעלות.
01:01:58מה? איזה מה מזוגה?
01:01:59כי אם אנחנו מעלים מהשעסות
01:02:00אז זה שעסות במערים באובי
01:02:03מעלים רק את שלהם.
01:02:05לא מעלים את שלהם.
01:02:05בסדר.
01:02:06זה כל השאלות שלה רשש.
01:02:09סוב סוב.
01:02:10הכל הגיעה לרום המעלות.
01:02:12בסדר?
01:02:13למה צריך שלוש את המרכיבים האלה?
01:02:15מה רפח קשור לסיפור נגיד?
01:02:16כי גם כן.
01:02:17כל הזמן
01:02:18אתה צריך לברע את הבירורים
01:02:20השאייחים לו את המציאה.
01:02:20מה הוא קשור לורדת מוכין
01:02:22לכל הסיפור הזה?
01:02:23זה יהיה חלק מהם.
01:02:24זה יהיה חלק מהם.
01:02:26הוא חלק מהמרכיב של המוכין
01:02:27שיוצרו שם.
01:02:29כן.
01:02:29רפח יעקר למוכין.
01:02:31כן.
01:02:33אז אחר כך מה רואים?
01:02:35מה היו מוכין לפני המקרם לכם?
01:02:38לא.
01:02:39הם חיכו.
01:02:40לפני שהמקרם לכם.
01:02:42כן.
01:02:42שהם היו בעצירות.
01:02:44אבל רואים שם כאילו
01:02:45מוכין משהו כזה?
01:02:47הם היו מוכלים.
01:02:48מה?
01:02:49כלים וניצוצות.
01:02:51הרפח זה לא מה
01:02:52שנכנת הכלים?
01:02:54כן.
01:02:55מתי שהם בולמנת בריאה,
01:02:56יצרו ועשייה.
01:02:57שהם היו למעלה יותנן
01:02:58לפני המעלה.
01:03:00הם היו את החלק הקטן של האורות.
01:03:02התרבות התחתונו של האורות.
01:03:04זה הרפח.
01:03:05זה החלק מה שנפק.
01:03:07כן.
01:03:08זה מה שנפק.
01:03:10אז מה נעבירו עכשיו?
01:03:12עכשיו הם מוכין.
01:03:14היום לצורה של מוכין.
01:03:19בסדר?
01:03:20אז אחר כך מה רואים?
01:03:21שצריך עכשיו.
01:03:24עכשיו נולד.
01:03:26עכשיו צריך לעשות את הזיווק
01:03:27של אפסק דאק.
01:03:28אמרנו שבעצם כל העליות הללו
01:03:30וכדי לגרום ריבוי אורות
01:03:32במקום אפסק דאק
01:03:33על ידי הריבוי אורות הללו
01:03:35אפסק דאק יזדווקו.
01:03:37וזה השילובים שאנחנו רואים.
01:03:39מתי שכתוב לזווג
01:03:41אפסק דאק
01:03:42רואים שילובי
01:03:44הוויה ואיי.
01:03:45בפעם הראשונה
01:03:46הוויה יחיצונית.
01:03:47מתחילים את השילוב
01:03:48ביות של ההוויה.
01:03:49ובפעם השנייה ההוויה היא פנימית.
01:03:52וזה בעצם הזיווג של אפסק דאק.
01:03:55דרך אותו זיווג מה קורה?
01:03:57נולד עכשיו הצלם החדש.
01:03:59דהבה ודהימה
01:04:00דהחור ודהפנים
01:04:01דהפנימיות אותו
01:04:02צלם חדש
01:04:03שרצינו להוליד
01:04:04כדי להמשיך אותו בחזרה.
01:04:06כן?
01:04:07כדי להמשיך אותו מחדש.
01:04:08אז זה מה שכתוב.
01:04:10ומוציאי מוחים חדשים
01:04:12מתוקנים
01:04:13על ידי אותו זיווג
01:04:14איזה מין מוחים זה הפעם?
01:04:16דהחור ודהפנים
01:04:18דהפנימיות
01:04:18והם אלו המוחים שרצינו להוליד
01:04:20בסדר?
