Skip to playerSkip to main content
  • 3 weeks ago

Category

📺
TV
Transcript
00:00تبدأ الحلقة مع أنيرودا وهو واقف في نص الحفلة
00:05لابس قميس جديد من اختيار أرشي ومشاعره أصلاً متلخبطة من ناحية جنك
00:11فجأة وهو بيعدي من جنبها بيحصل خبطة بسيطة وهي بتلف من غير ما تاخد بالها
00:17الكباية اللي في إيده بتتهز والمشروب يطير ويتكب على القميس قدام كل الناس
00:23اللحظة بتبقى محرجة جداً وأني ردة بدل ما يهدي الموقف بينفجر فيها بصوت عالي
00:30أنت مش شايفة إزاي تمشي من غير ما تبصي قدامك
00:34جنك بتتجمد من الصدمة بتحط إيدها على بقها وبتقول بتوتر
00:39والله مقصد صدقني أنا مخدتش بالي كانت غلقة مش عاملة كده متعمدة خالص
00:45بس قبل ما تكمل كلمتها أرشي بتدخل وهي مولعة
00:49دي مش أول مرة تتصرف بقلة زوق دي أصلاً واحدة ملهاش مكان بالناس محترمين
00:54متربية في حضن الناس عمرك شفتيها تعرف تتصرف
00:58سريشتي تقفل على الكلام وتزود السم؟
01:02إحنا غلطانين إننا دخلناها الوسط ده لا لباقة ولا احترام ودايماً مصايبها بتقع علينا
01:08أديتيا اللي شاف المشهد من بعيد بيجري عليهم وبيقول بهدوء يحاول يطفي النار
01:14يا جماعة سواني بس دي حاجة بتحصل كباية قلبت يعني مش نهاية العالم
01:19جانك قالت إنها ما تقصدش ليه مكبرين الموضوع؟
01:24أني رد بيبصله بنظرة غضب وبيقوله
01:26أنت ما تتدخلش الموضوع بيني وبينها هي دايماً تلاقي طريقة تلفت بيها الأنظار حتى لو على حساب كرامة غيرها
01:34جانك تعد شفايفها من الإهانة وتقول بهدوء مخنوق؟
01:38أنا مش محتاجة ألفة نظر حد ولا محتاجة منك ولا من غيرك أي اهتمام
01:43أرشي تضحك بسخرية وتقول
01:45أكيد مش محتاجة طول النهار رايحة جاية مع أديتيا متفكرة نفسها نجمة وهي أصلاً ما تعرفش يعني إيه تتعامل مع ناس محترمة
01:54واحدة متربية في الستر عمرها مختلطت بالمكتبع طبيعي تتصرف بالشكل المخزي ده
02:01أني ردة من جواه بيغلي أكتر مش قادر يستوعب إنها بترد عليه وبتوقفه عند حده قدام الناس
02:07وده بيكسر رجلته في نظر نفسه يحس إنها بتتعمد تهينه
02:12في اللحظة دي بريتش بوشان وسريشتي يلاقوا فرصتهم الزهبية
02:17يقرب بريتش بخطوات بطيئة وعينه مليانة كره ويقول
02:21هو ده اللي كنا بنحذر منه البنت دي عار على أي مصرح تطلع عليه
02:26مش بس بتشوه صورتك دي بتشوه صورة البرنامج كله
02:30سريشتي تزود
02:32قميس جديد جايباه أرشي مخصوص دلوقتي باز في ثانية بسبب إلت تركزها
02:37وده أقل حاجة بتعملها مفيش مرة تدخل مكان إلا وتسيب وراها مصيبة
02:42أرشي تزعق وهي شايلة القميس من على كتف أن يرده
02:46شايفة؟ القميس ده أنا اللي جبته له تعب وتفكير وانتي في ثانية خربتيه
02:52انتي حتى فهمة يعني إيه تعب حد عليكي؟
02:55المرة دي جانك ما بتتراجعش بتتنفس بعمق وعينها تتملي دموع بس صوتها يبقى ثابت وهي تقول
03:02أنا قلت مليون مرة إن اللي حصل كان غصب عني وعمري ما حاولت أضر حد
03:07بس واضح إنكم مش عايزين تسمعوا غير نفسكم
03:10وبالمناسبة أنا لا محتاجة اهتمام أن يرده ولا محتاجة إثبات من حد
03:15عشان كده من النهاردة مش حسمح لحد يهين كرمتي ولا يقلل مني
03:20لا هو ولا غيره
03:22يسود لحظة صمتي مشحونة
03:24الكل مصدوم إن جانك رفعت صوتها في وشهم للمرة الأولى
