Saltar al reproductorSaltar al contenido principal
  • hace 4 meses

Categoría

😹
Diversión
Transcripción
00:14Som aquí, fent camí, per salvar tot el món.
00:18Si lluitem de valent, vençarem segur.
00:22Som aquí i el destí canviarà a partir d'avui.
00:27El mal farem fugir, per tu lluitarem, i vençarem i vindrem.
00:39El món salvarem, mai no ens rendirem.
00:49El senyor Puc.
01:23Es pot saber qui crida d'aquesta manera?
01:29Bé, doncs, ets tu.
01:32Tu tens idea de quina hora és, maca?
01:36La cinc de la matinada?
01:37Sí, la cinc. I ja fa tres nits seguides que em despertes a aquestes hores.
01:41N'estic farta!
01:45Qui és l'última?
01:47La Mimi.
01:48Si no pots fer cua, llevat tant d'hores.
01:49Vinga, va.
02:10Què passa, aquí?
02:12No hi entreu, aquí dins hi ha un llop molt gros.
02:14Oh, de debò?
02:18Oh!
02:21Oh!
02:24Un llop amb quatre ulls!
02:26Oh!
02:34L'estima que no hagis somiat en mi, Elita, però de totes maneres, sóc un somni fet realitat.
02:39Jo més aviat diria que ets un malson, not.
02:42Això d'aquestes visions cada cop és més greu.
02:46Tot va començar a l'Ermita. Crec que hi hauries de tornar.
02:49Què? Vols que tornem a aquella casa?
02:51No sé si te'n recordes, però l'altre cop ens van atacar un armari, un llum i una colla
02:54de forquilles.
02:56Aquell lloc no m'agrada, em fa por.
02:58És l'única solució.
03:00Si no fem alguna cosa, les teves al·lucinacions empitjoraran.
03:02No pateixis. Aquest cop ja anirem amb tu.
03:08Les cames em tremolen. No sé què em passa.
03:11Això és la por, no és greu, dona. En Jeremy li passa tot sovint.
03:16Entrem i ja veurem qui té por.
03:28Ei, tu, escolta. No et mouis, eh?
03:31Ho veus? No passa res estrany.
03:55Ei, tu, escolta. No sé què emNING.
04:31Aïllita, et trobes bé?
04:35Sí, vull dir, més o menys.
04:37Has tingut una altra visió?
04:44Sí, però era diferent, aquest cop.
04:47Era com si algú o alguna cosa em volgués portar cap a...
04:51Hi havia alguna cosa en un arbre com aquest.
04:58Senyor Puc!
05:07Resumint la situació, l'Aïllita no havia vist mai aquest fullet de juglina,
05:11però fa dies que hi somia i sap que es diu senyor Puc.
05:14No és un fullet, és un elf.
05:16Sigui el que sigui, tot plegat és ben paranormal.
05:21Ole!
05:21Ei, te'ncara juguem baixar?
05:23Sí, sí, perdons-ho ara mateix.
05:26Agafa-ho!
05:30Ei, et donaré un consell, torna'm això de seguida.
05:33Ja no ho tinc.
05:34Per bé, feu-te les ulleres si tens nassos, vinga!
05:39Ja ho tinc!
05:48Però què és aquest escàndol, nois?
05:53D'acord, queda tu.
05:54Va, vinga, tu.
05:55Vés perquè ets tu.
06:01Bé, dibuixarem un triangle amb els vèrtexs A, B i C
06:04en el punt mitjà del segment AB
06:06i farem passar una línia D per...
06:08Què hi feia aquesta clau a dins?
06:09Aquesta línia serà paral·lela al segment BC
06:11i també serà el segment AC per un punt que no...
06:13Ja m'agradaria saber-ho, però no en tinc ni idea.
06:15Aquest punt també serà el punt mitjà del segment AC.
06:16Hi ha algun voluntari que vulgui demostrar per què es dona això?
06:20Ei!
06:20Ja ho tinc!
06:21És la clau d'una consigna de l'estació.
06:23Jeremy, demostra-m'ho.
06:26Un nombre racional es diu que és transcendent
06:29quan la real polinòmica del coeficient racional
06:31és un polinomi zero.
06:32Sí, això és la paradoxa de Sierpinski-Masurkiewicz,
06:36però no és la resposta que et demanava.
06:38Per tant, un zero.
06:45És aquí.
06:46Vols obrir-la tu?
06:55Eh, fa, què deu significar això?
06:57Font de hongaresa, forma hexagonal, flam d'arròs...
07:00Arròs no s'escriu en BAC.
07:02Només volia veure si estaves alerta.
07:04Oh, mira, música.
07:06Què dius, oh?
07:08A veure què en podem treure d'això.
07:14El diari d'en Franz Hopper.