01:04:22ועכשיו השפע החדש
01:04:25שוב יורד
01:04:26עם המוחים הישנים
01:04:29דה צלם דה אחור דה אחור
01:04:30דה פנימיות דה הבא ואמא
01:04:32וכדי שהם ירדו
01:04:34הם צריכים לעבור כמה תחנות
01:04:36של עולם האצילות
01:04:38עד להגיע לזה
01:04:39בסדר?
01:04:41אז הם עוברים כמה תחנות
01:04:43כדי שיוכלו לעבור מתחנה לתחנה
01:04:45כל פרצוף שנכנס בתוכו
01:04:47השפע החדש והישן
01:04:49צריך לעשות זיווג עם בת זוגו
01:04:51כדי להמשיך את השפע לתחנה הבא
01:04:53אז אם השפע מגיע
01:04:55למקום האחי עליון בעולם האצילות
01:04:56שזה עתיק דה צילות
01:04:58כדי שהעתיק יוכל להעביר את השפע הזה
01:05:00להעריך הנמצא מתחתיו
01:05:02הוא צריך להזדבק
01:05:03עתיק בנוק שלו
01:05:05מתי שהם מזדבגים עתיק בנוק שלו
01:05:08הם יכולים להעביר את השפע הלאה
01:05:10להעריך
01:05:11מתי שהעריך מקבל את השפע הזה
01:05:13כדי שהוא יוכל להעביר את זה להעביר
01:05:24עכשיו תראו, זה אני מדלג אבל זה בעצם את הזיווגים של הפרטופים של האצילות
01:05:30עציג ונוק, עריר ונוק, חן מזלין, עד להגיע להבא ואימה שמזווגים אותם בזיווג נר חצי
01:05:37כל מיני דברים שלא למדנו אבל זה הרעיון
01:05:40שעל ידי הזיווגים של הפרטופים הם יכולים להעביר את השפע על הלפרטופ הבא
01:05:45בסדר? על להגיע לזה
01:05:48אז הנה, מה קורה בשלב זין?
01:05:52עכשיו יש לנו ארבע צלמים
01:05:54שתי הצלמים הישנים, דאחור, דאחור, דאבה ואימה
01:05:58ושתי הצלמים החדשים, דאחור, דפנים, דאבה ואימה שעכשיו נולדו
01:06:04וכולם איפה הם נמשכים בנטעים על גבי רשת לזה
01:06:07אז רואים ארבע צלמים, שתי התחתונים, אחד דאבה, אחד דאבה הם הישנים
01:06:13דאחור, דאחור, דפנימיות
01:06:15ושתי העליונים, שתי המנספח הם הצלמים החדשים שעכשיו נולדו
01:06:20אחד לצד ימין דאבה, אחד לצד שמאל דאבה
01:06:24והם דאחור, דפנים, דפנימיות
01:06:27מנספח זה...
01:06:29יש קצת דיבורים הם מפרשים מה זה המנספח הזה
01:06:32האם זה המוכין בעצמם, או האם זה רק רמז למוכין
01:06:35ואז אנחנו את המדיונים שהמוכין הם הוויות או אהיה
01:06:38אז מה פתאום שכאן הם מנספח?
01:06:40יש הרי רחמים שכותב, שכיוון שאנחנו
01:06:42באג והביעד, לפרסוף הזמנים דגבורה
01:06:45אז מסמלים את זה בגבורות שהם מנספח
01:06:50הוא פרסים איזה מה לערות
01:06:51כן
01:06:53זה הצלם, כאילו זה השם של הצלם
01:06:55זה השם של הצלם
01:06:56מה אתה רוצה לומר? שזה יותר מתאים לומר שזה שם של הצלם מאשר מוכין
01:07:00כי זה לא נמצא מתחתיו
01:07:01נכון
01:07:02אז בינתיים תשימו לב
01:07:04או לא הכנסנו כלום בתוך זה
01:07:06הכל חזר
01:07:07הישנים עם החדשים
01:07:09אבל אפילו הישנים לא נכנסו שוב בתוך זה
01:07:13לא נתפשטו בתוכו
01:07:14אלא איפה הם נמצאים כולם?