03:28أنا يرده يحس إن كلمتها دي خنجر لإنه شايفها رفض كامل لوجوده في حياتها
03:34نرجع لبيت باس بابلو قاعد مع أنجانا وتشوتون ملامحه جدية جدا بيقول بصوت هادي لكن حاسم
03:41أنا لازم أخد قرار بخصوص أبو ولا لون الموضوع ما بقاش هزار
03:46البنت متعلقة بيه وهو واضح بيحبها ليه نفضل نمنع
03:51أنجانا ترد بخوف؟
03:53انت سامع نفسك يا بابلو تجوز بنتنا لولد من الحارة دي مش عارفة تشيل مسئولية نفسها هتعيش إزاي في بيت غريد
04:01قبل ما يكمله أبو تدخل وهي عينها حمرة من كتر البكة وتقول بابا لو بتحبني فعلا وديني للالون
04:09أنا مش هرتاح غير لما أبقى معاه هو قال لي أنه حييجي بس ما جاش كله بيمنع مني
04:15شابه بباشا يدخلوا في الكلام ويسخروا
04:18هي دي تربية؟ بنتكم عايزة تتجوز واحد من العشوائيات ونتطر نقول عليه ناسبنا
04:24بابلو يبصلهم بغضب ويقول
04:26أنا مش بستأذم حدا في سعادة بنتي
04:29أنا شايف إن لو أبو تجوزت للون هم اللي اتنين هيبقوا مبسوطين
04:33هو بيحبها وهي بتحبه ليه نقف ضدهم
04:37أبو أول ما تسمع كلمة تجوز تنفضد من الفرحة وتقول
04:41بجد يا بابا عن جد هتجوز للون؟
04:45أنا بستنى اليوم ده من زمان كنت بحلم أبقى عروسة
04:48العيلة كلها تتصدم الأصوات تعلى
04:51تانوجة تقول
04:52أنت تجننت يا بابلو تجيب واحد من الحارة واتدخله وسطنا رسمي
04:57إحنا مش نقصين فضايح
04:59أن جانا من الصدمة صوتها يعلى
05:01إزاي أبو هتقود حياتها لوحدها
05:03دي محتاجة عين عليها طول الوقت
05:06هتعيش مع واحد غريب في بيته إزاي
05:08بس بابلو يثبت على رأيه
05:10إحنا مش هنعيش للأبد
05:12وهي محتاجة حد يحبها ويحافظ عليها
05:15للون واضح أنه مستعد يضحي عشانها
05:18وده كفاية عندي
05:19يعلن بوضوح
05:20الجواز حيكون في المعبد وبس
05:23اللي مش عجبه مش لازم يحضر
05:25أبو بعد الجواز هتروح تعيش مع جزها
05:27وده قرار نهائي
05:29يطلب من توتون يروح يكلم للون في نفس اليوم ويبلغه
05:33توتون يهز راسه بقلق بس يوافق
05:36نروح للالون
05:37قاعد مع توتون في مكان بسيط
05:39عينه شيلة هم كبير
05:41بيقوله
05:42أنا قررت أقبل شغل في أسام
05:44بعيد
05:44كل ما أبعد عن أبو
05:46كل ما قلبها ينساني
05:48أنا مش عايز أتعلق لي بيه أكتر من كده
05:50توتون يتحرك في مكانه
05:52وبيقوله بهدوء
05:53طب لو قلتلك أن بابلو وافق على موضوعك أنت وأبو
05:57وأنه عايز يجوزك ليها رسميا
05:59للون يضحك ضحك عصبية الأول
06:02كأنه مش مصدق
06:03وبعدين عينه تدمع
06:04أنت بتهذر صح؟
06:06واحد زي وفقير
06:07أبوها يوافق علي
06:09توتون يحط إيده على كتفه
06:11ولا بهذر ولا حاجة
06:13هو بنفسه اللي طلب كده
06:15شايف إنكم هتسعده بعض
06:16الجواز في المعبد
06:18ولو أنت راضي الموضوع هيكمل
06:20للون مش قادر يمسك دموعه
06:22يتوطي راسه ويقول
06:24أنا عمري ما صدقت إن اليوم ده ممكن ييجي
06:27أنا بحبها بجد
06:28كنت ناوي أهرب عشان خايف أظلمها
06:30بس لو أهلها موافقين
06:32أوعدك إني أحارب الدنيا كلها عشانها
06:35توتون من جواه حاسس إن حب للون صادق
06:38بس في نفس الوقت خايف
06:40أهم حاجة يا للون
06:41ما تسيبهاش لو حصلت مشاكل بعدين
06:44هي طفلة في عقلها
06:45محتاجة قلب كبير يستحملها
06:47للون يرد بكل حزم