07:16Que bé!
07:17Potser descobrirem alguna cosa més
07:19del misteriós propietari de l'ermita.
07:21Segur que sí, però ara encara no.
07:23Tot està xifrat.
07:24Primer ho hauré de desxifrar.
07:25Quant temps necessites?
07:26Una o dues hores?
07:28Vols dir un o dos anys.
07:30Hm.
07:42Va, que és hora de llamar-se.
07:44Vull dormir una miqueta més.
07:48Jo me'n vaig a la dutxa.
07:55Ah!
07:56Ah!
07:56Ah!
07:57Ah!
07:58Ah!
07:58Ah!
07:58Ah!
07:58Ah!
07:59Ah!
08:01Ah!
08:15Corri, que ets aquí?
08:17Hm?
08:18Ah!
08:21Ah!
08:24Ah!
08:24Ah!
08:26Ah!
08:26Ah!
08:26Ah!
08:28Ah!
08:29Germí!
08:30Germí!
08:30Ah!
08:31Ah!
08:31Què?
08:32El fantasma del Xana ens ha atacat a mi i a l'Ulric.
08:34Ah!
08:35Què?
08:35Tranquil, no ha passat res.
08:37Ha tornat a marxar.
08:38El superescàner no ha detectat cap torre activada.
08:40L'atac del Xana ha fallat.
08:42És estrany que el Xana pugui posseir persones,
08:44però vosaltres dos no.
08:46Deu tenir alguna cosa a veure amb el sexe, tio.
08:48Sí, no n'hi ha cap dubte.
08:50Apa, adéu!
08:58I no!
08:58Ah!
09:01Ah!
09:01Ah!
09:06Ah!
09:07Ah!
09:09La cursa és la competició més noble de l'atlatisme.
09:12Bé, després del salt de llargada,
09:13el del llançament de pes,
09:14del de javelina
09:14i del salt d'alçada.
09:16Potser a vosaltres us sembla que córrer és cosa de covards
09:19Com quan es corre per fugir
09:21Però això és una gran equivocació
09:22Perquè qui corre bé, arriba lluny
09:26Jeremy, a veure si corres amb rapidesa i elegància
09:30Pels que teniu poca memòria
09:32Només us recordaré que...
09:35De què volia dir?
09:37Bé, us recordaré que heu de sortir quan jo digui ja
09:40No quan digui preparats ni llestos
09:43Primer diré preparats
09:45Després llestos i finalment diré ja
09:47Va, som-hi
09:50Preparat?
09:51Llest, ja
09:54Què et passa?
09:55M'he torçat el turmell
09:57No m'estranya gens
09:58Com vols tenir els músculs forts si només seus davant de l'ordinador?
10:01Hermé, porta-la a la infermeria
10:02Escolta, que a mi podria portar l'elit en comptes de l'herbe
10:06Com vulguis, vés igual, va, vés
10:08No et vull veure més per què
10:15Jeremí, ara ja no vas coix
10:17Que ja no et fa mal el turmell
10:33Digues, Iumi
10:33Ulrich, em sembla que en Jeremí està posseït pel Janna
10:36N'estàs segura?
10:37Avui dos fantasmes han provat de posseir-nos a l'Hotia
10:39Però no han pogut
10:40Per què han d'haver pogut amb en Jeremí?
10:42No ho sé, però he vist que se n'anava cap al parc
10:44Portava l'elit en braços i estava inconscient
10:48Ostres
10:52Miraré el sopar a Scanner, quedem a la fàbrica
10:54D'acord
10:55Que dolenta, en una cursa de cargols hauries quedat última
10:58Ulrich, a veure si tu fas pujar el nivell
11:01D'acord, però primer hauria d'anar al lavabo, sisplau
11:04Jo també hi he d'anar
11:07D'acord, d'acord, t'afanyeu-vos
11:10Va, qui farà el ridícul, ara?
11:15Primer sector, la regió polar
11:17Sud-sud-oest
11:27Digues
11:28El xan ha atacat
11:29Fem de tornar en Jeremí de seguida
11:30Sí, i estem en camí
11:38En Jeremí, no!
11:46Escolta'm, sisplau
11:47Ah!
11:49Ah!
11:50Ah!
11:51Ah!
11:55Ah!
11:56Ah!
11:58Ah!
11:59Ah!
12:00Ah!
12:02Ah!
12:04Ah!
12:04Ah!
12:09Què? Tu també baixes?
12:13Ah!
12:18Tio, em fa cosa a lluitar contra en Jeremí
12:20No li voldria fer mal, però...
12:23Ah!
12:26Ah!
12:28Ah!
12:30Ah!
12:31Ah!
12:32Ah!
12:34Ah!
12:40Ah!
12:47Ah!
12:50Tio, ja!