01:07:16מעל גבי רשת עזה
01:07:17שזה מעל גבי חוכמה בינה ודעת שלו
01:07:20אז ציירו לכם
01:07:21למטה מהארבע צלמים
01:07:23את המוכין של זה
01:07:24את הכלים של המוכין של זה
01:07:26זה חוכמה, דבינה ודדעת שלו
01:07:28כדי להגיד לכם שכל ארבע צלמים הללו
01:07:30שתי ישנים דאחות דאחות לפנימיות
01:07:33שתי חדשים דאחות לפנים לפנימיות
01:07:35נמצאים חופפים על גבי רשת עזה
01:07:37והנה גמרנו התקיעה הראשונה לתשרת המיושב
01:07:41כל זה היה תקיעה?
01:07:42כן, כל זה היה תקיעה
01:07:43בסדר?
01:07:45זה לא צריך תקיעה ארוכה
01:07:46כן
01:07:49בסדר?
01:07:49עד עכשיו אתם כבר מבינים בעצמכם
01:07:52מה אמור להיות העבודה שלנו בהמשך התקיעות
01:07:55שזה בשפרים, בתחועה, בתקיעה
01:07:58אנחנו צריכים להמשך שוב
01:08:00את הצלמים, להכניס אותם
01:08:03קודם כל את הישנים וגם את החדשים
01:08:08להמשך אותם בתוך זר
01:08:09אבל עכשיו זהו, זהו, כבר לא נכנס בתוך הנוגבה
01:08:15הכל חוזה לזר עכשיו
01:08:16רק שזה ייתן להערות כדי לבנות את הגמתית הנוגבה
01:08:19אז אנחנו פעם יכולים לעזרים למצב הקודם?
01:08:21לא, הפוך
01:08:22אבל לא נלמד על הפירוט הזה
01:08:24היערות שנמצאים עכשיו בתוך זר דרך המוכן שהוא מקבל
01:08:27איך זה מהיה לנוגבה
01:08:28רק נלמד שזה הסוגיה הפחות או יותר של השברים, תרועה, התקיעה
01:08:32איך זה שוב מתפשט בתוך גרופדיזה
01:08:34כל הצלמים האלה
01:08:35אז אירן עזה עם הנוגפר שער, הם פנים ופנים?
01:08:39לא, לא, לא
01:08:40עדיין לא?
01:08:41לא
01:08:52תראו
01:08:53אמרנו ששתי הצלמים הם האצלמים הישנים
01:08:56שתי העליונים הם הצלמים החדשים
01:08:57הם עשו לכם את זה בצורה מאוד יפה
01:08:59מה שמצויר באפור
01:09:02זה מה שנשאר חופף מעל גבי רשע דזה
01:09:05ומה שמצויר במודגש
01:09:07זה מה שנכנס בתוך זר
01:09:10וכבר חסר מהישנים
01:09:12הצד שמאל
01:09:15זה שתי הצלמים
01:09:16דה הבא ודה אימה
01:09:18וגם השמאל דה אמצע
01:09:20אבה אומר
01:09:21כל הקו
01:09:23בגה
01:09:23צ objective
01:09:24דה הבא ודה顿
01:09:25הישן
01:09:26דה אחור, דה אחות
01:09:27דה פנימיות
01:09:28עכשיו הולך להתפשט וליכנס
01:09:30בתוך זר
01:09:31בטוח איזה קו של זר
01:09:33בגה
01:09:34כי הרי על איזה מוכין מדובר?
01:09:35על המוכין לצד שמאל
01:09:36בגה
01:09:37אז המוכין לצד שמאל
01:09:38בגה
01:09:39של שתי הצלמים הישנים
01:09:41דה הבא ודה אימה
01:09:43דה אחות, דה אחות,аль redesign
01:09:43דה פנימיות
01:09:44הולך על ידי השמים
01:09:45להתפשט בתוך
01:09:47כל הקו שמון של זר
01:09:48שזה בינה הגבורה ועוד שלו
01:09:50איפה נמצאים
01:09:52המוחין עלינו? בתוך איזה כלי?
