00:01Biliyorsunuz biz seçildiğimiz günden beri başkanımızın tarzı
00:05böyle çok konuşan, çok şikayetçi olan bir yönetim değiliz.
00:11Az konuşan, öz konuşan, işimize bakan bir yönetimiz.
00:15Bu hafta içerisinde biliyorsunuz hocamızla yollarımızı ayırdık.
00:18Hiçbir ayrılık nedensiz değildir.
00:21Hiçbir ayrılık da tek taraflı değildir arkadaşlar.
00:23Hocamıza bundan sonraki yaşantısında başarılar diliyoruz.
00:26Bugün gördüğünüz ligin en formda takımlarından biriyle takımımız çok eksiğimiz olmasına rağmen çok iyi bir futbol oynadılar.
00:33Biz oyuncularımıza güveniyoruz.
00:35Son kalan iki masamızı da iyi sezonu kapatacağız.
00:38Buraya gelip takımına güvenip destekleyen bütün taraftarlarımıza da başkanımız ve yönetimimiz adına teşekkür ediyoruz.
00:45Sizlere de teşekkür ediyoruz.
00:47Şimdi bununla ilgili ileride tabii ki açıklamalarımız olacaktır ama tekrar ediyorum.
00:51Yani hocamız gitmiş ayrıldık.
00:53Kendisine başarılar diliyoruz.
00:55Biz bundan sonra kalan iki masamıza bakıyoruz arkadaşlar.
00:57Sezonu güzel bir şekilde kapatıp vedalaşacağız.
01:01Hata demeyelim de demin dediğim gibi hiçbiri ayrılık tek taraflı değildir.
01:07Taraftarlarımız da hani karşılamaya giden uğurlayan taraftarlarımız da Fenerbahçe'nin gerçek taraftarları ne yapacaklarını çok iyi biliyorlardır.
01:14Gideni suçlamak bizim tarzımız değil ama hiçbiriniz şunu konuşmuyoruz yani buradaki bütün muhabiri arkadaşlara Fenerbahçe'yi takip edenlere de söylüyorum.
01:22Özellikle televizyonda yorum yapan arkadaşlara söylüyorum.
01:24Fenerbahçe'nin o dönemde yani puan kaybettiği dönemlerde yedi tane as oyuncusu sakattı.
01:29Bunu hiç kimse gündeme getirmiyor.
01:31Rakibimizin bir oyuncusu sakat olduğu zaman neler olduğunu hepimiz görüyoruz.
01:35Ama Fenerbahçe yedi oyuncusu sakat olmasına rağmen kimse bunun üzerinden gitmiyor da başka nedenler arıyor.
01:41Artık giden gitmiş yapacak bir şey yok arkadaşlar.
01:44Bundan sonrasında bakacağız.
01:46Hepinize teşekkür ediyorum.
01:47Hayırlı akşamlar.
Yorumlar