12:58Corre, hem d'anar a l'Ioco
13:00Té, aquí hi ha les coordenades de la torre activada
13:04Aneu-hi vosaltres tres, jo em quedaré amb aquest
13:08Vinga, va, vine cap aquí, pampallugues
13:11Tinc el pressentiment que ens divertirem molt
13:21Què? Com va, Elita?
13:24Segur que ho sabràs fer?
13:25No en sé tant com en Jeremia, esclar
13:27Ha començat el compte enrere per la virtualització
13:47Mireu, allà
13:53Qui corre bé, arriba lluny
13:55És l'Ota el que t'ensenya aquesta mena de ximpleries?
13:57No, aquesta me l'ha ensenyat en Jim
14:06Renoi, sort que has tocat aquest pilar i no la meva cara
14:10Encara té més números l'espectacle?
14:18Apa noi, no ha estat gaire ben pensat això
14:21Sobretot perquè et tocarà arreglar-ho
14:27Estigueu ben alerta, eh?
14:28Aquesta vegada en Jeremia no ens pot avisar dels monstres que hi ha
14:47Ostres, no m'agrada aquest sort
14:54No es pot tenir una conversa amable amb una persona que no té sentit de l'humor
14:58No et passis
15:03Sort que ets tan intel·ligent, oi?
15:14¡Blox!
15:15No ets tan intel·ligent, oi?
15:36No ets tan intel·ligent, oi?
16:14Iumi, protegeix l'Elite. Jo m'encarrego dels blocs.
16:17D'acord.
16:24Replicació!
16:39Fusió!
16:46Què va empallar a ser tot a l'altura, oi?
16:50D'acord, ja veig que m'he equivocat.
16:57D'acord!
17:25Gràcies, Elita!
17:36Vols que et desbloquegi el cervell, cap quadrat?
17:38Què trobes a fer pelot?
17:39Fes els jocs de paraules pitjor que ell.
17:48Fes els jocs de paraules pitjor que elli, cap quadrat, cap quadrat, cap quadrat, cap quadrat, cap quadrat!
18:06D'acord.
18:10D'acord!
18:25D'això se'n diu fer neteja.
18:31Materialització de la llum.
18:32Ah, llumi.
18:42Un segon.
18:51Ya ve.
18:53Triangulación.
19:21¡Mamadurza!
19:29¡Mamadurza!
19:36¡Mamadurza!
19:51¡Mamadurza!
19:52Escolta, no està gens bé desvirtualitzar els teus amics.
20:04¡Súper Sprint!
20:17Gràcies, Ulrich.
20:18De res, vés cap a la torre.
20:20Jo m'encarregaré d'aquest tros de bèstia.
20:35No et pots fiar dels tios, embolleràs.
20:50No et pots fiar dels tios, embolleràs.
20:54No et pots fiar dels tios, embolleràs.
20:58Imbolleràs.
21:02Imbolleràs.
21:25Torre desactivada.
21:37Què? Com et sents?
21:41Estrany. Jo parlava... Estava parlant amb l'Otti Lulric i després ja no recordo res. Només un forat negre.
21:49Això no s'ha apoderat de tu.
21:51I ha destruït tots els CDs d'en Franz Hopper. No volia que veiéssim les seves notes.
21:58I per què dius uf? Si és un desastre!
22:00T'equivoques. Ahir, quan vam tornar de l'estació de trens, vaig venir aquí. I vaig copiar els CDs en
22:06una carpeta d'accés molt restringit del superordinador. Jo sóc l'únic qui pot accedir.
22:11Ets un geni, Jeremy.
22:13Però hi ha una cosa que no entenc. Per què el Xana no s'ha pogut apoderar d'Otti ni
22:17de mi, i en canvi s'ha pogut apoderar d'en Jeremy?
22:19Ni idea.
22:21Crec que hi ha una explicació. A diferència de tu, estem acostumats a lluitar a l'Ioco. Potser per això
22:26som més resistents al Xana.
22:29Potser sí. I com puc protegir-me, doncs?
22:32Em sembla que ja ho tinc.
22:41Què? No penso tornar a posar mai més els peus a l'Ioco.
22:45Per què? Si només ens han atacat dos megatancs.
22:48Doncs això no està fet per mi. No hi faré mai res de bo, allà.
22:51Saps què? Em sembla que m'estimo més que em posseixi el Xana que no pas tornar-hi.
22:56Jo vigilaré que no se m'acostin fantasmes, si de cas.
22:59Renoi. I, doncs, com ho ha fet l'Ioco?
23:02Ho ha fet... Com ho diria sense ofendre'l?
23:05Què et sembla fatal?
23:07Exacte.
23:17Vinga, senyor Pooh. Anem a passejar pel Xana.
23:20Moment.
23:50Fins demà!

Recomendada