01:09:55אמרנו שהקו ימין
01:09:56זה מוחין מנובש בתוך
01:09:58הנצח זה אבא
01:09:59הקו שמאל זה מוחין מנובש בתוך
01:10:01הע sweeter
01:10:02אבא וא 230
01:10:03אז אם אני עכשיו ממשיך את הקו שמאל
01:10:06של המוחין, אותם קו שמאל
01:10:08הם היו מנובשים
01:10:09בהודות זה אבא ו בא אימא
01:10:12הקו שמאל זה מוחין
01:10:14זה אבא מנובש בעוד 180
01:10:15והקו שמאל נמוכין דה אימא
01:10:17מנובש בעוד דה אימא
01:10:18רק תשימו לב, יש דבר מאוד מעניין
01:10:21שאני גם כן
01:10:23ממשיך את החצי הסמני
01:10:25לקו אמצע
01:10:27שזה נקרא גבורות לדעץ
01:10:30גם זה חסר
01:10:31מהקו האמצעי של שתי הצלמים
01:10:35אבל כאן יש דבר מאוד מעניין
01:10:37שהרי אתם יודעים
01:10:39שהמואר של הדעץ
01:10:40יהיו אותו שייר לקו אמצעי
01:10:42מוכב מחסדים וגבורות
01:10:44חסדים בצד ימין דה יסוד
01:10:46וגבורות מצד שמאל דה יסוד
01:10:50גבורות לדעץ בצד שמאל דה יסוד
01:10:52חסדים לדעץ בצד ימין דה יסוד
01:10:54הלכן קו אמצע מורכב מארבע שמות כל פעם
01:10:56כן, כן, כי הוא מורכב משתי צלדים
01:10:59חסדים, ימין דה יסוד
01:11:00גבורות, שמאל דה יסוד
01:11:03גם, גם עטיפלת שהיה חלק קו אמצעי
01:11:05אבל גם הקטר, גם הדעת
01:11:07גם היסוד, גם המלכות
01:11:08בסדר? כל הקו אמצעי
01:11:10עכשיו, אנחנו צריכים להמשיר גם כן
01:11:13את הגבורות דת
01:11:16אבל יש בעיה לך אוהב
01:11:18שאני רוצה להמשיך רק את הגבורות דת
01:11:20החסדים דת אני לא רוצה להמשיך
01:11:24אבל שניהם
01:11:25שהם בעצם מוח אחד
01:11:27מוח הדת
01:11:27הן החסדים דת
01:11:29הן הגבורות דת
01:11:30איפה הם נמצאים
01:11:32ויסודות דה הבא ואמא
01:11:33עכשיו אפשר לחלק לאורך את היסוד
01:11:35חצי ימין חצי שמאל
01:11:37ועד אני אמשיך רק את החצי שמאל
01:11:40הגבורות דת אי אפשר
01:11:41אז מה קורה?
01:11:42הרוחניות דמוכים לגבורות דדאט
01:11:45יצא מהחצאי
01:11:48סמניים illיסודות די אבא ואימא
01:11:50והתלבש בתוך
01:11:52העודות די אבא ואימא
01:11:54רואים פה
01:11:55גבורות דדאט
01:11:57הם חלק ממוח הדאט
01:11:59והם מלובשים בתוך יסוד
01:12:01אם זה
01:12:02מוח דאדה אז הבא
01:12:04אם זה יסוד דאימא למוח דאדה אמא
01:12:07עכשיו הדאט הזה מורכב
01:12:08מחסדים צד ימין שבו
01:12:10וגבורות צד שמאל שבו
01:12:12כאן בשברים אני רק רוצה להכניס בתוך זה
01:12:17הגבורות דדת דעבבים
01:12:20עכשיו, זה לא יכול לקבל את המוכין שלו
01:12:23לא רק דדת, גם תפערת לי יסוד
01:12:26כן, רק ש...
01:12:27כל החצי הזה
01:12:28כן, רק שאיזה איכות של מוכין זה
01:12:30מה שמתלבש בקו האמצעי זה נקחה מוח הדדת
01:12:34בסדר?