06:49أنا مش بس قلبي
06:50أنا وبيتي وناسي
06:52كله هيبقى ليها
06:53أنا مش ههرب
06:54ده وعد
06:55نرجع تاني للفندق تاني يوم
06:58أديتيا يسمع من الريسبشن
06:59إن جانك ما نزلتش من قضطها من بدري
07:02والتليفون مش بترد عليه
07:03يقلقوا جدا ويطلع يسأل أكتر
07:06في نفس اللحظة أن يرده وأرشي
07:08يعدوا من هناك
07:09يسمعوا الكلام
07:10أرشي تقول ببرود
07:12أكيد سهرانة مع أديتيا
07:14وبتنام دلوقتي
07:15إنت ليه مهتم
07:16لكن الموظفة تقول
07:18إحنا خبطنا كتير ومفيش رد
07:20والمفتاح الأودة جوه
07:21القلق يبان على أن يرده غصب عنه
07:24وأديتيا يقول
07:25لازم نفتح الأودة
07:27ممكن تكون تعبانة
07:28بعد شوية يفتحوا الباب بمعرفة الإدارة
07:31يلاقوا دانك نايمة على الأرض
07:33أو على السرير من غير حركة
07:35والشها شاحب
07:36أديتيا يجري عليها
07:38جانك
07:39إصحي
07:39سمعاني
07:40جانك
07:41أن يرده يقف متكلمد
07:43قلبه يتقطع لكنه مش عارف يقرب ولا لأ
07:45يحس بالزنب وخوف
07:47أرشي وقفة بعيد وعينيها فيها لمعة لوم
07:50بعد دقايق
07:51جانك تفتح عينها ببطء وتتنفس بعمق
07:54أديتيا يقول
07:55خضتينا
07:56أنت كويسة؟
07:58جانك تبص ناحية أن يرده لحظة
08:00وبعدين تبص بعيد وتقول
08:02أنا بخير دلوقتي
08:03تعب بسيط
08:04ارتحت خلاص
08:05أن يرده يحاول يقول حاجة
08:08لو محتاجة دكتور أو
08:09تقطعه بلطف بارد
08:11لو حابب تمشي ممكن تمشي
08:13أديتيا موجود وهو مش هيسبني
08:15ومش محتاجة حد غيره دلوقتي
08:17الكلمة دي توجع أن يرده في الصميم
08:20يحس إنها مش بس بتتجهله
08:22دك إنها بتطرده من حياته
08:24أرشي وسرشتي ياخدوا اللقطة
08:26ويبنوا عليها اتهامات جديدة
08:28شايف؟
08:30دي دلوقتي مش شايفة غير أديتيا
08:31زي أمها بالضبط
08:33نكرت جميل
08:34ملهاش أمان
08:35جانك تقول بصوت ضعيف لكن صريح
08:38أنا مش محتاجة ألفة نظر حد
08:40ولا محتاجة منك ولا من غيرك أي اهتمام
08:43بس مش حنسة إن أن يرده كان في وقت من الأوقات واقف جنبي وسندني
08:47وده جميل في رقابتي
08:49بس مش معنى كده أسمح له يهني
08:51أن يرده يحس إنه تشل من جوه
08:54مش فاهم إزاي الكفة قلبت كده
08:56وبيقرر بعدها يمشي من المكان
08:58مش قادر يتحمل أكتر
09:00في وسط ده كله
09:02أديتيا ما بينساش مستقبل جانك
09:04يقرر ياخدها يقاب المخرج كبير
09:06شغال على فيلم جديد وعايز وش جديد
09:10يدخلوا مكتبه المخرج يبص الجانك ويقول
09:13عندها حضور على الكاميرا
09:15وعنيها بتحكي كتير
09:16لو اتدربت صح هتبقى بطلة جامدة
09:19أديتيا يدعمها ويقول
09:20هي مش بس رقاصة
09:22دي عندها إحساس
09:23والمشهد معيها يطلع طبيعي
09:25اديها فرصة واحدة وهتثبت لك
09:28والمخرج يبتسم ابتسامة رضا
09:30نحدد لها اوديشن
09:32ولو نجحت هتبقى بطلة الفيلم
09:34وبكده تنتهي الحلقة
09:36لو عجبكم السرد والتطورات
09:38اللي حصلت مع جنك وأني ردة
09:40وبابلو وأبو وللون
09:41ما تنسوش تشتلكوا في القناة
09:43وتعملوا لايك للفيديو
09:44عشان يوصلكم كل جديد أول بأول
09:47واستنوني في الحلقة الجاية
09:49عشان نكمل باقي الأحداث
09:50ونشوف مين هينتصر
09:52الحب ولا العند
09:54سلام
Be the first to comment
Add your comment

Recommended