00:00Δεν το άρεσε το ψαράκι της Ζήνας
00:01Να και εγώ αυτό κατάλαβα
00:03Και εμένα δεν μ' άρεσε το ψαράκι της Ζήνας
00:04Θεωρώ ότι το ψαράκι της Ζήνας η Ζήνα το βρήκε εχαριτωμένο
00:07Έχω μάθει ότι έχει κάνει ένα βιντεοκλιπ
00:09Έχει δώσει λεφτά, δεν ξέρω οίτια το κανάλι
00:11Και έχει κάνει ένα βιντεοκλιπ λέει εντυπωσιακό
00:13Με rapper, trapper και τα λοιπά
00:14Μήκε σε στοντιο, το είχω γράψει κανονικά το τραγούδιο
00:17Εμένα δεν μ' αρέσει, δεν το θεωρώ πλάκα
00:20Δεν το θεωρώ αστείο
00:21Δεν ξέρω πώς της ήρθε, δεν απαγορεύεται
00:24Προφανώς, καλά έκαρε και το έκανε αφού το αισθάνθηκε
00:26Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι που στο προφίλ της τηλεοπτικά
00:28Της δίνει κάτι, ούτε τη φέρει πιο κοντά στην ιολαία
00:31Ο Ψαράκη η επανάληψη
00:33Επειδή το έκανε 2-3 φορά
00:34Αν το έκανε άπαξ, μπορεί να έλεγε
00:35Όταν πολλές φορές η Ζήνα
00:38Είναι το καθεστώς της τηλεόρασης
00:41Όπως είναι και ο Γρηγόρης
00:42Όπως είναι και η αφετιά μου κτλ
00:44Όταν κάνουμε τέτοια αστεία
00:45Είναι σαν να είναι ο θείος, ο παππούς ή η γιαγιά που έρχεται
00:48Η θεία
00:49Και προσπαθεί να προσεγγίσει την νεολαία
00:51Και επειδή δεν βρίσκει τρόπο πραγματικά να την προσεγγίσει
00:54Κάνει κάποια πράγματα που την κάνουνε λίγο καρικατούρα
00:58Οπότε αντί να προσεγγίσει την νεολαία
01:00Η νεολαία το βλέπει και γελά περισσότερο
01:03Καταλαβαίνεις
01:04Είτε Γιώργο νομίζω ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν μια αξία
01:07Που είναι πολύ δύσκολο να γίνουνε καρικατούρα
01:09Δηλαδή τώρα η γυναίκα αυτή με την καριέρα που έχει
01:12Να γίνει καρικατούρα επειδή είπε ένα τραγούδι
01:14Είδες τύπο ο Γρηγόρης
01:15Είθελε και το έκανα
01:15Είδες τύπο ο Γρηγόρης
01:16Έχει βοηθήσει τόσο χρόνο
01:18Έχει κάνει τέτοιες εκπομπάρες
01:19Έχει τέτοια γνώσεις της τηλεόρασης
01:21Που αν ήθελε να την κάνει την πλάκα αυτή
01:22Ας έβαζε ένα βίντεο
01:24Και εμείς συγγνώμη εμείς δεν κάνουμε πλάκες πάνω
01:25Δεν γελάμε στο η σύσκεψη
01:27Έχουμε βγάλει να κάνουμε κανένα βίντεο κλιτ
01:29Όχι αλλά να θες να το κάνεις
01:31Βρε δεν υπάρχει ό,τι απογόρια πέτα να το κάνει
01:33Κάποιον δημοκρατία έχουμε
01:34Απλώς τώρα αφού μια και είπε την γνώμη του ο Γρηγόρης
01:37Λέω και εγώ ότι και εμένα δεν το έχει ανάγκη
01:40Δεν το έχει ανάγκη
01:41Αλλά δεν είναι ότι δεν το έχει και ανάγκη
01:43Δεν θα έπρεπε να το αναλύσει
01:45Τόσο πολύ το έκανε
01:47Ρε παιδί μ' αν δεν έχεις να το πληγόρησε την επαγγελή
01:49Αλλά δεν ταιριάζει στο προφίλ της
01:53Αν όμως έχει αποφασίσει η ίδια να αλλάξει προφίλ
01:55Δηλαδή αν έχει βλέψει να κάνει μια πιο ψυχολογική
01:59Αν θέλει να δείξει λίγο πιο ανάλαφε
02:02Δες πινάμω και εγώ στο 90% της καριέρας
02:03Με ψυχολογία κάνω
02:05Και 10% κάνω ενημέρωση
02:07Δεν τραγουδά το ψαράκι τσίου
02:08Αν δεν ήταν το ψαράκι που είναι λίγο τρόλο στίχος
02:12Και ήταν ένα τραγούδι
02:13Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία
02:14Θα ήταν καλύτερο
02:15Ναι
02:16Γιατί και εγώ πήγα και έκανα με τη οκλήμπε την Αντάστα Θεδωρίδου
02:18Είναι lifestyle εκδοχή του εαυτού μου
02:21Δεν κελιοποιήθηκα
02:23Άρα για να το ξεκαθαρίσουμε
02:25Εσύ να δεν σας αρέσει το στυλ του τραγουδιού
02:27Ρε παιδί μου είναι πολύ αφελέστορα
02:29Το ψαράκι θέλει θάλασσα
02:30Είναι από 15 χρόνια
02:31Είπε το καρουτσέρι καρουτσέρι
02:33Δεν αλλίωσε την εικόνα της
02:34Και εγώ είμαι στη ξηρά
02:37Μπράβο
02:37Δεν πάθαμε σοκ
02:39Πάλι καλά από τη δοσίου μου και σκυροβήσω
02:40Είναι παιδικό τραγούδι
02:42Ούτε καν παιδικό
02:43Ποιο παιδάκι ακούει αυτά τα τραγούδια τώρα
02:44Δηλαδή θα το είπα σε ένα παιδάκι το ψαράκι
02:46Θα είναι η ελληνική εκδοχή του Baby Shark
02:49Ρε παιδί
Comments