01:12:34מוח החוכמה הזה בתור כל הקו הימין
01:12:36מוח הבינה בתור כל הקו השמאלי
01:12:38ומוח הדדת בתור כל הקו האמצעי
01:12:40אז אתה צודק, אני צריך להמשיך את האיכות של מוח הדעת
01:12:43שהאיכות הזאת מתפשטת בכל קו האמצעי
01:12:46עכשיו, אני רק רוצה להמשיך גבורות דדת
01:12:49שזה שמאל דדה אמצע
01:12:50עכשיו, זה לא יכול לקבל את המוכין שלו
01:12:54בלי לבוש של הבא ואימא
01:12:55וכאן שאני רוצה להמשיך רק את החצי הצמאלי
01:12:58אני בבעיה
01:12:59כי החצי הימין שזה חסדים דדת
01:13:02אני לא רוצה להמשיך אותו
01:13:03אבל אני בבעיה
01:13:04אני לא יכול לחלק את היסוד
01:13:06כן, היסוד הוא אחד
01:13:08אני לא יכול להגיד אני מחלק אותו
01:13:10חצי שמאל אני ממשיך בתוך
01:13:11זהה, והחצי הימין נשא חופב
01:13:14מעל גבר רשת זהה, אין דבר כזה
01:13:16זה דברי ערב ושרה הכוונות
01:13:18אז מה קורה?
01:13:20הרוחניות של המוח הזה
01:13:22הנקחה גבורות דד, יוצא
01:13:24מהנרטיק שלו שזה הצד השמאלי
01:13:26ליסודות דה הבא ואימה
01:13:27והוא נכנס להתלבש בתוך
01:13:30העודות דה הבא ואימה
01:13:32ואז נמצא שבעודות דה הבא ואימה
01:13:34יטיש שתי סוגי מוכין
01:13:35המוכין דה בגה, שזה מקומם
01:13:38וגם המוכין דה גבורות דד
01:13:40שיצאו מהנרטיק
01:13:41דה קצת שמאל, דה יסוד, דה הבא ואימה
01:13:43ונכנסו בתוך העודות
01:13:44איך מגדירים את מה שיצא? מוכין?
01:13:47מוכין דה גבורות דד
01:13:48זה לא הספירות בעצמם, אלא
01:13:52רק שהמוכין נחלקים
01:13:54זה הערה שלהם, אז זה הערה שלהם
01:13:56לא, לא, לא, זה הרוחניות של המוכין
01:13:58המוכין עצמם
01:13:59רק שהמוכין מוככבים
01:14:01מאורות נגיד ולבושים
01:14:03אז האורות של המוכין שהם המוכים
01:14:06יצאו בלבושים שלהם
01:14:07שזה החצאי סמליים די יסודות די אבא ואימא
01:14:09ויתלבשו בתוך
01:14:11העודות די אבא ואימא
01:14:13ונראה, זה בעצם דינים קשים יותר, לא?
01:14:16יש הגבורות, ראים לגבורות
01:14:18זה דינים יותר קשים, לא?
01:14:19יכול להיות, יכול להיות, בסדר?
01:14:21או הם מותקים
01:14:23גם יכול להיות
01:14:24אז מה אנחנו רואים?
01:14:26שזה בעצם כל המבנה של זה
01:14:29צד ימין נשאר אפור
01:14:31כי בינתיים שום דבר
01:14:32לא נכנס בצד ימין
01:14:33צד אמצע נשאר אפור
01:14:37אבל
01:14:38למה צד אמצע נשאר אפור?
01:14:42כי שום דבר לא נכנס בתוכו
01:14:43כי אפילו הגבורות די לזה
01:14:46במצעים, הם לא נכנסים בתוך קו האמצע
01:14:49אלא הם נכנסים בתוך
01:14:50קו שמאל
01:14:52ואתם רואים
01:14:53בתוך קו שמאל
01:14:54שתי נ görünח爱
01:14:56אחד מדין בגה
01:14:57והף מדין גבורות הדת
01:15:00אתם רואים רבותיי?
01:15:03בתוך הקר שמאל רואים פעמיים נרנחי
01:15:06שזה פעמיים אורות של מוכין
01:15:09פעם אחת מדין בגה
01:15:11מדין ההודות כשל עצמם
01:15:13ופעם אחת מדין דבורות דדת
01:15:15שיצאו מהחציי סמנים ביסודות
01:15:18והתלבשו בתוך ההודות
01:15:20בסדר?
