Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı, Zonguldak'ta katıldığı söyleşide Milli Uzay Programı'nın yeni hedeflerini duyurdu. 2027 yılının ilk yarısında yerli hibrit motorla Ay'a iniş yapmayı planlayan Türkiye, aynı zamanda Somali'de küresel fırlatma operasyonlarına hizmet edecek bir Uzay Limanı kuruyor.
Yorumlar