00:00ايه يحصل لجسمك لو قطرت سكريات زي النوتين؟
00:03انا بفضل دايما في الجسم لما انا النهاردة باخد سوقات حرية مع الفطار او مع الغداء او مع العشاء
00:09بفضل ان انا اخد اكل متوازن ما بين بورتين ما بين كربوهايدريت ما بين سكريات
00:16فانا مش مستحب تماما ان انا اخد سكريات عالية جدا مع الفطار
00:21عشان ده بيقصى بيفع مستوى السكر في الدم
00:23بفضل ان اكل اكل متوازن يفيد الجسم بشكل صحي
Comments