01:15:22אז השמנססון שואל
01:15:24הוא אומר
01:15:25לכאורה זה דבר מוזר
01:15:28למה זה דבר מוזר?
01:15:29יש לו כמה וכמה שאלות
01:15:31הוא שואל ואומר קודם כל
01:15:32אנחנו מדברים על המוכים הישנים
01:15:35זאת אומרת על הצלמים דאחור דאחור
01:15:38זה פנימיות
01:15:39עוד המצלמים מתי נמשכו?
01:15:42הם נמשכו כבר
01:15:43בכחי התשמה
01:15:44ובהמשך של הברכה הראשונה של
01:15:47שמונה עסקה
01:15:48שם אומר השמנססון הם לא נכנסו ככה
01:15:51אלא בתי רדחיות כמו דמיד
01:15:53אז מה קורה כאן מתי שאתה מחזיר אותם
01:15:56כשאתה מתחיל להחזר קו שמאל?
01:15:58זה שאלה אחת
01:15:59עוד שאלה שיש לו
01:16:01למה ההמשכה של הישן
01:16:03של אחור דאחור דאחור דאחור דאח GUY
01:16:04זה שונה מאשר ההמשכה
01:16:07ואחור דאחנים דאחניה
01:16:09שנראה אחר כך שההמשכה של המוכים החדשים
01:16:12זה אחור דאחנים דאחנים
01:16:12זה לא נņאסר בצורה כזאת
01:16:14קודם כל קו שמאל, ואחר כך שער הקווים. עזר זה לנעשה כמו באלמה, רגיל. ושאלה שלישית שיש לו, לא כולם
01:16:25מבינים את זה, כאילו, תוך המשתתפים שלנו כאן, אבל נגיד את השאלה שלוש, כי יש כמה שכן יכולים להבין את
01:16:31זה.
01:16:35זה, שבעצם, מתי שאין שופע, כמו במנחה, או כמו בארגבית, אנחנו עושים את כל העבודה הזאת, לאחר מילד באהבה.
01:16:47צלם, זה הבא ואימה הישד, מעלים אותו הדרום המעלות, כדי להמשיך את הצלם החדש, דחות את פנים לפנימיות.
01:16:54שמה, מתי שהכל יורד שוב, ונמצא מלגבי ראש הדזה, כתוב בסידור, להמשיך, עשר ספירות, אצלם, דמוכין, דאבה ואימה, דאחור, דאחור,
01:17:06דאחור, דאחור, דאפנימיות.
01:17:07לא כתוב, קודם כל, להמשיך קצת שמאל, ולהוציא את הגבורות, וכל הסיפור הזה, אלא הכל נכנס, כמו תמיד, רגיל, עוד
01:17:15דריר דחיות, ומקסימום, אחר חן בגדאצי, אבל ודאי לא בצורה הזאת.
01:17:19יש לה להגיד שזה נכנס בצורה הזאת, אבל הכל לא מפרט, אומר לנו בכללות הכל נכנס?
01:17:24מה הכוונה בכללות הכל נכנס? הוא אומר מפורש, רק להכניס את ההודות.
01:17:29לא בסדר, אבל זה די, נמנס ההודות אחרי זה נכנס, לא כל ההמשך.
01:17:32מתי, במנחה בערבית?
01:17:33לא פה, גם פה בהמשך הכל יתניס.
01:17:35ודאי, זה בדאי, אבל למה השלבים היו ככה?
01:17:37הוא לא חייך לנו במנחה ערבית, הוא לא סיפור, פרישת לנו את כל הסלמים, אני חושב שזה התהליך, זה לא
01:17:41תהליך.
01:17:42אני חושב, אם זה ככה, זה מאוד חרסה מן הספר, הוא היה צריך להגיד, כמו תמיד, קודם כל המשיר, קו
01:17:47שמאל.
01:17:47אבל אין לנו פעולה לכל יתניס.
01:17:49אה, כי זה לא מתחלק לתקיעות כמו פה.
01:17:54שפה יש לנו עבודה בשברים, בתחורות, בתקיעות.
01:17:58זה נעשה ברגע אחד, אבל אני בא את האמת, כיוון שאין חילוק מילים, אז לא רואים את זה, אבל זה
01:18:05כן נעשה, אתה רוצה לומר.
01:18:08אין כל כך הרבה תשובות, יש עלי נער אחד, רבי ניסים עלי רפוץ, שיש לו מהלך, אבל זה לא עונה
01:18:13לכל השאלות של השמאל ססון.
01:18:14ויש גם כאן שערים רחמים, שמנסה להביא כמה תירוצים, אבל זה גם כאן לא עונה בשלימות לשאלות.
01:18:22אז בואו, בואו, בואו, רק נגמור, רק ננסה לגמור.
01:18:25אם בראשלה היא פה, לא שם נלכו תמיד, שיש לנו פעם מוכנים ביחד.
01:18:28פה זה שואל.
01:18:28אמת, אמת, כאן הוא שואל.
01:18:29לא שם תקשב.
01:18:30לא, לא, אמת, כאן הוא שואל.
01:18:32כאן, מה ישנה כאן?
01:18:33נכון.
01:18:35אז תרועה, אחר כך מה אנחנו רואים?
01:18:37אז אני כבר לא קורא בתוך הכתובות, אבל אם אתם תקריאו את הכתובות, תראו שזה מובן לכם.
01:18:42לפי כל מה שאמרנו.
01:18:44עכשיו תרועה, מה קורה?
01:18:46אני מוצא את הגבורות הדעת שהיו מלובשים בתוך ההודות דהבה ואימה,
01:18:52ואני מחזיר אותם בתוך הנחתיק שלהם שזה הצד השמאלי ליסודות דהבה ואימה.
01:18:58לכן אתם רואים פתאום שכבר פה יש לכם רק נרנחי אחד.
01:19:03שזה נרנחי דהבה.
01:19:04כי הנרנחי השני דה גבורות הדעת יצא.
01:19:08וחזר למקומו שזה בצלמים הישנים דהבה ואימה.
01:19:13מובן רבותיי?
01:19:14כן.
01:19:15ובואו נראה את התקיעה האחרונה.
01:19:18בתקיעה האחרונה
01:19:25אנחנו רואים דבר מעניין.
01:19:26אנחנו רואים עכשיו שכל הצלמים נכנסים.
01:19:30מה שהיה חסר מהישנים,
01:19:33שזה חכן דהבה ואימה דהחור דהחור דהחור דהפנימיות.
01:19:37ועדתי דהבה ואימה דהחור דהחור דהפנימיות.
01:19:41הכל נכנס, אבל תשימו לב איפה זה נכנס.
01:19:44זה לא מתפשט לכל אורך הקווי ימין ואמצע.
01:19:49אלא כל קו ימין נשאר בתוך הריבוע הראשון המצוין בלבן,
01:19:54בתוך החוכמה.
01:19:55באופן שבתוך החוכמה יש לי חוכמה חסר ונצח.
01:20:01ובתוך הדת יש לי הכל.
01:20:04קטר, דת, סיפרת ויסוד.
01:20:07וגם כן לגבי הצלמים החדשים.
01:20:10עכשיו הם נכנסים,
01:20:12רק שהם לא נכנסים ומתפשטים לכל אורך הקומה שלהם,
01:20:17אלא כל הקו ימין בחוכמה,
01:20:19כל הקו שמאל בפינה,
01:20:21וכל הקו האמצעי בדת.
01:20:22ועל ידי שאר התקיעות אנחנו הולכים להמשיך את הבחינות
01:20:27שיכול להמשך של הקוים,
01:20:29תוך ההמשך של הקו.
01:20:32בסדר?
01:20:33ברוך אדוני לעולם אמד ואמד.
01:20:36יש פה חוברות על האכילה שדיברנו בשב.
01:20:41אני לא ממליץ שכולם לקחנו את זה.
01:20:43יש פה לימוד זכות על ישראל שזה טוב בימים האלה
01:20:46ויש פה זכילה מהרסטאיה על הנשימות.
01:20:49הרבי נענת שאומר את הישראל.
01:20:50תודה רבה.
01:20:52תודה רבה.
Comments

Recommended